Sunteți pe pagina 1din 20

Petric i codurile.

De ce ANM a ajuns s
nu mai poat avertiza pe nimeni cnd chiar
vine nenorocirea

Furtuna de la Timisoara a lasat in urma opt certificate de deces. Ele se regasesc toate pe acest
document:
Ce este hartia asta? Este avertizarea ANM de ieri, inainte cu cateva minute de furtuna. COD
GALBEN. Unul dintre cele mai blande, deasupra lui mai erau portocaliu si rosu. Avertizarea a
ajuns la primarie, zice ANM, primarul spune ca stia doar de ploi. Nu ca dl. Robu ar putea fi
banuit cumva de credibilitate: una dintre victime a fost ucisa de o poarta cu bine ati venit
reabilitata chiar de el.
Dupa furtuna, toata lumea s-a ascuns in spatele lui Dumnezeu. Asa a vrut Al de sus pare sa
insinueze chiar premierul Tudose care se intreaba daca sa dea o lege sa nu mai bata vantul.

O ironie tragica intr-un moment prost. Un misto gros ca obrazul domniei sale: sunt 8 morti, ii
reamintesc. Si e premier al unei tari in care populatia asta NU A FOST AVERTIZATA in mod
serios in niciun fel cu privire la ce urma sa vina.

Se putea face mai mult? Da. Normal. Intr-o tara mai putin miserupista.

Dar sa vedem intai faptele.

1. Furtuna venea din Serbia. FACUSE DEJA RANITI ACOLO. Un om a murit la Belgrad,
inecat in Dunare, altii au fost raniti de vantul puternic care a doborat copaci. Vantul puternic a
fost raportat atat in Serbia cat si in Kosovo cu ORE inainte de Timisoara!

Ati stiut asta, INMH? Ati stiut, ca aveti si voi radare si legaturi de date.

2. Radarele de viteza vantului exista la Timisoara cel putin unul se afla in zona aeroportului.
ANM are si ea echipamente in zona. O intrebare aici:

Exista la noi o solutie ca vantul extrem de puternic raportat la minim 20 de kilometri sud-vest de
Timisoara sa fie anuntat in oras in timp util? Pai ia sa vedem: ce-au testat autoritatile ma-sii (da,
sunt nepoliticos, ca ii urasc deja, pe ei si indolenta lor!) acum doua saptamani? Exact, alarmele
de calamitati naturale si bombardamente!

De ce le-ati testat daca atunci cand vine calamitatea naturala nu faceti nimic s-o anuntati?

Va spun eu de ce: pentru ca sunteti autoritati de parada! Meteorologi de coduri Picasso! Primari
de bine ati venit morti la Timisoara. De aia!
Sunteti buni la exercitii si raportari. La reactii rapide zero! A fost furtuna in Timisoara: a anuntat
cineva COD ROSU la ARAD, sa zicem, unde a murit un om? Erau 10 minute macar in care
puteau suna alarmele acolo si, poate, salva o viata!

Stai, stiu: in 10 minute voi abia faceti cafeaua.

Sunt necesare acum raspunsuri serioase la urmatoarele intrebari:

1. CUM SUNT INTEGRATE RADARELE DE VREME IN SISTEMUL NATIONAL


AL ANM. CARE E VITEZA DE TRANSMITERE A INFORMATIEI IN ASTFEL
DE SITUATII? CARE E FLUXUL?
2. CE VITEZA A VANTULUI AU INDICAT RADARELE IERI, LA CE ORA, CU
CAT TIMP INAINTE DE LOVITURA ASUPRA TIMISOAREI. NU, NU PE
VORBE. VREM DATELE BRUTE DIN RADAR. NU V A MAI CREDEM!
3. CARE E LANTUL DE COMUNICATII SI DECIZIE INTRE UN EVENIMENT
CATASTROFIC DE ACEST GEN (DETECTABIL CU CEL PUTIN 10-15
MINUTE INAINTE PE RADARE) SI ALARMAREA POPULATIEI? CINE
TREBUIA SA FACA CE? CINE NU A FACUT CE TREBUIA?
4. CE SISTEME DE ALARMARE OBLIGATORII ARE ROMANIA ACUM?
UNELE MODERNE, CA SA NE INTELEGEM, NU FAX-URI! AVETI
PROTOCOALE CU ORANGE, VODAFONE, RCS-RDS PENTRU SMS-URI IN
ZONELE DE RISC? NU? DE CE (REPET, AZI VORBESC URAT) MAMA MA-
SII NU AVETI? DE CE? DACA AVETI, DE CE NU AU MERS?

