Sunteți pe pagina 1din 54

acu 2 saptamani un ,,prieten" mia zis sa ii dau si lui 10 mil

pentru 2 saptamani ca are nevoie sa puna spuma pe casa si ia


bani dupa 2 saptamani..iam zis ca bine dar sa imi dea inapoi
16 mil...a fost de accord..iam luat eu garantie un laptop,un
aparat digital si o bratara ...dupa 2 saptamani vine la mine
cu bani 16 mil ii dau lucrurile inapoi si dupa stau putin si ma
gandesc ,,uite ba ce repede se fac bani fara munca"..am
cateva intrebari:
-este legal?atata timp cat nul bat,santajez e legal nu?
-sa zicem ca cineva nu are ce sa imi dea se poate face acte la
notar sau ceva de genu?cum se procedeaza?
auzeam tot felu de chesti prin oras ca ala ia dat aluia 20 de
mil si ala ia dat inapoi 100 etc..dar nu ma gandeam
niciodata.
blacatusu
17 December 2009, 18:30
Citat (trendnet @ 17th December 2009, 09:27)
-este legal?atata timp cat nul bat,santajez e legal nu?
atata timp cat nu platesti taxe la stat pentru profit nu e
legal ... din cate stiu
sebulbus
17 December 2009, 18:33
Da, dar infractiunea de camatarie nu exista. Omul poate
merge la final de an c-o declaratie pe proprie raspundere ca
in urma camatariei a avut x cheltuieli dar a rezultat y profit

pe care il inregistreaza la alte venituri si plateste impozit pe


ei. Job done.
radumiki
17 December 2009, 18:35
daca ai bani multi, fa-ti o banca.
daca ai mai putini, fa-ti o casa de amanet.
cam astea sunt solutiile legale.
Reclama
Fane
17 December 2009, 18:36
vezi ca-i faci concurenta lui Fane Spoitoru si fratii
Camataru.
radumiki
17 December 2009, 18:37
Citat (sebulbus @ 17th December 2009, 18:33)
Da, dar infractiunea de camatarie nu exista. Omul poate
merge la final de an c-o declaratie pe proprie raspundere ca
in urma camatariei a avut x cheltuieli dar a rezultat y profit
pe care il inregistreaza la alte venituri si plateste impozit pe
ei. Job done.
cred ca daca aud ceilalti camatari ca unul dintre ei isi
declara veniturile la fisc si plateste impozit legal, i-l exclud
din breasla.

December
17 December 2009, 18:40
Citat (trendnet @ 17th December 2009, 18:27)
..dar nu ma gandeam niciodata.
...pana iti sparg mascatii usa. Si atunci o sa ai timp de
gandire.
Muale
17 December 2009, 19:08
de ce sa ii sparga mascatii usa? faci act la notar si spui ca
respectivul se obliga sa iti plateasca suma de 16 mil pe data
de X. ce e ilegal in asta?
camatarii de care aduceti voi vorba nu actioneaza asa. iti dau
10 mil,spun sa le dai 15 dupa o luna. si cand nu poti te mai
pasuiesc inca 3 luni,pt 100 mil. sau eventual daca ai si vrei sa
dai la timp se gaseste o terta persoana sa "iti bage bete in
roate" ca sa intrii intr-un cerc vicios. si de la 10 mil se ajunge
la o masina,o casa... plus ca aia te bat/ameninta/tortureaza
,nu se adreseaza instantei.
revenind la problema ta,mi se pare caz izolat ca ala a
acceptat sa iti dea 60% in 15 zile. de ar fi toti asa te-ai
imbogati. poti face la notar un act in care spui ca l-ai
imprumutat cu 16mil si el sa ti-i dea inapoi in 15 zile. lui ii
dai real doar 10 si in felul asta nu e profit in fata legii.
P.S. daca zici ca era "prieten' ce se intampla daca dupa 2

sapt el venea cu banii inapoi si tu te faceai ca ploua? nu


valoreaza mai mult laptopul/aparatul decat suma?
radumiki
17 December 2009, 19:26
din pacate sunt multi naivi care cad in plasa camatarilor.
solutia este simpla: in contractul de imprumut camatrul sa
va dea si un cont unde sa-i virati banii, astfel incat, daca in
ziua scadentei nu puteti da de el ptr. a va plati datoria (nu
vrea sa fie gasit) , mergeti la banca, faceti OP-ul si aveti
dovada ca ati platit la timp.
Reclama
Fane
17 December 2009, 21:43
sau faci plata tot la notar si-ti da dovada precum ca te-ai
achitat de datorie.
chinaman
17 December 2009, 22:09
Citat (trendnet @ 17th December 2009, 18:27)
acu 2 saptamani un ,,prieten" mia zis sa ii dau si lui 10 mil
pentru 2 saptamani ca are nevoie sa puna spuma pe casa si ia
bani dupa 2 saptamani..iam zis ca bine dar sa imi dea inapoi
16 mil...a fost de accord..iam luat eu garantie un laptop,un
aparat digital si o bratara ...dupa 2 saptamani vine la mine
cu bani 16 mil ii dau lucrurile inapoi si dupa stau putin si ma
gandesc ,,uite ba ce repede se fac bani fara munca"..am

cateva intrebari:
-este legal?atata timp cat nul bat,santajez e legal nu?
-sa zicem ca cineva nu are ce sa imi dea se poate face acte la
notar sau ceva de genu?cum se procedeaza?
auzeam tot felu de chesti prin oras ca ala ia dat aluia 20 de
mil si ala ia dat inapoi 100 etc..dar nu ma gandeam
niciodata.
60% pentru 2 saptamani inseamna 120% pe luna ceea ce pur
si simplu noroc orb sa gasesti un om in dificultate care are
nevoie urgenta de bani.
pentru "afacerea" asta ai nevoie de multi bani, sa te astepti
la dobanda de maxim 10% pe luna (si nu stiu daca o sa
gasesti multi sa accepte).
pe langa asta exista o gramada de alte lucruri implicate, o sati reuseasca de 2-3 ori probabil dar e foarte posibil sa te
trezesti la chirurgie plastica sau in alte situatii dificile.
trebuie stomac pentru asa ceva. camataria nu e usoara si din
cate stiu e deja acaparata piata si nu e nici pe departe o piata
in care sa aiba loc competitie si multi "new comers"
sebulbus
18 December 2009, 00:31
Dovedesti c-ai fost de buna credinta depunand banii intr-un
cont la dispozitia creditorului la data anterioara scadentei si
ii trimiti de la biroul unui avocat/legalizat de un notar o
scrisoare recomandata cu confirmare de primire prin care il

instiintezi ca n-a fost de gasit pentru returnarea datoriei, iar


banii si-i poate primi de la cutare loc.
trendnet
18 December 2009, 18:06
eu iam zis la vrajeala suma aia..si daca el a luato in serios ce
puteam sa ii zic..mia zis mie cineva ca ii trebuiau bani sa
plateasca rata la o masina ca nu o mai platise de 2-3 luni..sau
ceva de genu..
spare-me
19 December 2009, 10:49
incearca sa postezi in limba romana si sa te mentii in sfera
legalului.
clausio
19 December 2009, 11:02
Citat (chinaman @ 17th December 2009, 22:09)
60% pentru 2 saptamani inseamna 120% pe luna ceea ce pur
si simplu noroc orb sa gasesti un om in dificultate care are
nevoie urgenta de bani.
pentru "afacerea" asta ai nevoie de multi bani, sa te astepti
la dobanda de maxim 10% pe luna (si nu stiu daca o sa
gasesti multi sa accepte).
Saracu' om in dificultate...

Pana si Provident-istii sunt mai cumsecade decat


"afaceristul" nostru.
10% pe una? E exagerat...o solutie mai ieftina e un card de
credit (unde ai 45-60 de zile perioada de gratie) sau in cel
mai rau caz overdraft-descoperire de cont.
Astfel de "afaceri" exista doar prostiei oamenilor si a lipsei
de informare.
soca79
11 February 2010, 18:09
Citat (Muale @ 17th December 2009, 20:08)
de ce sa ii sparga mascatii usa? faci act la notar si spui ca
respectivul se obliga sa iti plateasca suma de 16 mil pe data
de X. ce e ilegal in asta?
camatarii de care aduceti voi vorba nu actioneaza asa. iti dau
10 mil,spun sa le dai 15 dupa o luna. si cand nu poti te mai
pasuiesc inca 3 luni,pt 100 mil. sau eventual daca ai si vrei sa
dai la timp se gaseste o terta persoana sa "iti bage bete in
roate" ca sa intrii intr-un cerc vicios. si de la 10 mil se ajunge
la o masina,o casa... plus ca aia te bat/ameninta/tortureaza
,nu se adreseaza instantei.
revenind la problema ta,mi se pare caz izolat ca ala a
acceptat sa iti dea 60% in 15 zile. de ar fi toti asa te-ai
imbogati. poti face la notar un act in care spui ca l-ai
imprumutat cu 16mil si el sa ti-i dea inapoi in 15 zile. lui ii
dai real doar 10 si in felul asta nu e profit in fata legii.

P.S. daca zici ca era "prieten' ce se intampla daca dupa 2


sapt el venea cu banii inapoi si tu te faceai ca ploua? nu
valoreaza mai mult laptopul/aparatul decat suma?
Si daca faci act la notar ce?Cu contract cu tot o iei in
brate.Fara garantii materiale sigure vorbesti
singur,imprumutatul daca nu vrea nu-ti da banii inapoi.Tu
ca si creditor ai o singura cale legala de atac,procesul,care
dureaza cam 2 ani iar daca respectivul nu are bunuri
personale nu ai ce sa-i faci.
Fane
11 February 2010, 18:31
actul notarial are titlu executoriu, adicatelea nu il mai dai pe
respectivul in judecata (ca in cazul unui act de mana), ci te
duci direct la un executor judecatoresc si-i pui sechestru pe
bunuri (daca le are). stiu asta ca am imprumutat pe cineva
cu bani (fara dobanda, se uitau si aia la notariat la mine ca la
un ciudat pe chestia asta) si cand am incheiat actele la
notariat l-a atentionat pe respectivul ca actul are titlu
executoriu.
Cnox
13 February 2010, 01:36
Citat (Fane @ 11th February 2010, 18:31)

... stiu asta ca am imprumutat pe cineva cu bani (fara


dobanda, se uitau si aia la notariat la mine ca la un ciudat pe
chestia asta)...
Nu se scrie in actul notarial ca ii imprumuti cuiva bani cu
dobanda. Daca faci asta trebuie sa dai si statului impozit pe
suma castigata din dobanda.
In general cel care imprumuta ii da in mana imprumutatului
o anumita suma de bani dar in contractul de imprumut se
trece suma cu tot cu dobanda, tocmai pentru a se evita plata
impozitului.
Fane
13 February 2010, 20:31
daca accepta notarul treaba asta. actul suna cam asa: "in
fata mea notar public ... s-au prezentat ... si x l-a imprumutat
pe y cu suma de ... in fata mea." el fiind un martor la chestia
asta. l-a mine n-a fost cazul, eu vrand sa-l imprumut pe
respectivul prieteneste, dar voiam sa dorm linistit in
rastimpul in care banii se afla la el.
mihaicl1981
14 February 2010, 13:35
Oameni buni exista depozite la banca pentru chestia asta si
respectiv credite. Orice altceva e mai mult sau mai putin
camatarie.
Eu vad tot timpul imprumuturi la mine la birou dar nu se
discuta de dobanda sau chestii din astea cu notar. Sume sub
200 RON. In principiu daca nu ai incredere in cineva nu il
imprumuti nu e nevoie de notar intre prieteni zic eu.

