Sunteți pe pagina 1din 85

- GHIDUL COMPLET -

CPA
MARKETING

Învață cum să-ți creezi un


business online cu investiție
minimă și fără să vinzi nimic!
Scris de RoHustlers.ro -
cuprins
Subiectul 1: Intro
1 Povestea mea cu CPA Marketing
2. Introducere în CPA
3. Bugetul
Subiectul 2: Rețele & Oferte
1. Cum să găsești o rețea de CPA de
încredere
2. Cum să fii acceptat de rețele chiar daca
ești începator (inclusiv MaxBounty)
3. Cum să găsești oferte profitabile
4. Cum să primești mai mulți bani pe
aceeași ofertă
Subiectul 3: Site-ul
1. Cum să creezi un Landing Page
optimizat pentru conversii
2. Cum să faci bani pe AUTO PILOT cu
Email Marketing
3. Cum să instalezi Google Analytics
pentru statistici
4. Domenii .com/.net la 2 RON
cuprins
Subiectul 4: Promovare Gratuită
1. Metoda Facebook Groups
2. Pinterest
3. Instagram
4. Tik Tok
5. YouTube
6. Timeroid Technique

Subiectul 5: Promovare Plătită


1. Push Traffic
2. Native Ads
3. Tik Tok Ads

Subiectul 6: Informații utile


1. Ce să nu faci în CPA Marketing?
2. Cât durează până vad rezultatele?
3. Funcționeaza și în 2022?

+ CLIPURI BONUS
*ÎN GRUPUL PRIVAT DE FACEBOOK*
I. Intro
1.Povestea mea cu CPA
Povestea mea cu CPA Marketing a început prin
2013. Pe atunci nici măcar nu știam că se
numește așa. Eu știam doar că trebuie să aduc
persoane pe pagina mea, să completeze ceva și
sunt plătit.

Puteți să vă imaginați că la 13 ani nu am făcut


foarte mulți bani... nu cunoșteam potențialul
metodei. Eu doar mă distram, făceam bani și îi
cheltuiam pe jocuri.

Abia în 2018 lucrurile au început să devină


serioase, chiar daca povestea este amuzantă.
În acel an hotărâsem să îmi schimb viața
complet! Începusem să citesc cărți și să caut
metode noi de a face bani pe net. E destul de
greu să găsești o metodă bună și nimeni nu își
mărturisește secretul pe gratis!

Stăteam într-o seara la calculator și mă uitam la


poveștile de pe Instagram ale persoanelor pe
care le urmăream atunci.
I. Intro
1.Povestea mea cu CPA
Nimic neobișnuit până când... am ajuns la
povestea unui influencer care tot posta lucruri
foarte random la story. Uneori posta reclame la
antiviruși, alteori reclame la asigurări auto, de
viață, reclamă la căni și așa mai departe.

Făcea asta de mult timp și mă gândeam că se


fac bani odată ce postează zilnic. Dar nu
înțelegeam ce tot făcea el acolo.
Erau lucruri foarte random și eram convins că nu
este sponsorizat de toate acele branduri, era cam
imposibil.

Având experiență în ”spionat” metode de a face


bani (pe lângă asta fiind și o fire foarte curioasă)
am zis să investighez mai departe.

Am dat swipe up la un story de-al influencerului și


m-a trimis pe google.ro . Atunci credeți-mă, am
fost extrem de confuz.
I. Intro
1.Povestea mea cu CPA
Am folosit o unealtă ca să copiez link-ul de la
story (observasem ca era un site care mă
redirecționa pe google) și era ceva de genul
mb101.com .

Ok, era un progres! Am stat toată seara să-mi dau


seama ce face omul ăsta.

Dacă intrai pe acel link, nu mergea. Am întrebat


pe un forum dacă știu ceva de acest link și mi-au
spus că este un site de la o ofertă de pe
MaxBounty.

Nu aveam nici cea mai mică idee ce este


MaxBounty și inițial am crezut că e țeapă. (asta
se întâmpla în ianuarie 2018, fix la începutul
anului)

În mod normal aș fi trecut cu vederea și aș fi


căutat altceva dar m-a intrigat foarte tare acest
site așa că m-am înregistrat.
I. Intro
1.Povestea mea cu CPA
Mi-au pus tot felul de întrebări, nu împlinisem nici
18 ani și la final mi-au dat fatala, trebuia să dau
un interviu telefonic!

Nu am fost angajat niciodata (mai ales ca avem


17 ani atunci), nu știam cum trebuie să vorbesc
la un interviu și trecuse mult timp de când nu mai
vorbisem în engleză.

Încerc să grăbesc puțin povestea pentru că s-au


întâmplat multe. După aproximativ 5 zile mă suna
fix când trebuia să-mi ajungă și mâncarea pe
care o comandasem.

Aveam emoții și nu prea știam ce o să mă


întrebe, experiență foarte mare în CPA nu aveam
și eram convins că mă vor respinge dar, M-AU
ACCEPTAT! Odată ce vă sună șansele să vă
accepte sunt uriașe.
I. Intro
1.Povestea mea cu CPA
Am intrat pe site și mi se părea chineză față de
Affiliate Marketing (ce făceam eu înainte).

Credeam că pot promova ofertele oriunde dar ar


fi fost prea frumos... majoritatea ofertelor le
puteam promova în 1-2 țări maxim.

Și țări precum SUA, UK, Australia etc... în general


țări vorbitoare de limba engleză.

Am încercat vreo 2 zile să promovez câteva


oferte, am avut 10 clickuri și nicio conversie și
ghiciți ce am făcut? Am renunțat!

Am zis că e prea greu și nu merită. (dacă aș fi


știut cum stau lucrurile de fapt...)

Apoi am încercat tot felul de metode, promovarea


produselor digitale de pe Clickbank si JVzoo,
Dropshipping, bloguri etc... nimic nu a mers
precum mă așteptam.
I. Intro
1.Povestea mea cu CPA
Aveam visuri mari și atunci și îmi doream să
devin independent financiar până termin liceul,
mai aveam doar un an la dispoziție și nu făcusem
prea mult progres.

Apoi, în noiembrie 2018 (dupa 11 luni) mi-am


adus aminte de MaxBounty și am zis să încerc
din nou (îmi aduc aminte perfect acea seara).

Am luat o ofertă și i-am trimis-o unui prieten din


Anglia ca să văd dacă într-adevăr funcționează.
I-am trimis linkul, a completat oferta și am primit
primii mei bani de pe MaxBounty! Aproximativ 2
lei.

Da, da... par puțini bani dar a fost doar o


conversie!

Prima conversie m-a făcut să realizez


potențialul CPA Marketing-ului.
I. Intro
1.Povestea mea cu CPA
Am continuat să promovez acea ofertă și am
făcut în prima zi undeva la $11.6! Nu e mult dar
era un început promițător.
Următoarele zile au fost incredibile (unele
incredibil de fericite altele incredibil de
frustrante). O să vă arăt mai jos o poza din
jurnalul meu.
I. Intro
1.Povestea mea cu CPA
Mă bucur enorm că am notat toate aceste lucruri
și vi le pot arăta și vouă. Nu prea se mai vede clar
dar scrie sus data în care am început. 17/11/18

Când îmi setam un goal mai mare, făceam mai


puțin. Când îmi micșoram obiectivul, câștigam
mai mult.

Mi se părea incredibil să fac $45 într-o singură zi,


lucrând de acasă și de la liceu. (de pe telefon)

$126.6 în 15 zile, lucrând de pe telefon la 18 ani.

Și în următoarele luni am început să iau treaba


asta extrem de în serios. Am căutat cum să
găsesc oferte mai bune, să găsesc mai multe
persoane, să-mi optimizez paginile și așa mai
departe.

Am trecut de la sume de 3 cifre la sume de 4


cifre lunar în scurt timp. (cât încă eram la liceu)
I. Intro
1.Povestea mea cu CPA
Pot să spun că am început să mă întrețin singur
abia prin martie 2019. Era anul în care terminam
liceul, ar fi trebuit să mă focusez pe învățat dar
m-am focusat pe mentalitatea mea și pe
afacerea mea cu CPA.