A venit prost furtuna, duminica la pranz, cand la Bucuresti era soare?

Ca sa recapitulez: nenorocirea de la Timisoara a fost un esec complet in materie de prognoza.


Vanturile au avut o viteza cu mult mai mare fata de cea din avertizare, inca din Serbia.

Dar cel mai grav si mai grav e ce urmeaza sa va spun acum: chiar si daca dadeau COD
ROSU, astia de la INMH nu mai erau ascultati de nimeni.

Sa va explic de ce:

Sefii ANM au ajuns Regii Codurilor. Dau cod si cand trag o basina, sa ma ierte doamnele. In
ultimul an am avut zeci de coduri tampite si inutile. Cod ca e cald vara, cod ca e ceata toamna,
cod ca e zapada iarna. Mai lipseste cod ca avem oxigen in atmosfera si e risc de incendiu!

Datorita acestei politici de comunicare ridicole, populatia a fost VACCINATA impotriva


codurilor. Nu le da nimeni nicio atentie Aceasta practica iresponsabila de a se baga in seama, de
a parea util, de a picta televizoarele in diferite culori a facut ca o furtuna UCIGASA, codata cu
GALBEN, sa nu mai fie luata in serios de nimeni.
Pentru asta, vina e pe termen lung si e sumarizata simplu in povestea aia cu Petrica si lupul: cand
a strigat ca vine furtuna (si-aia prost prognozata), ANM n-a mai speriat pe nimeni.

Sunteti ridicoli, monser. Ati dat cod PORTOCALIU in vara asta, cred ca si ROSU pentru caldura
(care se trateaza cu o bere rece).

Iar la Timisoara ati dat COD GALBEN pentru moarte.

Cineva trebuie sa plateasca, macar cu scuze.

Si sa raspunda la intrebarile astea de mai sus, punct cu punct. Si sa faca ceva.

Altfel, vorba ceea, Romania e vanare de vant!

Imagini de la prietenii de pe facebook: Alexandru Ahmed, Nicu Sofilca, Cristi Amza

Similare

Odorheiul, micii si ardelenii: Trei personaje in cautarea unui fals conflict interetnicCu 150 de comentarii

Pe cine trebuie sa judecam inainte de Iliescun "FSN"

De ce n-am nevoie sa-i explic mamei cu cine sa votezen "Alegeri"

U N C A T E G O R I Z E D

A N M

C O D U R I M E T E O

D E C E S E

F U R T U N A

M E T E O R O L O G I E

T I M I S O A R A

Navigare articol
AnteriorDe ce vreau de ziua mea o jucarie pentru Florin
30 de comentarii

1. Geo
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 8:38 AM

O singura observatie: e absurd sa dai vina pe un primar ca a cazut ceva


construit in mandatul lui. A construit el cu mainile lui poarta aia? A atras
vreun constructor sau verificator atentia ca poarta aia are probleme si
primarul a ignorat semnalele primite? Pai nu. Atunci ce dracu de vina
are?
Daca tu contractezi o firma sa iti construiasca o casa ce iti cade la primul
vanttu esti de vina? Ce gandire bolnava e asta? Inteleg cu cautatul de
vinovati, dar sa nu o dam in absurditati. Firma ce a construit poarta de
intrare trebuie sa dea socoteala, nicidecum primarul. Oricine ar fi el.

RSPUNDE

o R
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 10:00 AM

e vorba de receptia lucrarilor, care stim cum se face in Romania, iar


in articol se vorbeste despre institutia primarului, care din pacate este
in mainile domnului Robu!eu sper ca furtuna sa-i fi distrus camerele
acelea pe care le-a inaugurat cu atat de mult fastca de barcute nu mai
are rost sa vorbim!