Cat despre primul post am mari indoieli ca cele doua parti


sunt "prieteni". Dobanda e mult prea mare pana si pentru
camatari (peste 30% luna e chiar si pentru piata
imprumuturilor ilegale prea mult).
Fane
14 February 2010, 16:31
suma de care era vorba in cazul meu era 1500 euro. eu nu
castig foarte usor banii si am vazut destui prieteni
transformandu-se in dusmani si pt sume mai mici.
respectivul a avut nevoie, m-am dat peste cap sa-l ajut (parte
din banii imprumutati au fost ai fratelui meu) si daca am
vrut sa dorm linistit in timp ce banii erau la el tot eu sunt
vinovat? asta ca sa nu mai spun ca respectivul imi era bun
prieten, dar cam avea obiceiul sa mearga dintr-o datorie in
alta. ca sa fie chestia completa dupa ce mi-a dat banii inapoi
la o bucata s-a cam racit relatia, probabil a luat chestia cu
notarul ca o jignire, asta drept multumire ca mi-am batut
capul sa-l ajut. la o suma cum zici tu de pana in 200 ron si
chiar mai mult normal ca o dai pe incredere, dar cand vine
vorba de sume pt care ar trebui sa muncesc o bucata buna ca
prostu sa le inlocuiesc tratez altfel. asta va recomand si voua,
mama a lucrat la judecatorie si stiu ce vorbesc. actul e sfant.
lasa-ma cu morala ieftina.
mihaicl1981
15 February 2010, 07:50
Citat (Fane @ 14th February 2010, 16:31)

suma de care era vorba in cazul meu era 1500 euro. eu nu


castig foarte usor banii si am vazut destui prieteni
transformandu-se in dusmani si pt sume mai mici.
respectivul a avut nevoie, m-am dat peste cap sa-l ajut (parte
din banii imprumutati au fost ai fratelui meu) si daca am
vrut sa dorm linistit in timp ce banii erau la el tot eu sunt
vinovat? asta ca sa nu mai spun ca respectivul imi era bun
prieten, dar cam avea obiceiul sa mearga dintr-o datorie in
alta. ca sa fie chestia completa dupa ce mi-a dat banii inapoi
la o bucata s-a cam racit relatia, probabil a luat chestia cu
notarul ca o jignire, asta drept multumire ca mi-am batut
capul sa-l ajut. la o suma cum zici tu de pana in 200 ron si
chiar mai mult normal ca o dai pe incredere, dar cand vine
vorba de sume pt care ar trebui sa muncesc o bucata buna ca
prostu sa le inlocuiesc tratez altfel. asta va recomand si voua,
mama a lucrat la judecatorie si stiu ce vorbesc. actul e sfant.
lasa-ma cu morala ieftina.
Hmm .. nu era mai simplu sa nu il imprumuti ? Adica la ce
ti-a servit faptul ca l-ai imprumutat ? Poate ca prieten ar
trebui sa il ajuti sa nu se mai imprumute sa ii arati unde
greseste nu sa il ajuti sa mearga pe un drum gresit.
Actele bineinteles ca sunt ok doar ca nu substituie increderea
care nu exista.
Eu de cand tot aud de imprumuturi intre prieteni ma feresc
la maxim sa mai dau cuiva bani sau sa mai iau cu
imprumut.Pur si simplu nu mai discut de bani cu prietenii .
Acum 4 luni am luat 10 RON sa imi iau ceva de mancare
(uitasem portofelul acasa)si i-am adus inapoi a doua zi , Mi
s-a intamplat sa dau 50 RON imprumut si sa primesc mai
putin (adica 30 RON) si omul chiar parea convins ca totul e

ok... in fine pur si simplu nu mai imi bat capul cu asa ceva
desi vad imprumuturile astea tot timpul pe la mine pe la
birou. Pentru cine intreaba eu nu am niciodata bani (si de
cele mai multe ori chiar nu am la mine).
dUa
15 March 2010, 15:21
Am imprumutat 5000E unui vecin, sub semnatura lui la
notariat, fara nicio dobanda, dar am stipulat in acel act ca
daca nu-mi da banii pana la data X, suma datorata se va
dubla. L-am dat in judecata, si dupa 2 ani de proces, am o
hotarare definitiva care spune urmatoarea chestie: Vecinul
va trebui sa-mi plateasca suma de 5000E plus dobanda
legala. Eu trebuie sa apelez la un executor judecatoresc
pentru executarea bunurilor acestuia. Cheltuielile de
judecata si ale executarii, tot el le va plati. Ideea este ca eu nu
stiu ce reprezinta dobanda legala si care este aceasta.
Asadar, daca va hotarati sa faceti camatarii, puneti lucrurile
la punct dpdv legal pentru a nu avea probleme pe viitor.
In speranta ca voi ajuta un vecin, am facut greseala de a-l
imprumuta. Am stat eu 3 ani pe drumuri pentru ca am vrut
sa ajut un vecin? )
AlexPopescu21
15 March 2010, 17:13
Dobanda legala e cu 20% mai mica decat cea data de catre
BNR.(deci undeva pe la 5-6%pe an)
Vezi ca si cheltuielile cu executorul judecatoresc tot tu

trebuie sa le inaintezi urmand ca sa le recuperezi dupa


executare.
Se pot face banuti frumosi si din camatarie,fie iei gaj,fie cu
ipoteca imobiliara de rang I.
Sau alta cale,cu mai multa bataie de cap-casa de amanet.
dUa
15 March 2010, 20:31
Multumesc pentru informatie.
Am inteles ca daca stipulam in acel act si o dobanda in
procente, situatia statea altfel!
Daca vrei sa afli cum poti incurca pe cineva cu o anumita
suma de bani, incearca cu incredere la ghicitoarele noastre.
(nu conteaza ce magie practica)
Dupa cum arata "documentarul" facut la "Romania, te
iubesc", ghicitoarele astea te pun sa semnezi un act pe care
nu-l poti rasturna in instanta. Ele stiu cel mai bine ce scrie in
actul tau.
Reclama
Nevoia tot mai mare a oamenilor care solicita un credit
pentru nevoi persoanale a creat adevarate institutii de
camatarie legala, noteaza Curentul in editia de miercuri. In
Romania, functioneaza de un an o institutie financiara
nebancara care acorda credite "pe ochi frumosi" si care
percepe o dobanda de peste 50 la suta. Este vorba despre
Provident Financial care se disculpa de acuzatia de

camatarie si afirma ca toate costurile sunt fixe si stabilite


printr-un contract de credit transparent si ca nu exista
comisioane sau taxe ascunse. Provident Financial a solicitat
BankNews.ro un drept la replica la articolul preluat din
Curentul in data de 11 aprilie intitulat "Camatarie legala la
domiciliul romanilor", pe care il supunem atentiei
citititorilor BankNews.ro.
Drept la replica:
DESPRE Provident Financial Romania
Provident Financial Romania este o institutie financiara
nebancara (IFN) care isi desfasoara activitatea conform
Ordonantei 28/2006. Compania si-a inceput activitatea in
aprilie 2006, fiind singura institutie financiara nebancara
care acorda imprumuturi la domiciliul clientului, dupa un
model de afaceri testat, utilizat de grupul britanic Provident
Financial in toate tarile in care isi desfasoara activitatea.
Deoarece creditul la domiciliu este un concept nou in
Romania, inca de la lansare, Provident Financial a oferit
publicului informatii despre modul cum functioneaza acest
serviciu financiar, precum si despre costurile aferente, atat
prin intermediul presei, cat si prin departamentul de relatii
cu clientii si pe site-ul sau web.
Una dintre caracteristicile esentiale ale creditului la
domiciliu este faptul ca produsul se adreseaza si oamenilor
cu venituri moderate, adesea trecuti cu vederea de alte
institutii financiare. Obiectivul Provident Financial Romania
este de a acorda credite in mod responsabil, dupa o analiza
atenta a solicitarilor, astfel incat solicitantul sa nu fie

impovarat printr-un credit prea mare. Costul, stabilit printrun contract de credit transparent, este fix, deoarece nu exista
comisioane sau taxe ascunse.
Compania face parte din grupul Provident Financial, un
lider international in furnizarea de credite de consum. Cu
sediul central in Marea Britanie, Provident Financial are o
traditie de peste 125 de ani si peste patru milioane de clienti
in intreaga lume. In ultimul deceniu, Provident Financial a
pus bazele unor afaceri de succes in tari din Europa
Centrala, in Polonia, Cehia, Ungaria, Slovacia, precum si in
Mexic. Din 1962, compania este cotata la Bursa de Valori din
Londra.
IMPRUMUTUL LA DOMICILIU
Provident Financial Romania acorda imprumuturi in
numerar, de valoare mica, pe termen scurt si fara garantii.
Creditele sunt acordate la domiciul clientului, in termen de
48 de ore, de catre reprezentantii companiei (agenti
independenti) care viziteaza apoi clientul in fiecare
saptamana pentru a incasa ratele si, daca sunt solicitati,
pentru a acorda noi credite. Imprumutul initial oferit de
Provident Financial Romania se situeaza intre 400 si 1000 de
lei, pe o perioada de 26 sau 39 de saptamani.
Aceste imprumuturi nu sunt acordate insa "pe ochi
frumosi", asa cum se sugereaza in articol, ci cu respectarea
politicilor interne de creditare si a normelor BNR. Fiecare
situatie este analizata atent, astfel incat clientul sa nu fie
impovarat printr-un credit prea mare. Spre exemplu,
jumatate din totalul solicitarilor de credit primite de

compania noastra erau respinse chiar si inainte de


aplicarea Normei BNR nr. 20/2006 privind limitarea riscului
de credit la creditele destinate persoanelor fizice.
COSTUL
In ceea ce priveste costul, desi poate parea ridicat la prima
vedere, acesta trebuie vazut in contextul furnizarii unui
serviciu financiar complex, la domiciliul clientului. Costul
total pentru imprumut este stabilit printr-un contract de
credit foarte transparent si nu poate creste. De alfel, o
diferenta majora fata de alte servicii de pe piata este aceea ca
la Provident Financial Romania nu exista taxe si comisioane
ascunse, si nici penalitati. Intrucat reprezentantul companiei
se intalneste saptamanal cu clientul, va fi in masura sa-i ofere
solutii flexibile la orice dificultate financiara a acestuia, prin
simpla reesalonare a ratelor, fara costuri suplimentare
pentru client. Acesta este unul din motivele pentru care
creditul la domiciliu este popular printre clientii nostri.
De notat ca nici o alta institutie financiara nu acorda astfel
de credite la domiciliu, serviciu care genereaza costuri
suplimentare de administrare si de pregatire a personalului
si reprezentantilor. Datorita caracteristicilor sale unice,
serviciul Provident Financial nu poate fi comparat cu
produsele oferite de banci.
MODALITATI DE PROMOVARE
In ceea ce priveste activitatile de marketing, distribuirea de
materiale informative, inclusiv trimiterea de scrisori
potentialilor clienti face parte din practicile curente de
promovare. Faptul ca scrisorile sunt adresate sau nu

destinatarilor tine de strategia fiecarei companii. Trimiterea


de scrisori neadresate este o practica utilizata atat in
Romania, cat si in strainatate.
DESPRE REGLEMENTARI
In Romania, ca in toate tarile unde compania este prezenta,
ne desfasuram activitatea potrivit legii, iar in conduita
noastra de afaceri respectam cele mai inalte standarde. Unul
dintre principiile companiei este sa sprijine educatia
financiara, astfel incat clientii sa ia decizii responsabile, bine
informate privind serviciile financiare si, in special, creditele.
Compania promoveaza educatia financiara si prin
intermediul Asociatiei de Leasing si Servicii Financiare
Nebancare (ALB), a carei membra este.
Provident Financial Romania IFN S.A. este membra a
Asociatiei de Leasing si Servicii Financiare Nebancare.
Anunturi Google
Fonduri Europene n 2013
Proiect Complet pt a primi Fonduri Europene fr
Cofinanare n 9 spt - www.fonduri-nerambursabile.eu
Reducere 5% la RCA
Comanzi polita rapid online Livrare gratuita oriunde in tara
- www.emag.ro
MetropoIitan Life
O asigurare prin care ai grija de viitor si de cei dragi! MetropolitanLife.ro

