Sunteți pe pagina 1din 10

Scris la 09:14 | Categoria: Interviu,Spiritual

Este o tema pe care am mai abordat-o pe Umblu liber, in cautarea careia am plecat si in Franta la Scoala
lui Ramtha, loc in care am primit explicatii stiintifice si tips & tricks. Cu aceasta ocazie, m-am imprietenit
cu unul dintre studenti, care mi-a povestit si aratat ce a putut face cu aceasta teorie, aplicand-o. Interviul
de mai jos este o discutie libera inregistrata audio si apoi transcrisa pentru cei interesati de crearea
realitatii. Si eu am reusit sa fac lucruri pe care nu mi le-as fi imaginat inainte de 2008, dar care acum imi
par banale. Numele sau este Marian Licxandru, locuieste in Brasov, unde-si desfasoara si afacerile. La 29
de ani are doua edituri, casa, masina, o relatie superba, a castigat foarte multi bani, a reinvestit, a vazut
jumatate din Mapamond etc.

Discutia devenita interviu:

Marian: Fii atent. Imagineaza-ti urmatorul lucru. Eu o sa-ti zic acum niste cuvinte si vezi ce inseamna ele
pentru tine in contextul actual. Sanatate… Eu cand spun Sanatate ma gandesc la mine… Ok, articulatiile
se misca usor, digestia functioneaza. Adica ce inseamna sanatate, cum ti-o definesti tu. Cand ti-ai facut o
definitie clara, mergi mai departe. Bogatie. Mergi mai departe. Ce masina ai? Ce marca? Unde ti-e casa?
Care e situatia financiara? Fericire. Cum te simti tu fericit? Iubire. Fii atent la schimbarile care au loc in
organismul tau. Compatibilitate.

Petru: E cam tehnic.

M: Nu ai folosit niciodata cuvantul asta?

P: Ba da, dar l-am folosit mai mult in…

M: Maestru. Fii atent la corpul tau. Ce simti, unde simti caldura, relaxare. Iata ce inseamna pt tine, spune-
ti urmatoarea propozitie: Eu am foarte multi bani si tradu-ti-o in cuvinte. Ce inseamna ea pentru tine?
Inseamna ca am portofelul plin de bani, multi bani in conturi, detaliaza: ai seif, ai bani in el?

P: Si unde trebuie sa ajngem?

M: Ai observat la fiecare cuvant o anumita schimbare in organism?

P: La cateva doar.

M: Cand le vei face pe fiecare in parte, cu atentie, iti vei da seama ca in organismul tau au loc anumite
schimbari. Teoria este asa: imaginile pe care le avem in cap, calatoresc prin nervii din organism. Fiecare
celula este legata la creier si imaginea din creier da un alt cod ADN-ului. Deci, daca gandurile pe care le
avem ne fac sa ne simtim intr-un anumit fel si creeaza ADN-ul intr-un anumit fel, celula noastra… Noi
suntem un cod. Eu sunt un alt cod fata de tine. Desi la baza suntem la fel, avem nuante diferite. In
momentul in care ne gandim la lucrurile pe care ni le dorim, ADN-ul nostru primeste un alt cod. Daca
pana acum era 11001100, acum e 0011001. Ai schimbat codul. In momentul in care ai schimbat codul, ai
schimbat frecventa. Se pare ca bogatia este o frecventa. La fel sanatatea, fericirea etc., iar principiul
rezonantei care se foloseste spre exemplu in Yoga se poate concretiza in exemplul acesta: Ai 2 piane
perfect acordate unul langa celalalt – daca apesi pe unul tasta LA, LA-ul de la celalalt canta si el,
rezoneaza. Chiar daca nu vedem legatura, ele sunt la aceeasi frecventa. In acelasi mod – Sanatate. Dar
sa-ti oferi timp sa-ti explici ce inseamna pt tine. Poate daca corpul are anumite probleme in momentul de
fata, Sanatate inseamna ca toate problemele au disparut, ca merg normal, pot ridica greutati normal, pot
manca orice. Pentru fiecare, Sanatate inseamna altceva. Facand asta suficient de mult, codul vechi din
ADN-ul nostru este inlocuit de cel nou. Asta e o dovada foarte clara ca imaginile din capul nostru
influenteaza realitatea personala si modul in care ne simtim. Eu cred ca oamenilor le lipseste legatura
dintre cum se face acest lucru, iar legatura este data de fizica cuantica.
P: Deci ce spui tu e ca poti sa ai orice, daca te gandesti la orice.

M: Exact. Poti sa ai orice, sa fii orice. In momentul in care rulezi acelasi vis in mintea ta de nenumarate ori
pana cand devii acel lucru. Este ca atunci cand iti vei dori o relatie de iubire si trebuie sa devii persoana
care are relatia de iubire pentru ca, poate, cine esti tu in prezent nu poate sustine acea relatie.

P: Care a fost primul moment in care ai realizat ca poti avea orice daca te gandesti la un anumit lucru?