Nu vă recomand asta dar vă spun ce am făcut eu!


Pentru mine a meritat din plin.

În iunie imi venise o idee genială care mi-a


schimbat viața.

Mi-am deschis propria rețea de CPA Marketing.

Nu a rezistat mult pentru că nu aveam experiența


necesară la vârsta aceea dar a ținut destul cât să
îmi schimbe viața complet, legat de bani și de
lucrurile pe care le învățasem cu acest proiect!

Povestea este mult mai lungă dar v-am povestit


părțile mai interesante. Acum haideți să trecem
la lucruri mai serioase.
I. Intro
2.Introducere în CPA
După ce mulți dintre voi ați citit ”50 Metode de a
face bani in 2022” am început să primesc extrem
de multe mesaje despre câteva dintre metodele
de acolo.

Cea mai cerută dintre ele fiind clar CPA


Marketing. Neavând cum să detaliez toate cele
50 de metode în acel eBook, m-am hotărât să
scriu unul nou în care vă arăt pas cu pas cum
puteți să câștigați bani online cu CPA, având
posibilitatea de a vă crea un venit pasiv.

Haideți să începem cu câteva lucruri basic, ca să


înțeleagă toată lumea.

Ce înseamna CPA Marketing?

CPA vine de la ”Cost per action”, este o formă de


affiliate marketing bazat pe comisioane plătite pe
diferite acțiuni.
I. Intro
2.Introducere în CPA
La Affiliate Marketing, în general, trebuie sa vinzi
produse și primești un procent.
De exemplu, vinzi un telefon de 1000$ cu
revshare 3%, la fiecare vânzare vei fi plătit 30$.

La CPA Marketing e puțin mai diferit.


De exemplu, ai o ofertă care te plătește 2$ pentru
fiecare persoană care completează un formular.
Aduci 15 persoane și primești 30$.

Din exemplele de mai sus, poate pare mai


”profitabil” Affiliate Marketing dar e mult mai
ușor să convingi 15 persoane să completeze un
formular decât să vinzi un produs de 1000$.

Există și oferte de CPA care te pot plăti și 400


euro per jucător (de exemplu la casino cpa).
Din nou, e mai simplu să convingi o persoană să
depună 20-50 euro pe un casino decât să vinzi
produse din care să câștigi un comision de 400
euro.
I. Intro
2.Introducere în CPA
Dacă sunteți la început vă recomand să începeți
cu oferte cu plată mai mică pentru că sunt mai
ușor de promovat. Pentru a ”simți gustul”
comisioanelor de CPA.

Dacă vei începe cu oferte care se promovează


greu s-ar putea să te demotivezi și să te lași în
prima săptămână, exact cum am facut eu.

Unii nu realizează cât de profitabil este acest


model de business. Am încercat să conving și
prieteni de-ai mei să se apuce de CPA pentru că
mereu îi auzeam că se plângeau de bani,
niciodata nu aveau dar nici nu voiau să încerce
ceva nou.

Când mă întrebau câți bani vor câștiga și le


spuneam că vor primi între 1$ și 3$ per fiecare
persoană care se înregistrează pe linkul lor,
spuneau că e prea puțin și au zis că nu se bagă.
De parcă ai fi adus doar o persoană pe zi… Unii
nu pot vedea altă perspectivă!
I. Intro
2.Introducere în CPA
Dacă ar fi gândit puțin mai diferit ar fi putut să
observe oportunitatea. Cu 3$ pe inregistrare, 50
de persoane pe zi, faceți calculul!

150 de dolari pe zi aducând clienți pentru


anumite companii, doar ca să se înregistreze!

150 * 30 zile = 4500 dolari pe luna, salariul minim


în România fiind aproximativ 350$ net!

Parcă se schimbă lucrurile dacă le vezi și din altă


perspectivă, nu?

Acum vă puteți da seama că nu este chiar atât de


ușor precum pare dar nici extrem de greu nu
este.
Și nu, aici nu se aplică acea vorbă, ”Dacă era atât
de simplu, toată lumea ar fi făcut asta”.

Eu le-am arătat prietenilor mei pas cu pas ce au


de făcut, le-am arătat și cât se câștigă și tot nu
au început CPA Marketing.
I. Intro
2.Introducere în CPA
De ce? Sincer, nu am nicio idee. Poate lene sau
faptul că ”nu se complică” ei cu așa ceva.

Nu am găsit un motiv logic pentru a nu te apuca


de acest model de business.

Are atât de multe avantaje încât nu pot să înțeleg


de ce să nu începi, nu ai nimic de pierdut.

Mă rog, haideți să îi lăsăm pe restul și să ne


concentrăm pe noi înșine pentru că suntem
hustleri, vrem să facem bani și nu ne este frică de
muncă.

Odată ce ai cumpărat acest eBook bănuiesc că


vrei să faci bani dar nu te aștepta să nu faci nimic
pentru că eu nu am promis asta nicăieri și nu
există ”bani gratis” fără să lucrezi.

Btw, muncă nu înseamnă doar activitate fizică,


dat la sapă, construcții și ce mai spun unii. Am
spus asta ca să clarificăm.
I. Intro
2.Introducere în CPA
Ce înseamna venit pasiv?
Venitul pasiv adică visul oricărui om este acea
sumă de bani care îți intră in buzunar fără ca tu
să muncești. (sau să depui efort minim)

Termenul acesta este înțeles greșit de foarte


multe persoane și de asta vei auzi mulți care
spun că e fantezie sau e fals.

Venitul pasiv vine după multe zile/luni/ani de


muncă în care ai reușit să construiești un
business pe care l-ai automatizat. Nu înseamnă
că primești bani ca prin magie de nicăieri, fără să
fi muncit vreodata în viața ta!

Cum poți avea venit pasiv din CPA Marketing?


Ai un site bine optimizat SEO și apare pe
primele pagini de pe Google pe anumite
cuvinte cheie. Astfel, oamenii ajung singuri pe
site-ul tău și îți completează ofertele.
I. Intro
2.Introducere în CPA
Ai un canal de YouTube care primește
vizualizari zilnic și ți-ai pus linkurile de CPA în
descriere. La fel ca metoda de mai sus,
oamenii se înregistrează singuri.
Ai o listă de emailuri la care mai trimiți din
când în când câte o ofertă de CPA.
Ai un cont de Pinterest foarte popular și
oamenii sunt redirecționați de pe PINS pe
site-ul tău de CPA.
Ți-ai deschis propria rețea de CPA. (Dacă
ajungi aici, ești boss și probabil te-ai mutat în
Dubai)

Acestea sunt câteva exemple mai populare. Cu


siguranță există și alte metode prin care îți poți
automatiza afacerea cu CPA Marketing dar te las
pe tine să le descoperi. (pentru că nu-mi mai vine
nicio idee acum, hihi.)
I. Intro
2.Introducere în CPA
Termeni des întâlniți în CPA Marketing:
CPA = cost per action (ești plătit când
utilizatorul efectuează o acțiune mai
complexă (se întâlnește mai des la vânzari).
Exemplu: trebuie să depună 10 euro pe un
casino și primesti 150 euro. (se întâlnește la
oferte cu Payout mai mare)

CPL = cost per lead (ești plătit când


utilizatorul efectuează o acțiune mai simplă.
Exemplu: trebuie să completeze un formular
sau să se înregistreze pe un site. (se
întâlnește des la oferte cu Payout mic)
Vertical = Se referă la industria în care se află
produsul respectiv. Exemplu: Dating Vertical
(industria de întâlniri romantice)
EPC (earning per click) = Este o statistică
foarte utilă care te ajută să îți dai seama cât
valorează clickurile tale. Este mai importantă
decât plata unei oferte!
I. Intro
2.Introducere în CPA
Exemplu:
Dacă ai 1000 clickuri la o ofertă de 10$ și doar 7
persoane se înscriu, vei avea EPC 0.07$ (7 leads
* 10$) / 1000 clicks = 0.07$ EPC
Dacă ai 1000 clickuri la o ofertă de 2$ și se
înscriu 80 de persoane, vei avea EPC 0.16$ (80
leads * 2$) / 1000 clicks = 0.16$

Deci, a doua ofertă este mai profitabilă și pe


aceea trebuie să ne concentrăm!