Elimin DIABETUL Natural


Descoper Reeta care fur Diabetul de Tip 2 din Viaa Ta.
Detalii aici - www.trateaza-diabetul.ro
Vrei Ferma Ta De Capre ?
Descopera Acum Toate Secretele Cresterii Caprelor Pentru
Profit - afaceri-capre.ro/FermaCapre
Adauga comentariu Sus
Comentarii:
pastor rita: Avei nevoie de un mprumut? DACA
DA APLICA ACUM NUMELE COMPLET: Valoarea
creditului ARA DURATA Numr de telefon:
EMAIL SUA: helpthepoor01@live.com (Wed 23 Jan
2013 15:01)
un client: buna seara:am luat un imprumut de la
provident cu o adeverinta de venit falsa (nu lucram
nicaieri) ce se poate intampla???+ma tot suna si imi
spun ca ma executa silit am o masina pe numele meu
poate sa o ia?rog raspuns urgent (Mon 21 Jan 2013
17:30)
catalin: daca returnezi banii mai repede nu ai probleme
bineinteles ca ii blameaza toti ptr dob mari dar cind ai
nevoie de bani ei sint cei mai rapizi (Tue 15 Jan 2013
18:52)
bancagiul: stiti bancul cu fabrica de prezervative si de
tetine pt biberoane? ei bine, nu vi-l zic. ideea este ca
poate Providentul a fost bagat pe piatza ca sa mearga
bine la biberoane, adik la banci. nasoala e treaba cu
comision de rambursare in avans. treaba cu giranti si cu
garantii e buna dat la asemenea sume mici...Va satuiesc
sa nu faceti niciun fel de credit, la nici o 9nsitutie sau

pers fizica. Vrei creditProvident, fa-te agent provident.


Vrei asigurare de viatza I.N.Ge, fa-te agent de asigurari.
Ti s-au rupt pantofii? i naibii un tub d lipici de 3ron si
nu da 15 ron la cizmar! vrei o femeie? dc stai pe site de
datind? iesi in parc si ia un traumatizata k stie si sa faca
sex! bun asa? (Thu 04 Oct 2012 12:40)
agentul provident: Teapa Provident, valabila si pentru
clienti si pentru agenti ! Vad ca toata lumea se plange de
dobanzi si sunat si vizitat acasa...Dar de agenti,
nimic..Hai sa va dau motive sa nu lucrati la Provident :
1. Daca vrei sa lucrezi la ei trebuie sa iti faci PFA.
Costurile sunt de aproximativ 400 lei si raman paguba
ta, desi esti pacalit ca vei face contracte platite dublu
(primele 3) 2. Comisionul este de 5% din sumele
incasate. Din acesta se scade 16% impozit pe profit si
5.5% CAS..putine sunt agentiile unde se incaseaza 3000
lei pe saptamana, astfel incat agentul sa castige 132 lei..
3. ,,Sefii'' agentilor ii obliga sa puna fluturasi
promotionali de 2 ori pe saptamana, sau cand li se
scoala lor..desi in contractul semnat nu e precizat asa
ceva ! 4. Se fac tot felul de combinatii cu recomandarile
platite...DM-ii si AM-ii semneaza in fals si iau banii
oameilor.. 5. E o atmosfera de permanent stres
siamenintare cu suspendarea activitatii.. Pentru 500 lei
pe luna te imbolnavesti !!! (Fri 28 Sep 2012 09:26)
solmarina: deci va rog eu mult spuneti mi si mie daca
adeverinta de munca ...stampila aia era pusa la vrajeala
de la o firma care era inchisa ?poate sa i faaca ceva
administratorului firmei ???? (Tue 25 Sep 2012 18:30)
solmarina: am so ei p intrbare ?daca am facut provident
si adeverinta de la munca era falsa poaate sa se intample

ceva la firma sa plateasca administrattorul firmeiii ??


urgentt astept raspuns!! (Tue 25 Sep 2012 18:24)
lucian: salut am si eu o datorie la PROVIDENT si am
restante de cateva luni .acuma vreau sa scot de la o
banca ceva bani ca sa platesc PROVIDENTUL sa scap
de ei dar am o problema..miau trimis zilele astea o
instiintare de intarziere de plata..nu stiu sigur dar
Provident fiind o firma NONBANCARA ma pot gasi cei
de la Banca rau platnic ? astept raspuns urgent daca se
poate ..multumesc (Sun 04 Mar 2012 10:33)
Adrian: Wooow. Sunt blocat! Andra... Stateam si ma
intrebam in timp ce iti citeam comentariul "Ce ar face
fata asta daca ar fi agent si eu as veni sa fac un
imprumut dupa legea ei?" Provident este o firma ce
ofera imprumut la domiciliu. Cat iti ia pana iti accepta
banca un imprumut? 2 saptamani.Daca ti-l aproba. Tu,
dupa ce ca te-a scos din c**at, atunci cand tie iti ardea
fundul, dai tzeapa cui? Unui agent? Desteapta fata!
Cum de te suporta pamantul? Si agentul ala .. stii care
are defapt doua joburi? Ziua lucreaza undeva, seara
este agent ... pt ca.. nu-i ajung banii. Te-ai simti bine?
Defapt... cred ca ai facut deja asta. A fost bine? Poti sa
mananci linistita cand stii ca un copil nu isi primeste ce-i
trebuie, ca tatal/mama lui trebuie sa-ti plateasca datoria
ta? Frumos Romane! Foarte frumos! (Tue 07 Feb 2012
16:51)
nestiutoru`: fratilor contractele celor de la provident
sunt stampilate? ti se da o chitanta cand platesti rata
saptamanala? prin ce banca poti vira suma datorata?
(Tue 31 Jan 2012 15:01)

mijo: pt andra.deci asa vreti sa faceti,dar nu va ganditi


ca agentul ala nu are nici o vina,el colaboreaza cu
provindentul pt un ***** de comision de 50 de lei pe
saptamana?si are niste riscuri enorme???nu esti
constienta bai fato???nu te gandesti ca are copiii
acasa???esto o dobitoaca!!!!vina nu este a agentiilor este
a firmei.ai mai putea dormi noaptea gandindu-te ca
altul plateste pt tine??? (Sat 14 Jan 2012 19:23)
mija: asa e aveti dreptate.sunt niste nenorociti.eu am
fost reprez la ei si e o firma de *****.nu va angajatii la
ei ca reprezentanti ca o sa aveti numai probleme.eu miam dat demisia si am plecat dar inca am proleme cu ei
pt niste clienti care nu-i mai gasesc,din punctul lor de
vedere vina e a noastra a agentilor.dar vinovatii
adevarati sunt ei ca nu au o baza de date sa verifice sa
vada daca actele cerute sunt adevarate sau false.feriti-va
de ei. (Sat 14 Jan 2012 11:46)
enya: Si daca tot sunt la capitolul costuri aflati ca
returnarea anticipata a creditului este in avantajul
clientului,in orice moment poti achita creditul si puteti
elimina orice cost suplimentar care se numeste de fapt
"serviciul la domiciliu",si daca va ganditi acelasi lucru
despre banca )) este destul de funny ca la 500 mil luati
azi ,daca vreau sa ii returnez maine platesc 750 fara
doar si poate,ca Provident iau azi 500 lei si maine dau
650 lei inapoi sau 850 in 44 saptamani.Si lasati
comentariile de genul "ma sufoca Providentu" sa vedeti
cum e sa va faca banca oprire pe salariu atunci este
sufocarea=)) (Fri 13 Jan 2012 21:04)
enya: Ma intreb acum a cui este rusinea a Providentului
ca v-au dat bani cand va crapa obrazul sau a voastra ca

vreti sa luati imprumuturi si sa nu mai returnati


banii ??Si inca o chestiune dragi mei cand luati un
credit puneti intrebari cat de multe si consistente nu
aruncati repede cu pixul pe hartie doar de dragul de a
lua banii aceia,informativa ce tipuri de credite ofera
Provident si apoi dati cu pixul daca sunteti convinsi ca
puteti plati.Este numai alegerea voastra daca doriti
comoditate platiti in plus daca nu,.. puteti merge la
banca si platiti mai putin.Provident ofera 2 tipuri de
imprumuturi dar nu aveti cum sa stiti aceste lucruri
pentru ca sunteti preocupati sa aruncati cu afirmati in
loc sa va documentati. (Fri 13 Jan 2012 21:04)
enya: Stimate doamne sunteti penibile ca sa nu folosesc
alte cuvinte,sau ati fost surde cand vi s-au citit termeni
contractului.Stim cu toti ca atunci cand iei bani
imprumut trebuie sa ii si restitui,este normal sa fiti
"urmarite" de agenti daca nu aveti bunul simt sa va
achitati datoriile.Nu este vina omului care va da banii ci
a voastra ca nu aveti coloana vertebrala si bun simt sa
dati ceea ce nu va apartine. (Fri 13 Jan 2012 21:02)
nicoleta: Pentru cei care vor sa faca niste bani,legal,va
rog sa-mi trimiteti un e-mail pe adresa
manolachenico@yahoo.com Nu conteaza daca aveti deja
un loc de munca sau ce studii aveti. Va astept in echipa!!
(Sat 26 Nov 2011 21:31)
amiral: mama ma incurajeaza sa fac imprumut la
provident a lucrat la ei ca agent si ai era rusine sa
mearga de atatea ori la usi la oameni care poate nu au
sau poate dau si eu o simpla tzeapa si imi sp mama sa
ma duc sa iau bani de la ei maximul pe care il pot lua si

daca vin la usa sai dezmembrez ca doar gura e de ei )


(Tue 08 Nov 2011 12:20)
Amiral: sa *** la ziua lor ) (Tue 08 Nov 2011 12:18)
Madalina: Adriana, as avea si eu nevoie de un numar de
telefon al acelei tipe. vreau si eu sa fac un imprumut si
nu am 21 de ani inca. (Fri 21 Oct 2011 13:32)
ADRIANA: tipa care mi-a dat mie se ocupa numai ce
hotii,face credite si pe acte false,as putea sa-i dau
teapa,dar....ma mai gandesc (Mon 19 Sep 2011 17:35)
ADRIANA: tipa care mi-a dat mie se ocupa numai ce
hotii,face credite si pe acte false,as putea sa-i dau
teapa,dar....ma mai gandesc (Mon 19 Sep 2011 17:34)
ADRIANA: SUNT NISTE HOTI,DE 3 ANI NU MAI
SCAP DE EI...NU LUATI DE LA EI,MAI BN FAC
FOAME DECAT STRESATA DE HOTII ASTIA (Mon
19 Sep 2011 17:30)
andra: luati cu incredere imprumut de la provident,k nu
va face nimeni nk. sustineti ca nu ati semnat si plateste
agentul. sau adeverinta falsa,buletin fals faceti credit,nu
fiti fraieri.sau dk nu luati credit si plecati in strainatate
cea mai buna varianta,k nu are acoperire in afara! si
plateste agentul !!! adeverinta nu este verificata intro
baza de date,si niki buletinul,sa vada dk e moarta pers
sau nu! luati credite ,si nu mai deschideti agentului usa
sau poarta!s urle cat vrea! luati k nu platiti,nu are c s va
faca!!! amenintari si atat! (Mon 29 Aug 2011 16:02)
denisa: vreu bani, am nevoie de bani, am foame de bani,
vreu bani urgent , de unde iau ..........de la provident
dar cum , suna la prov , reprez. vine repede , bucuros,
dar surpriza , tu vrei imprumut prin transfer
bancar,.........ce inseamnna asta , costuri mult mai mici,

