Sunteți pe pagina 1din 38

Cuviosul Paisie Aghioritul nu si-a spus parerea sa, ci

cuvintele lui Hristos, cand a vorbit despre acte,


pecete si lepadare
09/20/2010 de admin
Cu toate ca Parintele Paisie Aghioritul a scris foarte clar despre neacceptarea buletinelor electronice,
nu doar despre cele care contin in mod vadit semnul 666, multi nu inteleg si ii rastalmacesc cuvintele.
a facem cateva lamuriri, luand pe rand rastalmacirile lor!
1. "oarte multi din cei care nu vad un pericol in acceptarea actelor biometrice, vin cu urmatorul
argument! Din moment ce avem cip si in telefon, din moment ce avem cod de bare pe toate produsele
comercializate, de ce sa nu acceptam cipul si pe buletin, de ce sa nu acceptam codul de bare si pe
buletin? Pentru acestia raspunde, cu ceva ani in urma, Parintele Paisie!
Parinte, a spus cineva: Cum de folositi bancnota de 5.000 de drahme care are pe ea nr. 666? celasi
lucru este si cu buletinul!.
#artia de $.000 este ban % si lira Angliei are pe ea pe regina &lisabeta' asta nu vatama. (Cele ale
Ce)arului, Ce)arului* +,t. 22!21' ,c. 12!1-.. Aici insa este vorba de identitatea mea, este ceva
personal' nu este ban. Identitatea inseamna ceea ce inseamna si cuvantul; adica cineva se
identifica cu cele pe care le declara. &i pun pe diavolul si sa semne) ca il primesc. Cum sa fac
asta/
Parinte, ce le"atura are acest buletin de identitate cu pecetluirea?
0uletinul de identitate nu este pecetea' este introducerea pecetluirii.
+citat din (Cuvinte duhovnicesti 11 % #rezire duhovniceasca*, &d. &vanghelismos, 2002, p. 193.
2. 4nii spun ca Parintele Paisie Aghioritul a enuntat si el o parere, pe care si5a schimbat5o mai apoi, si
ca nu ar fi vorbit din convingere si descoperire. i fata de aceasta indoiala, Parintele Paisie
mentionea)a discret si smerit, si nu cu fala si mandrie!
(6esigur, unii spun718! (&i, acestea sunt o parere a unui calugar' nu este po)itia 0isericii*. Eu insa nu
mi-am spus parerea mea, ci am formulat simplu cuvintele lui Hristos, ale Evangheliei, pentru
ca propria noastra parere trebuie s5o supunem voii lui 6umne)eu, ce se e9prima in &vanghelie*.
+1bidem, p. 1935199..
2. Altii vor sa induca faptul ca alegerea buletinului electronic depinde de sfatul duhovnicului. 6e aceea,
acestia sugerea)a ca Parintele Paisie ar fi )is, in urma mai multor de)bateri, ca referitor la acceptarea
buletinului fiecare sa faca dupa cum il sfatuieste duhovnicul lui, lasand sa se inteleaga ca si acceptarea
buletinului poate fi o fapta buna, daca este facuta cu blagoslovenia duhovnicului. Adevarul insa este
putin diferit. Parintele Paisie, datorita multelor tulburari din acea perioada pe ba)a actelor de
identitate, si mai ales datorita invartosarii unora fata de po)itia sfintiei sale, intr5adevar a afirmat ca
fiecare sa actione)e potrivit cu constiinta lui, insa a mai adaugat ceva, foarte important, iar acest
adaos, cei care sunt procip, au omis sa il aminteasca. :edam citatul integral, spre o intelegere nerupta
din conte9t!
Parinte, lumea intreaba ce sa faca in le"atura cu noile buletine de identitate.
Atunci cand va intreaba, voi cel mai bine sa le spuneti oamenilor sa intrebe pe duhovnicii lor si sa faca
rabdare sa vada cum va actiona 0iserica, pentru ca multi pun intrebari, dar putini inteleg
raspunsurile. Deoarece eu am scris clar in brosura Semnele vremurilor fiecare sa actione!e
potrivit cu constiinta lui. Eu insa nu mi-am spus parerea mea, ci am formulat simplu
cuvintele lui Hristos, ale Evangheliei, pentru ca propria noastra parere trebuie s-o supunem
voii lui Dumne!eu, ce se e"prima in Evanghelie.6esigur, unii spun! (&i, acestea sunt o parere a
unui calugar' nu este po)itia 0isericii*. Altii, spun cele contrare celor ce le5am spus eu, spunand ca le5
a )is Parintele Paisie. 4nii, care le aud, desi lucrurile sunt asa de serioase, nu intreaba daca sunt asa,
daca intr5adevar le5am spus, ci le cred. Eu nu ma tem; le spun cu cura#. ;in si la Coliba si arunca
666 in cutie. 1n sfarsit, asta nu5i nimic< 1ntr5o )i mi5au pus o inscriptie pe usa = Am cre)ut ca a venit
cineva, nu m5a gasit si a scris (lipseste*, ca s5o vada si altcineva. 6ar ma uit mai bine, si ce sa vad/
&ra scrisa o ocara. > astfel de ocara n5am au)it nici cand eram mirean. ?oata aceasta situatie va primi
o maturatura buna, dar vom trece si noi o furtuna*. +1bidem.
Asadar Parintele Paisie spune clar! Deoarece eu am scris clar in brosura Semnele vremurilor
fiecare sa actione!e potrivit cu constiinta lui. 6eci aceasta este adevarata po)itie a Parintelui
Paisie. a vedem asadar ce spune Parintele in brosura sa, pe care a tinut sa fie scrisa de propria sa
mana, tocmai pentru a nu fi rastalmacita sau (corectata*!