CR (conversion rate) = Cât la % din


persoanele care au dat click au completat
acțiunea respectivă.

Lead = potențial client sau, persoană care a


completat acțiunea. Daca au fost 10
persoane care s-au înregistrat pe linkul tău
vei avea 10 leads.
SOI (single opt-in) = ofertă cu o cerință de o
pagină. (de exemplu, utilizatorul trebuie să
completeze un singur formular, de pe prima
pagină)
I. Intro
2.Introducere în CPA
Exemplu:
Dacă ai 1000 clickuri la o ofertă de 10$ și doar 7
persoane se înscriu, vei avea EPC 0.07$ (7 leads
* 10$) / 1000 clicks = 0.07$ EPC
Dacă ai 1000 clickuri la o ofertă de 2$ și se
înscriu 80 de persoane, vei avea EPC 0.16$ (80
leads * 2$) / 1000 clicks = 0.16$

Deci, a doua ofertă este mai profitabilă și pe


aceea trebuie să ne concentrăm!

CR (conversion rate) = Cât la % din


persoanele care au dat click au completat
acțiunea respectivă.

Lead = potențial client sau, persoană care a


completat acțiunea. Daca au fost 10
persoane care s-au înregistrat pe linkul tău
vei avea 10 leads.
SOI (single opt-in) = ofertă cu o cerință de o
pagină. (de exemplu, utilizatorul trebuie să
completeze un singur formular, de pe prima
pagină)
I. Intro
2.Introducere în CPA
DOI (double opt-in) = ofertă cu două cerințe.
(de exemplu, utilizatorul se înregistrează pe
un site și trebuie să își confirme contul pe
email)
Revshare = comision bazat pe procent
Incentive = Trafic generat pe o anumită ofertă
(sau site) pe baza unui sistem de
recompensă. (exemplu: aplicațiile de telefon
care te plătesc daca descarci jocuri sau
completezi anumite taskuri)

Aceștia sunt termenii principali din CPA


Marketing, pe care îi veți vedea foarte des.

E bine să-i cunoașteți pentru a ști cât de bine o


duce campania voastră de promovare.

Dacă ai reușit să citești pana aici și nu ai dat


SKIP când ai văzut atația termeni noi și atatea
definiții, deja ți-ai crescut șansa de reușită cu
30%.
I. Intro
2.Introducere în CPA
Până acum a fost începutul începutului, abia
acum trecem la lucruri practice!

De acum încolo te voi învăța cum să-ți creezi


un cont pe o rețea de CPA Marketing, ce
oferte să alegi, unde să le promovezi, cum să-
ți creezi landing page-ul și cum să te lauzi
prietenilor că tu faci bani de oriunde.

Primul succes masiv cu CPA Marketing l-am


avut la 18 ani când înca eram în liceu.
Ieșeam cu prietenii în oraș în cluburi sau
restaurante și nu apucam să cheltuiesc banii
cu care venisem că îi faceam înapoi. (de
multe ori faceam x2 sau x3 în doar o oră sau
două).

Nu spun aceste lucruri ca să mă laud (bine,


poate puțin). Vreau doar să conștientizați ce
potențial uriaș are acest model de business.
I. Intro
2.Introducere în CPA
Nu ai nevoie de angajați, nu ai nevoie de sute/mii
de dolari pentru a începe (poți și cu 0$). Poți
lucra efectiv de oriunde!

Am lucrat de la liceu, din cafenele, de acasă, de


pe Vârful Moldoveanu șamd. Ați prins ideea!

Nu trebuie să vinzi nimic. Decât să încerci să ”iei


banii” oamenilor, ia banii companiilor.

Firmele în general au mai mulți bani și sunt


dispuse să plăteasca mai mult decât ți-ar plăti o
persoana fizică.

Omule, dacă nici acum nu te-am convins


înseamnă că nu-ți plac banii, serios!

Poate te întrebi de ce încerc atât de mult să-ți


bag aceste lucruri în cap. Fac asta pentru că ai
plătit eBook-ul și dacă tot ai dat banii pe așa
ceva, vreau să te ajut să-ți schimbi măcar puțin
viața.
I. Intro
3.Bugetul
Teoretic, poți începe CPA Marketing cu 0 RON
dar, dacă vrei să accelerezi procesul ar fi bine să
faci câteva investiții minime!
Poți începe fără buget de marketing dar
obligatoriu îți trebuie un landing page.

1. Landing Page ($9.90 pe lună cu OptiPage.io)


2. Domeniu ($0.25 - $15)

Deci... mai ai nevoie de maxim 25$ și îți poți


începe propriul business online!

Îți poți recupera banii chiar în primele zile dar nu


te baza pe asta. S-ar putea ca în prima lună doar
să experimentezi dar e un cost mic.

Imaginează-ți ca acești 100 lei oricum îi cheltuiai


pe alte prostii. De ce ți-ar fi frică să investești într-
un business?

Alții pierd zeci de mii... sute de mii de euro!

Dacă vrei să începi cu 0 RON doar te amăgești!


II. REȚELE & OFERTE
1. Cum să găsești o rețea de CPA de încredere

Am primit foarte multe mesaje în care eram


întrebat dacă e ok rețeaua x sau rețeaua y.
De multe nu auzisem niciodată și multe păreau
țeapă la prima vedere dar unii ar face orice doar
ca să nu dea interviul la MaxBounty.

Nu înțeleg de ce se feresc unii de lucrurile grele.


O rețea în care se intră mai greu îți aduce multe
beneficii pe termen lung!

Nu îți fură din lead-uri, ai un manager care te


ajuta, ai oferte foarte bune și actualizate etc...

Eu am găsit cele mai bune rețele din greșeală,


sincer. De MaxBounty ați citit în primul subiect
cum am găsit-o. Restul m-au găsit ele pe mine
prin reclame sau recomandări.

Dar, am folosit și un site/unealtă foarte bun.


Se numește OfferVault și este ca un Google
pentru rețele și oferte de CPA.
II. REȚELE & OFERTE
1. Cum să găsești o rețea de CPA de încredere

Apasă click pe ”Affiliate Networks” și încearcă să


te înregistrezi pe cele de la Sponsored.

Chiar dacă au plătit să apară pe prima pagină,


Offervault nu acceptă orice rețea așa că poți
avea încredere în ele (dar niciodată încredere
completă).

Aceasta este varianta simplă prin care poți găsi


networks de calitate.
II. REȚELE & OFERTE
1. Cum să găsești o rețea de CPA de încredere

Dacă nu ai găsit la ”Sponsored” ce căutai, poți să


introduci numele ofertei sau un cuvânt cheie cu
ofertele pe care le vrei, de exemplu ”surveys” și
tot ce mai ai de făcut este să alegi o rețea și apoi
să cauți review-uri pe Google.

Caută și pe forumuri păreri despre acele rețele.

Dacă nu găsești mare lucru, s-ar putea să fie


scam sau să fie rețele foarte noi.

Fiind la început, aș zice să mergi la sigur și să


cauți o rețea cunoscută.

Ce rețele recomand?

- Maxbounty
- Fluent
- Monetise.co.uk

Mai sunt și CPABuild și OGAds dar acestea sunt


mai diferite, au oferte de content locking în mare
parte și aceasta este zona dubioasă a CPA-ului.
II. REȚELE & OFERTE
2. Cum să fii acceptat de rețele chiar daca ești
începator (inclusiv MaxBounty)
Mulți se sperie de interviurile de la rețelele bune
de CPA dar chiar nu au de ce! Doar o mică parte
din persoane vor fi sunate și odata ce ai ajuns
până aici, ești 75% acceptat!

Interviul este o formă de selecție. Oamenii serioși


nu sunt împiedicați de așa ceva.