M: Nu a fost asa. Modul in care s-au intamplat lucrurile a fost in felul urmator. Te gandesti la acel lucru de
mai multe ori si la un moment dat apare, ca in Matrix, usa care te va duce la realitatea aia. Lumea are
impresia ca daca a inchis ochii si a visat la bani, se va face o gaura in cer si vor cadea bani sau ca vor
veni Petru si Marian sa le dea banii in mana. Poate un sut in fund. Ca sa ajungi la nivelul ala, mai ai ceva
de facut. Parerea mea, te gandesti la bani si o sa vina metode, idei, oameni, conjuncturi de a face bani.
Cred ca e ca atunci cand te gandesti la distractie si-ti vin tot felul de idei de a te distra.

P: Cum ai ajuns in punctul in care ai realizat asta?

M: Mi-am dorit multe lucuri si mi-am imaginat ca le am. De exemplu, am vrut sa plec in afara tarii sa
muncesc. Dupa doi ani am plecat, dar dupa o saptamana m-am intors caci nu sunt sclavul nimanui. Am
picat la Bac din prima la Romana scris. Doi oameni din tot liceul au picat.

P: Si acum publici carti.

M: Da. Hahahaha! Oh my God! Am picat Bacul. Am lucrat mult pe chestia asta. L-am dat a doua oara si l-
am luat si apoi am intrat si la facultate cu bursa. A doua oara l-am luat pt ca am facut ceva in acel sens,
altceva decat sa nu invat. Mi-am dat seama intr-adevar ca realitatea noastra se creeaza prin 2003-2004,
cand am citit Conversatii cu Dumnezeu. Mi-am dat seama de cauzalitatea dintre gand, cuvant si fapta. A fi
– a face – a avea. Confuzia pe care oamenii o fac: Daca fac asta, o sa am asta si o sa fiu asa. Secventa
corecta este cea inversa: Sunt asta, fac asta si voi avea acel lucru. Nu mi-a explicat nimeni pentru multa
vreme. Am inteles dupa multi ani ca a fi nu are legatura cu a avea. A fi bogat nu inseamna neaparat sa ai
bani. A fi bogat este o stare, este de a trai ca un om bogat. Nu are nici o legatura cu banii. A fi fericit nu
are nici o legatura cu zambetul de pe buze. A fi fericit este o stare interioara. “A avea” poate sa creeze un
“a fi” pe termen scurt, dar starea de “a fi” creeaza tot timpul starea de “a avea”. Procesul pe care eu l-am
intalnit este cel de rezonanta. Noi ne definim: sunt baiat, editor, manager, am datorii, am iubita, sunt
fericit. Ne definim ca fiind aceste persoane, aceste entitati si jucam aceste roluri. Joc roluri de: barbat,
editor, datornic, dar este vorba de un rol care creeaza o realitate personala. Cand vreau sa cuceresc o
femeie, joc rolul de misterios. Tu ai facut asta Petru? Poate acum 7 ani de zile. Hahahahaha!

P: Hahahaha, 7 ani jumate!

M: Cand vrei sa faci o parere buna cuiva, joci un alt rol? In momentul ala devii altcineva. Pentru o
perioada de timp…

P: Bun, si in cazul asta cine esti cu adevarat?

M: Esti cel care joaca rolurile?

P: Pai si cum te descoperi in cazul asta?

M: Cred ca ai nevoie de Cunoastere in primul rand?

P: Pe care o poti dobandi cum?

M: Citind, mergand la seminarii, avand pe cineva care ti-o poate oferi. Oricand Cunoasterea ar trebui sa
vina de la cineva care-ti este un model. Are Richard Bach o vorba foarte faina: Ti-ai dat viata ca sa devii
cine esti. A meritat? Nu tot timpul iese DA la intrebarea asta. Ia-ti model pe cineva care este unde vrei sa
ajungi si atunci intr-un fel sau altul, nu mergand pe aceeasi cale, dar intr-un fel sau altul…

P: Asta nu inseamna ca suntem dependenti de altii pentru a ne cunoaste pe noi insine?

M: Drumul catre noi insine poate fi prin altii pentru ca eu cred ca oricare din viata noastra este oglinda
noastra si atunci acele emotii pe care ni le trezesc altii in noi, precum supararea, frustrarea, enervarea,
nerabdarea, agresivitatea… Ei ne reflecta pe noi. Am invatat asta la Scoala Ramtha. Fiecare este oglinda
noastra si trebuie sa cucerim acel aspect din noi care este prezent in ceilalti. Toti cei din jur sunt un
feedback imediat a cine suntem noi cu adevarat.

P: Cu alte cuvinte, un om nu te enerveaza ci trezeste ceva in tine si astfel tu te enervezi pe tine.

M: In momentul in care o persoana spune ceva si in tine se declanseaza emotiile de enervare… In


momentul ala te-ai detasat de la a fi enervat. Esti cel care experimenteaza enervarea. Ai putere asupra
starii respective. In momentul ala, cu putina practica si multa rabdare, reusesti, atunci cand ti se apasa
butonul de enervare, sa nu te mai enervezi. Nu ai patit niciodata asta?

P: Chiar recent. Intr-o confruntare cu o persoana-model pentru mine foarte agresiva in fata careia nu am
putut decat sa zambesc.

M: Poate ai cucerit lectia asta.

P: Nu, am castigat doar batalia aceea.

M: In momentul in care reusesti sa faci altceva decat ceea ce faci de obicei, devii un alt TU. Pana si faptul
ca maestrii stau in natura si se uita la ea si tot de la ea invata, tot au un invatator.