deci scapi de vizita saptamanala a agentului si zic


........platesti lunar prin tr........e k si toata lumea e
multumita.........fara tepe si alte minuni (Fri 05 Aug 2011
09:12)
spike_bz: PROVIDENTU E DE CACAT!!!!!
SUGEAMAR LA PULA TOATA FIRMA LOR!!!!!
NISTE CRETINI KRE SE CRED IMPORTANTI!
ATAT (Thu 04 Aug 2011 02:09)
ursan alex : ma bucur k leam dat teapa pe fata (Sat 02
Jul 2011 14:35)
LoanInvest: Imprumuturi rapide in maxim 24 de ore !
LoanInvest@rocketmail.com (Wed 29 Jun 2011 18:14)
Mr Edebor Locas: Reclamant Ziua Bine, Bine ati
venit la Edebor mprumut FIRM Locas, oferim
Credite pentru persoane fizice, firme i s coopereze
organismele de la rata dobnzii de 2%, e E-mail:
edeborinvestment@gmail.com INFORMATII
NECESARE CREDIT Nume ntreg ..
ara .................... . Telefon *...................
Sex ........................ ...... Venitul lunar ..................... Suma
de mprumut ..................... Durata de
mprumut .................... Mr Edebor Locas (Tue 28 Jun
2011 16:43)
mirela: pt a lucra in domeniul ''PROVIDENT''ca
incasator terbuie GIRANTI si CATI ? ! ? !............. (Sun
12 Jun 2011 17:03)
simona: astia merita sa le iei banii si sa le dai teapa. La
mine au inceput sa sune si sa zica ca vin la servici. dar
nu ma intereseaza pt ca nimeni nu ma poate obliga sa
platesc. Sa ii vad cum ma da in judecata si ma bat cu ei

la tribunal. Ar trebui sa facem un grup de oameni si sa ii


tepuim cum trebuie. (Fri 10 Jun 2011 15:23)
rika: oameni buni au mai aparut altii VIVA CREDIT
DAE4128% alti tepuitori ai omului de rand de unde
sunteti ce aveti cu tara asta fratilor duceti va in plm de
jnapani dar v-am intepat subtil fraierilor detalii
altadata (Mon 30 May 2011 15:55)
simona: Buna! Am un imprumut la provident de 1600
de lei din luna ianuarie. Am platit pana acum dar acum
am niste probleme financiare si nu mai pot plati. Mi-am
schimbat adresa dar lucrez la aceeasi firma. Deci daca
ma vor cauta la fosta adresa nu le va deschide nimeni
iar la telefon nu am de gand sa le raspund. Este posibil
sa imi faca proprire pe salariu? Eu nu am nici un fel de
bun pe numele meu. Au ce sa imi faca legal? Multumesc
(Wed 04 May 2011 08:28)
rica: da fratilor acesti camatari fara scrupure iti
invadeaza intimitatea te streseaza te ameninta te ajuta
dar te ingroapa in acelasi timp in datorii nu stiu cine
dracu ia adus in tara asta si asa napastuita fratilor nu va
mai imprumutati si care aveti datorii nu le mai platiti
poate asa pleaca din tara noastra ,ati vazut ce masini au
si ce salarii au ei angajatii nu agentii astia sunt niste
fraieri ca lucreaza pt ei pe te mir ce dar am ajuns
sclaviin propria tara ...da tii afara din tara oameni buni
(Tue 03 May 2011 11:05)
riya: sunt niste camatarii k masini noi ultimul tip de
ford care iti strika intimitatea la telefon k amenintari si
tot felul de presiunii dar kare real nu pot face mai nimic
nu au o baza legala nu verifika baza de date doar un
simplu tf ptr aprobare .Stiu zona k 35clienti ce nu au

mai platit le a luat lantul de la bicicleta k mergeau pe jos


(Mon 02 May 2011 14:22)
ex reprezentant: sunt proaspta demisionara din functia
de agent provident si va pot spune politica firmei:nu
exista firma de recuperare,iar creditele tepuite se
acopera din dobanda celor care platesc.nu exista un
singur om in romania care sa fi patit ceva din cauza
neachitarii ratelor provident.faceti ce credeti fiecare!
(Thu 07 Apr 2011 21:35)
Mr Richard Best: I am Mr.Richard Best a certified,
reputable, legitimate & an accredited private money
lender. I loan money out to individuals in need of
financial ***istance. Do you have a **** credit or you
are in need of money to pay bills? I want to use this
medium to inform you that i render reliable beneficiary
***istance as I'll be glad to offer you a loan.
Email:richardbestloanfunding@gmail.com Service
Rendered includes: *Refinance *Home Improvement
*Investor Loans *Auto Loans *Debt Consolidation
*Line of Credit *Second Mortgage *Business Loans
*Personal Loans *International Loans Please write back
If Interested. Upon your response you'll be provided the
loan application to fill. No social security and no credit
check required, 100% Guaranteed. I Look forward
permitting us to be of service to you. I shall await your
response at your earliest convenience. (Thu 24 Feb 2011
14:45)
soare: dar nu se poate sa platesti la posta sau altundeva
fara a mai fi nevoie sa vina ala la tine la usa sa iti ia
banii ?? (Thu 17 Feb 2011 04:59)

jorj_daria: cum este posibil ca sa se faca imprumut la


dvs cu buletinul altcuiva fiind mintita ca este giranta?a
venit din echipa dvs o persoana ca are sa dea suma de
900lei si ea habar nu a avut ce a semnat crezand ca este
giranta a fost mintita ptr ca este batrana si nu a citit ce a
semnat.concluzia mea este ca nu sunt agenti dvs seriosi
sa dea bani cu buletinul unei batrane altei persoane.
(Sat 27 Nov 2010 22:06)
bunyqu: astia care le luati apararea cred k ati cautat ce
scrie despre provident pe net...gen sunteti cu musca pe
caciula si **** mea......postati si voi sa ii scoateti pe aia,
cam fuge lumea de voi k o ardeti urat. VA DORESC
NUMAI TEPE ! SI O SA VA INTEPATI DE MULTI
BAIETI PE CARE II DUCE CAPUL ! (Fri 26 Nov 2010
15:03)
remorcher: am trimis un comentariu despre cei care fac
providentul hoti dar vad ca sa facut tacere de ce
oare????????? (Fri 26 Nov 2010 00:20)
remorcher: fratilor cand aveti nevoie de bani invitati
reprezentanti in cea mai buna camera nu stiti ce sa mai
faceti ca sa puteti lua banii si poi cand trebuie sai dati
inapoi sunt hoti eu cred ca hoti sant acei care semneaza
un contract si apoi da din colt in colt deci hotii striga
hotii (Mon 01 Nov 2010 21:06)
FINANCIARUL: Clauza contractuala impusa de
"camatarii Provident": Putem da buzna oricand peste
tine, ca sa-ti cerem banii
****financiarul.ro/2010/10/26/clauza-contractualaimpusa-de-provident-putem-da-buzna-oricand-pestetine-ca-sa-ti-cerem-banii (Tue 26 Oct 2010 21:30)

Nervi!!: intra peste tine in casa! iti invadeaza


intimitatea! ok, inteleg ca am semnat un contract, dar
daca am intarziat cu 4 zile nu imi vi tu mie la usa
neanuntat sa te gasesc in mijlocul casei sa ma acuzi ca
am dat acte false!!! si ca e caz penal !!! am sa le fac viata
un calvar!! si toata vina este a managerilor pentru ca
aleg agenti/consultanti fara pregatire, fara bun simt. Eu
cred ca multi oameni sunt rationali si realizeaza ca
practic stiau la ce se inhama, dar sa iti invadeze
intimitarea este bataie de joc, daca ei ar avea bun simt
nu ar mai fii multe comantarii de genul asta aici... (Tue
19 Oct 2010 23:24)
****provident: niste nenorociti ordinari (Wed 06 Oct
2010 00:48)
EX REPREZENTANT: am citit comentariile voastre.
cine ia apararea celor de la provident inseamna ca
lucreaza la ei. nu faceti imprumut iar dak-l faceti, nu
achitati. nu au ce sa va faca. doar va sperie cu
amenintari. nici macar nu se verifica adeverinta de
salariat. va spun clar: reprezentantul suna seful, ii
dicteaza datele dvs din CI si salariul net, asta va
"calculeaza" cheltuielile casei pe care dvs le spuneti.
indiferent de ce salariu aveti. veti primi pentru inceput
1000-1500 ron. depinde de cat vrea seful sa va dea. nici
nu va bucurati sa lucrati pentru ei. poate doar sa le dati
teapa. faceti imprumut dupa care spuneti ca vi s-au
furat banii din ziua respectiva si ei va vor da afara. asa
va alegeti cu ceva bani de pe urma lor. nu au ce sa va
faca. doar va ameninta si atat. pacat ca-si bat joc si de
clienti dar si de amaratii reprezentanti care muncesc pe
nimik toata. (Fri 01 Oct 2010 20:28)

mirela: Buna. Sunt client Provident de mai bine de 6


luni. Am fost cu ratele la zi pana in urma cu 2 luni. De
cand s-a schimbat reprezenrantul din zona in care
locuiesc, nu am mai fost contactata de alcineva decat
dupa vreo 3 saptamani, fapt pentru care am restante.
Am reusit intr-un final sa iau legatura cu noua
reprezentanta, an achitat 2 sapt.ratele culmea ironiei:
PE STRADA (ceea ce stiu ca e interzis)iar intr-un final,
mi s-a transmis de catre reprezentanta ca sefa ei nu o
mai lasa sa-mi incaseze ratele. vrea cel putin 2. Vreau sa
platesc si nu stiu unde. Am sunat pe seful cel mare si mia spus ca o sa ma caute cei de le serviciul recuperari. Nu
inteleg pentru ce? Contractul nu a expirat deci este un
abuz ceea ce vor ei sa faca. NU FACETI
IMPRUMUTURI LA PROVIDENT. VA BUCURATI PE
MOMENT DAR E CEA MAI MARE TEAPA.NICI NU
VA ANGAJATI CA REPREZENTANTI. DECAT SA
MUNCITI DOAR PENTRU EI, MAI BINE STATI
DEGEABA. (Fri 01 Oct 2010 19:53)
Cristopher: Mai.. o vorba batraneasca spune: ca omul
si-o face cu mana lui ,asa ca nu va mai stresati asa greu
pe tema asta ,este foarte simplu ,vrei credit ia-ti nu vrei
nu-ti lua ,nu vine nimeni sa ti-i bage in buzunar cu
forta ,cum la nici o alta banca din lume nu se
intampla,dar tot luam noi bani si ne bucuram atunci dar
cand vine rata lunara o dam in colturi. Tu te-ai bucura
daca unu ar imprumuta de la tine 1000 ron si ar spune
ca maine-ti da 1500 ,si daca ar face asta cine ar fi de
vina ,tu sau el ,ia gandeste-te,te-ai putea numii hot tu in
cazul asta !!?? nu cred. O zi placuta la toti ce-si freaca