RSPUNDE
o Anonymous Coward
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 10:34 AM

Poate parea absurd pt. cineva care nu-i din oras. Ce s-a facut la
lucrarea aia a fost sa se puna greutate suplimentara pe o structura
veche bine. Si fara sa fii inginer (cum se pretinde robu) te gandesti ca e
nevoie de-un calcul de rezistenta proaspat, eventual si-o verificare a
structurii existente. Daca cauti pe youtube gasesti un video cu o
macara, de cateva ori mai inalta decat structura care-a cazut si-a
omorat un sofer, care se clatina da nu se darama. Daca esti insa
primar pe bune, nu papusa de paie, cum e robu, scoasa la inaintare de
toti escrocii care-si fac afaceri pe prostia lui si pe banii si nervii si
vietile timisorenilor, macar verifici ce zice legea, cand pornesti o
lucrare. Ori robu e deja renumit pt. cate nesocotiri ale legii are la activ.
Ancheta e inca in curs, da m-as mira sa se fi executat lucrarile corect
la chetia aia care-a cazut.

Ca idee, daca io contractez o casa si-mi cade mie in cap, pentru ca m-


am scumpit si n-am vrut sa platesc pt. un proiect cu cap si coada, is io
prost. Daca casa aia cade in capul altuia, sunt criminal. Si prost, dar in
primul rand criminal.

RSPUNDE

o Cristian
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 11:38 AM

1. A platit aprox. 60.000 euro in reabilitarea/reconsolidarea unei


contructii vechi. S-o faci de noua costa maxim 10.000 euro cu tot cu
manopera. E batator la ochi adaosul asta monstruos de mare! 2.
Cineva trebuie sa-si asume ce s-a intamplat ieri. Dar sa nu fim naivi, in
cel mai rau caz o s-o pateasca vreun secretar sau ceva de genul, ca de
smecherii astia ce se fac ca ne conduc n-o sa se atinga nimeni. 3. Si mie
imi vine sa injur ca si m-am saturat de cum sunt gestionate lucrurile si
situatiile in tara asta de cacat. 4. PSD, PNL, USR, etc toti sunt la fel,
isi urmaresc interesele personale. Toti sunt niste mafioti.

RSPUNDE

o Popescu cristian
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 11:41 AM

Ai avea dreptate daca Timisoara ar avea primar! Din pacate Timisoara


are o marioneta care umbla cu cioara vopsita!
Oare cat a fost comisionul lui la acea lucrare? Oare comisionul de unde
sa taiat? Oare nu de la calitate?

RSPUNDE

o M
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 12:54 PM

De ce si-a dat demisia Ponta dupa Colectiv? A fost el acolo si a dat foc?

RSPUNDE
o jjjj
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 3:24 PM

oligofrenul de primar robu a cerut sa se cosmetizeze cu 50000+ euro


o constructie care avea un schelet metalic expus. l-a cosmetizat de
numa. acum a avut vantul ce sa sufle, ca nu mai avea gauri sa treaca
vantul. felicitari robului dobitoc, care a trecut si poarta asta de intrare
in lista lui de realizari.

RSPUNDE

2. Mosiu Simion
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 8:43 AM

Avei dreptate . La Miami dup doua zile de uragan au murit 2 oameni ,


fiind avertizai cu o sapt nainte. La noi bugetarii Dumineca nu
lucreaz

RSPUNDE

3. Bogdan
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 8:51 AM

@Geo: sa stii ca intr-o companie privata, CEO-ul/Directorul General este


INTOTDEAUNA responsabil de orice face un angajat sau o firma
contractata de un antajat al sau. Chiar daca nu a luat el decizii sau
executat actiuni in mod direct, el deleaga autoritatea si responsabilitatea,
prin urmare este responsabil. Asa functioneaza si administratia in tari
ceva mai luminate si mai putin nesimtite decat tarisoara noastra.

RSPUNDE

o Geo
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 10:31 AM

Sunt lucruri total diferite. Una e reprezentarea legala in fata legii


facuta de administratorul unei societati si alta e institutia primarului.
Aberati intr-un mod incredibil pt niste oameni presupus normali la
cap. La receptia lucrarilor e o comisie intreaga si in nici un caz printre
punctele verificate nu e si ala in care primarul se apuca sa impinga de
constructie pt a vedea daca nu cade. Sunt oameni de specialitate care
isi asuma niste solutii si niste rezultate. Primarul nu are cum sa fie si
constructor si verificator si auditor si medic si meteorolog si mai stiu
eu ce.
Inca o datadaca tu contractezi o firma sa iti construiasca o casa si
casa aia se prabuseste la primul vanttu esti de vina? Simpluda sau
nu? Ca tu ai contractat firma. Hai sa fim cu bun simt, nu sa aberam de
dragul de a abera.