Singura pierdere este a celor care renunță din


acest motiv! Rețelele de CPA se aleg cu persoane
de calitate care produc și le produc bani!

Și totuși... cum să fiu acceptat de majoritatea


rețelelor?

Secretul este să fii convingător în întrebările de la


înregistrare.

Chiar daca nu ai experiență, înainte să aplici


informează-te cât de mult poți ca să poți
răspunde fluent la acele întrebări.
II. REȚELE & OFERTE
2. Cum să fii acceptat de rețele chiar daca ești
începator (inclusiv MaxBounty)
Nu încerca să pari expert! Oamenii aceștia au
vorbit cu mii de afiliați și își dau seama cine
minte și cine nu, mai ales dacă exagerezi.

Încearcă să pari mediocru spre bun, nici


începător nu e bine pentru că începătorii pun
foarte multe întrebări și nu aduc rezultate, astfel
managerii pierd timp și bani.

Ești curios ce te vor întreba la interviuri?


(vor fi întrebări precum):

- Ce vertical vei promova?


(Nutra/Dating/Gambling/Finance etc..., adica
nișa pe care o vei promova)

- Ce fel de trafic ai?


Paid (FB Ads, Adwords, Tik Tok Ads, Native, Push
etc)...
Gratuit (FB Groups, Conturi Populare pe Social
Media, Site propriu cu trafic organic etc...)
II. REȚELE & OFERTE
2. Cum să fii acceptat de rețele chiar daca ești
începator (inclusiv MaxBounty)

Ai mai lucrat cu alte rețele de CPA/AM?


Daca da, care? Ce rezultate ai avut cu ei? De ce
nu mai lucrezi cu ei?

Cum vei promova ofertele?


Și aici ai nevoie de o strategie. Trebuie să
promovezi ofertele cu un landing page (de
preferat să colectezi și e-mailuri) și să știi exact
unde le vei promova, fie grupuri, fie trafic plătit.

Din ce țări (GEOs) poți aduce trafic?

Rareori îți vor pune și alte întrebări dar ar trebui


să fii pregătit pentru orice. E imposibil să îți spun
cu exactitate ce te vor întreba dar 80% din
manageri îți vor pune aceste întrebări.

E ușor de răspuns la ele, trebuie să ai cunoștințe


de baza-medii pe care le vei învăța oricum (și mai
mult) din acest e-Book și clipurile care urmează!
II. REȚELE & OFERTE
3. Cum să găsești oferte profitabile

Aici voi fi foarte direct cu răspunsul...


Cele mai profitabile oferte ți le vor spune
managerii tăi de la rețelele de CPA!

Dacă îți dezvolți o relație bună cu managerul,


poate fi prietenul tău cel mai bun!

Altă modalitate ar fi să spionezi persoane care


fac CPA, poți face asta cu tool-uri precum BigSpy,
AdSpy etc...

Dacă ești începător îți recomand să alegi oferte


cu payout între $1 și $3.
SOI, maxim DOI sau Surveys! Sunt cele mai ușor
de promovat și găsești public larg pentru ele.

Sweepstakes de pe MaxBounty sau Fluent.

Acum depinde foarte mult și de traficul pe care îl


ai.
II. REȚELE & OFERTE
3. Cum să găsești oferte profitabile

De exemplu, pe Tik Tok poți promova foarte ușor


oferte de Dating, Nutra sau Sweepstakes.

Pe Facebook poți promova Surveys, Loans,


Insurance.

Pe LinkedIn poți promova Bizopp,B2B, Finance.

Cu PushTraffic sau Native poți promova Dating și


Gambling.

Alege oferte care au EPC-ul mare, nu Payout


mare!

Degeaba ai o ofertă care plătește $1000 dar EPC-


ul este $0.20.

E mai bine să ai o oferta de $2 cu EPC $0.38 de


exemplu. (înseamnă că vei câștiga în medie 38
de cenți per click)

Și cel mai sfânt lucru pentru a găsi o ofertă


profitabilă este să... testați voi ofertele!!!
II. REȚELE & OFERTE
4. Cum să primești mai mulți bani pe aceeași
ofertă

Vreau să menționez de la început că această


metodă nu va merge de fiecare dată dar dacă
aveți foarte mulți vizitatori, vă poate aduce bani
frumoși în plus.

Să zicem că lucrăm cu MaxBounty și promovăm


oferta SwagBucks pe care luăm $1.20.

Intrăm pe Offervault și căutăm ”Swagbucks” și o


vedem pe altă rețea cu payout de $1.60.

Tot ce trebuie să facem este să-i dăm un mesaj


managerului nostru, să-i arătăm că acea rețea
plătește mai mult și să-l întrebăm dacă ar fi
posibil să ne mărească Payout-ul.

E posibil să ajungi de la $1.20 la $1.40 sau poate


chiar $1.60.

Dacă ai trafic de calitate poți obține și mai mult!


Și astfel, îți poți crește venitul și cu 25% nefăcând
mare lucru...
III. Site-ul
1.Cum să creezi un Landing Page optimizat pentru
conversii

Ce este un Landing Page?


Este o pagină pe care o văd oamenii înainte să
intre pe oferta pe care o promovați.

Nu recomand să promovați niciodata o ofertă cu


link direct, veți avea șanse extrem de mari de
eșec.

Un landing page pus la punct, optimizat, care


arată bine vă poate crește rata de conversie
extrem de mult!

Degeaba aveți trafic de calitate dacă nu aveți un


landing page bun.

O să vă învăț mai departe (și în clipurile de pe


grup) cum să vă creați un landing page în mai
puțin de 10 minute și cu o investiție extrem de
mică. (da costă dar mult mai puțin decât crezi și
crede-mă că merită! dacă vrei să faci bani cu
adevărat nu mai încerca să nu investești
niciodata bani)
III. Site-ul
1.Cum să creezi un Landing Page optimizat pentru
conversii

Ne vom folosi de un landing page builder numit


Optipage.io .

Costa doar 10$ (43 lei) pe lună (sau 1.4 lei pe zi)
și vă puteți crea un landing page profesional, care
să vă aducă multe conversii fără să aveți
experiență în construirea de site-uri.

La o primă vedere, ai de ales doar între 4 tipuri de


landing page-uri dar, după ce apăsați pe ”Builder”
aveți peste 100 de template-uri pe care le puteți
customiza cum doriți.
III. Site-ul
1.Cum să creezi un Landing Page optimizat pentru
conversii

În partea dreaptă ai o
mulțime de secțiuni pe care
le poți adăuga pe pagina ta.
Pur și simplu, dai drag &
drop (tragi cu mouse-ul de
ele și le așezi oriunde pe
pagină) și ai creat o nouă
secțiune.

Poți modifica textul,


imaginile.

Poți adăuga butoane noi.

Poți adăuga videoclipuri.

Poți chiar și să-ți vinzi


propriul eBook sau curs dar
nu vom vorbi despre asta
aici.
III. Site-ul
1.Cum să creezi un Landing Page optimizat pentru
conversii

Din păcate, nu vă pot explica pas cu pas aici cum


să creați o pagină dar este foarte ușor de folosit
și veți vedea în clipurile din grupul de pe
Facebook.

Știți că nu vă las la greu!

După ce salvați pagina, puteți alege să promovați


site-ul așa, cu subdomeniu sau vă puteți atașa
propriul domeniu .com / .ro / .net etc...
III. Site-ul
1.Cum să creezi un Landing Page optimizat pentru
conversii

Probabil link-ul site-ului vostru va fi foarte ciudat


la început, precum a58gzkp4.optipage.io .

Acesta se poate modifica, apăsați click pe căsuța


care conține numele și îl puteți schimba în orice.

De exemplu: rohustlers.optipage.io

Sau, îmi pot adăuga propriul domeniu și îi voi


pune ce nume vreau. De exemplu: rohustlers.com
III. Site-ul
2.Cum să faci bani pe AUTO PILOT cu Email
Marketing

Cu Optipage.io poți să faci un landing page direct


în care să pui un buton direct spre ofertă sau, poți
să colectezi emailuri și apoi oamenii să fie
redirecționați către ofertă.