neuronul sa treaca timpul mai repede. (Tue 07 Sep 2010


13:57)
ditu carmen : vreau si eu un imprumut la provident ce
ziceti?eu cu bancile le am am avut imprumuturii la ma-i
multe banci am luat o suma si am dat de mai multe ori
suma inapoi.ce ziceti? (Fri 13 Aug 2010 15:55)
Alin: M- ai taceti ca vorbiti numai prosti.Nu va pune
nimeni sa luati bani, si camatari dau bani cu dobanda
de 50 la suta pe luna.Alegeti voi (Mon 26 Jul 2010 11:45)
Bogdan: iti zic cum se face! faci imprumut si daca te
streseaza si iti vine cineva la usa, baga-l in casa, pac pac
si da-l pe mana politiei spune-le ca a incercat sa te
jefuiasca! daca provident crede ca oamenii-s atat de
prosti ii anunt ca pe unii chiar ii duce mintea! nu face
camatarie? bineinteles ca face! nu le dai banii te
ameninta! legal nu au ce sa-ti faca daca nu le platesti!
nu au ce! ia de la ei 3000 ron si pleaca din tara! este
imposibil sa-ti faca ceva! o firma care chiar merita sa
dea faliment! (Mon 05 Jul 2010 22:58)
Bogdan: auzi si la asta! te opreste la granita politia ))
sau iti vine la usa politia ca nu ai dat banii la provident!
daca nu platesti rata la provident iti zic eu ce ti se
intampla: absolut nimik! iar daca angajatii provident te
sufoca sa le dai banii inapoi poti da in judecata firma
asta fantoma! iregistreaza convorbirile cu ei! daca te
ameninta cineva sa ai dovada! si nu le mai dai niciun
ban inapoi! nu girezi cu nimik ! este o firma de 3 lei care
sperie oamenii saraci si fara cunostinte! (Mon 05 Jul
2010 22:55)
Nicolle: Camelia, sunt prietene unui reprezentant si stiu
cam totul despre activitatea Provident. Te-as putea ajuta

daca mi-ai da mai multe detalii:zona unde locuiesti si


numele reprezentantului, daca doresti o rezolvare a
situatiei. Pe curand... (Tue 25 May 2010 16:03)
Nicolle: Bai, Mirceooo...mai documenteaza-te... (Tue 25
May 2010 09:22)
Mircea: Dobandada este 250% pe an! fata de 4% cat da
banca la depozit, de 60 de ori mai mult. Asta cum se
cheama, transparenta? Mai demult a fost de 400% pe
an, consider ca aceasta firma ar trebui sa-si afiseje si
dobanda in materialele de reclama facute. M-am saturat
sa primesc zilnic in posta scrisori de jegmaneala
transparenta! (Fri 21 May 2010 14:52)
camelia: am si eu imprumut la ei,miau fost de ajutor dar
problema mea arzatoare este ca un imprumut lam facut
la presiunea angajatului provident care avea la
momentul respectiv nevoie arzatoare de bani iar de un
an alerg dupa ea sa imi recuperez bani,oricum nu ma
las, poate vede mesajul cineva cu influenta in provident
si reuseste sa ma ajute sa imi recuperez bani,nu cred ca
o sa le placa sefilor provident sa isi vada institutia tarata
prin noroi din cauza unei angajate iresponsabile. (Tue
18 May 2010 15:26)
nicolle: Eu nu stiu ce va plangeti atat. Sunt de parere ca
reprezentantii Provident-ului care sunt pe zona
dumneavoastra sunt de vina. Reclamati-i la sediul lor
pentru a se lua masuri. Cunosc si eu unii si sunt super
de treba. (Mon 10 May 2010 09:33)
Pro Provident: BNR - la Provident nu te imprumuti ca
la prieteni, ii dai inapoi peste o luna ... cand ai semnat
contractul nu ai vazut cat dai inapoi? Pentru ceilalti
care intreaba ce vor pati ... sa te caute Politia peste un

an doi pentru 8 milioane vechi nu prea e placut asa e?


Poate va opreste vreunul pe la granita sau va cauta
sectoristul ... (Wed 05 May 2010 17:35)
Pr Provident: Razvane, mie mi-ar fi rusine sa ma dau
rotund ca "patesc" asa ceva ca tine. Te suna
reprezentantul ca esti un NEOM care nu plateste ceea ce
a semnat. Adica esti si nesimtit ... La provident: - stii cat
ai rata si primesti banii foarte repede. Stii cat ai
costurile, nu s emodifica nimic si daca intarzii nitel cu
plata ratelor, chiar si o saptamana doua (ce banca face
asta)??? - la datornici tot ajungi daca nu platesti si tot
vei da banii inapoi, procedurile sunt insa greoaie pe
aceste sume mici, dar peste un an daca te va cauta
Politia sa stii de unde ... E un contract semnat, s-au gasit
clienti care stateau in chirie si care disparusera cu 10
milioane vechi asa ca stai clam, un an, un a jumatate
repede trec ... (Wed 05 May 2010 17:30)
razvan ! : Oameni buni nu mai faceti credite la asfel de
nenorociti !sa vedeti ce patesc eu de dimineata ! pe la
ora 8:00 suna telefonul ! eu dormeam ma trezesc
raspund ! alo: de la provident ok , si ma i-a ala in
primire cu o voce tipa la mine ca disperatul " stiti ca
trecut cineva pe la dumeavoastra si nu erati acasa ! si
nici la telefon nu ati raspuns ! cu un tupeu
extraordinar ! imi scuze ... la la la atsta tot continua cu
tipatul la mine ! deja ma calcase pe nervi ! si ii spun dar
de cand iti permiti tu sa tipi la mine ? pai stiti ca.... l-am
dat dracu si i-am inchis telefonul ! pe la ora 18:00
primesc mesaj cerea dvs a fost respinsa ! oricum nu ma
mai intereseaza ! E CAMATARIE LEGALA ! MAI
BINE I-AU DE LA CAMATARI ! VROIAM DOAR 700

DE RON ! PE 28 DE SAPTAMANI ! SI CAND AM


VAZUT CA DOBANDA ERA DE 510% AM ZIS CA NU
SE POATE ASA CEVA ! I-AM DAT DRACU SI NU
MAI IMI TREBUIE ASA CEVA MAI BINE MA
IMPRUMUT LA UN PRIETEN ! FRATILOR NU MAI
LUATI BANI DE LA NENOROCITI ASTIA ! (Mon 03
May 2010 23:10)
cristian2010: am si eu o intrebare pt cei care s-au lovit
de imprumut la provident:au ce sa fac pe cale legala
daca nu le mai plateste rata ? (Thu 22 Apr 2010 12:57)
nu conteaza: si eu am luat un imprumut d la
provident,mai exact 800 ron,am platit 3 rate si nu am
mai platit nimik,m-am mutat de la adresa respectiva si
au trecut de atunci vreo doua luni,ce pot sa imi faca?
(Wed 31 Mar 2010 15:33)
sokolovski cristina: nu va suparati,dar reclama cu
asistenta medicala-sa va fie rusine pt denigrarea
meseriei-ca sa fii asistenta medicala iti trebuie sa faci
colegiu de trei ani sau Facultatea de Asistenti Medicali
din cadrul UMF-4ani.NU UN SIMPLU CURS DE
PERFECTIONARE DE 3 LUNI.NU IESIM
MUNCITOARE!!!MEDICINA NU SE INVATA IN 3
LUNI PRECUM CROITORIA!!!!RUSINE!RUSINE!
SCHIMBATI RECLAMA!!NESERIOSILOR!
MINCINOSILOR!!!DUCE-TI LUMEA IN EROARE!!
(Fri 12 Mar 2010 17:06)
vasile: Cine te pune sa iei bani daca ti se pare mult cand
dai inapoi iar faptul k te stresaza agenti e o aberatie
stabilesti o zi fixa le dai bani si ai terminat iar daca nu
ceri chitanta meriti sa iei teapa .Nici politia nu intra
peste tine fara mandat dar un banal agent dak nu stiti k

puteti returna bani nu va imprumutati caci nu-ti da


nimeni degeaba ce obligatie au ei sa dea bani fara profit
e normal sa ceara cat vor tu esti cel care ii cauta (Tue 02
Mar 2010 19:57)
manixuta: am uat si eu un credit de la provident...in 3
luni am avut bani sa-i achit..atunci agentul care imi
incasa rata nu mi-a zis ca nu mai pot sa i-au...decit dupa
13 sap...deci nici nu suntem informati cum
trebuie....daria ce spui tu e adevarat cind nu ai bani si
nici o banca nu-ti da acest imprumut e bine venit...acum
o una am vrut sa fac dinnou...si mi s-a zis ca nu mai pot
sa fac..ptr ca am achitat tot imprumutul si nu am
restituit banii cum zicea in contract..timp de 48 de
saptamani...asa ca ...concluzia ....daca sunte-ti buni
platnici ..nu mai vezi imprumut la provident ..ca nu
poate sa profite mai mult de tine....ar trebui sa ne unim
cu totii si sa mergem a protectia consumatorilor..si sa
desfiinteze acest ..provident si sa nu mai amageasca
lumea cu imprumuturile lor... (Mon 15 Feb 2010 19:48)
Alin: fratilor m_ati speriat!renunt la imprumut.cred ca
ma pot descurca si fara. insa mi_e teama k deja le_am
trimis o invitatie cu nevoile mele pe net in care mi_am
dat date personale.sa nu ma vezi maine poimaine k sunt
detinatorul vreunui credit si eu sa nu stiu(frauda)D-ne
ferestte.ms mult (Sun 07 Feb 2010 18:52)
dory: Mai fratilor aveti grija ce semnati atunci cind vine
reprezentantii provident la voi acasa sa faceti
imprumutul.Cred k mie mi-a dat teapa,am semnat doua
formulare si mi-a zis k vine a doua zi cu banii,am
asteptat si am sunat iar la provident la care mi sa spus k
mi-a fost respinsa cererea ,si normal ar fi fost ca

reprezentanta respectiva sa vina la mine sa-mi dea acele


acte pe care am semnat,acum nu ramine decat sa o caut
sa vad ce scuze are sau o fi vreo escroaca.M-AM
NENOROCIT. (Sat 06 Feb 2010 22:01)
dory: Mai fratilor aveti grija ce semnati atunci cind vine
reprezentantii provident la voi acasa sa faceti
imprumutul.Cred k mie mi-a dat teapa,am semnat doua
formulare si mi-a zis k vine a doua zi cu banii,am
asteptat si am sunat iar la provident la care mi sa spus k
mi-a fost respinsa cererea ,si normal ar fi fost ca
reprezentanta respectiva sa vina la mine sa-mi dea acele
acte pe care am semnat,acum nu ramine decat sa o caut
sa vad ce scuze are sau o fi vreo escroaca.M-AM
NENOROCIT. (Sat 06 Feb 2010 21:54)
c...: ....toti ne fura si ne intind pielea (Wed 13 Jan 2010
23:01)
c...: fratilor nu va mai speriati la cat dati inapoi in
urma ...eu am un inprumut la BCR care in primele trei
luni a crescut ca rata de la 500la 700...iar la sfarsitul
imprumutului din valoarea totala data catre ei 10000
ron sunt numai asigurari ...deci banii nemunciti pentru
ei si munciti de mine (Wed 13 Jan 2010 22:59)
adina2007_mihaela22@: nu stiu ce sa fac as lua si eu un
credit de la ei de 900lei si platesc inapoi 1350 e mult
oare? cu 400 lei in plus... (Fri 18 Dec 2009 13:23)
XYz: Provident = camatarie Cate ilegalitati sunt in
aceasta institutie?unde este stampila de pe contract?
unde este intimitatea clientului? in timp ce iti platesti
ratele rep.te mai pun si la prestari servicii?trebuie sa fii
disponil la orice ora vor ei sa iti faca control acasa dc ai
platit rata dc asa si pe dincolo? Dc stam sa ne gandim ce

fericiti eram cand am primit bani de la provident...ha ha


ha acum ne vine sa ne dam cu capul de pereti.Dc
puneam banut cu banut deoparte din rata data
saptamal la provident pt 52 e sapt nu eram multi dintre
noi in situatia aceasta ...le platim ratele si bagam bani in
buzunar la altii cu varf si indesat .Reprezentanti
provident sunt buni de gura au papagal mare ca in
rest.... stiu cum sa te bage in seama... Oameni buni nu
bagati in seama pliantele si reprezentanti provident
feriti-va de ei... Nu prestati servicii la Provident ... Nu
am fost si nici nu sunt reprezentant provident am fost
client si pus in situatia de a presta servicii .... (Thu 10
Dec 2009 23:24)
MR CHARLES BRUCE: Am nevoie de o investitie de
loanNEDBANK MPRUMUT Aveti nevoie de un
HELP FANICIAL, SUNTEI N ORICE FINICIAL
stres, AI NEVOIE Pentru a extinde
DUMNEAVOASTR Bussiness INTREPRINDERII
sau esti PENTRU O persoana care solicita un
mprumut de urgent de a modifica sau DATORII
plteasc. NEDBANK MPRUMUT ACORD
investitie de mprumut pentru a INDIVIDVAL sau
societate VOM Kindly SIMILAR s v informez
c am da OUT mprumut la RATEOF 3% anual
NE PUTETI CONTACTA PE NOASTRE EMAIL;
nedbankinvestement@gmail.com TEL; +2348058986348
REGARDS BEST; MR CHARLES Bruce THANK YOU
(Wed 09 Dec 2009 02:37)
jean: salut! nu merita imprumutul!!!am facut un test la
calculator si ptr.2000 lei voi plati o dobinda de