P: Zi-mi din nou si mult mai clar. Foarte multi inteleg din Legea Atractiei altceva decat este ea ca daca e
sa se gandeasca la bani, maine in fata usii va aparea o cutie plina.

M: Experienta m-a invatat ca nu e chiar asa.

P: Cum functioneaza teoria aceasta in cazul tau?

M: Niciodata nu mi-au venit banii lichizi ci ideile cum sa-i fac. Atat de puturosi am devenit noi ca oameni
incat, daca ar putea cineva manca in locul nostru si noi sa ne uitam la televizor, ar fi excelent. De fiecare
data cand ma gandesc la bani, cand vreau sa fac o suma, in paralel imi doresc si altceva. Imi vine in cap
o idee despre cum sa fac acel lucru. Primul pas. Mai exact, in momentul de fata ma gandesc la cum sa
fac sa cresc cifra de afaceri a firmelor pe care le am si cum sa reusesc sa vand mai multe carti. Mi-au
venit ideile. Idei pe care daca le pun in practica, conform experientei din trecut pe care o am, deschid alte
usi si alte usi. Am o carte – Puterea creatoare a cuvintelor. Nu prea se vindea. O carte foarte buna pentru
cei aflati intre Biserica si Spiritualitate si care nu stiu pe unde sa apuce. Este o carte care-i invata pe
oameni cum sa-si creeze realitatea pe baza a ceea ce Iisus a spus. “Toate acestea le veti face si voi, si
chiar mai multe”; “Crezand ca ati primit, veti avea.” Am inchis ochii, asa cum am fost invatat la Ramtha.
Mi-am imaginat cum in toata Romania, in toate librariile din tara, exista cartea aceasta si cum este coada
pentru a fi cumparata. Lumea o ia si toate casele din Romania o au. La vreo 3 luni dupa, cartea a inceput
sa se vanda extraordinar de bine. Daca inainte vindeam 10-15 exemplare pe luna, am ajuns la 50-60.

P: Unii ar spune ca a fost o coincidenta.

M: Foarte multi ar putea spune asta. Cand esti in locul meu si esti foarte pasionat de crearea realitatii si
vezi ca de fiecare data cand pui pasiune in ceea ce vrei, ceea ce-ti doresti apare in viata ta, nu mai poti
spune ca e coincidenta. E coincidenta o data. E coincidenta cand te doare capul, pui mana si zici ca
arunci durerea si ea te lasa. E o coincidenta foarte mare. Dupa un anumit nivel nu mai e coincidenta. E
coincidenta cand ai o intalnire cu cineva pe care nu cunosti. Ok, eu sunt creatorul realitatii mele deci eu
pot sa creez si aceasta intalnire si te concentrezi pe ce rezultat vrei sa ai. La sfarsit il vei avea.

P: Asta nu inseamna ca tu controlezi si liberul arbitru al celorlalti?

(va urma)

*acest interviu este bazat pe inregistrare audio.

Tot pe acolo:
Cele mai – Interviu: Creeaza-ti realitatea
Interviu: Creeaza-ti realitatea II
Cele mai: Interviu – Creeaza-ti realitatea II
Cat este ceasul? Este “acum”.
Unu
Post to Twitter
Post to Blogger
Share on Google Reader
Send via E-mail program