Dacă le vei colecta emailurile gândește-te că poți


trimite mai multe oferte la aceleași persoane!

Asta îți poate scădea rata de conversie la început


dar sigur va merita pe viitor mai ales dacă devii
bun la copywriting și la email marketing!

Email-urile colectate cu Optipage le vei găsi în


contul tău la secțiunea ”Leads” din partea stângă
a paginii.
III. Site-ul
3.Cum să instalezi Google Analytics pentru
statistici

Statisticile sunt foarte importante și poți învăța


multe despre persoanele care intră pe site-ul tău.

Dacă știi locația lor, vârsta, pe ce pagini intră, cât


stau pe site etc... îți poți îmbunătăți campaniile
de Paid Ads. Te poate ajuta chiar și la Free
Traffic pentru că știi exact ce fel de persoane
cauți.

E foarte simplu să adaugi Google Analytics pe


Optipage.io !

Creează-ți un cont pe G.A. și genereaza codul


HTML, apoi deschide builder-ul pe Optipage.
III. Site-ul
3.Cum să instalezi Google Analytics pentru
statistici

În partea din dreapta vei vedea un element numit


”Custom Code”. Trage oriunde pe site-ul tău acel
element.

Apasă apoi dublu click pe element și se va


deschide o fereastră gri.

Inserează aici codul de la Google Analytics și


gata!

Acum vei putea vedea toate statisticile în panoul


tău de pe G.A. și îți poți optimiza campaniile.
III. Site-ul
4.Domenii .com/.net la 2 RON

Dacă intri pe orice site din România de pe care


poți cumpăra domenii, vei vedea niște prețuri
destul de măricele... de obicei de la $10 în sus!

Dar, site-urile internaționale au oferte foarte bune


pentru primul an (doar atât ai nevoie).

Vei folosi un domeniu pentru un landing page


până acea ofertă nu mai merge și se saturează
dar până atunci tu probabil ți-ai scos banii de
x500.

Site-urile cu cele mai multe oferte la domenii sunt


GoDaddy și Namecheap.

Caută pe Google $1 domain godaddy sau $1


domain name cheap și vei găsi oferte mai mult
ca sigur.

La 5 lei îți poți cumpăra câte domenii vrei, merită!


III. Site-ul
4.Domenii .com/.net la 2 RON

Ai de ales între zeci de domenii la 99 de cenți!

Probabil nu știai de aceste oferte, nimeni nu îți va


spune așa ceva...

E un avantaj mare în caz că ai oferte foarte nișate


și vrei să faci câte un landing page cu câte un
domeniu.

De exemplu, diapersgiveaway.baby .
IV. promovare gratuită
1.Metoda Facebook Groups

Această metodă încă merge foarte bine dacă


găsești comunitatea potrivită.
Încă o folosesc și îmi aduce între 400 și 1000
euro lunar cu Casino Affiliate Marketing dar se
poate aplica și la CPA chiar mai bine.
În 2019 mi-am cumpărat prima mașina din banii
de CPA făcuți pe grupuri de Facebook, cine ar fi
crezut?
Nu erau extrem de mulți dar 5.1k euro la 19 ani
pe o mașină care mai consuma și ca un tir, era o
realizare bună pentru mine.

Revenind la lucrurile importante, FB Groups nu e


o metodă moartă!

Prima data va trebui să căutăm grupuri, apoi ne


vom deschide propriile grupuri.

Trebuie să urmăm o anumită ordine dacă vrem


sa avem succes. Nu putem să începem cu oferta
și apoi să căutam persoane cărora să le-o
promovam, trebuie să începem invers.
IV. promovare gratuită
1.Metoda Facebook Groups

Întotdeauna trebuie să găsiți mai întâi audiența și


apoi oferta sau produsul. Șansa de reușită va fi
exponențial mai mare!
Dacă începeți cu un produs și nu știți cui să-l
vindeți vă veți împotmoli.

Aici din păcate, nu există o formulă magică.

Trebuie să fiți creativi și să vă gândiți ce


comunități puteți găsi.

Pot să vă dau un exemplu, grupuri cu jucători de


casino/păcănele/pariuri sportive pentru oferte de
gambling și de sport betting.

Dacă promovați un casino într-un grup cu oameni


care joacă la aparate mai mult ca sigur veți găsi
clienți.
IV. promovare gratuită
1.Metoda Facebook Groups

Pot să vă mai dau câteva exemple.


În grupurile cu vânzări auto din SUA puteți
promova oferte de Insurance sau Loans.

În grupurile cu mame, puteți promova


sweepstakes la pamperși, cărucioare de bebeluși
etc...

Cum să nu te blocheze Facebook când postezi?

Mulți ați întâmpinat această problemă pentru că


FB e foarte strict cu linkurile postate.

În primul rând, nu postați NICIODATA linkul direct


în postare!

Postarea trebuie să conțină text,fundal și


opțional emoji sau text și emojiuri.

Imaginile prind foarte rar, videoclipurile s-ar putea


să meargă mai bine.

Experimentați cu diverse texte și diverse clipuri.


IV. promovare gratuită
1.Metoda Facebook Groups

Deja simt următoarea întrebare: ”Cum fac bani


atunci?”

Ideea e să aveți postări cât mai engaging și să


convingeți oamenii să lase comentarii. La
sfârșitul postărilor trebuie să aveți întrebări care
să-i îndemne să lase un comentariu sau ceva
care să le stârnească curiozitatea și să ceară
detalii despre ofertă.

După ce au lăsat comentarii, explicați-le și într-un


comentariu ce au de făcut (cerința ofertei) și
lăsați-le link-ul acolo.

Alta greșeală mare pe care o


făceau unii era să posteze
linkul direct al ofertei. Fie în
postare sau în comentarii...
Dacă vreți să puteți posta linkul ofertei trebuie să
vă creați un landingpage cu Optipage.io .
Puteți să lăsați pagina cu subdomeniu dar
recomandat este să vă cumpărați un domeniu.
V-am arătat mai devreme cum să cumpărați cu 2
RON.
IV. promovare gratuită
1.Metoda Facebook Groups

Un lucru opțional ar mai fi să mascați link-ul


ofertei de pe butonul landing page-ului.

Cum faceți asta? Copiați link-ul ofertei, îl puneți


pe bit.ly și apoi link-ul scurtat îl puneți pe butonul
de pe Optipage.

Cam asta ar fi. Știu că unii și-ar dori să le spun eu


pe ce grupuri să posteze și ei doar să-și posteze
link-urile dar nu pot face asta.

Mulți nu înțeleg că partea de research e cea mai


importantă. Dacă v-aș fi dat grupurile mele, ar fi
postat sute de persoane în ele și nu mai făcea
nimeni niciun ban.

Research e cuvântul magic. Caută, testează,


postează și poți găsi o ”mină de aur”.

Cu ajutorul Facebook Groups am adus ZECI de


mii de lead-uri rețelelor de CPA.

Și încă merge foarte bine...


IV. promovare gratuită
1.Metoda Facebook Groups

După ce descoperi anumite comunități care au


potențial, ar trebui să îți creezi propriile grupuri și
să le crești.

Cum faci asta? Creezi grupuri cu nume


asemănătoare, care să conțină cuvintele cheie
pentru acea comunitate.

Mai poți încerca unele metode mai ”imorale” să


zic așa cum ar fi să intri în acele grupuri, trimiți
cerere de prietenie mai multor membri și îi inviți
în grupul tău.

Ai răbdare, s-ar putea să dureze câteva luni până


îți creezi o comunitate puternică dar mai bine să
faci bani mai târziu decât niciodată.

Până îți crești grupurile tale te poți folosi de


celelalte ca să îți promovezi ofertele.
IV. promovare gratuită
2.Pinterest

E un site pe care l-ați folosit probabil ca să găsiți


poze edgy, tatuaje sau citate emoționante. Dar,
știați că vă poate aduce câteva mii de dolari
lunar?
Nu exagerez, câteva MII de dolar lunar.