Scrisoarea Parintelui Paisie Aghioritul referitoare la Semnelevremurilor, 666[2]
Dupa furtuna diavoleasca, va veni insorirea dumnezeiasca
1n spatele duhului lumesc al (libertatii* de asta)i, al lipsei de respect in 0iserica lui #ristos fata de cei
mai mari, parinti si dascali, care au frica de 6umne)eu, se ascunde sclavia duhovniceasca, stresul si
anarhia, care conduce lumea la impas, la catastrofa sufleteasca si trupeasca.
Iar in spatele sistemului perfect de asigurare computeri!ata, ce se face prin cartela
electronica, se ascunde dictatura mondiala, sclavia lui antihrist. (= ca sa5si puna semn pe
mana lor cea dreapta sau pe frunte, incat nimeni sa nu poata cumpara sau vinde, decat numai cel ce
are semnul, adica numele fiarei, sau numarul numelui fiarei. Aici este intelepciunea. Cine are pricepere
sa socoteasca numele fiarei, caci este numar de om. i numarul lui este sase sute sai)eci si sase*
+Apoc. 1$!16513..
fantul Andrei al Ce)areii scrie urmatoarele! (6espre numele cel murdar al lui antihrist si despre
talcuirea numarului precum si despre altele ce s5au scris despre acela, vremea le va descoperi si
e"perienta celor intelepti=, dar nu a binevoit harul dumne)eiesc sa se scrie in dumne)eiasca carte
numele lui cel pier)ator. 1nsa cercetand cu ratiunea, cu adevarat multe +nume. se pot afla=*+fantul
Andrei al @e)areii, ?alcuire la Apocalipsa, cap.$3, pp. $A152A2, editie greaca..
6ar lucru ciudat este ca multi oameni duhovnicesti, pe langa faptul ca fac talcuirile lor proprii, se mai
si tem cu o frica lumeasca de punerea la dosar, in timp ce ar fi trebuit sa se nelinisteasca
duhovniceste, sa-i a#ute pe crestini cu nelinistea cea buna si sa le intareasca credinta, si
astfel sa simta mangaierea dumne!eiasca.
,a mir cum toate aceste evenimente nu le creea)a probleme de constiinta< 6e ce nu5si pun macar un
semn de intrebare la talcuirile mintii lor/ i daca il aButa pe antihrist la pecetluirea lor, de ce mai trag
si alte suflete la pier)are/ Caci la aceasta se refera! (= ca sa insele, daca este cu putinta, si pe cei
alesi*+,c. 12! 22..
Se vor insela cei care le vor talcui pe acestea cu mintea lor. 1n timp ce semnele sunt foarte
clare. ("iara* de la 0ru9elles a sorbit in computer cu 666 aproape toate statele. Cartela, buletinul
electronic, (inainte mergatoare ale pecetluirii*, ce arata/ 6in pacate la radio ascultam numai timpul
probabil.
Ce ne va spune #ristos/ ("atarnicilor, fata cerului stiti s5o Budecati, dar semnele vremurilor nu
puteti*+,t. 16! 2..
Asadar, dupa cartela si dupa buletinul electronic, adica (indosarierea* persoanelor, ce se face pentru a
inainta cu viclenie la pecetluire, vor spune mereu la televi)or ca oarecare a furat cartela cutaruia si i5a
luat banii din banca. Pe de alta parte vor face reclama (sistemului perfect*, adica pecetluirii pe mana
sau pe frunte cu ra)e laser, a numarului $$$, numele antihristului, care nu se va distinge cu
ochiul liber.
6in pacate, iarasi (anumiti cunoscatori* ii vor (infasa* pe fiii lor duhovnicesti ca pe niste prunci,
chipurile ca sa nu5i mahneasca. (Aceasta nu are importanta*. (Cu5i nimic, este destul sa credeti
launtric*. i, desi vedem ca Apostolul Petru, care s5a lepadat numai la e9terior de #ristos, i s5a socotit
aceasta cu adevarat lepadare, acestia se leapada de fanta pecete a lui #ristos, ce le5a fost data la
fantul 0ote), care este (Pecetea darului fantului 6uh*, prin primirea pecetii lui antihrist si mai spun
apoi ca 1l au pe #ristos inlauntrul lor.
6in pacate, o astfel de logica aveau si unii (gnostici* pe vremea sfintilor mucenici, care incercau sa
intoarca pe mucenici de la marturisirea lor, asa cum spune fantul ;asile cel ,are in (Cuvantul* sau la
mucenicul @ordie!
(= multi incercau sa5l convinga pe mucenic sa se lepede numai cu gura si sa5si pastre)e credinta in
suflet prin aceeasi dispo)itie launtrica, pentru ca 6umne)eu nu cauta la cele pe care le rosteste limba,
ci la intentia omului. 1nsa mucenicul @ordie a ramas neinduplecat si a raspuns! (Cu sufera limba cea
)idita de #ristos sa rosteasca ceva impotriva Diditorului= Cu va inselati, 6umne)eu nu se lasa
batBocorit caci din cele ce ies din gura sa, fiecare va fi Budecat' din cuvintele tale te va indreptati si din
cuvintele tale te va osandi*.