Tags: legea atractiei, realitatea

Aud 35 voci
Aud 35 voci - “Interviu: Creeaza-ti realitatea”
Tean MEL TEANon 02 Mar 2010 at 10:19 1
You suck! (asha.. ca sa nu uiti :)) )
Voteaza 0
Petruon 02 Mar 2010 at 10:30 2
pai.. suck me.
Iuniaon 02 Mar 2010 at 10:32 3
Multumim mult, Petru si Marian. Explicatiile sunt super! Intr-adevar, fiecare din noi are altceva in minte cu
fiecare cuvant: sanatate, iubire, acceptare, fericire… Si eu am ajuns la aceeleasi trairi, la aceleasi
concluzii: ca din ‘a fi’ ajung la ‘a face’ si ‘a avea’ e consecinta.
Totusi, inca ceea ce fac ceilalti ma afecteaza uneori destul de mult, si atunci se intampla ca starea mea
sa se schimbe si sa ‘uit’ momentan de cine SUNT si pe ce cale am ales sa merg – aici sunt acum inca in
lucru cu mine… :)
In momentul in care constientizezi ca ESTI, si ca o consecinta ajungi sa FACI ceva, ca prin asta de fapt
atragi spre tine ‘ceea ce deja esti’ si ca urmare ‘vei avea’, intelegi ca singura cale spre ‘a avea’ este sa
DEVII.
Am inteles si eu ca si Marian ca totul vine prin oameni, din exterior (asta e ultima parte – de a avea), dar
ca se intapla dupa ce ai devenit si dupa ce ai si facut, dupa ce ai lasat sa se manifeste in exterior ceea ce
ai devenit.
De fapt, lucrul pe care-l cream prin acest exercitiu minunat este sa ne cream pe NOI, iar si iar, si ceea ce
SUNTEM, ceea ce devenim ajunge sa schimbe realitatea din jurul nostru.
Un articol minunat! Astept continuari. Poate ceva discutii despre cum sa fim noi cu atatea oglinzi in jur, pe
care ajungem si noi sa le oglindim uneori fara sa ne dam seama. Stiu ca eu cu mine trebuie sa-mi rezolv
problemele, pentru a nu ma mai deranja ceva din exterior, dar atata timp cat inca se intampla, ce atitudini
ar fi indicat sa fie adoptate?
O primavara superba tuturor!
Iunia
Voteaza 0
creativeon 02 Mar 2010 at 10:54 4
Omul isi poate modela propriile idei intr-un mod extrem de simplu , “vizualizand” rolul dorit pe care apoi si-
l insuseste .
Cred ca te-am intrebat de nenumarate ori , Petrule , ce inseamna x, sau y , pentru tine , uite ca acum ai
invatat sa te intrebi singur asta de la cineva cunoscut tie .
Am postat la articolul tau obiectivul , doua scenarii in care am folosit din plin 2 tehnici esentiale pentru a -ti
crea starea necesara intelegerii obiectivului pe care il ai , intelegerii propriilor ganduri , propriilor necesitati
ale organismului .
Desigur ca nu i-ai acordat atentia necesara pentru a deschide usa sufletului si a primi acea informatie ce
zace in interiorul tau .
Cele 2 tehnici folosite sunt 1.”aducerea in fata faptului implinit”, pur si simplu iti imaginezi ca ai obtinut
deja ceea ce doreai si iti creezi “identitatea obiectivului implinit” si 2.vizualizarea , care are loc automat
dupa definirea si conturarea identitatii sau a etalonului .
Practic tehnica vizualizarii functioneaza in momentul in care poti jongla cu imaginile , sunetele , simturile
tale pe care poti sa le apropii sau sa le indepartezi dupa bunul plac.(vezi swish nlp)
“Identitatea obiectivului implinit” este o “persoana” pe care o creezi in minte , o persoana care are deja
rezultatul pe care il astepti acum .
Acea persoana are un alt “rol” fata de rolul pe care il ai acum , inainte de implinirea dorintei intrucat se
situeaza pe pozitia invingatorului , pe pozitia faptului implinit .
In momentul de dinaintea implinirii , te situezi pe pozitia neimplinirii dorintei iar aceasta este persoana
(identitatea) fata de care te raportezi in prezent .
Vizualizand implinirea, iti intri deja in rolul invingatorului asupra caruia “proiectezi” emotii pozitive .
Gaseste=ti un model pe care sa-l urmezi …aici vorbim nu numai de vizualizarea si insusirea gandurilor
acelui model .
Acel “model de urmat” are extraordinara puetere de “autoritate” asupra ideilor tale si nuymai acelui model
ii vei permite sa emita idei prioritare ideilor tale.
Acel model este declansatorul motivational pentru tine .
Tu proiectezi asupra lui energia necesara unei schimbari in interiorul tau , iti pasa ceea ce spune , face si
are acel model .
Asupra lui proiectezi dorinta de realizare din interioul tau deoarece acel model este un ideal realizat , este
un om realizat.
Voteaza 0
Petruon 02 Mar 2010 at 10:59 5
Da, ai dreptate Creative. Am reusit, pana la urma, sa te citesc cap-coada. Problema mea referitoare la
comentariile tale e ca sunt prea tehnice cand vine vorba de fiinta umana. Astfel, nu reusesc sa vizualizez
masuratorile exacte pe care le faci intorcand conceptul de OM pe toate partile.
scrisulicion 02 Mar 2010 at 11:01 6
Bai,ce spune tipul asta suna logic. Mai scrie Petru, ca e interesant ce zice el acolo.