Dacă vei căuta ”money from home” pe Pinterest


vei găsi multe clipuri și poze de genul acesta.
Pozele și clipurile apar și pe google images și ele
te redirecționează pe bloguri care conțin linkuri
de affiliate si cpa marketing.
Intră pe profilul unor persoane care fac asta și vei
vedea că au zeci de milioane de vizitatori lunar.
Acele persoane fac probabil peste $10.000 doar
din Pinterest...
IV. promovare gratuită
2.Pinterest

Cum să faci bani cu Pinterest?

În primul rând trebuie să ai un cont.

Adaugă o poză de profil care să atragă atenția,


un banner și o descriere cu blogul tău și cu un
text care să-i trimită către site.

Creează-ți categorii și încarcă-ți propriile poze și


clipuri.
IV. promovare gratuită
2.Pinterest

Folosește titluri cât mai descriptive, descrieri


care să conțină cuvinte cheie și cuvinte cheie.

Lasă comentarii altor pin-uri și fii cât de activ


poți. Îți recomand să folosesti doar conținut
original dacă vrei să ai succes!

Este o metodă pe termen lung, nu e ca și Tik Tok


să te lanseze peste noapte.

Trebuie să ai multă răbdare, să fii consistent și să


postezi conținut în engleză.

Posibil să meargă și în română dar românii nu


prea stau pe Pinterest așa că trebuie să postezi
în engleză.

Și dacă nu știți engleză, soluția este să învățați.

E o limbă ușor de învățat, folosită peste tot care


vă va ajuta extrem de mult în lumea banilor
online.
IV. promovare gratuită
3.Instagram

O rețea pe care lumea se laudă și creează


impresia că o duc bine când nu întotdeauna e
chiar așa, îți poate aduce destui bani cât se duci
acea viață pe care o postezi.

Bine, nu vreau să generalizez, cel mai probabil nu


e cazul la noi dar serios, vă poate aduce mulți
bani.

O metodă care încă funcționează dar trebuie să


ai și mai multă răbdare decât la Pinterest.

Acum e greu să crești un cont de IG dar rata de


conversie e destul de mare.

Ce poate merge mai bine pe această rețea de


socializare decât Dating & Sweepstakes?

Sigur ai primit mesaje de la conturi dubioase cu


întâlniri sau cu conturi fake de la fete că vor să se
întâlnească cu tine și apoi alt site.

Acele persoane fac CPA Marketing!


IV. promovare gratuită
3.Instagram

Secretul e același.

Postează constant. Poze + Reels (mai ales Reels)

Link în bio (nu direct cu oferta, ci de la landing


page).

Dacă promovezi sweepstakes cu machiaje de


exemplu, poți căuta conturi de vedete și să
urmărești urmăritorii lor.

Cauta hashtag-uri cu machiaje și lasă comentarii


relevante pozelor, apreciază pozele.

Postează povești zilnic, urmărește poveștile


altora.

Rezultatele adevărate vor veni abia după câteva


luni. Dacă ai sub 5000 followeri nu îți recomand
să promovezi vreun link!

Aici poți lua și clipuri de pe Tik Tok și să le încarci


pe Reels.
IV. promovare gratuită
4.Tik Tok

Am ajuns la lucruri serioase. Tik Tok îți poate


schimba viața peste noapte, crede-mă.
Ești la un videoclip distanță de câteva mii de
dolari.

Pe Tik Tok trebuie să postezi mult, să te bazezi


pe trenduri, să folosești sunete populare și într-o
lună poți face câteva mii de urmăritori.

Ideea este că ai nevoie de persoane din alte țări


care să-ți urmărească videoclipurile pentru că
ofertele sunt de obicei din US,UK,AU etc...

Chiar daca postezi conținut în engleză de pe


contul tău, sunt șanse mici să apari la străini.

Secretul este să ai un sim card din țara în care


vrei să apari, să ai regiunea telefonului în acea
țară și să folosești opțional un VPN.

La mine a mers doar cu cartela și regiunea.


IV. promovare gratuită
4.Tik Tok

Poți folosi același model de clipuri pe care îl am


eu cu eBook-urile și să-l aplici la CPA Marketing.

Acum ai nevoie de 1000 de urmăritori ca să


postezi un link dar îi vei face foarte ușor dacă ai
conținut făcut de tine.

Folosește metoda follow/unfollow pentru a face


primele vizualizări. (urmărește multe persoane și
dă-le unfollow după ce te urmăresc)

Un sneak pic din 2021 promovând oferte de


casino pe Tik Tok. 1.000 euro în 2 săptămâni
venit aproape pasiv.
Nu e rău deloc.

Vom vorbi mai multe despre aceste metode pe


grup.
IV. promovare gratuită
5.YouTube

Am lăsat această metodă printre ultimele pentru


că e printre cele mai grele.

Aceleași lucruri pe care le-am scris la Instagram


se aplica și la YouTube, doar ca aici avem shorts
în loc de Reels.

Vă recomand să vă creați 2 canale:

- Unul pe care să postați clipuri normale


- Unul pe care să postați doar shorts

Alegeți o nișă care poate fi promovată pe


YouTube, de exemplu Nutra/Health și creați
videoclipuri pe această temă.

Dacă nu va pricepeți la video editing puteți plăti


pe cineva pe Fiverr să vă facă voiceover și pe
altcineva să vă creeze clipul vizual.

Bine, dacă plătiți pe cineva nu mai e promovare


gratuită. Nu e greu să faceți asta dar durează
câteva săptămâni până învățați să faceți clipuri
de calitate.
IV. promovare gratuită
5.YouTube

Postați un videoclip pe săptămână pe canalul cu


videoclipuri normale și 3 shorts pe zi pe canalul
de shorts!

Shorts urile funcționează pe același principiu ca


Tik Tok urile.

Trebuie să fie conținut interesant, scenele să se


schimbe des și să capteze atenția urmăritorului
pe tot parcursul videoclipului.

Linkurile de CPA le puteți pune în descriere și în


comentarii.

Nu uitați să puneți si un mic text pe videoclip în


care să le spuneți urmăritorilor că au o ofertă în
descriere, fără să pară ca este reclamă.

Nu am cum să vă spun exact ce să scrieți pentru


că nu știu ce oferte veți promova dar mă puteți
întreba pe grupul de Facebook.
IV. promovare gratuită
6.Timeroid Technique

Am menționat această tehnică și în eBook-ul cu


50 metode doar că toată lumea a trecut peste ea.
Cred ca 1% din persoane au dat click pe acel link
de curiozitate și doar această informație ar putea
valora sute de euro pentru că vă poate aduce
extrem de mulți bani.

Este o tehnică de SEO (Search Engine


Optimization) și vă ajută să vă rankați site-urile în
primele pagini de pe Google înaintea tuturor pe
micronișe.

La această tehnică vă voi atașa din nou două


articole și sper să le citiți de data aceasta. Nu
contează ca nu sunt scrise de mine, informația e
la fel de valoroasă! În plus, tipul a explicat tehnica
mult mai bine decât o pot face eu.

Nu contează de unde vine informația atât timp


cât o aveți! Profitați de aceste cunoștințe
indiferent că le-am scris aici în eBook sau v-am
trimis către altă referință.
IV. promovare gratuită
6.Timeroid Technique

Luqman Khan v-a explicat aici în detaliu cum


funcționează această metodă:

https://nichepie.com/timeroid-technique/

Și aici puteți vedea metodă aplicată de un


membru de pe Blackhat world. Rezultatele?

15.000$ în câteva luni, venit 100% pasiv.

https://www.blackhatworld.com/seo/how-i-
made-15-000-from-coronavirus-with-timeroid-
seo-guide-case-study.1267677/
V. promovare PLĂTITĂ
1.Push Traffic

Ce este Push Traffic?

Este traficul care vine de la notificările de tip


”push”, fie pe desktop, fie pe mobile.

Dacă aveți jocuri descărcate și mai primiți uneori


notificări cu telefon blocat în care vi se spune că
ați primit un bonus sau îți aduce aminte de ceva,
aceea este o notificare push.