6e asemenea, sub stapanirea lui 6eciu, s5a poruncit crestinilor sa marturiseasca religia inchinatorilor
la idoli, iar crestinii care au marturisit si au Bertfit idolilor, au primit un certificat scapand astfel de
mucenicie. 6ar nu numai acestia s5au lepadat de #ristos, ci si cei care au dat bani inchinatorilor la idoli
si au luat certificatul fara sa se lepede de #ristos, asa numitii (libellus*. 6ar si pe acestia 0iserica
noastra i5a considerat lepadati, ca)uti.
a ne amintim si de minunea savarsita de fantul ?eodor, care se pra)nuieste in fiecare an in sambata
din prima saptamana a Postului ,are! (1ulian Paravatul stiind ca poporul lui #ristos, mai cu seama in
saptamana intai a Postului ,are, cauta sa se curateasca si sa se apropie mai mult de 6umne)eu, a
voit sa5i spurce. 6e aceea a poruncit sa puna in piata in acele )ile mancaruri spurcate cu sangele
Bertfelor idolesti. 6ar fantul mucenic ?eodor s5a aratat in vis lui &vdo9ie, arhiepiscopul de atunci al
Constantinopolului, si descoperindu5i fapta imparatului, i5a poruncit sa5i adune pe credinciosi dis5de5
dimineata ca sa5i impiedice sa foloseasca acele mancaruri spurcate. 1ar lipsa hranei necesare sa o
inlocuiasca vremelnic prin coliva= 1n felul acesta scopul Paravatului a fost )adarnicit si poporul cel
credincios a fost pa)it nespurcat=*.
6epartarea de cele Bertfite idolilor a fost randuita printr5un canon al fintilor Apostoli! (i apostolii si
preotii s5au adunat= +si au hotarat. sa se fereasca de cele Bertfite idolilor si de desfrau si de +animale.
sugrumate si de sange*+"apte 1$! 6, 20..
6ar cu toate cele pe care le5am aratat, au)i, din pacate, o gramada de neghiobii ale mintii unor
(gnostici* de asta)i. 4nul spune! (&u voi primi buletinul cu 666, si voi pune si o cruce alaturi*. Altul
spune! (&u voi primi pecetea cu 666 pe frunte si voi face si o cruce pe cap=*. 1ar altii spun o gramada
de alte neghiobii, cre)and ca se vor sfinti in felul acesta. Dar toate acestea sunt inselari.
Cumai cele care primesc sfintire, numai acelea se sfintesc. 6e pilda, apa primeste sfintire si se face
agheasma. 1nsa urina nu primeste sfintire. Piatra se poate face paine prin minune, dar necuratia nu
primeste sfintire.
Prin urmare, diavolul, antihristul, atunci cand este pe buletin, pe mana sau pe fruntea noastra
prin simbolul lui, nu se sfinteste chiar si o cruce de ai face pe el.
Avem puterea Cinstitei Cruci, a simbolului sfant, si harul dumne)eiesc al lui #ristos numai atunci cand
ne indestulam cu fanta pecetluire a 0ote)ului, prin care ne lepadam de satana, ne unim cu #ristos si
primim sfanta pecetluire! (Pecetea darului 6uhului fant*.
#ristos sa ne lumine)e pe toti. Amin.
fantul ,unte Athos
Chilia Panaguda % ,anastirea Cutlumus
ambata din prima saptamana a Postului ,are 193-
Cu multa durere si dra"oste in $ristos
%onahul Paisie
A. 4nii spun ca nu trebuie sa facem )arva pe acest subiect, spre a nu crea de)binare si ca nu e
ortodo9 sa incerci sa te lupti cu istemul, ci doar sa te supui, sau sa te retragi. 1ntr5adevar retragera
este o solutie, dar doar dupa ce am facut tot ce e omeneste posibil, adica tot ce ne5a stat in putere.
Parintele Paisie are raspuns si la aceasta dilema si ne spune e9act ce trebuie facut!
Pe unii ii interesea)a subiectul buletinelor de identitate, altii il e9ploatea)a si creea)a
probleme. %iserica trebuie sa ia o po!itie corecta. Sa vorbeasca; sa e"plice credinciosilor ca
sa inteleaga ca de vor lua buletinul de identitate, asta va constitui o cadere. 1n acelasi timp sa
ceara de la stat ca noul buletin cel putin sa nu fie obligatoriu. 6aca 0iserica ia o po)itie serioasa, se va
respecta libertatea credinciosilor, asa incat cel ce vrea isi va lua noul buletin, iar cel ce nu vrea, sa5l
pastre)e pe cel vechi' atunci vor plati numai cateva nuci tari, pentru ca ceilalti le vor sta
impotriva. &ei ce vor voi sa se foloseasca 'lumeste( vor avea noul buletin, iar ceilalti,
sarmanii, cei credinciosi, vor avea buletinul vechi si-i vor chinui.
$. 4nii spun ca doar atunci suntem incuviintati sa respingem actele de identitate, doar in ca)ul in care
ele ar contine in mod va)ut si clar semnul 666. 6ar iata ce mai spune Parintele Paisie!
Pe de alta parte vor face reclama (sistemului perfect*, adica pecetluirii pe mana sau pe frunte cu ra)e
laser, a numarului $$$, numele antihristului, care nu se va distinge cu ochiul liber'e"tras din
Scrisoarea despre Semnele vremurilor(.
Asadar poate fi lepadare si fara sa se distinga cu ochiul liber, caci averti)ari tot ne dau atatia si atatia
parinti, deci inselatoria cea mare aceasta va fi, caci unii nu i5au seama la ce vorbesc parintii de acum
si cauta semne si iar semne. Am mai scris si intr5un articol anterior, caci este vorba tot de credinta! sa
avem incredere ca 6umne)eu lucrea)a prin alesii sai din fiecare veac. 6e altfel o )ice si Cuviosul Paisie
ca cei credinciosi vor ramane cu buletinul vechi, chiar daca vor fi chinuiti.
6. 4nii spun ca nu e9ista o teorie a prepecetii. 1ata ca si Cuviosul Parinte Paisie se temea de o
prepecete.