RSPUNDE

Bogdan
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 10:36 AM
Da! Daca se desprinde o caramida sau o bucata de tencuiala si cade
in capul unui trecator, fii sigur ca proprietarul este responsabil in
ultima instanta. Poate sa se indrepte ulterior catre constructor?
Absolut!

jjjj
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 3:26 PM

sa lasam instantele autorizate sa decida cine merge la puscarie


pentru autorizatiile care aparent nu existau in acest caz de coruptie

o Mihai
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 11:01 AM

Din pcate administratorul firmei e responsabil. CEO doar da ordine.

RSPUNDE

4. Cristi
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 9:46 AM

O intamplare draguta din 2012 de pe Tarcu: am urcat cu un prieten, ne-


am adapostit de vant la statia meteo si am intrat in vorba cu
meteorologul de serviciu. L-am intrebat, cum se face treaba acolo sus? El
a zis ca de la fiecare casuta se iau date (cred ca manual) si apoi citez:
apoi trimitem dacele pa imeil (deh e banatean omu). Deci cat este
vitreza de trimitere a datelor? cam vreo juma de zi, pana se trezeste omu
si completeaza un XLS.

RSPUNDE

5. Victor
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 9:52 AM

Am lucrat la Cabinetul Prefectului acum 5 ani. De cate ori depuneam


coroane de flori (la diverse evenimente) eram informai cu o zi nainte
dac plou, la ce ora i minut ncepe i se termin ploaia. Am i verificat,
uimit, cum a nceput ploaia la 9.15 i s-a terminat la 9.47, exact cum
fusesem prevenii. (Repetcu o zi nainte). PS: Trebuia sa depunem
coroane la 10:00, deci nu a mai fost nevoie de umbrele(daca m
nelegei unde vreau sa bat)

RSPUNDE

6. Cristi
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 11:30 AM

Prima obiectie din cauza caldurii mor oameni vezi Paris, acum cativa
ani.
Si a doua obiectie ANM-ul da toate aceste coduri tot din cauza noastra.
Din cauza nenumaratelor cazuri in care ANM-ul a fost de vina, ca e
simplu rau sa dam vina pe ei. Dar sa mergem mai departe cu imaginatia.
ANM-ul da cod rosu de ce vreti dumneavoastra. Ce face tot romanul??
Iese afara sa vada urgia, pleaca la cumparaturi, pleaca sa viziteze rudele
sau vecina de judet. Avem sute de cazuri de coduri rosii de caldura,
zapada, inundatii sau ce vreti care ne surprind. In vizita, la munte, la
mare, pe drum, la cumparaturi. Oriunde altundeva in afara de adapost.
Dar nu e asa e ANM-ul de vina.
Ma intreb cine ar fi plecat din casa la o evacuare in masa ca in Florida.
Aaasi la primul cutremul mai mare vor fi de vina cei de la fizica
pamantului, nu???

RSPUNDE

o Alin
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 12:03 PM

Nu este ANM-ul de vina? De ce au ieit la televizor doar dup furtun


i nainte nu? Lumea nu pleca din case dac se ddea cod rou de
furtununa e de cldur cnd mai bei o apa rece, o bere i una e cnd
bate vntul de i d cu acoperisu-n cap! Singurii vinovai!

RSPUNDE

o Alex
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 1:30 PM

subscriu. Codurile se dau pe anumite praguri si nu au legatura intre


ele. Codul rosu de canicula nu are nicio legatura cu codul rosu de
precipitatii . populatia nu este educata destul in interpretarea acestor
coduri. Daca s-ar da cod rosu de ploaie pentru o furtuna cu vant in
raflae de 100km/h, ce cod ai da pentru furtuni cu vant in rafale de
300km/h ? Numai idea ca exista un cod (chiar si galben) ar trebui sa
puna pe ganduri orice roman aflat in zona codului. Deja pericolul de
accident cauza de evenimentul atmosferic exista. Deci probabil ca in
primul rand ar trebui educata populatia . cam ce au facut ei pana
acum cu mini-reclamele acelea gen Consumul de zahar dauneaza
sanatatii, cam asa ar trebui sa educe populatia si in privinta
avertizarilor meteo (si nu numai). La fel subscriu si pentru faptul ca
romanul e curajos cand nu e cazul. Asta se intampla si la mare. Pun
salvamarii steagul rosu (nu mai are nimeni voie sa intre in mare, nici
macar sa-si ude degetul de la picior) iar romanasii nostrii smecheri
se arunca-n valuri de parca-r fi in piscina. Si tot ei sunt cei care fac
gura daca vreun cascador moare-n valuri. Educatie si iarasi
educatie asta trebuie unui popor tampit de ceva timp de propagande
consumatoriste, un popor a carui cultura se naruie pe zi ce trece.

