Bucurați-vă de milioane de cărți electronice, cărți audio, reviste și multe altele cu o perioadă de probă gratuită

Doar $11.99/lună după perioada de probă. Anulați oricând.

میگن اور گمشدہ بلی: دليل روحي ونمرة شبح وأم مخيفة
میگن اور گمشدہ بلی: دليل روحي ونمرة شبح وأم مخيفة
میگن اور گمشدہ بلی: دليل روحي ونمرة شبح وأم مخيفة
Cărți electronice118 pagini1 oră

میگن اور گمشدہ بلی: دليل روحي ونمرة شبح وأم مخيفة

Evaluare: 0 din 5 stele

()

Citiți previzualizarea

Informații despre cartea electronică

میگن اینڈ دی لوسٹ کیٹ میں، ہماری نفسیاتی نوعمر میگن نے ایک گمشدہ بلی کے بارے میں ایک پوسٹر پڑھا ہے، اور اس نے اسے ڈھونڈنے میں مدد کے لیے اپنی نئی غیر معمولی طاقتوں کو استعمال کرنے کی کوشش کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس کی جبلت اسے قریب کے جنگل میں لے جاتی ہے، جہاں اسے ایک عجیب ڈانس کرنے والی لڑکی سے مدد ملتی ہے، اور وہ بلی کو ڈھونڈتی ہے۔ میگن بعد میں بلی کے پراسرار مالک سے ملتی ہے، جس کا نوجوان کی زندگی پر خاصا اثر ہے۔

سائیکک میگن سیریز ایک نوجوان لڑکی کے بڑھتے ہوئے احساس کے بارے میں چوبیس ناولیٹس پر مشتمل ہے کہ وہ وہ کام کرنے کے قابل ہے جو اس کے خاندان میں سے کوئی نہیں کر سکتا۔ پہلی جلد میں میگن کی عمر بارہ سال ہے۔ اس کے پاس دو بظاہر ناقابل تسخیر مسائل ہیں۔ اس کی ماں اپنی بیٹی کی پوشیدہ صلاحیتوں سے خوفزدہ ہے اور نہ صرف اس کی مدد نہیں کرے گی بلکہ فعال طور پر اس کی حوصلہ شکنی کرتی ہے۔ اور وہ اپنی مافوق الفطرت، نفسیاتی قوتوں کو فروغ دینے میں مدد کرنے کے لیے کوئی استاد نہیں ڈھونڈ سکتی۔ کیونکہ وہ نہ صرف یہ جاننا چاہتی ہے کہ کیا کرنا ممکن ہے اور کیسے کرنا ہے بلکہ اسے اپنی خاص صلاحیتوں کو کس مقصد کے لیے لگانا چاہیے۔ میگن ایک اچھی لڑکی ہے، اس لیے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ وہ اپنی طاقتوں کو اچھے کام کے لیے استعمال کرنے کی طرف مائل ہو گی، لیکن صحیح کام کرنا ہمیشہ آسان نہیں ہوتا چاہے آپ جانتے ہوں کہ وہ کیا ہے۔ میگن کے بارے میں یہ کہانیاں ہر اس شخص کو پسند آئیں گی جو نفسیاتی طاقتوں، مافوق الفطرت اور غیر معمولی چیزوں میں دلچسپی رکھتا ہے اور اس کی عمر دس سے سو سال کے درمیان ہے۔ میگن اینڈ دی لوسٹ کیٹ میں، ہماری نفسیاتی نوعمر میگن نے ایک گمشدہ بلی کے بارے میں ایک پوسٹر پڑھا ہے، اور اس نے اسے ڈھونڈنے میں مدد کے لیے اپنی نئی غیر معمولی طاقتوں کو استعمال کرنے کی کوشش کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس کی جبلت اسے قریب کے جنگل میں لے جاتی ہے، جہاں اسے ایک عجیب ڈانس کرنے والی لڑکی سے مدد ملتی ہے اور وہ بلی کو ڈھونڈتی ہے۔ میگن بعد میں بلی کے پراسرار مالک سے ملتی ہے، جس کا نوجوان کی زندگی پر
خاصا اثر ہوتا ہے ۔
LimbăUrdu
EditorTektime
Data lansării25 nov. 2022
ISBN9788835446675
میگن اور گمشدہ بلی: دليل روحي ونمرة شبح وأم مخيفة
Citiți previzualizarea
Autor