Parinte, ce le"atura are acest buletin de identitate cu pecetluirea?
0uletinul de identitate nu este pecetea' este introducerea pecetluirii*. +din (Cuvinte duhovnicesti 11
% #rezire duhovniceasca*, &d. &vanghelismos, 2002, p. 193.
Asadar trebuie sa ne temem nu doar de pecetluire, ci si de introducerea pecetii.
-. ?oti marii duhovnici au spus ca acceptarea actelor cu cip duce la lepadare de #ristos. 1nsa unii
teologi mai fara e9perienta vin si )ic ca lepadarea va fi in momentul acceptarii pecetii finale. Cumai ca
in f. criptura nu scrie nicaieri de lepadare in momentul acceptarii pecetii, ci de inchinare la fiara,
care va surveni in urma pierderii #arului, datorita lepadarii. i vedem prea bine cum deBa unii dintre
cei care au fost alaturi de noi, se leapada de ce spuneau pana acum si se leapada de marii duhovnici si
de fratii lor. ?ocmai din acest motiv si Cuviosul Paisie spune ca e lepadare de #ristos!
dica se usureaza lucrarea lor prin pecetluirea persoanelor dorite de ei?
Se leapada de Hristos. &ei care primesc pecetluirea se leapada de Hristos. &hiar si atunci
cand primeste buletinul electronic, tot se leapada de Hristos. 6aca, de pilda, nu mi5ar fi cerut
sa semne) pe buletin, pot sa spun ca=mi5ar fi dat o hartie.
?i5ar fi spus! (Acesta este buletinul tau*. a )icem ca nu ar fi contat. 6ar atunci cand are pe el
simbolul diavolului si este vorba de identitatea mea, oare voi semna/ 1ar aceasta nu este un lucru
neinsemnat. Prin urmare, arat ca primesc acest lucru. 6ar &vanghelistul 1oan ce spune/ fintii Parinti
ce spun/ Ai citit cat de putin/ Eucruri foarte clare< &ste lepadare<
&are este posibil ca un numar sa 'oace un rol atat de important in mantuirea omului ?
0re, fiul meu< 1a asculta< 6e vremea ce acesta este simbolul diavolului si &vanghelistul 1oan spune ca
acesta este pecetea lui, tu il primesti pe buletin imi spui ca nu are rol in mantuirea ta/ >are pana
acum am dat importanta acestui lucru / 6ar acum, cand vedem ca il pun acolo=, fac astfel incat sa nu
poti cumpara, nici vinde= vor anula banii= toate acestea= pregatesc=
3. 4nii spun ca Parintele Fustin nu face distinctia intre pecete si actele cu cip.
Parintele Fustin a spus de nenumarate ori ca asistam la inceputul durerilor, si ca acesta este doar un
pas spre pecetluirea finala. A spus ca este lepadare, dar nu lepadare de 0ote). 6iferenta este clara.
Cel care a luat actele biometrice poate fi iertat, daca constienti)ea)a pericolul lor si renunta la ele+ca
de altfel pentru orice patima.. Cel care s5a pecetluit cu pecetea finala, acela nu mai are iertare, decat
poate prin iconomie, numai prin mila lui 6umne)eu. Eucru de care sa ne pa)easca 6umne)eu pe toti.
Ce este asa de neclar/ 6e ce i se imputa Parintelui Fustin ca vrea sa faca schisma, ca indeamna la
pesteri, ca )ice ca e lepadarea finala/ ?oate aceste lucruri s5au lamurit cu multa maiestrie
duhovniceasca in ultimul interviu al revistei Atitudini. Cine are ochi de citit sa citeasca. 1l gasiti aici.
718 aici se face clar referire la noile buletine de identitate
728 acest te9t a fost scris de Parintele Paisie, de mana lui, si a insistat sa circule asa scris de mana lui
si necorectat gramatical, deoarece se temea ca nu cumva unii sa spuna ca (nu l5a scris el* si sa
distorsione)e cuvintele taretului dupa mintile lor. 6in pacate temerile lui s5au adeverit dupa moartea
taretului.
Share this

Postat in anti5cip G &tichetat buletine cu cip, Parintele Fustin Parvu, pecetea 666, fantul Paisie Aghioritul G -A
comentarii
2 bloggeri plac acest articol

74 !spunsuri
1. pe 09/20/2010 la 9!0A P, fanu
http!//fanu.Hordpress.com/2010/09/20/pana5in520205fara5buletin5biometric/
2. pe 09/20/2010 la 9!$1 P,coco
6oamne AButa< 6uhovnicul meu mi5a spus ca are documente cu cip,pot sa mai merg la biserica
respectiva la sfanta liturghie/ Cu a spus nimic in biserica de acest lucru,eu l5am intrebat personal.,ai
poate el sluBi in biserica,eu nu cred ca mai poate.&piscopul locului tace si el si este pentru
ecumenism.Ce spuneti de asta/
3. pe 09/20/2010 la 10!11 P, admin
Parintele Adrian "ageteanu si Parintele Fustin au )is despre acest aspect foarte clar
4ite aici inregistrarea cu Parintele Adrian
& bine, daca ai cum sa mergi sa ceri sfat personal la marii duhovnici, caci ei sunt singurii care mai tin
aceasta lupta si de la ei cerem si noi sfat.
4. pe 09/20/2010 la 10!26 P,dan
Cri)a economicI de la noi Ji de pe Kntreaga planetI este pusI la cale de forLele rIului, prin slugile sale,
pentru a5l accepta pe satana.
e spune cI la noi Kn LarI se vor schimba buletinele de identitate Kn anul viitor Ji se vor introduce
buletinele electronice care conLin simbolul satanei % 666.