Problema este ca eu am incercat asa ceva si nu am reusit. Pe la 18 ani aveam cristale de cuartz, si am
“imaginat” situatia dorita de 3 ori pe zi pentru aproape 3 luni. Si nu a venit. Niciodata. Nici macar
oportunitatea. Evident ca eu sunt de vina, nu? Nu am crezut destul de mult, sau din astea? Astea sunt
explicatiile stass ale celor care fac tot felul de smecherii spiritualiste (cum ar fi falsii vindecatorii ), si cand
nu le iese dau vina pe client, ca nu e destul de credincios.
Voteaza 0
scrisulicion 02 Mar 2010 at 11:06 7
Pe de alta parte, poti sa controlezi CAND iti vei implini obiectivul? Daca eu de ex imi doresc o casa, si
incep sa cred ca o am, mi-o imaginez in detaliu, ma imaginez avand-o, etc. si universul spune: da, o sa o
ai, la 60 de ani cand vei ajunge la pensie….What’s the point? Poate imi scapa mie niste detalii tehnice?
Voteaza 0
Iuniaon 02 Mar 2010 at 11:10 8
scrisulici, scuze ca ma bag si eu in raspuns, dar cred ca conteaza f mult cum ne imaginam, cum creem
realitatea pe care n-o dorim
Tb facuta cu intentia, nu cu dorinta. Ceva de genul: ‘mi-ar place sa am un elefantel roz’, si nu ‘vreau acum
un elefantel roz’ – sa ai incredere in univers, in tine, in dumnezeu ca de fapt el stie mai bine ce ai tu
nevoie si iti da atat cat poti duce si ceva din care sa iti iei experienta si intelepciunea corespunzatoare
momentului
Voteaza 0
Petruon 02 Mar 2010 at 11:20 9
Imi permit sa ma bag si eu. Apropo de Elefant, Iunia: “Am un elefant roz pentru ca, deja, i-am amenajat
un țarc imens.”.
Dorinta + niste primi pasi spre a o materializa = crearea realitatii. Eu asta am observat. Daca doar iti
doresti fara sa faci nimic in acest sens, ramai cu dorinta. Poate ca Universul ti-o va indeplini, dar nu sunt
sanse foarte mari. :)
creativeon 02 Mar 2010 at 11:29 10
“Stiu ca eu cu mine trebuie sa-mi rezolv problemele, pentru a nu ma mai deranja ceva din exterior, dar
atata timp cat inca se intampla, ce atitudini ar fi indicat sa fie adoptate?”
Iunia nu prelua intreaga responsabilitate a schimbarii numai asupra ta .
Constientizarea ca tu esti responsabil pentru tot ce se intampla are doua taisuri . Cu cat traiesti mai intens
aceste 2 taisuri cu atat te va afecta mai mult experimentarea lor, stiu asta pe propria piele nu numai din
carti .
Asumarea castigului te va ridica pe culmi pe cand asumarea esecului te va scufunda in abis tocmai
datorita greutatii de pe umeri pe care ti-o asumi in intregime .
Mai bine preia ce ai nevoie de la cei care simti ca iti pot influenta ideile decat sa te lupti cu ei sau sa
cedezi in fata lor .
Poti redirectiona gandurile in loc sa le inlocuiesti cu altele .
Redirectioneaza forta valului care simti ca ti se impotriveste.
Tu te pui contra lui pentru ca respingi ceva anume , ceva ce nu poti inca accepta .
Neacceptand , blochezi procesul evolutiv al vindecarii .(vezi cei 5 pasi ai vindecarii suferintei )
Te rog nu asocia credinta in Dumnezeu cu convingerea ca El este motivul reusitei si ca daca nu ai reusit
pana acum inseamna ca nu ai crezut suficient in El .
Scopul Sau probabil ca e ca tu sa crezi suficient in tine ,suficient incat sa lupti pentru tine deoarece El iti
va fi alaturi.
Lupta pentru tine nu pentru El iar apoi multumeste-i ca ti-a fost alaturi si nu-l blama si nici nu te blama
pentru ca asteptarile ti-au fost inselate .
Credinta e in suflet asa ca idealizeaz-o ca tu acum o conceptualizezi si o implici in viata de zi cu zi .
Credinta din ideal nu moare nicioadata pe cand cea din planul real , cel de zi cu zi ,capata
responsabilitate si nu mai poate fi intangibila . Chiar tu o subiectivezi .
Voteaza 0
Iuniaon 02 Mar 2010 at 13:40 11
Da, asa e, Petru :)
creative – multumesc! :*
poate vrei sa mai dezvolti un pic partea cu redirectionarea gandului? spre ce? e o idee noua pt mine, nu
stiu daca am facut asta pana acum, ar fi cu siguranta o experienta noua sa ma observ facand-o :)
(si ca sa imi raspund un pic si singura: cautarile astea rationale! just do it! )
cu credinta, asa e, e prea mult doar la nivel de ‘must be’ :)
simteam eu ca ceva inca nu era ok, dar nu intram acolo…
Voteaza 0
scrisulicion 02 Mar 2010 at 14:40 12
Ok, hai sa va spun: La 18 ani eram foarte convinsa ca asa ceva e posibil. Defapt, nu stiam ca se poate sa
nu fie posibil. Atat de convinsa eram, credeam ca asa functioneaza universul: tu vrei ceva mult, si ti-l
inchipui si ti-l descrii si te pregatesti pentru el, apoi il ai. Ce voiam eu? Un anume iubit (aveam 18 ani, deci
nu ma luati tare :) ). Cum sa ma pregatesc eu pentru persoana respectiva? Ce tarc sa ii fi facut? Ce
puteam sa fac fizic, practic, decat sa stau mereu in preajma lui, sa imi doresc, sa intentionez (oh si cate
apropo-uri si nu am batut, si in cate ipostaze penibile nu m-am pus pentru asta) si apoi sa primesc,
