Sunteți pe pagina 1din 41

Intensificarea

vnzrilor
prin intermediul
Google
AdWords

?ce si unde...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?ce vindem
1. Sntate (confort
psihologic)
2. Dragoste (strile
afective)
3. Statut (bani)
4. Eu (personalitate)
1. Scop (de la mine la
tine)
2. Produsul (oferta
noastr)
3. Necesiti (utilitatea
produsului)
4. Aciune (dac -
atunci...)
IDEI REZULTATE
?cum...
?cum...
?cum...
?cum vindem rezultate
?cum vindem rezultate
?cum vindem idei / vise
?cum vindem idei / vise
Crearea listelor de cuvinte cheie
Crearea listelor de cuvinte cheie
Crearea listelor de cuvinte cheie
Tipul de Potrivire a Cuvintelor Cheie
LARG
poate aprea n orice combinatie de
cutare
hotel chiinu
hotel n chiinu, hotelul chiinu, hotel trei
stele
FRAZEOLOGIC
poate aprea doar n succesiunea indicat
n combinaia de cutare
hotel chiinu
hotel chiinu rezervare
hotel n chiinu
EXACT
poate aprea cnd cuvntul cheie
corespunde exact combinaiei de cutare
hotel chiinu
hotel chiinu
hotel chiinu rezervare
NEGATIV
permite neafiarea anunului n combinaii
nerelevante
hotel chiinu istoric
- istoric
hotel chiinu
Crearea listelor de cuvinte cheie
Tehnica
COPY / CUT - PASTE
Gestionarea listelor de cuvinte cheie
Gestionarea listelor de cuvinte cheie
SPLIT - TESTING Claude C. Hopkins Publicitatea tiinific
SPLIT - TESTING Claude C. Hopkins Publicitatea tiinific
Puterea cuvntului

Structurat n 4 rnduri:

maxim 25 de simboluri n titlu;
70 de simboluri text;
URL site instituional.

Reea Mediatic
google for business
Bugetare
Poziia Anunului n Rezultatele Cutrii =
CPC max. * Scorul de Calitate

Bugetare
CPC
CPM
CPCv (CPL, CPA)
CPV (TRUE VIEW)

Bugetare
PREUL DE FACTO PER CLICK=
(Rank-ul celui mai apropiat concurent / Sorul de calitate max)
+ 0,01$
Exemplu:
Agent MAX CPC * SC = Rank CPC de Facto
A 0,25 $ * 7 = 1,75 (#2) 1,75 / 10 + 0,01$ = 0,18$
B 0,22 * 10 = 2,2 (#1) PRE MINIM
Optimizarea cheltuielilor
Optimizarea cheltuielilor
STRATEGII
BRANDING
MARKETING
REMARKETING
Cheiele succesului
Targeting definit
Buget chibzuit
Nu cdei in ispit.
Niciodat nu-i permitei sistemului
s organizeze i s sistematizeze
accountul dvs!

Risc de fidelitate
Dan Kennedy: Cel mai mare risc in afaceri il reprezint cifra 1


Ipoteza Reginei Roii_A slow sort of country!
www.justclick.md
V MULUMESC!

S-ar putea să vă placă și