Cei care le vor accepta vor renunLa la 6umne)eu Ji5l vor accepta de bunI voie pe satana. ?oatI
populaLia va fi codificatI Ji va purta un numIr care cuprinde Ji simbolul satanei % 666. Astfel ne vom
pierde individualitatea, personalitatea Ji vom primi un numIr, fiind numerotaLi ca la puJcIrie. Mn
relaLiile financiare Ji administrative nu mai contea)I numele, ci numIrul satani)at, care conLine
simbolul satanei % 666.
Prin aceste buletine electronice se face primul pas spre satani)area populaLiei.
4rmea)I apoi cel de5al doilea pas, implantarea cipurilor, prin care vom fi sluBitorii direcLi ai diavolului.
Prin intrarea Kn 4& ne5am pierdut suveranitatea ca stat. AstI)i suntem conduJi de @uvernul 4&, iar
guvernanLii Ji parlamentarii noJtri sunt e9ecutanLii acestui guvern. Prin primirea cipurilor se va pierde
individualitatea Ji personalitatea. ;om deveni niJte numere controlabile pNnI la cele mai mici
amInunte ale activitILilor noastre de )i cu )i Ji Knregistrate Kn giganticul calculator de la 0ru9elles,
numit ("1A:A*. e va constitui statul universal poliList, care va urmIri activitatea Kntregii planete.
PurtItorii de cip vor deveni sluBitorii diavolului. Cei care vor accepta cipurile nu vor avea nicio scu)I Kn
faLa lui 6umne)eu. Putem cere Ji impune guvernanLilor Ji parlamentarilor % dacI vom fi uniLi % sI
introducI un amendament Kn lege ca sI circule atNt buletinele vechi, cNt Ji cele electronice.
4rmItorul pas va fi desfiinLarea banilor de hNrtie sau metal Ji introducerea monedei universale
electronice, astfel cI cei care nu au acceptat cipurile nu vor mai putea vinde Ji cumpIra nimic,
devenind muritori de foame. 6in cau)a aceasta s5au creat maga)inele gigant, Kn care omul sI
gIseascI tot ce are nevoie. e vor desfiinLa +prin faliment sau alte metode. toate celelalte maga)ine Ji
pieLele agro5alimentare, astfel KncNt omul sI fie determinat sI cumpere Ji sI vNndI cele necesare vieLii
numai prin aceste maga)ine. Pentru a supravieLui, cei care nu acceptIm cipurile trebuie sI ne
Kntoarcem la glia strImoJeascI Ji sI ne producem singuri cele necesare vieLii, nefiind nevoiLi sI
vindem Ji sI cumpIrIm nimic. 6umne)eu ne va avea de griBI. Cei care nu au acceptat cipurile vor fi
vNnaLi ca iepurii de autoritILi Ji de cei care au acceptat cipurile, fiind declaraLi teroriJti. 6ar 6umne)eu
va avea griBI de noi.
Cei care conduc slugile diavolului, vNrfurile cele mai Knalte, se Kntrunesc odatI pe secol Ji stabilesc
directivele % protocoalele pe care trebuie sI le urme)e toate slugile KmpieliLatului. Mn aceste
protocoale, pentru secolul 21, este prevI)ut ca Kntreaga populaLie a planetei, de peste 6 miliarde de
oameni, sI fie redusI doar la $00 de milioane de locuitori. Pentru aceasta au creat!
5 virusuri Kn epubretI! 16A, gripa aviarI, gripa porcinI Ji altele'
5 au pus pe piaLI medicamente dIunItoare sInItILii organismului uman'
5 au creat vaccinuri pentru sterili)area fetiLelor'
5 au creat Ji impus plante agricole modificate genetic, care sunt cancerigene'
5 prin KngrIJIminte chimice, insecticide Ji pesticide poluea)I solul, apa Ji produsele agricole.
Prin poluarea pImNntului, apei Ji solului mergem sigur la de)astru Ji viaLa va deveni de nesuportat.
Atunci va apIrea antihristul ca persoanI Ji va guverna planeta. Atunci se va de)lInLui teroarea
satanicI, apocalipticI, pentru toLi locuitorii planetei +inclusiv pentru cei care au acceptat cipurile., aJa
cum a scris fNntul 1oan Kn ApocalipsI, Ji care va dura trei ani Ji BumItate. 6espre toate acestea sunt
foarte multe de spus, dar acum nu este timp.
Ca fost deLinut politic, care am trecut prin iadul de la PiteJti, @herla Ji Filava, m5am strIduit sI fiu pe
linia martirilor pe care5i comemorIm Ji5ai idealurilor tinereLii noastre, pre)entNndu5vI Kn linii mari ceea
ce ni se pune la cale.
"ie ca sI alegem drumul cel bun, drumul adevIrului, al credinLei noastre strImoJeJti ortodo9e, al
dragostei de neam Ji LarI, pentru a ne salva sufletele noastre obidite.
AJa sI ne aBute 6umne)eu<
,onah ?eodor tInescu
aici gasiti tot interviul! http!//vlad5mihai.blogspot.com/2010/09/normal505false5false5false.html
5. pe 09/20/2010 la 10!A3 P,Ioan r
6oamne aButa <
Cateva cuvinte despre ,&:&C1& , folositoare tuturor +indeosebi mie , ca sa5mi intre bine in cap <. de
la Cuviosul Paisie Aghioritul !