evident. Ei bine, dupa luuungi asteptari, intentiii, apropouri, incercari, yoga, cristale, manifestari, meditatii,
etc. lucrul NU s-a intamplat. Nici macar nu mi s-a oferit oportunitatea (desi eram in alerta maxima, ca
orice fata indragostita la 18 ani): baiatul respectiv a continuat sa ma ignore ca si inainte, apoi a plecat in
alta tara.
Acum, Iunia il baga pe Dumnezeu in treaba asta. Nu mi se pare corect. Pai ori primesti ORICE cu conditia
sa faci toate alea de ni le spune Marian, ori primesti doar ce are chef si crede altcineva ca trebuie sa
primesti?
Adevarul este ca de cate ori nu am primit ceva ce mi-am dorit, mai tarziu mi-am dat seama ca a fost un
lucru bun ca nu l-am primit. Dar atunci, mai functioneaza sau nu mai functioneaza sunt-fac-am? Sau, este
bine sa functioneze? “Ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa ti se indeplineasca”.
Este un film”Pact cu diavolita”, serie b, dar are o invatatura frumoasa: Personajul principal, un barbat,
face un pact cu diavolita, pentru a primi ce isi doreste: si-a dorit sa fie cel mai frumos si mai dorit de femei
barbat din lume. A doua zi era cel mai frumos si mai dorit de femei barbat din lume, homosexual.
Pana unde mergi cu exactitatea detaliului a ceea ce iti doresti? Imi doresc o casa: primesc o casa, dar in
popesti leordeni. Ok, imi doresc o casa in bucuresti: primesc o casa in bucuresti, dar are 500 de ani si
cade la primul tramvai de pe strada. Ok imi doresc o casa noua in bucuresti, roz, cu 4 camere, cu
bucatarie rosie, baie cu mozaic, curte cu iarba ect (nu mai continui, nivelul detaliilor poate merge la
infinit). Primesc casa cu toate detaliile, dar o data cu casa ma despart de sotul meu, si voi avea o casa
goala.
Intrebarea este: ne putem asuma responsabilitatea succesului? Sau, mai pe scurt: Should we even try?
Scuze pentru postul asa de lung, dar simt ca aici pot discuta cu voi astfel de lucruri fara sa fiu catalogata
drept misticista.
Voteaza 0
Petruon 02 Mar 2010 at 15:34 13
Scrisulici, atat am sa adaug la comentariul tau: omul are liber arbitru. Cica ar fi cel mai de pret dar de la
Divinitate. Poti sa ti-l inchipui tu in orice pozitie si poti sa-i construiesti un ditai palatul, el nu va aparea
daca nu vrea.
Nu-ti dori oameni.
creativeon 02 Mar 2010 at 16:25 14
Iunia , poti privi gandul ca pe o materializare a energiei pe care orice om o detine in interiorul sau .
Fiecare gand are o incarcatura energetica intrucat el este insotit de emotii .
Un gand da nastere altor ganduri in functie de conexiunle pe care le face inconstient intre imagini , sunete
, simturi .
Poti privi mintea ca pe o inlantuire de ganduri traduse de catre simturi intr-o maniera logica si coerenta.
Practic , orice cuvant are o semnificatie anume pentru tine si numai pentru tine , are directii impregnate
clar in memorie formand harta ta mentala .(vezi conceptul de mind mapping )
Daca ti-e teama de inaltimi,spre exemplu , iti vor veni in minte cuvinte legate de frica (exclamari : aaaa ,
vai , nu , ) dar si imagini clare cu experiente terifiante referitoare la inaltime iti vei auzi strigatul de ajutor in
minte , si veit simti ot felul de furnicaturi , gol in stomac stare de neliniste, ritm accelerat de respiratie .
Cauta pe youtube Swish NLP , una din tehnicile eficiente de redirectionare a gandului impreuna cu
emotiile sale asociate .
Nu iti pot explica pe blog intrucat as scrie enorm si in plus nu sunt doctor sa te pot sfatui de autohipnoza ,
un instrument periculos daca se afla in mainile oricui .
Scrisulici cand vrei ceva cu tarie ceilalti sesizeaza asta si se asteapta sa depui un mare efort in a obtine
acel lucru .
Practic ridici asteptarile cuiva fata de tine .Tu , normal,ca depui efort mare dar asta nu inseamna ca obtii
ceea ce vrei pentru ca efortul depus de tine a fost mare .
Baiatul a observat ca iti poate castiga mult prea usor dragostea dar el astepta o provocare pentru a se
bucura de abilitatea sa de a cuceri fete.
Daca erai scumpa la vedere ca aurul , te pretuia . Cam asa am patit si eu cu una in adolescenta . “ahh o
prind eu singurik:))))”
Fraier as fi sa ma razbun acum dupa ani buni asa ca ma dau impasibil la corpul sau de manechin ba
chiar pot glumi relaxat cu ea .
Voteaza 0
creativeon 02 Mar 2010 at 16:32 15
Petrule ,de ce sa nu-si doreasca oameni ?
Eu unul am oferit ieri martisoare chiar si persoanelor pe care nu le cunosteam dar pe care am vrut sa le
cunosc si pentru ca am jucat rolul de indraznet dar de bun simt , ne-am placut imediat .
Nu le-am ridicat palat , poate mi-am ridicat mie unul ca m-am putut simti bine in pielea mea .
As sugera oricui sa isi ridice cate o casuta in fiecare zi .Palatul sugereaza grandoare , casuta e mai