RSPUNDE

o Florin MG
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 2:08 PM

Foarte corect punctul de vedere! Exact asta voiam s scriu i eu, dar
vd c mi-ai luat-o nainte. Poate ANM-ul s-o dea i pe bunica codului
rou, c tot se vor gsi destui viteji ai satului care s se duc s-i
fac i ei nicai selfiuri cu tornada.

RSPUNDE

7. eu
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 11:57 AM

Atita indolenta si lipsa de responsabilitate nu exista decit in tara noastra


pentru ca merge si asa.
RSPUNDE

8. Cristian Ioan
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 12:11 PM

Aproape corect, dar autorul ingnora cu seninatate decizia Poporului!


pe 11 Decembrie 2016, Maria-Sa Poporul a votat pentru iesirea din UE si
NATO, pentru integrarea in Alianta Asiatica a lui Putin.
Daca poporul dorea avertizari de calamitate in timp util, categoric nu ar
fi votat pe Dracnea.
Daca poporul ar fi vrut spitale in care nu intrie pentru o operatie banala
si mori din cauza infectiilor, atunci nu ar fi votat pe Dracnea.
Daca poporul vroia un Premier competent si responsabil, atunci nu ar fi
votat pe Dracnea!

Daca se scumpesc carburantii? E problema lor!


Vreti sa dau o lege sa nu mai bata vantul?

sunt exact raspunsurile pe care Poporul le asteapta de la un premier ce


dovedeste cu fiecare ocazie ca este d-al nostru, dintre noi, pentru noi!

Noi l-am votat, sa ne traiasca, de el sa avem parte!

RSPUNDE

9. Cristian Pavel
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 12:40 PM
Subscriu n totalitate la cele exprimate n text. Dar m ntreb: dac
avertizrile ar fi funcionat, ANM era la post, Primria la fel, etc, N-AR
MAI FI MURIT NIMENI?

RSPUNDE

10. Dan
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 1:13 PM

Eu am primit codul portocaliu pe telefon la 5 minute dupa ce a zburat


acoperisul blocului vecin, halal avertizare!

RSPUNDE

11. Ioana
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 3:33 PM

Eu lucrez ntr-o firma care face structuri metalice, i avem proiectant


care calculeaz rezistenta lucrrilor. Din pcate avem i clieni care tiu
mai bine dect profesionitii ca asa este romanul le stie pe toate . Dac el
romanul i dorete sa arate ntr-un mare fel lucrarea, zice ca eti ru
voitor si nu vrei sa-i faci lucrarea, daca i arati ca prezinta risc. i ce face
el? Se duce la altul care i-o face. i sunt firme care o vor face. Si cum poi
refuza un primar cu viziune care pompeaz atia bani?

RSPUNDE
12. Radu
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 3:53 PM

Deci nu imi vine sa cred cati oameni dau vina pe primar pt poarta aia.
Dar ce nu a facut primarul ma? Nu a batut destule cuie, nu a pus destul
beton? Nu a bagat stalpul destul in pamant? Ma oameni buni, voi sunteti
seriosi?
Si aia cu expertiza si receptia lucrarii. Asta e alta dobitocenie? Primarul
o face? Ce expertiza poate sa faca el? Daca nu e expert in asta, e ilegal sa
o faca el. Aici trebuie sa o faca expertii si aici sa se discute: daca au facut-
o de ce nu au calculat ca poate sa cada la vant puternic. Daca nu au facut-
o, de cw nu au facut-o. Primarul poate nu a cerut expertiza, dar poate a
cerut-o si in expertiza asta poate era scris ca e teapana poarta aia. Si
atunci, pe oricare poate l-ati alege:ce drac de vina are primarul? Toti
suntem judecatori si aratam spre ala de langa noi. Lasati ma procuratura
sa faca ancheta si sa se stabileasca cine e vinovat.
Iar tu Mandruta, scri bine, dar esti cam instigator fara temei si deja
incepi sa o dai in balbaiala