O>carile , nedreptatile si altele de acest fel sunt cele mai bune bisturie pentru cei care au gresit , caci
cu ele se curata ranile vechi. 1nsa pentru cei care nu au gresit , ele sunt cutite de calau . 4nii ca
acestia , daca le primesc cu bucurie pentru dragostea lui #ristos , sunt numarati impreuna cu
mucenicii.*
O,ai multa recunostinta trebuie sa aratam celor ce ne5au ocarat si ne5au scos spinii sufletului nostru ,
decat celor ce ne5ar fi sapat in dar ogorul si ne5ar fi descoperit necunoscuta noastra visterie ascunsa.*
OCel care cere smerenie de la 6umne)eu , dar nu primeste pe omul pe care i5l trimite ca sa5l
smereasca nu stie ce cere , deoarece virtutile nu se cumpara ca alimentele de la bacanie , cate
Pilograme voim , ci ne trimite 6umne)eu oameni ca sa fim pusi la incercare , sa lucram virtutea , sa o
dobandim si astfel sa ne incununam.
Cel ce se pleaca cu smerenie si primeste loviturile de la ceilalti se vindeca de propriile sale umflaturi ,
se infrumusetea)a duhovniceste ca un inger si astfel incape pe poarta cea stramta a raiului.
"ericit este omul acela ce si5a curatit umflaturile sale si merge pe calea 6omnului cea cu scarbe
purtand in spate greutatea straina +clevetiri, ocari si celelalte. si lasandu5i pe oameni sa5i impleteasca
cununi nevesteBite prin defaimari . 1ar aceasta dovedeste smerita cugetare , care nu cercetea)a ce )ic
oamenii , ci ceea ce va spune 6umne)eu in )iua Fudecatii.*
Cuviosul Paisie Aghioritul ,
Cartea O&P1?>E&* , pg. 1125116 , despre O,&:&C1&*
6. pe 09/20/2010 la 10!$2 P, vlaht
,ai sus scria OPe de alta parte vor face reclama (sistemului perfect*, adica pecetluirii pe mana sau pe
frunte cu ra)e laser, a numarului 666, numele antihristului, care nu se va distinge cu ochiul liber.* &u
citisem intr5o carte a diaconului Andrei Quraev +daca nu cumva confund cartea. ca cei care vor fi
pecetluiti vor fi recunoscuti de toata lumea, pecetea se va vedea cu ochiul liber. 1ar cei care vor lua
pecetea, vor face asta in deplina cunostinta de cau)a si nu vor putea sa spuna ca au fost inselati prin
cipulet)e si alte chestii de genul. &i vor sti ce au facut si la ce se e9pun.
7. pe 09/21/2010 la 1!A1 A,Emanuel
* Asadar poate fi lepadare si fara sa se distinga cu ochiul liber, caci averti)ari tot ne dau atatia si atatia
parinti, deci inselatoria cea mare aceasta va fi, caci unii nu i5au seama la ce vorbesc parintii de acum
si cauta semne si iar semne.*
Care duhovnici au )is ca ei stiu sigur, din descoperire, ca in buletinele de la anu este ascuns 666 /
* 1nsa unii teologi mai fara e9perienta vin si )ic ca lepadarea va fi in momentul acceptarii pecetii finale.
Cumai ca in f. criptura nu scrie nicaieri de lepadare in momentul acceptarii pecetii, ci de inchinare la
fiara, care va surveni in urma pierderii #arului, datorita lepadarii.*
1n apocalipsa scrie ca inchinarea la fiara se va face prin inchinarea in fata unui chip al fiarei, chip facut
de proorocul mincinos, si chip care va avea in el suflare de duh in el incat sa poata si vorbi.
6eocamdata nu avem nici proorocul mincinos si nici chipul cu suflare de duh si vorbitor al fiarei, facut
de prooroc. 6eci inchinarea la fiara de care vorbesti nu se face prin actele biometrice sau cu cip, caci
acestea nu sunt acel chip vorbitor si viu. 6eci lepadarea de #ristos nu este prin actele cipate, care
sunt doar aproape de lepadare.
* Cel care a luat actele biometrice poate fi iertat, daca constienti)ea)a pericolul lor si renunta la ele+ca
de altfel pentru orice patima.. *
Par 1ustin a )is doar ca man. Petru ;oda nu isi asuma raspunderea sa de)lege pe credinciosii care au
acte si nu vor sa le refu)e. Cu a )is insa ca toti duhovnicii sa faca la fel. &l a acceptat ca credinciosii cu
acte sa fie de)legati de ceilalti duhovnici din tara, chiar daca nu renunta la acte, cum se vede si din
unele sfaturi date celor care au fost pe la el, si care au primit raspuns ca pot sa nu renunte la actele
cu cip.
Ca sa nu mai )ic de ce a spus cuv Paisie, care trimetea oamenii cu acte la duhovnicii lor si le spunea
sa aleaga dupa constiinta, deci nu spunea niciodata transant ca credinciosii cu acte cu cip nu pot fi
de)legati de nici un duhovnic decat daca renunta la acte !
* Parinte, ce legatura are acest buletin de identitate cu pecetluirea /
5 0uletinul de identitate nu este pecetea' este introducerea pecetluirii.
5 Parinte, lumea intreaba ce sa faca in legatura cu noile buletine de identitate.
5 Atunci cand va intreaba, voi cel mai bine sa le spuneti oamenilor sa intrebe pe duhovnicii lor si sa
faca rabdare sa vada cum va actiona 0iserica, pentru ca multi pun intrebari, dar putini inteleg
raspunsurile. 6eoarece eu am scris clar in brosura Oemnele vremurilor*! fiecare sa actione)e potrivit
cu constiinta lui. *
6eci credinciosii cu acte cu cip pot fi de)legati si impartasiti de duhovnicii ce vor sa ii de)lege.