modesta dar loiala sufletului
Voteaza 0
Petruon 02 Mar 2010 at 17:11 16
Eu am spus clar. Sa nu-si doreasca oameni. Universul nu-i va garanta ca acei oameni vor veni catre ea
sa o faca fericita pentru ca au liber arbitru si pot “spune” pas.
creativeon 02 Mar 2010 at 18:11 17
Da mi se pare chiar normal ca liberul arbitru sa existe in fiecare dintre noi .
Imi doresc oameni si stiu ca au liberul arbitru sa faca ce poftesc de cuviinta , pot dori sa ma cunoasca sau
nu .
Scopul socializarii este ,pentru mine , selectia .
Asta nu inseamna ca ii agreez in totalitate pe cei selectati , ci doar agreez ceva anume ce ma determina
sa ii pastrez .
Poate suna a egoism si a detasare dar asta nu inseamna ca nu -i ajut la nevoie pe cei selectati daca nu-
mi place de felul in care se comporta , spre exemplu .
Vreau sa ii cunosc pentru a-mi extinde aria de cunostinte dar si pentru a-i selecta pe cei care nu raman
indiferenti atunci cand am nevoie de ei , spre ex ,tu n-ai vrea ca atunci cand iti crapa o masea (si uite ca
ai cunoscut un dentist care te serveste cand nu ai bani deoarece stie ca ii vei da inapoi ) sa stii ca vei
rezolva problema in timp util ? (pana nu crapi de durere )
Sau poate vreau sa-i cunosc sa vorbesc cu ei pe anumite teme , sa joc tenis , sa merg la mare .
Pe blog , cunosc oameni cu care impartasesc ganduri , schimb opinii , ma cert , ma impac , ca in viata ,
de altfel .
Oamenii socializeaza si de cele mai multe ori au de castigat .
Voteaza 0
Zamfion 02 Mar 2010 at 18:22 18
Probabil de aici si ideea ca trebuie sa te simti invingator ca sa poti sa invingi. Probabil nu e expusa chiar
asa de obicei, dar eu asa am inteles-o.
Voteaza 0
Zamfion 02 Mar 2010 at 18:23 19
Probabil de aici si ideea ca trebuie sa te simti invingator ca sa poti sa invingi. Probabil nu e expusa chiar
asa de obicei, dar eu asa am inteles-o…
Voteaza 0
Cristianon 03 Mar 2010 at 03:01 20
Pai treaba asta e destul de simpla si o aplic cu succes de 1 an incoace. Iti doresti ceva cu adevarat,
incerci sa simti ca ai acel ceva si dupa gandeste-te la modalitati de a-l obtine. Nu poti face precum bula si
biletul la loto: Da doamne sa castig la loto … pai joaca la loto intai…
Ce as sugera este sa nu va doriti bani, ganditi-va la bani ca la simple instrumente de a satisface nevoi.
Detin 2 site-uri si pana in vara voi face multi bani….Dar de ce vreau sa fac multi bani? Ca sa plec in Ibiza
sa-mi fac de cap… got it?
Ciurs
Voteaza 0
scrisulicion 03 Mar 2010 at 09:12 21
Atunci aveam 18 ani si era tot ce imi pot dori. Acum am 30 si stiu mai bine. Dar intrebarile mele raman
fara raspuns deocamdata.
Cristian, cine isi doreste bani doar ca sa ii aiba ori e feitsist ori e retardat. Banii sunt pentru noi toti un
instrument cu care putem sa ne traim viata cu adevarat (eu as vrea sa merg in India, sa invat sa schiez,
sa imi cumpar un sevalet, sa inot in fiecare dimineata, sa merg la cinema 3d imax, sa nu mai stau cu
chirie, lucruri mici dar care te fac sa simti ca traiesti ). Din aceasta cauza toata lumea isi doreste bani,
pentru ca dupa ce ii ai stii foarte bine ce vei face cu ei mai departe.
Petru, Iunia: Divinitatea asta ce treaba are ea toata ziua? Sa vada fiecare ce isi doreste si sa se
hotarasca daca ii da sau nu? Sau ne lasa pe noi sa ne facem viata varza daca atat ne duce capul? Atunci
cand intervine si cand nu? Si ea exista si pentru martieni (don’t take it literary)?Hai sa ducem
rationamentul pana la capat si cu divinitatea asta si sa vedem daca este o teorie viabila sau nu. Pentru ca
o teorie este in mod sigur.
Si daca un om vrea sa distruga Pamantul, si intentioneaza, si se pregateste si incepe deja sa
construiasca o bomba in acest scop (al’de Kim Jong Il nu cred ca intampina dificultati in acest sens)? Va
reusi pentru ca universul lucreaza impreuna cu el?
Voteaza 0
icson 03 Mar 2010 at 11:59 22
right.
Voteaza 0
creativeon 03 Mar 2010 at 14:46 23
Paradoxal , cand esti mic ai sanse mai mari sa obtii ce vrei intrucat orizontul de copil e infinit , ai mereu o
energie inepuizabila care se materializeaza prin joaca , nu esti pe deplin constient de consecintele
faptelor tale si esti dispus oricand sa-ti asumi riscuri .
Tin minte ca m-am urcat odata cu un var de-al meu si un prieten pe un turn inalt cat un bloc de 10 etaje.
Ne-am urcat pana la sirena aia mare si rotunda din varful turnului pe o scara de metal instabila iar la
coborare am intrat in fabrica de ulei unde ne aruncam de la 5 metri pe gramezi mari de seminte. Erau si
cativa muncitori in fabrica si ne ascundeam de ei in gramezile de 2 metri de seminte .
Apoi , cand am reusit sa iesim din fabrica fara sa ne vada nimeni am dat sa fugim catre gardul fabricii