RSPUNDE

13. Tiberiu
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 5:35 PM

Primarul nu este vinovat, direct. Chestia care a cazut era o constructie, ce


trebuia sa aiba o carte a constructiei, care trebuia sa aiba un program de
urmarire a comportarii in timp, care trebuia sa aiba un responsabil ( nu
primarul ci unul care ia salar de bugetar ). Legea 10 privind calitatea
constructiilor. Cam multi trebuia!
RSPUNDE

14. Iancu Ioan


SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 5:37 PM

In mare parte pot fi de acord cu tine (ai pus ceva transmis de ANM la
15,07 insa frontul a evoluat neasteptat ulterior si eu l-am urmarit pe
radarul ANM) dar nu stiu ce alte avertizari s-au mai primit la Timisoara
deoarece primarele Robu spunea ca a fost anuntat cu o jumatate de ora
inainte de a se porni dezastrul si nu putea face nimic. atasez comentariul
meu referitor la minciunile spuse de primarele Robu si alti primari din
zonele lovite de aceste furtuni devastatoare.

FURTUNI SI MINCIUNI DEVASTATOARE IN VEST


Pentru ca am vazut ca toti primarii din localitatile lovite de furtuna se
ascund sub minciuna ca nu aveau cum anunta populatia intr-o jumatate
de ora despre pericolul anuntat de ANM, ii intreb pe acesti primari care
nu gandesc. Pentru ce aveti la dispozitie sistemele de alarma montate in
toate punctele oraselor si pe care le tot testati? Cred primarii, ca doar in
caz de atac inamic de genul ,,vin rusii trebuie folosite? NU. Astea sunt
sistemele care anunta un pericol iminent si trebuie folosite oricand exista
si un pericol meteorolgic major de tip furtuna devastatoare, ciclon,
taifun. Da domnilor primari, aveati mijloace de alertare a populatiei dar
nu le-ati utilizat.
Cand eram copil, atunci cand venea ,,vreme grea trageau toate clopotele
din biserici pentru a auzi si cei care erau pe camp. Ati auzit vre-un clopot
de la zecile de biserici construite? Astea sunt sistemele de alarma pentru
a anunta populatia in 30 minute domnilor primari dar nu stiti sa le
folositi. Sunteti responsabili de moartea acelor oameni. Nu a murit unul
in case sau in locuri de adapost de tip magazine, scari de bloc etc.

RSPUNDE
15. Aciduzzu
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 6:14 PM

Bai lbu -mnu de unde sa tie Robu/ autoritile ca vine nebunia


aia? Sau chiar dac ar fi tiut, ce puteau sa fac???
Du-te la stpnii tai i linge-le labele ca altceva nu tii!!!

RSPUNDE

16. Aciduzzu
SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 6:18 PM

Labagiu mai jegos ca tine rar ntlneti in Romanica noastr. Apropos


jegule: anul trecut, m-am intersecta ntmplator cu tine pe strada Roma.
Mergeai s-i iei copilul care nvaa la aceiai colar cu ai mei. Te-am
auzit jegule cnd cereai favoruri la tel abuznd de numele tu de rahat!
Ordinarule

RSPUNDE

17. Gigi Oprea


SEPTEMBRIE 18, 2017 LA 7:14 PM

Exist i alt metod mult mai sigur din 1974, ce puin.


Mai multe maini de pompieri cu megafon porta-voce au mers pe
toate strzile din Sighioara n luna iulie 1974 i au anunat, cu dou ore
nainte, o furtun ce a mturat practic oraul, a smuls acoperiuri i a
rupt copaci seculari. Nu a existat nici mcar un rnit. La momentul
urgiei, toat lumea era la adpost. Atunci cum s-a putut???
tiu exact, pentru c unitatea de pompieri era exact n faa casei mele i
am vzut life acest exerciiu. Mama a avut timp s ajung acas de la
serviciu de unde a fost trimis la familie. La fel i tata n ce lume
trim acum???
Trist
Poate nelege cine trebuie ceva, din ceea ce se ntmpla n mod real n
caz de pericol n urm cu 40 de ani Cu o jumtate de or nainte i mult
dup nceputul furtunii, toate sirenele din ora AU SUNAT
NCONTINUU!
Un gnd bun tuturor!

S-ar putea să vă placă și