Owen Jones

Author Owen Jones, from Barry, South Wales, came to writing novels relatively recently, although he has been writing all his adult life. He has lived and worked in several countries and travelled in many, many more. He speaks, or has spoken, seven languages fluently and is currently learning Thai, since he lives in Thailand with his Thai wife of ten years.  "It has never taken me long to learn a language," he says, "but Thai bears no relationship to any other language I have ever studied before." When asked about his style of writing, he said, "I'm a Celt, and we are Romantic. I believe in reincarnation and lots more besides in that vein. Those beliefs, like 'Do unto another...', and 'What goes round comes around', Fate and Karma are central to my life, so they are reflected in my work'. His first novel, 'Daddy's Hobby' from the series 'Behind The Smile: The Story of Lek, a Bar Girl in Pattaya' has been followed by four sequels, but his largest collection is 'The Megan Series', eighteen novellas on the psychic development of a young teenage girl, the subtitle of which, 'A Spirit Guide, A Ghost Tiger and One Scary Mother!' sums them up nicely. As Owen puts it:  'Born in the Land of Song, living in the Land of Smiles'.  

Recenzii pentru میگن اور گمشدہ بلی

Evaluare: 0 din 5 stele
0 evaluări

0 evaluări0 recenzii

Ce părere aveți?

Apăsați pentru evaluare

Recenzia trebuie să aibă cel puțin 10 cuvinte

    Previzualizare carte

    میگن اور گمشدہ بلی - Owen Jones

    میگن اور گمشدہ بلی

    ایک روح کا رہنما، ایک گھوسٹ ٹائیگر اور ایک ڈراؤنی ماں!

    باۓ

    اوون جونز

    کاپی رائٹ © جنوری 7 2022 اوون جونز

    میگن اور گمشدہ بلی

    باۓ

    اوون جونز

    شائع کردہ

    میگن پبلشنگ سروسز

    تخلیق اسپیس اور جلانے میں

    اس کام کے مصنف کے طور پر شناخت کرنے کے لئے اوون جونز کے حق کو کاپی رائٹ ڈیزائن اور پیٹنٹ ایکٹ 1988 کے سیکشن 77 اور 78 کے مطابق زور دیا گیا ہے. مصنف کے اخلاقی حق پر زور دیا گیا ہے۔                                                         

    افسانے کے اس کام میں، کردار، مقامات اور واقعات یا تو مصنف کے تخیل کی پیداوار ہیں یا انہیں مکمل طور پر فرضی طور پر استعمال کیا گیا ہے۔

    تمام حقوق محفوظ ہیں۔

    مجھ سے رابطہ کرنے کے لئے:

    http://facebook.com/OwenJonesWriter

    http://twitter.com/owen_author

    owen@behind-the-smile.org

    http://owencerijones.com

    اندرونی معلومات کے لئے ہمارے نیوز لیٹر میں شامل ہوں

    اوون جونز کی کتابوں اور تحریر پر

    یہاں اپنا ای میل ایڈریس درج کرکے

    http://meganthemisconception.com

    اسی سلسلے کے دیگر ناول:

    دی میگن سیریز

    ایک روح کا رہنما، ایک گھوسٹ ٹائیگر اور ایک ڈراؤنی ماں!