Sau un exemplu mai simplu, când primești un


mesaj pe Messenger sau Instagram, primești și o
notificare cu sunet + ți se aprinde ecranul
telefonului.
V. promovare PLĂTITĂ
1.Push Traffic

Pe desktop arată cam așa, e posibil să nu fi văzut


vreodata genul acesta de notificări pentru că
niciodată nu accepți permisiunea când te
întreabă un site daca dorești să primești
notificări de tipul acesta. Sunt destul de
enervante dar pot fi foarte profitabile dacă le
cumperi.
Sunt foarte bune pentru oferte de CPA, mai ales
de Dating sau Gamble.

Și cel mai mare avantaj? Sunt IEFTINE!


V. promovare PLĂTITĂ
1.Push Traffic

Bugetul minim pentru aceste reclame e de obicei


$100 (atât trebuie sa depui minim pe site-uri care
vând push traffic) dar de $100 poți ajunge la sute
de mii de persoane.

Haideți să vedem un caz de studiu al unui amic


de pe Affiliatefix:

Ofertă: Money Amulet (BG, HU, SK)


Tip: Landing Page + Prelander cu Horoscop
CPA Network: Adcombo
Sursă trafic: PropellerAds (push)
GEOs: Bulgaria, Ungaria, Slovacia
Total cheltuit: $36
Venit: $740
Profit net: $304
ROI: 69.7%

Oferta avea deja un prelander cu horoscop dar a


folosit și propriul landing page creat cu Optipage.
V. promovare PLĂTITĂ
1.Push Traffic

Aceasta este oferta.

Acesta este prelander-ul.


V. promovare PLĂTITĂ
1.Push Traffic

Cum a adus traficul?

Nu m-am focusat prea mult pe creatives


(reclame/imagini).
Pur și simplu am copiat texte de la câteva native
ads (de pe AdSpy)
și le-am tradus în limba locală.

Era clar că imaginile cu zodii au o rată de


conversie bună așa că am decis să nu încerc și
cu altele.
V. promovare PLĂTITĂ
1.Push Traffic

Campania a mers 24/7, conversiile erau mari, și


după câteva zile am decis să exclud câteva site-
uri. (de pe care veneau vizitatorii)

GEOs: Bulgaria, Ungaria și Slovacia

Am optat pentru CPC deoarece CPM era prea


scump. Am setat bid-ul între 0.01 - 0.02 . Am
crescut prețul când
volumul de trafic începea să scada și vice versa,
am redus prețul când volumul era mare.

Am adus trafic pentru toate platformele (mobile +


desktop) fără limită.

Concluzia: am fost mulțumit cu push traffic-ul de


pe propellerads dar ar trebui să înțelegi că nu
toate ofertele
vor merge bine și cel mai bine e să experimentezi
cu diverse rețele de push și diverse oferte de
CPA.
V. promovare PLĂTITĂ
1.Push Traffic

Rezultate:

Campania a rulat o săptămână pana când


conversiile au început să scadă așa că am oprit-
o.
Oricum, am obținut rezultate bune, $304 profit
net pe autopilot în doar 7 zile.

Diferențele de fus orar au dus la câteva


schimbări: (vezi mai jos)
V. promovare PLĂTITĂ
1.Push Traffic

Reclamele de native ads pot fi folosite des și cu


push traffic.

Sper că ați învățat câteva lucruri noi din acest


Case Study. Sunt foarte multe lucruri de spus
despre Push Traffic și cel mai bine puteți învăța
din clipuri și experimentând.

Puteți copia reclame cu unelte precum AdSpy (nu


e reclamă) și să le testați pe diferite rețele care
vând trafic push.

Începeți cu buget mic, vedeți de pe ce site-uri vă


vin conversiile și excludeți-le pe cele care vă aduc
trafic de slabă calitate.

Lăsați reclamele să ruleze câteva zile până


începeți să le optimizați pentru că se pot schimba
multe în timp. E posibil ca în prima zi să fii pe - și
în a doua să fii pe plus cu mult.

În funcție de rezultate, optimizează sau închide


reclama respectivă. Schimba targetul, site-urile,
landing page-ul, încearcă A/B testing ...
V. promovare PLĂTITĂ
1.Push Traffic

Cele mai bune oferte pentru Push Traffic:

- Aplicații & Jocuri pentru mobile

- Software (VPN, Antivirus, Space cleaner)

- Dating & Adult

- Fintech

- Sports Betting

- Crypto & Forex

- Casino / Gambling

Nu uita, fiecare sursă de trafic are anumite oferte


care funcționează bine. Nu poți promova Adult pe
Linkedin sau Forex pe Discord.

În teorie poți dar nu vei avea cine știe ce rezultate.

Asigură-te că traficul tău este compatibil cu oferta


pe care o promovezi.
V. promovare PLĂTITĂ
2.Native Ads

Sigur ați văzut și acest tip de reclamă, mai ales


pe bloguri și pe site-uri de știri.
Arată cam așa:

Sunt reclame care nu arată a reclame. Se


”camuflează” în conținutul site-ului și ai impresia
că este alt articol sau altă postare dar de fapt e
doar o reclamă.

Ceea ce face Facebook cu reclamele se poate


numi tot Native Advertising. Știi când dai scroll,
te uiți la postări și îți apare o postare dar scrie
”sponsored”? Exact, aceea este o ”reclamă
nativă”. Se numește așa pentru că este integrata
în structura site-ului.

Reclamele de genul merg extrem de bine tocmai


pentru că nu arată a reclame.
V. promovare PLĂTITĂ
2.Native Ads
Toți ne-am săturat de reclame așa că le evităm,
acestea se camuflează și ne ”păcălesc” uneori.

Practic poți cumpăra un mic loc pe un site, fie


blog fie altfel de site și utilizatorii care citesc
articolele acelea vor citi și altele de pe site, dacă
faci treabă bună și creezi o reclamă interesantă
care să fie pe placul cititorilor de pe site-ul pe
care ai pus reclama te poți alege cu sute de
conversii.

Diferența dintre Push și Native este în primul


rând prețul.

Native Ads sunt mai scumpe și ai nevoie de un


buget destul de mare, fără $500 nu prea îți
recomand să te bagi.

Și $500 sunt puțini la acest tip de reclamă dar


poți experimenta și în cel mai rău caz (la început)
vei pierde 10-20% sau îți vei reface banii înapoi.

Dar sunt șanse destul de mari și să-i pierzi așa că


fii sigur de faptul că nu o să simți pierderea daca
se întâmplă.
V. promovare PLĂTITĂ
2.Native Ads

Este un subiect mult mai complex pe care nu îl


pot explica într-un eBook dar dacă cererea este
mare, voi face câteva videoclipuri pe grupul de
Facebook în care vă arăt cum să promovați
ofertele prin NativeAds.

Repet, aveți nevoie de un buget de minim $500


pentru acest tip de reclamă!

Vom avea nevoie și de o ofertă care să plătească


pe măsura, de minim $10 per lead.
V. promovare PLĂTITĂ
3.Tik Tok Ads

Tik Tok este o platformă excepțională pentru


reclamă dar pe cât este de avantajoasă, pe atât
este de sensibilă.

Îți pot șterge contul instant pentru o greșeală


minoră. De multe ori clipurile nici nu încalcă vreo
regulă și sunt șterse.

La reclame sunt și mai critici decât atât.

Nu aveți voie să promovați absolut nimic ce ține


de bani! Nici surveys, nici orice legat de finance,
asigurări, împrumuturi și așa mai departe.

Vă vor da reclama jos sau, și mai rău, vă


blocheaza contul de Tik Tok ads. (pe viață)

Vă recomand să încercați cu sweepstakes la


diferite produse care prind pe aplicație.
(haine/parfumuri)

Puteți promova chiar și Dating dacă aveți grijă să


nu fie nimic sexual sau explicit în clipul vostru
sau în oferta de CPA.
V. promovare PLĂTITĂ
3.Tik Tok Ads

Bugetul minim pentru Tik Tok ads este de 50


RON. (59 de fapt, pentru că plătiți și TVA)

Alte oferte extrem de bune care merg cu Tik Tok


ads sunt Mobile Apps cu app installs.