insa nu inainte sa mai exploram cateva minute intreaga curte a fabricii .
Cand ma vazut noi ca suntem nevazuti am inceput sa radem , glumim si ne-a auzit un muncitor de acolo
care avea pe langa el si 2 caini ciobanesti de aproape jumatate de metru fiecare . Cainii , in goana dupa
noi sa ne inhate dar cand a strigat muncitorul acela , stai , cainii s-au oprit fix in fata noastra pana cand a
venit omul la noi sa ne intrebe ce si cum .
Noi , speriati stateam neclintiti dar pregatiti de fuga iar omul ne-a linistit spunandu-ne ca am avut noroc sa
nu ne intalnim cu cainii aia “in particular” .
Ajunsi acasa , ne-a luat mamaia in primire cu nuiaua , pe mine si pe var-meu , ca tocmai ce aflase ce s-a
intamplat la fabrica .
Ne-am imbratisat amandoi si plangeam iar eu , care eram mai mic de ani si de statura cu var-meu am
ridicat brusc capul si l-am lovit in barbie de-i clantaneau dintii (fara sa vreau) iar el m-a lovit cu pumnul in
plex de alergam pana in gradina si inapoi de durere ………….:)))
Voteaza 0
Interviu: Creeaza-ti realitatea II | Umblu liberon 10 Mar 2010 at 00:43 24
[...] urma cu o saptamana, am publicat o prima parte din interviul luat lui Marian Licxandru, tanar, care la
29 de ani are tot ce doreste prin [...]
Voteaza 0
Andrei Sevastianon 12 Mar 2010 at 14:39 25
Atentie la falsii profeti. O luam razna cu totii, dar parca voi si mai mult. La Univers va rugati in gauri negre
sa putreziti.
Voteaza 0
Andrei Sevastianon 12 Mar 2010 at 14:56 26
Stii care e problema? The SECRET si alte “lampe ale lu Aladin”, suna foarte foarte mult a pact cu
diavolul. Ori viata asta e mult mai mult decat la ce tinde majoritatea. Bineinteles ca functioneaza,
bineinteles ca exista exemple si reprezentanti, bineinteles ca exista adepti. Asa functioneaza masinaria
asta care te indeparteaza de Dumnezeul cel adevarat.
Da, stiu ce-o sa zici, nu tasta. :))
Toti facem parte dintr-un teatru imens intre bine si rau. Ii ca in politica, doar ca aici alegi cu sufletul. La
mijloc sunt tentantii de toate felurile, cea mai grava e asta: tu esti DUMNEZEUL tau. Suna cunoscut?
Luciferic chiar!
Aveti grija de voi
Voteaza 0
Petruon 12 Mar 2010 at 14:44 27
andrei, ti-as spune ceva, dar as regreta apoi. Nu se roaga nimeni la Univers, ce sa mai zic de gauri
negre? Exista niste tehnici probate chiar si de mine. Si functioneaza. Accepta aceasta posibilitate ca s-ar
putea sa mearga asa cum e posibil sa nu mearga. Nu cred ca a luat-o nimeni razna.
Cristianon 12 Mar 2010 at 14:53 28
Sa putrezim in gauri negre? :)) Pai cine-a zis ca ne rugam la univers amice? Ai habar pe ce baza
functioneaza corpul tau? Pe impulsuri electrice, impulsuri primite de la sistemul nervos central la muschii
scheletici, producand astfel miscarile comandate. Cam pe acelasi principiu se bazeaza si aceste legi ale
atractiei. Iti doresti ceva cu adevarat, creierul proceseaza si actioneaza. E prea mult de explicat si
banuiesc ca nu esti dispus sa citesti asa ca nu voi bate tastele degeaba :))
Respect!
Voteaza 0
Cristianon 12 Mar 2010 at 15:01 29
Inca o data, nu ne rugam la pietre, nu ne rugam la gauri negre, nu avem pact nici cu lucifer nici cu orice
alta entitate negativa din biblie. Pun pariu ca cel putin 80% din cei care au scris aici cred in Dumnezeu,
inclusiv eu, si chiar frecventeaza Biserica. Dumnezeu este energia suprema din care toti ne tragem.
Doresti rau, atragi rau, doresti bine atragi bine. Legea atractiei n-are nicio legatura cu credinta fiecaruia.
Nu te gandesti la Lucifer ca sa-ti aduca bani sau fericire :))
Peace!
Voteaza 0
Petruon 12 Mar 2010 at 15:07 30
Andrei, voi citi Biblia si voi vorbi cu niste oameni care o stiu pe dinafara si-ti voi aduce citate care spun ca
tu esti un Dumnezeu. Da-mi ragaz si-ti voi aduce dovezi din sursa pe care o consideri ca fiind suprema.
Si pe care o consider si eu ca fiind una adevarata. Va tot chinuiti sa interpretati biblia cand mesajul e in
fata voastra.
icson 12 Mar 2010 at 16:08 31
cristian, se parea ca tu esti cel pierdut dar vad ca sevastian te intrece rau de tot :)
Voteaza 0
Cristianon 12 Mar 2010 at 16:24 32
nu se exista :))
Voteaza 0
Petruon 12 Mar 2010 at 16:31 33
Cristi, nu credeam ca ai fi cu teoriile acestea… Nu mi-ai dat nici un semn pana acum. :)
Cristianon 12 Mar 2010 at 16:52 34
Pai, acum am gasit oportunitatea de a discuta despre asa ceva :P
Voteaza 0
medaon 25 May 2010 at 15:28 35
MAPAMÓND s. n. hartă reprezentând globul terestru, împărțită în cele două emisfere; planisferă,
planiglob. o ~ ceresc = harta cerului, stelele, constelațiile etc.
Voteaza 0
Trackback

Comentariul tau nu va fi publicat, daca:

nu are legatura cu subiectul articolului;

S-ar putea să vă placă și