    غلط فہمی

    میگن کی تیرہویں

    میگن کے اسکول کا سفر

    میگن کے اسکول کے امتحانات

    میگن کے پیروکار

    میگن اور گمشدہ بلی

    میگن اور میئرس

    میگن کو تضحیک کا سامنا کرنا پڑتا ہے

    میگن کے دادا دادی کا دورہ

    میگن کے والد بیمار پڑ گئے

    میگن چھٹیوں پر چلی گئیں

    میگن اور چور

    میگن اور سائیکل سوار

    میگن اور بوڑھی عورت

    میگن کا باغ

    میگن چڑیا گھر جاتی ہے

    میگن پیدل سفر کرتی ہے

    میگن اور ڈبلیو آئی کوکری مقابلہ

    میگن سواری پر جاتا ہے

    میگن یاٹنگ جاتا ہے

    کارنیول میں میگن

    Table of Contents

    سوزین آن کمیونیکیشن 1

    2 میگن پوسٹر دیکھتی ہے

    میگن کو سموکی تلاش کرتا ہے۔۔ 3

    میگن کی ساکھ میں اضافہ 4

    واکن ہینشا 5

    مسٹر. لی کی پریشانی 1

    اسی مصنف کی دیگر کتابیں

    سوزین آن کمیونیکیشن 1

    میگن اس بات چیت سے متاثر ہوئی جو واکنہینشا اور ڈاکٹر جینکنز نے اسے دوسری رات مواصلات پر دی تھی ، اور اس وجہ سے ، زیادہ تر لوگوں کی طرح ، وہ بھی اس بارے میں بات کرنا چاہتی تھی جو اس کے دماغ میں سب سے اوپر تھی۔

    مام، آپ مواصلات کے بارے میں کیا سوچتے ہیں؟ معاف کیجئے گا؟ ابلاغ? ٹیلی فون پر، آپ کا مطلب ہے؟ میں موبائل فون کے بارے میں زیادہ نہیں جانتا، میرے پیارے؟

    نہیں، میرا مطلب خود موبائل فون نہیں ہے، میرا مطلب ہے صرف بات کرنا، واقعی، اور باڈی لینگویج… اس قسم کی چیز۔                                           

    تم اس کے بارے میں یہ سب بکواس دوبارہ شروع نہیں کر رہے ہو، کیا تم؟

    نہیں، اگر آپ مجھے نہیں چاہتے تو نہیں، لیکن یہ بات چیت کی ایک شکل ہے، جیسے باڈی لینگویج، لہجہ اور مزاج۔ یہ سب مواصلات کا حصہ ہیں، بالکل اسی طرح جیسے تقریر ہے۔ ہو سکتا ہے، کیونکہ لوگ جھوٹ بول سکتے ہیں اور اپنے حقیقی جذبات کو بہت آسانی سے چھپا سکتے ہیں، لیکن وہ اسے چھپا نہیں سکتے جسے وہ کنٹرول نہیں کر سکتے۔                                                                                  "

    یہ جیسا ہو سکتا ہے، لیکن میں اورا، احمقانہ روشنیوں اور بھوتوں اور چیزوں پر یقین نہیں رکھتا۔                                                                                 

    یہ پہلا موقع تھا کہ میگن کو وہی عمل کرنا پڑا جو واکن ہِنشا نے اسے ایک کامیاب جھوٹے کی صحبت میں سکھایا تھا۔ میگن اپنی ماں کی اورا سے دیکھ سکتی تھی کہ وہ جھوٹ بول رہی تھی، لیکن کچھ اور بھی تھا۔ وہ بدنیتی پر مبنی جھوٹ نہیں بول رہی تھی، وہ اپنے آپ سے جھوٹ بول رہی تھی کیونکہ وہ اپنے آپ کو یہ تسلیم کرنے سے ڈرتی تھی کہ ایسی چیزیں موجود ہیں، اس حقیقت کے باوجود کہ وہ جانتی تھی کہ انہوں نے ایسا کیا، کیونکہ اسے بھی ان کا پہلا تجربہ تھا، لیکن یہ تیس سال پہلے اس کی ماں نے اسے ‘خوفزدہ‘ کر دیا تھا۔                                               