1350lei !!!!asta e camatarie, nu stiu cum de se pacalesc


oamenii si fac imprumuturiq2p (Fri 04 Dec 2009 12:26)
BNR: Am facut MAREA GRESEALA sa iau un
imprumut.Dupa o luna,am vrut sa achit toata suma
imprumutata si am ramas SOCAT de cat imi cereau
pentru imprumutul de 1.500 lei.Imi cereau 600 lei in
plus.ESTE INGROZITOR!Protectia Consum.trebuie sa
ne fereasca de astfel de firme si sa ne apere prin a-i
obliga sa nu isi mai bata joc de noi. Noi suntem necajiti
si nu stim cum trebuie sa facem. CONCLUZIA : Oricat
de greu va este nu merita sa platiti dublu un imprumut
de valori foarte mici si, daca vrei sa dai imprumutul
innapoi platesti de inca trei ori peste imprumut. NU SE
POATE SA INCURAJAM ASA CEVA !!!!!!!! Iti intra
direct in casa fara sa aiba incuviintarea
proprietarului !!!!!! Clientii nu mai au dreptul la
intimitate din cauza controalelor de la Provident. Este
chiar riscant. Te asteapta la usa cu o bata !!!!!!!!
TREBUIE FACUT CEVA !!!!!!!!! Nu trebuie sa
ascultam drepturile lor la replica care de fapt sunt niste
aberatii. (Mon 23 Nov 2009 16:19)
lanseta: Ghita tu oare nu esti in aceiasi situatie cu exreprezentantul? m-as mira sa nu fie asa. Si in plus zi
mersi ca nu esti acum putin pe la mititica (Mon 02 Nov
2009 23:48)
lanseta: mai ex -reprezentant mic si excroc, ia spune tu
care este valoarea fraudei pe care ai facut-o cand ai
lucrat la Provident. Caci sa nu spui tu acum ca ce
excroci sunt ei si tu esti mai catolic decat papa. Dupa un
an si ceva erai destul de vechi ca sa castigi destul de bine
si nu ai fi plecat. Ai facut o "mic"frauda si ai zburat,

iar acum dai cu noroi acolo unde candva ai fost si tu,


dar ai furat si culmea ai fost si prins. Corectule! (Mon
02 Nov 2009 23:44)
alin: de ce dracu va plangeti?bani ati lua toti dar de dat
inapoi nu!!!!stiti de la bun inceput totul:perioada de
rambursare,dobana,rata saptamanala,etc. daca semnati
ca boii sa fiti sanatosi dar nu macaniti ca nu vin ei sa va
bata in usa,voi ii chemati.asa ca tineti minte un
lucru:DOMNIA SI PROSTIA SE PLATESC.faceti
imprumut ca sunteti rau platnici la banci sau pur si
simplu nu puteti din alte motive,bine, dar platiti fratilor
ca stiti de la inceput cum sta treaba cu Providentul.Cei
care critica sunt niste boi si spun inca o data:BANI
VREM TOTI DAR CAND TREBUIE SA NE
ACHITAM DATORIILE INCEPEM SA URLAM CA
ASA FAC CE CARE GANDESC CU DOSU (Sun 01
Nov 2009 13:56)
GINUTA: SUNT NISTE ESCROCI NU FACETI
IMPRUMUT LA EI VA VETI ARDE RAU.VA SPUNE
GINA DIN GALATI .LASATA LEFTERA DUPA UN
IMPRUMUT (Sat 24 Oct 2009 20:36)
yoooooo: sai iau in p..... niste sarlatani , daca vreti, din
partea mea luati credit de la ei sa va bucurati, dar o sa
regretati amarnik. mai ales reprezentantii ai de c...t is
niste escrocii k era sa ii bat de vreo 3 ori. sanatate lume
si nu va bucurati la banii lor. spunetile sa siii bage in p..a
(Sat 24 Oct 2009 17:38)
DARIA : SI EU AM CONTRACTAT UN CREDIT DE
LA PROVIDENT SI SUNT MUTUMITA. nU ESTE
ADEVARAT CA SUNT CAMATARI. pE MINE DE LA
BUN INCEPUT M-AU INSTIINTAT CE BANI VOI DA

INAPOI SI AM FOST DE ACORD. AVEAM NEVOIE


URGENTA DE BANI SI NICI O BANCA NU M-A
PUTUT AJUTA. lE POT SUNE... MULTUMESC. DE
CE SE SPUNE CA SUNT CAMATARI? CAND A-I
LUAT CREDITUL NU V-ATI GANDIT CA SUNT
CAMATARI IAR ACUM CAND PLATITI VA
GANDITI ASA. NU ESTE CORECT DIN PUNCTUL
MEU DE VEDERE. AM FACUT CREDIT LA EI SI
VOI MAI FACE DEOARECE IMI CONVINE CA IMI
INCASEAZA RATELE DE ACASA I SCAP DE
COADA DE LA BANCA. DACA NU AM ASTAZI
BANI, NU ESTE NICI O PROBLEMA II SPUN
REPREZENTANTULUI SI VINE IN ALTA ZI DAR CU
CONDITIA SA NU DEPASEASCA O SAPTAMANA.
NU M-A AMENINTAT NIMENI SI NUCI NU S-AU
FACUT PRESIUNI ASUPRA MEA. (Fri 16 Oct 2009
10:33)
mamamare: cine draq va pune sa va duce-ti la ei mah?
sunteti in cap si va dau bani sunt cei mai buni, vin sa va
ceara inapoi sunt camatari. nu va spun de la inceput tot,
nu aveti un contract pe care-l semnati si pe care
presupun ca-l cititi? daca au dobanzi mari si nu face-ti
credit la ei ies de pe piata, insa cei care au comentat aici
sunt sa ma scuzati pamapalaii care au semnat ca
primarii. imi cer scuze celor care se vor ofensa insa astai parerea mea. (Tue 13 Oct 2009 16:45)
sicuta: Mai oameni buni atunci cand contactati
Providentul pentru un imprumut si va vine
reprezentantul acasa nu va explica destul de clar ca la
suma X aveti de inapoiat suma Y si ca rata saptamanala
este de ex:30 ron,ca aceasta suma trebuie sa o dati in N

saptamani? Si voi luand toate astea la cunostinta


semnati contractul...de ce va plangeti? Daca nu va
convine nu va imprumutati nu cred ca va obliga nimeni
sa faceti chestia asta.....si daca tot il faceti de ce va
plangeti ca va vine reprezentantul la usa saptamanal
doar ati fost anuntati ca asa se fac platile si ati fost de
acord (Mon 05 Oct 2009 19:04)
Anonim : M-am convins,nu mai fac imprumut la
provident.Dupa ce am citit mai sus. (Mon 05 Oct 2009
10:03)
ANCUTZA : HUUUUA ..... NENOROCITII....NU
FACETI IMPRUMUT LA EI....VA DERANJEAZA SI
ACASA SI LA SERVICI LA TELEFON NU VA MAI
SPUN,,, (Fri 25 Sep 2009 13:54)
ancutza: AOLOOOO MAMA ORICE AR FII NU FACE
IMPRUMUT LA PROSTIIVIDENTULUIIIII......O
FIRMA DE RAHAT SI PERSONALUL
SEMENEA......... (Fri 25 Sep 2009 13:47)
Paul din Buzau : Brrrr! M-am lamurit din comentariile
anterioare. Niste hoti ! (Fri 18 Sep 2009 14:06)
doina: Andreea, daca vrei sa rambursezi banii mai
repede, te pune sa platesti intreaga suma , adica cu tot
cu dobanda calculata. Adreseaza-te Organelor Statului,
OPC, BNR, etc. si arata situatia, pt ca ei nu respecta
"Legea rambursarii anticipate 289/2004", asa cum fac
celelalte banci si cum este prevazut si in contractul lor
pe verso. Sub lege si-au "amendat" ei o formula care
este in favoarea lor si ti-o explica, numai in momentul
cand tu vrei sa achiti mai repede imprumutul si vezi, ca
de fapt esti pacalita. Succes! (Fri 11 Sep 2009 20:20)

eu m-am ars: SUNT CEI MAI MARI


ESCROCI....ATENTIE VA FAC PROBLEME PESTE
TOT...NU MAI LUATI BANII DE LA EI...ISI FAC
VILE DE PE URMA NOASTRA.... (Fri 11 Sep 2009
11:43)
andreea: Am luat niste bani de la ei...prima rata trebuia
platita la 7 zile si mi-a venit la usa peste 3 zile sa ceara
banii.Nu era o problema dar n-am avut banii ficsi si iam oferit o suma mai mare in ideea de a-mi retitui 50 de
ron.Iar tipul mi-a spus k ii pastreaza pt rata
urmatoare.Asta m-a pus pe ganduri, asa ca i-am cerut
banii inapoi.De cateva saptamani, ma streseaza
"reprezentantul" cu telefoana si biletele in usa. Si la
serviciu a venit de vreo doua ori cu asa-zis-ul
manager...si m-a amenintat.Acesta mi-a spus k putem
rezolva pe cale amiabila sau...putem trece situatia de alt
departament...ce-o fi insemnand asta. (Thu 10 Sep 2009
13:22)
Cornel: Pe cuvant daca va inteleg, fratilor 80% din voi
parca sunteti cazuti din nori!!! Am si eu un credit la
CEC pe o perioada de 6 ani, platesc in tot acest timp
(pentru 110 milioane) in plus in jur de 150 milioane insa
nu ma plang! De ce va victimizati atata, de ce pozati in
victime atata timp cat nimeni nu v-a fortat sa va faceti
rate? Ai avut nevoie de bani si at facut credite, platiti-le!
Oare nu erati tot voi cei ce alergati pe la banci cu
adeverintele de salariat, cu copii dupa acte sa luati
banii, nu voi va rugati pe la usile bancilor sa va dea mai
multi bani? Am vazut oameni ce ieseau injurand din
banca pt ca nu li se acordau credite pt ca nu aveau
salariul mare, apoi mai tarziu dupa ce au gasit giranti se