* poate fi iertat, daca constienti)ea)a pericolul lor si renunta la ele+ca de altfel pentru orice patima..*
Care credincios ortodo9 din istoria crestinismului a fost iertat pentru ca a renuntat la absolut toate
patimile / ?oti avem patimi. ?oti avem si patimi de care nu ne putem lasa, ba chiar ff multe si
marunte, dar totusi suntem iertati, de)legati si impartasiti, in afara de ca)urile cand patimile sunt prea
grave. &9ista credinciosi fara patimi /
8. pe 09/21/2010 la 1!$- A,pr.Ioan
6ragii mei,
a vrea sI punem cu to ii la inimI cI mai important in aceste clipe de rItIcire duhovniceasca este sI
ne adunIm to i Kntr5un cuget i sI privim cu mai mare aten ie la 6ialogul de la ;iena care are loc intre
2052- septembrie.decNt sI avem prea devreme numerofovia +frica de cifre. i nu sI re)olvIm mai
KntIi problema cu papista ii. 6oamne fere te unirea cu ei. PAPA A 6&;1CR CAP4E 01&:1C11
>:?>6>S&/ Pentru cI dacI acum nu deschidem ochii mai devrem vom cadea in aposta)ie, in
lepadare de #ristos, decNt punerea pe mana sau pe frunte asemnului 666, care acela i lucru
inseamnI. @:&C11 au tras cNteva semnale in acest sens sau sI fie inlocuiti toti filoecumenistii din
0iserica >rtodo9a fie sI inceapI un dialog Kntre ortodoc i si stili tii,care sa ne unescI. Citi i aceste
articole adevarat cutremuratoare de pe @raiul >rtodo9, Pelerinul ortodo9 sau 1,PAC?>C:A?>:>
care conctea)I lumea la acest bletemat dialog.
http!//graiulortodo9.Hordpress.com/2010/09/20/dialog5cu5catolicii5papistaTC3T99ii5sau5cu5vechii5
calendariTC3T99ti/
sau
http!//graiulortodo9.Hordpress.com/2010/0-/2-/se5impune5inlocuirea5tuturor5ierarhilor5ortodocsi5
filoecumenisti/
6oamne aButI<
9. pe 09/21/2010 la 6!A6 A,)ircea
6ragii mei,
#:1?> 6>,C4E, P4?&:&A ;1&?11 6& A 1C;1C@& ,>A:?&A & P4C& P& 1C& 1C C>1 1C1C& 6ACA
C>1 C:&6&, 1C &E <
Eucrurile acestei lumi, nu au viata ci moarte, fiind trecatoare < Cine isi lipeste inima de lucrurile acestei
lumi, prin patimile ce5l stapinescc, isi lipeste inima de moarte <
O1mparatia ,ea nu este din lumea aceasta <* ne spune ,intuitorul. 1n 1mparatia lui 6umne)eu este
1ubire, 1ertare, ,ila, 0unatate, Armonie, Pace, 0ucurie finta < Acestea nu au moarte ci ;iata < Cine isi
lipeste inima de acestea, isi lipeste inima de ;iata, si moartea nu va avea putere asupra lui < Asa sa ne
aBute 0unul 6umne)eu < Amin <
6>A,C& AF4?A <
,ircea
10. pe 09/21/2010 la 10!22 A,sorin
UA spus ca este lepadare, dar nu lepadare de 0ote). 6iferenta este clara.V
sincer, eu nu vad diferenta. care ar fi diferenta intre cele doua lepadari. crestinii trebuie sa afle ce
intelege p iustin prin fiecare termen.
11. pe 09/21/2010 la 10!$2 A,%ogdan
Apropo de Cuviosul Paisie, mai stie cineva ceva de persoana careia Cuv. Paisie i5a spus ca va fi seful
apararii atunci cand va incepe ra)boiul/ 6in cate se pare, persoana este 6imitrios @rapsas, si s5a
retras de la conducerea armatei din august 2009, dar inca nu stiu sigur daca s5a pensionat sau
nu!http!//en.HiPipedia.org/HiPi/6imitriosW@rapsas
0ogdan.
12. pe 09/21/2010 la 10!$2 A,%ogdan
6imitrios @rapsas are cam 62 de ani acum, nu stiu e9act care e varsta de pensionare in @recia=
13. pe 09/21/2010 la 11!2$ A,&ostel
Xvlaht
Aveti griBa cu ce scrie Andrei Quraev. & un pic furat de ecumenism si de=altele=
14. pe 09/21/2010 la 11!A9 A,*ntonia
Chiar si daca noi cei care nu vom accepta documentele cu cip vom fi minoritari, daca vom fi uniti si
vom sti sa ne aparam valorile crestine in care credem, consider ca vom putea sa supravietuim atat cat
va ingadui 6umne)eu. Ea marile maga)ine nu vom beneficia de reduceri precum ceilalti, dar cred ca
putem cere ca anumite drepturi sa ni se respecte, totusi. Asa cum celelalte categorii de minoritati isi
cer drepturile, cu demnitate putem incerca si noi.
Am increderea ca 6umne)eu ne va ocroti, ne va da rabdare si puterea de a spune ,,Cu<* satanei si
mestesugirilor lui, daca 1l vom ruga. 1ar daca vom incerca sa iubim viata aceasta trecatoare cu
avantaBe venite de la antihrist mai mult decat mantuirea, atunci 6umne)eu ne va lepada de la fata a.
Cernerea deBa a inceput.
Cici 1isus nu i5a dus pe amandoi talharii in :ai. Cici duhovnicii care trag semnale de alarma nu pot
aBunge la inimile tuturor. >rice comoara are un pret. 1ar mantuirea este comoara cea mai de pret pe
care o putem dobandi in timpul vietii pamantesti. > putem dobandi cu aButorul lui 6umne)eu, dar nu
ni se ofera gratuit, nici fara voia noastra.