Găsiți oferte de genul și pe Maxbounty dar pe


OGAds sau CPABuild veți găsi și mai multe.

La fel, este o metodă complexă despre care vom


vorbi pe grupul de Facebook.

Dacă va fi cerere, vă pot arăta în videoclipuri pas


cu pas cum să alegeți oferta, să creați landing
page-ul și să faceți reclama pe Tik Tok, ce să
targetați și așa mai departe.

Sper să nu apară din nou cârcotași care să spună


că nu e absolut tot în eBook pentru că banii pe
care i-ați plătit sunt și pentru grupul privat și
clipurile de pe Facebook. Toate fac parte din
acest ghid. Nu trebuie să fie toată informația în
eBook deoarece restul informațiilor vor fi pe grup.
VI. INFORMAȚII UTILE
1.Ce să nu faci în CPA Marketing?

- Nu posta link-ul ofertei direct, creează un


Landing Page cu Optipage sau alt LP builder.

- Nu posta link-ul landing page-ului direct în


postări.

- Nu spama link-urile.

- Nu te înregistra pe propriile oferte pentru că vei


fi blocat.

- Nu trimite ofertele prietenilor pentru că vei


aduce lead-uri de slabă calitate (pentru că
prietenii tăi nu sunt de fapt interesați de ofertă) și
te vor exclude din acea ofertă sau îți vor scade
payout-ul.

Nu te aștepta să faci mii de dolari în prima lună


sau profit în primele 24 de ore. E un business
serios care îți poate aduce mulți bani dar trebuie
să ai răbdare și să te ții de treaba.

Dacă nu ai rezultate după primele 2-3 luni cu


siguranță faci ceva greșit dar ne poți întreba pe
grup.
VI. INFORMAȚII UTILE
1.Ce să nu faci în CPA Marketing?

- Nu promova oferte high ticket (care te plătesc


+$500 pe lead) pentru că nu sunt pentru
începători. Acele oferte nu se promovează doar
cu un landing page.

- Nu promova oferte de pe rețele de cpa


dubioase. (s-ar putea să pierzi timp)

- Nu folosi VPN.

- Nu te demoraliza daca ai click-uri dar nu ai


conversii, optimizează, vezi unde greșești.

- Nu te aștepta să ai 10 clickuri și 8 conversii,


pentru oferte de $1.5-$3 cu trafic gratuit, o rată
de conversie de 8-15% e foarte bună.

- Nu folosi conturi noi de Facebook, te vor bloca


instant.

- E total interzis să aduci lead-uri de pe site-uri


precum microworkers sau fiverr.
VI. INFORMAȚII UTILE
2.Cât durează până văd rezultatele?

Acest lucru depinde doar de tine, cât de mult îți


dai interesul, cât lucrezi și cât de creativ ești.

Fă research în legătura cu metodele de


promovare, cu optimizarea landing page-urilor, cu
ofertele pe care le promovezi și așa mai departe.

Acest e-Book poate fi un start foarte bun în CPA


doar dacă ești serios și lași deoparte scuzele
precum ”e prea greu” sau ”nu știu cum să fac”
sau ”ăăă, eBook-ul nu m-a învățat pas cu pas”.

E imposibil să înveți o persoană cu exactitate


totul, nici dacă aș fi stat lângă fiecare în parte nu
aș fi putut să vă arăt ”metoda secretă” pentru că
nu există.

E un skill pe care îl inveți și devii mai bun pe


parcurs. Apropo, degeabă ai atâtea informații
utile dacă nu te apuci de treabă și nu le aplici.

Ideile și informațiile fără practică sunt fix 0.

Eu în prima săptămână de CPA nu am făcut


niciun leu.
VI. INFORMAȚII UTILE
2.Cât durează până văd rezultatele?
Nu am avut pe nimeni care să mă învețe dar am
făcut research pe tema aceasta și dupa 11 luni
m-am apucat din nou.
Prima săptămână? Aproape $200. Dar știți deja
asta din primele pagini.

În mai puțin de un an mă întrețineam singur și


câștigam cu muuuuult peste un salariu MEDIU
din România, înainte să termin liceul!

Mai cunosc persoane care au cumpărat eBook-ul


cu 50 Metode de a face bani, s-au apucat de CPA
și unii dintre ei au facut 6-700 lei în prima lună.
Alt puști de 16 ani a avut zile în care a făcut peste
$100 !

Începuse în ianuarie și la sfârșitul lui februarie


deja făcea sume de genul.

Unii mă întrebau: câți bani voi face? sau sigur voi


câștiga bani din asta?

Nu am cum să răspund la așa ceva. Puteți


câștiga mulți bani dar depinde de fiecare individ
în parte.
VI. INFORMAȚII UTILE
3.Funcționează și în 2022?
CPA și Affiliate Marketing vor funcționa atât timp
cât comerțul online va funcționa. Cel mai
probabil pentru mult timp de acum încolo și se
dezvoltă de la an la an.

Mai aud persoane care îmi spun că făceau o


gramada de bani în 2014 sau 2017 cu CPA dar
acum nu mai merge. Oh, ce glumă bună!

În perioada aceea se făceau bani cu CPA dacă


spamai link-urile, pe parcurs au apărut sisteme
de securitate care te blochează dacă faci asta.

Deci, trebuie să faci mai mult efort acum. Trebuie


să tratezi CPA ca pe un business pentru că asta
este de fapt!

Nu-i asculta pe restul, testează tu și vezi dacă


merge sau nu pentru tine. Daca nu merge
înseamnă că faci ceva greșit dar te putem ajuta
pe grupul de Facebook.

Marketingul se schimbă de la zi la zi. Dacă nu


ești la curent cu ce se întâmplă, nu vei mai
câștiga bani.
FINAL
Și... am ajuns la finalul acestui e-Book dar din
fericire, nu la finalul acestui ghid!

Mai aveți să urmariți și tutorialele de pe grupul de


Facebook și apoi trebuie să vă apucați de treabă.

Vreau să vă mulțumesc nu doar pentru că ați


cumpărat acest eBook la care am lucrat foarte
mult și în care mi-am prezentat multe idei pe care
le-am ținut ”secrete” ani la rând ci și pentru că ați
riscat acești bani pentru a investi în viitorul și în
educația voastră.

Dacă ați citit acest eBook cu siguranță aveți o


dorință mare de schimbare, de a face ceva cu
viața voastră și de a deveni mai buni pe zi ce
trece.

Sper din suflet să văd rezultatele voastre pe


grupul de Facebook și să faceți ceea ce vă doriți
în viață.

Felicitări!

Cu drag, Ionuț Iustin.


BONUS
Rețele de CPA pe care le-am folosit:

- Maxbounty
- Monetise.co.uk
- OGAds
- CPABuild
- SmartAdv
- AlfaLeads
- LemonAds

Unelte ieftine și bune pentru site:

- Optipage.io (landing page)


- Namecheap sau Godaddy (domenii ieftine)
- AdSpy (spionarea reclamelor)
- Clickmagick (link tracking/cloaking/geo target)
GRUPUL
Dacă doriți să învățați mai multe despre CPA,
prin videoclipuri trebuie neapărat să intrați și în
grupul nostru de Facebook.

https://www.facebook.com/groups/cpamarketin
g.premium/

În caz că nu merge linkul, trimiteți-mi un email la


juscustom932@gmail.com

Dacă ați ajuns până aici, vreau să vă ofer și un


cupon de reducere de 15% pentru următoarele
produse RoHustlers.

T7V4QZKC
Drepturi de
autor

Conținutul acestui eBook este proprietatea


intelectuală a societății JUSTIN CUSTOM SRL.

Distribuirea, revânzarea și distribuirea ei în orice


altă formă de către persoanele neautorizate este
complet ilegală și se pedepsește conform legii
8/1996.

S-ar putea să vă placă și