plangeau ca nu au de nde sa restituie creditele... pai de,


cine v-a pus sa faceti credite? Ai nevoie de bani, te
imprumuti platesti dobanda si taci, nu ai nevoie atunci
nu iei bani de la banci si nici nu platesti dobanzi (logic
nu?) (Wed 09 Sep 2009 14:51)
doina: As dori ca D-na Rovana Plumb , presedinta
ANPC (Asociatia Nationala a Protectiei
Consumatorilor)sa intervina in stoparea acestei
escrocherii. Oameni saraci sunt pusi in situatii f.
penibile. Va dau un exemplu: la un imprumut 2500 lei
de la Provident, iti opresc pentru un an, dobanda de
1816 lei, iar daca vrei sa le achiti suma luata, dupa o
luna sau doua, te obliga sa le platesti imprumutul cu tot
cu dobanda, adica suma de 4316 lei.Nici o banca nu face
asa. Este data o lege, 286/2004, care stipuleaza ca poti sa
returnezi oricand suma ramasa de plata, la care se mai
adauga un comision de 2% din dobanda anuala. Ei nu
respecta legea si ne pacalesc. Trebuie sa-i oprim! Va rog
trimiteti la toate organele in drept plangerile d-voastra
cu privire la acest Provident, care nu vine in sprijinul
omului, ci pentru a-l distruge. As ruga posturile Tv sa
nu mai dea spoturi publicitare cu acest Provident.
"Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"...din
cauza escrocilor. (Fri 04 Sep 2009 19:26)
maria: vreau sa fac un imprumut la provident cum
procedez (Fri 28 Aug 2009 13:00)
mariana: este adevarat ca unii reprezentanti in ciuda
aparentelor ne-a mancat o gramada de bani.asa este
cand nu vrei sa stie familia,dai banii fara chitanta si se
duce dracului cu banii tai cu tot,neavand cum sa justifici
banii dati[nu ai chitanta]platesti ca un fraier de te ia

dracu....deci mare grija ..nu dati un ban fara


chitanta...eu am patit am stat de vb cu cei de la
provident si ridica din umeri ptr ca nu ai nimic
doveditor...ATENTIE....... (Tue 25 Aug 2009 19:36)
Daniela: Eu chiar intentionez sa contractez un credit de
la acesti "domni" si in mod constient de asemenea nu
am sa platesc nici o rata la dansii. Am tot auzit de
amenintari si vizite si telefoane....pana cand fac asta?
cateva saptamani de neraspuns la telefon, la usa etc.....
Multumesc pentru incurajari :P (Tue 11 Aug 2009 00:51)
EX REPREZENTANT: FFFFFFFFFFFFFFFF
NESIMTITI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Thu 02 Jul 2009 20:58)
EX REPREZENTANT: NU SUNT SERIOSI DELOC!
STIU PE PROPRIA PIELE!MAI ALES AM UL DIN
IASI!1! (Thu 02 Jul 2009 20:55)
ingerulnoptii2009: dl ghita as vrea sa iau leg cu dvs astia
de la provident adica reprezentati imi fac probleme la
munca.astept rasp dvs (Wed 01 Jul 2009 18:34)
ingerul2009: chiar astia de la provident sunt atat de
idioti ...................sunt mari idioti se imbogatesc de pe
urma noastra.....eu una nu le mai platesc
nimik................... (Wed 01 Jul 2009 18:24)
maryo: cei mai mari escroci de pe peta rom. dar nare
nimeni de ce sa saia de ei pentru ca se da spagi mari de
tot asa ca le doresc providentului sa lea foc firmelie ca
blocul turn (Mon 29 Jun 2009 21:09)
ionut: pe cine sa mai crezi frate...............nu stiu.........
(Wed 24 Jun 2009 21:26)
Ghita: nu va mai agitati fratilor...daca reprezentantul
respectiv este magar ai freptul LEGAL sa-l dai afara pe
usa... si inca ceva..nu va mai speriati de amenintarile

lor..nu au nici o putere...nu se platesc nici dobanzi


penalizatoare pt intarzieri Cititi bine pe verso
contractul! Si daca vreti sa le dati o tzeapa...NO
PROBLEM! Vedeti ca nu au voie sa va deranjeze pe la
serviciu,,daca o fac ii puteti da in judecata...exista o
clauza de confidentialiltate. Politica lor este de a incerca
sa scoata banii de la clienti insistand verbal...de
fapt,reprezentantilor le este interzis sa ameninte in orice
fel. Cei care au primit scrisori de la ei pe acasa va pot
comfirma: "va rugam sa va achitati restantele pentru a
putea beneficia si altadata de un alt imprumut". Va
spun toate astea in cunostinta de cauza...am lucrat cu ei
2 ani! PAREREA MEA: nu va incurcati sa luati un
imprumut de la ei pt ca veti avea mari batai de cap.
(Wed 24 Jun 2009 17:31)
Danyel: SAL CINE POATE SA'MI TRIMITA UN
MODEL DE CONTRACT INCHEIAT CU
PROVIDENT , DORESC SA'L
STUDIERE(CERCETEZ). TRIMITETIL PE
puyut_tigrul85@yahoo.com Va multunesc (Sun 21 Jun
2009 19:20)
pupiu: bai dar stie dreacu cineva nr de la provident ca
sa moara gigi daca gasesti vrun nr de tel cine stie sa
scrie mare :P (Thu 28 May 2009 10:29)
Nedelcu Marian: salut sunt marian din calarasi va rog
lume buna haideti sa facem ceva ca nu se mai poate
toate bancile trag pe noi din cauza bancilor mam
imprumutat la camatari sa le platesc si acum ma
ameninta camatarii ca ma omoara nu se poate suntem o
tara de fricosi daca si providentul trage pe noi o banca
falsa care nu are ce sati faca pentru ca stiu din propia

initiativa faceti si nu platiti dai naibii de nesimtiti


haideti sa iesim in strada sa incendiem bancile brd bcr
reyffeysen toate ca nea stricat viata si nea furat de nu se
mai poate la un credit de 100 milioane platesc in 10 ani
la piraeus 250 milioane vi se pare normal haideti sa ne
trezim ca nu se mai poate (Sat 09 May 2009 21:20)
Viorica: Este o MARE MARE CAMATARIE si va
explic din experienta mea Am primit un imprumut pe
23.03.2009 1500 Ron care trebuia achitat in 39 rate val
totala la finalul celor 39 ratei era de 2515,50 Deci pentru
39 rate adica 10 luni ar fi trebuit sa platesc dobinda si
DAE in val totala de 1015,50Ron Am cerut dupa trei
saptamini sa returnez creditul si mi s-a spus ca am de
plata 1900 Ron Mai concret pentru 10 luni plateam
1015,50 iar pentru 3 saptamini 465,00 Roni Cum mai
puteti sa luati apararea acestor CAMATARI cind
pentru 3 saptamini se plateste 40% din valoarea intregii
perioade? Sau haideti sa va fac alt calcul Pentru
1500,00Roni pentru 3 saptamini platesti 35% din
valoare creditului Am cerut explicatii telefonic mi s-a
promis ca am sa fiu contactata de un reprezentant
Provident si de abia il astept sa vad ce-mi raspunde cum
se aplica art 8 din contract? (Wed 08 Apr 2009 14:33)
daniel: salut ce sa mai spun in legatura cu Provident
cred ca stiti si dumneavoastra totul AM O SINGURA
RUGAMINTE LA VOI NU FACETII E CAMATORIE
LEGALA E JAPCA PE FATA TE ASALTEAZA SI
MESAJE CU BIP-URI SI TE MAI TREZESTI SI CU
EI LA USA DACA INTARZI O ZI un ex: la 3000ron
luate platiti 5400ron pe o perioada relativ scurta nici
Camatari nu practica o astfel de dobanda

MULTUMESC SI O ZI CAT SE POATE DE BUNA


(Mon 06 Apr 2009 11:15)
Mugur: Fura providentul mai mult decat statul roman ?
A adus cumva providentul poporul roman la disperare ?
Ce va ofera statul roman pentru tot felul de taxe si
impozite ? (Sun 29 Mar 2009 22:00)
geanina: buna!sunt geanina si am facut si eu credit la
provident dar cum:semnand in locul altuiva adik
creditul este fakut pe numele anumitei persoane
indrumata de agentul kre ma vizitat la
domiciliul,ulterior vizitanduma mereu sub pretextul de
ai plati ratele si insistand sami intre in ksa chiar
fortandumi usa de la intrare in timp ce eu ii inchideam
usa dupa ce iam achitat rata saptamanala.toate acestea
sau repetat si in urmatoarele saptamani ajungand la
concluzia k acesta ma hartuieste sexual stiind k locuiesc
singura,ce fac in acest kz? (Sun 22 Mar 2009 18:48)
patria: sunt un client provident,de cand am inceput
acest imprumut,nu mai scop de un asa zis agent care ma
streseaza cu mesaje si tel,intr-un timp incepuse cu
amenintari pana m-am suparat pe el si i-am explicat
cum stau lucrurile,nu stiam ca contractul se bazeaza
prin corespondenta prin mesaje cu amenintari,daca ma
mai ameninta odata cred ca o sa ii rup picioarele. (Sun
22 Mar 2009 18:40)
Paula: pentru pisoiash_ionut.Dragul meu , afla ca
absolut toate comapniile non-bancare sau bancare(adiik
orice banca din romania ) care a avut aceasi experienta
sau aceasi situatie , vor proceda exact la fel .Nu te agita
degeaba daca nu ai cunostintele necesare.SI citeste dexul sa vezi ce inseamna rasist. 2.Ca director de filiala,

daca ai avea acelasi caz,ai observa ca compania este


supusa unui grad foarte ridicat de risc.Mi se pare
normal sa fii pe lista neagra. (Thu 19 Mar 2009 21:41)
ex reprezentant : Buna ziua! sunt un fost reprezentant al
marii companii multinationale, cu mari pretentii
referitoare la transparenta, responsabilitate, respect si
claritate. Ce vreau sa se stie despre modul in care se
acorda creditele este ca orice roman cu varsta intre 21 si
70 ani poate lua bani de aici, adeverintele de salariu sau
datoriile clientilor la alte banci nu sunt verificate, codul
de autorizare vine prin SMS fara ca cineva sa vada
actele in sine, si nu se intampla nimic absolut
persoanelor care nu mai au de gand sa plateasca
creditele, va spun asta din experienta proprie, am lucrat
pt compania asta 1an si 6luni. Bafta la obtinerea
creditelor, nu aveti nimic de pierdut daca nu platiti
nimic! Chiar va incurajez ! (Wed 18 Mar 2009 13:19)
mihai: fratilor providentul percepe D.A.E de 337.31 pe o
perioada de noua luni si jumatate .cum vi se pare? (Fri
13 Mar 2009 20:55)
gacu: luati fratilor cu incredere ca va saturati de rate
cum m-am saturat eu mai bine te lipsesti de bani si te
duci la furat (Fri 06 Mar 2009 16:20)
gacu: ba m-ati speriat tocmai vream sa fac si eu un
imprumut la provident dar mai bine lipsa
(Fri 06
Mar 2009 16:16)
VIKY BUCURESTI: Fugiti cat puteti oameni buni!!!
Aparent amabili toatal lipsiti de profesionalism !!! Eu
am trait o experienta cat se poate de neplacuta zilele
acestea incercand sa obtin cinstit si cu acte in regula un
imprumut de la aceasta ""societate"""se pare ca