    میگن نے اپنی ماں کی اورا میں رنگوں کو گھومتے اور تبدیل ہوتے دیکھا کیونکہ اس کے جذبات خوف کے سرمئی رنگ سے لے کر تفہیم کے سبز رنگ تک چمک رہے تھے ، یہ سب اس کی بیٹی کے لئے محبت کے پیلے رنگ کے سونے پر لکھا ہوا تھا۔ میگن اپنی ماں میں الجھن کو محسوس کرنے کے ساتھ ساتھ دیکھ بھی سکتی تھی اور فوری طور پر جان گئی تھی کہ واکینہینشا نے اسے دوبارہ سچ بتا دیا ہے ، ایسا نہیں ہے کہ اس کے دماغ میں اس کے بارے میں کبھی کوئی شک نہیں تھا ، کیونکہ اس نے کبھی کچھ نہیں کہا تھا۔ اس کی اب تک یہ بات سچ نہیں تھی، جبکہ اس کی ماں اب اس سے بہت واضح طور پر جھوٹ بول رہی تھی۔                                                                       

    واکینہینشا نے صحیح کہا تھا کہ بہت سے لوگ دوسری نظر کے اس ‘تحفے‘ کو بند کرنا چاہتے ہیں کیونکہ یہ جاننا آسان نہیں تھا کہ آپ کی ماں اپنی بیٹی کے لئے بھی جھوٹی تھی۔ یہ بالکل بھی اچھا احساس نہیں تھا اور اسے اس ناقابل تسخیر علم سے لیس اپنی ماں کا فیصلہ نہ کرنا بہت مشکل تھا۔ تاہم ، یہ واکینہینشا کے ابتدائی اسباق میں سے ایک تھا ، لوگوں کو جج کرنے کے لئے نہیں ، کیونکہ ہر کوئی ایک اندرونی جنگ لڑ رہا ہے جس کے بارے میں مبصر کچھ نہیں جانتا ہے۔ حساس لوگ جنگ کو بھڑکتے ہوئے دیکھ سکتے تھے ، جیسا کہ میگن اب کر سکتی ہے ، لیکن وہ ہمیشہ نہیں جانتے تھے کہ اس کے بارے میں یا اس کے ساتھ کیا تھا۔                                               

    اس معاملے میں، میگن کو معلوم تھا، لیکن علم والے نے مدد نہیں کی۔ یہ اب بھی تکلیف دہ ہے کہ اس کی ماں خوشی سے اسے اس معاملے میں دھوکہ دینے کی کوشش کرے گی جس کے بارے میں وہ جانتی تھی کہ وہ اس کے لیے بہت اہم ہے اور جس کے لیے اسے کوئلے کے خوفناک تہہ خانے کے سیاہ اندھیرے میں گھنٹوں خوف کی سزا بھی بھگتنی پڑی تھی۔                                                                       

    میگن نے اپنے پیروں پر گرنے کی طرف دیکھا اور مسکرا دی۔ گر نے اپنے ہونٹ چاٹے اور اپنے ملے جلے جذبات کے اظہار میں دم ہلایا، اپنی دوست میگن کے اپنی ماں کے لیے محبت اور مایوسی کے ملے جلے جذبات پر اس کا اپنا ردعمل۔ وہ جانتی تھی کہ یہ ان کی زندگی بھر کے لیے ان کے رشتے کے انداز کا ایک حصہ رہے گا، جو افسردہ کرنے والا تھا، لیکن اس نے اسے دوسروں پر فیصلہ نہ کرنے کی اہمیت سکھائی، کیونکہ اگر وہ ہر کسی کے ساتھ انصاف کرتی ہے، اور اس کے نتائج کو دل میں لے لیتی ہے، اس کی زندگی تنہائی اور مایوسی سے بھری ہوگی۔             

    لہٰذا، غیر فیصلہ کن ہونا خود کی حفاظت کا ایک ذریعہ تھا، ایک ہتھیار تھا، کمزوری کی علامت نہیں تھا۔                                                                           

    "میگن، میگن! کیا آپ ایک لفظ سن رہے ہیں جو میں کہہ رہا

    Îți este utilă previzualizarea?
    Pagina 1 din 1