oamenii cumsecade angajati cu acte in regula nu sunt


bagati in seama!!! (Wed 25 Feb 2009 13:42)
petrica: lasati providentu in pace daca nu va convine nu
apelati ducetiva la camatari sa va ia casele si tot ce mai
aveti pentru citeva milioane (Mon 09 Feb 2009 19:06)
mia: Ma gandeam sa apelez la cei de la provident ce ma
sfatuiti? (Wed 21 Jan 2009 11:55)
pisoiash_ionut: AM AVUT SI EU UN IMPRUMUT LA
PROVIDENT IAR ACUM SAU STRICAT RAU DE
TOT DEOARECE DACA CINEVA DIN FAMILIE A
AVUT UN IMPRUMUT LA IEI SI A FOST RAU
PLATNIC TU CA PERSOANA NU MAI AI DREPTUL
SA APELEZI LA CREDIT CA PORTI ACELESI
NUME DE FAMILIE SI LOCUIESTI LA ACEEASI
ADRESA. PAREREA MEA E CA ACUM SA POT
APELA LA PROVIDENT SI SA POT OBTINE UN
CREDIT TREBUIE SA-MI SCIMB DOMICILIU SI
NUMELE DE FAMILIE.FIRMA PROVIDENT PRIN
TREABA ASTA FACE O DISCRIMINARE TOTALA
SI ARATA CA LA INCEPUT A FOST O FIRMA DE
TREABA IAR ACUM E DE TOT RAHATUL.CE A
MAI RAMAS DE CAPUL LOR E RECLAMA DE LA
TV. OARE CE DIRECTOR O CONDUCE ACEASTA
FIRMA DE E ASA RASIST? (Thu 08 Jan 2009 23:19)
valy: mai nou cik tre sa ai peste 25 de ani ca sa i-ei un
imprumut. alta faza e ca daca nu ai 25 de ani trebuie sa
fie un parinte acasa ca sa fie de acord....desi acest lucru
nu e mentionat nicaieri. (Thu 27 Nov 2008 18:25)
ana: asa e.providentul face o camatarie legala,dar cu
bancile cum ramanae?de la o rata de 300lei am ajuns in
2 ani la 500lei.si mai am de plata inca 28 de ani.ma

intreb unde voi ajunge?aaa,si sa nu mai spunem de


comisioane si penalizari pt
intarzieri,URIASE.providentul macar te mai lasa la
nevoie:adica mai platesti si cand ai,nu numai la
termen.si apropo,casele de amanet ce fac?acolo sa vedeti
comisioane....!!!!!!!!plus ca iti cumpara aurul cu 30
lei,cand el e 70lei.deci,concluzionand:legi de kkt,intr-o
tara de kkt,intram si noi pana la gat in kkt.
(Wed 12
Nov 2008 17:22)
onix: HOTIE PE FATA!!!!!!!!!!!!Dobanda reala este de
peste 100% pe an.Deci la o perioada de 26 saptamani
este 50%.ATENTIE SA NU VA ARDETI!!!!!!!!!!! (Sat
08 Nov 2008 22:13)
nelu : Sunteti niste camatari asazis cu acte ,plus de asta
sunteti niste nesimtiti,obraznicisi plini de tupeu. (Thu 30
Oct 2008 17:38)
Lightman: De aia au acum dobanda de 227% asta ii
hotie fe fata intrati pe ****provident.ro si la calculator
rate vedeti ce dobanda fantastica au... spre ex. la 3000
ron in 52 de saptamani trebuie sa rambursezi 5400 ron
(Fri 24 Oct 2008 14:06)
xxl: Provident isi acopera reprezentantii care fac
fraude,deoarece nu da bine la imagine.La modelu in
calarasi,un reprezentant are patru contracte fictive pe
numele altor persoane,dar Provident nu face nimic
.Aveti grija cui da-ti copiile actelor! (Wed 22 Oct 2008
09:19)
andreiuta: eu sint ffffff multumita de provident.Am avut
nevoie si m-au ajutat,dar ce sa ii faci
romanului................e bine cind ii dai dar cind trebuie sa
plateasca ratele nu mai e bine.E normal sa incaseze

saptaminal,nu ne obliga nimeni sa apelam la ei,e


optional,asa ca nu mai comenta-ti aiurea. (Tue 23 Sep
2008 15:20)
my angel: Este adevarat ca Provident are personal
incompetent!Am facut un credit si cand a trebuit sa dau
banii inapoi nu a mai venit reprezentantul, plus ca o
anume domnisoara de la aceasta banca a avut curajul sa
ma insulte la telefon.Eu am sunat la Bucuresti si mi-a zis
ca se va rezolva, dar cand eu nu stiu! (Wed 03 Sep 2008
20:40)
Lestat: Bai atotstiutorilor, astia de la Provident sunt
englezi, iar britanicii nu fac marlanii, englezii sunt
pergectionisti si corecti. Dobanda nu este mica, dar nici
imensa, cand ai nevoie de bani si nu ai de unde sa
primesti. Cand sunt cazuri urgente, cine pm ti-i da
nene? Daca Dumnezeu nu are timp de tine, poate au
grija astia de la Provident, repet pentru cazuri urgente.
Daca sunt si alte alternative mai rapide si mai bune, este
o libera piatza, nu ti-i baga nimeni pe gat pe englezoii
astia ! (Wed 23 Jul 2008 21:55)
anonim: camatarie sau nu dar daca esti nemultumit de
un jegos de reprezentant ca-ti vine in casa si se crede sef
sa fi sigur ca nu ti se acorda atentie...ba mai mult
reprezentantul e cel mai bun tu esti NIMENI...firma de
***** (Fri 11 Jul 2008 20:41)
silviu: AAA....ca uitasem....asa zisii "agenti" de la
provident nu cred ca ar trebui sa posteze comentarii
care sa apere imaginea firmei la care "lucreaza", sau
sub alte pretexte sa mareasca dorinta unor cititori sa
apeleze la ei...Daca e o firma respectabila...cum s-ar
zice....atunci sa isi castige increderea clientilor prin

respect, daruire si devotament pentru client, nu prin a-i


saraci si mai mult. (Tue 08 Jul 2008 22:39)
silviu: gogu: In primul rand ca agentii Provident nu fac
controale la domiciliu, in al doilea rand nu te obliga
nimeni sa contractezi un imprumut la Provident, este
libera alegere a fiecaruia. Nu sunt agent sau salariat
Provident dar nici jecmaneala bancilor nu poate fi
trecuta cu vederea. Daca nu esti agent si nici salariat
inseamna ca nu ai de unde sti daca fac sau nu vizite la
domiciliu ( in cazul in care nu inapoiati banii). Cat
despre credite....piata e mare....aveti de unde
alege...chiar si la un credit rapid, sunt institutii bancare
care va ajuta, nu cred ca ultima solutie e
provident...Daca va uitati pe pagina lor....la un
imprumut de 2000 lei in aprox. 10 luni, o sa inapoiati in
jur de 3300 lei...ceea ce e exagerat de mult ( chiar si
pentru camatari ) (Tue 08 Jul 2008 22:31)
Denis: Provident este o camatarie legala. Este extrem de
mult dobanda de 68 %. Foarte mult. De exemplu daca
imprumuti 20 mil. dai inapoi cam 33 mil in max cateva
luni. Niste hiene care profita cand ai nevoie de bani si nu
te ajuta banca (alta hiena profitoare, in Romania zic)
.Da' ce sa faci cand chiar ai nevoie apelezi si la ei. (Wed
25 Jun 2008 14:46)
eul: sal all.am nevoie urgen de 2000 euro.ma poate ajuta
cineva?platesc dobanda,fac acte la notar,rog
seriozitate.ing3r_d3monic@yahoo.com (Sat 21 Jun 2008
12:20)
d.porumbita: Doresc un imprumut de 20de mil , va rog
sa-mi spuneti in cat termet trebuie sa-i platesc si cum se

face plata ..Lunar?si cat trebuie sa achit {lunar} (Fri 23


May 2008 12:19)
cata: nu platiti fratiilor ca nu au ce va face. doar ca te
deranjeaza cu telefoane si vizite la domiciliu. (Mon 19
May 2008 09:32)
vlady: cei care nu cunosc piedicile de la banci:
acte,hartoage,giranti,sau rad de cei ce au nevoie
rapida(1-2 zile) de o suma modica 400 - 2000 ron . unul
din cei de mai sus care au o idee antiprovident,ii astept
la o.. nevoie.. sa vad cum se descurca si de unde?..mai
ales..rapid ! aveti incredere in provident ! restul este
antireclama (Thu 08 May 2008 15:52)
David: Pai daca Provident face "camatarie" celelalte
institutii financiare bancare sau nebancare
"respectabile" ce fac dragii mei? Pai am uitat de
dobanda fixa in primul an si dupa aia variabila de te
cocoseaza cand iti platesti ratele la ghiseu, lucru pe care
Provident il are bine stabilit de la inceput: rate fixe si
incasate de acasa.Mi-au adus banii in ziua urmatoare
completarii cererii, iar la bancile obisnuite te plimba pt
o gramada de hartii si iti mai vorbeste si de sus cate o
duduita ce doar ce a terminat facultatea abia stie ea
cum.Mai cercetati piata si o sa vedeti ca nu sunt chiar
atat de rai pe cat par la prima vedere.Pt cei care fac
referire la lipsa de valabilitate a contractului daca nu
are o stampila, va rog mai studiati un pic Dreptul
Comercial. Va pup si aveti grija la "camatari" (Mon 28
Apr 2008 17:39)
elena: Ca dracu de mare dobanda, m-am uitat si eu pe
net acum si am vazut. Pai la 8 mil sa dai peste 12 mil
inapoi? Dar ce fac imprumut pe 10000 de ani??? Asta e

nesimtire curata, vor banii si in 29 de saptamani sau 52,


si au dobanda de peste 50%. VA pup, nu faceti credit a
Provident, pt. ca este o mare camatarie, sunt hoti cu acte
in regula. HOTIE LEGALA. (Thu 24 Apr 2008 16:45)
gogu: In primul rand ca agentii Provident nu fac
controale la domiciliu, in al doilea rand nu te obliga
nimeni sa contractezi un imprumut la Provident, este
libera alegere a fiecaruia. Nu sunt agent sau salariat
Provident dar nici jecmaneala bancilor nu poate fi
trecuta cu vederea.Numai faptul ca iti cresc usor si pe
nesimtite dobanzile si niciodata nu ti se spune care este
dobanda reala pentru ca sunt o serie de comisioane
ascunse pe care refuza sa iti dea explicatii asupra
lor.Plus ca fiecare intarziere la plata este taxata cu
penalitati de intarziere, plus zilele pierdute pe la ofiterii
de credite cu fel de fel de justificari, inclusiv factura de
utilitati care mi se pare o prostie, adica o bucata de
hartie este mai concludenta decat cartea de identitate
pentru verificarea domiciliului, pentru ca asa se justifica
solicitarea facturii de utilitati.Plus magaria practicata
de introducere in Biroul de credite pentru datorii de 2
lei si alt timp pierdut. (Mon 21 Apr 2008 16:52)
twwistter: vreau sa incerc, dar nu am inteles cu
ratele..au o dobanda..sau sa fie oare transparenta? (Mon
21 Apr 2008 08:02)
anonimus : sunt mai rau decat camatarii. nu au o baza
legala, contractele pe care le fac cu clientii nu au nici o
stampila nimic. stiu persoane care nu au mai achitat
creditul si nu le-au putut face nimic. japca la drumul
mare. nu ii bagati in seama si mai ales in casa. (Thu 17
Apr 2008 16:25)

dana: nu prea am ce comentarii sa aduc la provident


deoarece sunt multumita de ei si mai ales ca m-au ajutat
intr-un moment cand chiar aveam nevoie (Wed 05 Mar
2008 11:46)
george: chiar ca sunt rai ! am fost amenintat ca daca nu
imi platesc ratele imi omoara pisica ! oare ce o sa mai
faca soricelul meu ? (Sat 01 Mar 2008 20:40)
Rosu Nicolae: Nu mi se pare prea corect sa incasezi
saptamanal banii pe credit fix cu dobanda de peste 100
la 100,ptr ca clientul se imprumuta de nevoie si nu din
alte motive camataii nu au mila si nici cei de la
Provident (Wed 23 Jan 2008 23:26)
viorel d: clientii stiu inca de la inceputul contractului de
posibilitatea de a fi vizitati de catre un reprezentant
provident care verifica corectitudinea derularii
contractului. Nu cred ca acest lucru ataca dreptul la
intimitate (Tue 11 Sep 2007 20:52)
costel: clienti nu mai au dreptul la intimitate din cauza
controalelor de la provident (Fri 07 Sep 2007 00:10)

S-ar putea să vă placă și