6oamne 1isuse #ristoase, pentru rugaciunile Preasfintei Cascatoare de 6umne)eu si ale ?uturor
fintilor ,arturisitori ai credintei ortodo9e, intareste5ne credinta, nadeBdea si dragostea, daruiste5ne
6arul discernamantului, smerenie, evlavie si rugaciune precum si curaBul de marturisi credinta
ortodo9a.
15. pe 09/21/2010 la 11!$9 A, admin
Xsorin
Parintele Fustin iti raspunde aici.
16. pe 09/21/2010 la 12!A9 P, admin
X&manuel
?oti marii duhovnici averti)ea)a asupra actelor cu cip, chiar daca nu se stie unde si cum apare
numarul 666. 1n acest fel ne punem in mana marilor duhovnici si facem ascultare, iar 6umne)eu va
avea griBa de noi pentru lucrul asta. 1l avem pe Cuviosul Paisie Aghioritul care ne spune ca de la
#ristos a vorbit si )ice ca este lepadare, chiar daca nu este vi)ibil 666. 6uhovnicii nostri, din smerenie,
nu cred ca5ti vor spune ca au avut o descoperire. Parintele Fustin ne5a spus asa! e o parere, dar si o
parere poate fi o descoperire.
Am preci)at ca inchinarea se va face fiarei, nu actelor cu cip. Pana la inchinare se face lepadarea si
pierderea #arului, caci altfel nu te5ai mai inchina fiarei, daca esti acoperit de #arul lui 6umne)eu.
Parintele Fustin a vorbit pentru toata lumea, dar fiecare e liber, pentru ca asa e lasat de 6umne)eu,
cum si Cuviosul Paisie a )is Deoarece eu am scris clar in brosura (emnele vremurilor!: fiecare sa
actioneze potrivit cu constiinta lui. )u insa nu mi*am spus parerea mea, ci am formulat simplu
cuvintele lui $ristos, ale )van"heliei
1n ca)ul actelor cu cip, patima +pacatul. este actul in sine. 1n ca)ul altor patimi, la spovedanie
promitem sa ne lepadam de ele, ne lepadam de ele. 1nsa cum actul este ceva fi)ic, lepadarea de el
inseamna renuntarea fi)ica la el, adica distrugerea, aruncarea lui, dar si mai bine neacceptarea lui
dintru inceput.
CadaBduiesc ca ti5am raspuns la nelamuriri.
17. pe 09/21/2010 la 1!0$ P,Emanuel
>rice pacat, cat de mic ar fi, inseamna lepadare de #ristos. Cu spune preotul in biserica ca noi prin
pacatele noastre 1l rastignim a doua oara pe #ristos / A5E rastigni nu inseamna a te lepada de &l / 0a
da, dar lepadarea de #ristos deplina, de care vorbeste apocalipsa, si care inseamna pierdere deplina a
mantuirii, este pecetea pusa pe mana sau pe frunte.
Cuv Paisie vorbeste la un moment dat de $ grade de lepadare diferite, grave, care sunt sanctionate
canonic de 0iserica, dar gradele lepadarii sunt nenumarate. 1nsa aceste $ grade ale lepadarii se
considera grave. 0uletinul cu 666 intra in unul din aceste grade, a spus cuv Paisie, dar el nu a spus in
care grad din cele $, insa in orice ca) nu e de gradul 1, cel mai grav. 6e gradul 1 este pecetea 666
pusa pe mana sau frunte, si este lepadarea deplina, adica anatema.
Acuma Bumate de ora descoperisesi ca aveam in spatele gatului, o eticheta mica la camasa ce avea pe
dansa 666. ;ai. 6ar asta nu inseamna ca m5am lepadat chiar daca am purtat acel 666 cu mine ceva
timp pana l5am va)ut. Acuma eticheta aia e la Hc. !.
18. pe 09/21/2010 la 1!1A P,Emanuel
* 1n ca)ul actelor cu cip, patima +pacatul. este actul in sine. 1n ca)ul altor patimi, la spovedanie
promitem sa ne lepadam de ele, ne lepadam de ele. 1nsa cum actul este ceva fi)ic, lepadarea de el
inseamna renuntarea fi)ica la el, adica distrugerea, aruncarea lui, dar si mai bine neacceptarea lui
dintru inceput.*
:epet, nici par 1ustin nici cuv Paisie nu au spus ca singura cale de iertare e ruperea actului cu cip fara
666. &i au lasat deci)ia ruperii pe ba)a constiintei si duhovnicului, deci ruperea actului e o deci)ie
personala, iar daca duhovnicul vrea sa de)lege un om chiar daca nu5si rupe actul cu cip fara 666, e
liber s5o faca.
19. pe 09/21/2010 la 1!23 P, admin
X&manuel
tu )ici! Odaca duhovnicul vrea sa de)lege un om chiar daca nu5si rupe actul cu cip fara 666, e liber s5o
faca.*
deci e alegerea duhovnicului, insa asta nu o )ice Paintele Fustin sau Parintele Paisie
20. pe 09/21/2010 la 1!A9 P, admin
)manuel : lepadarea de $ristos deplina, de care vorbeste apocalipsa, si care inseamna pierdere
deplina a mantuirii, este pecetea pusa pe mana sau pe frunte.
1n Apocalipsa nu se vorbeste de lepadare, ci de inchinare la fiara< Eepadarea survine prin acceptarea
actelor, pe care marii duhovnici ne )ic sa nu le luam, caci duc la lepadare de #ristos mai tar)iu< Apoi in
urma acestei lepadari, aceia vor fi parasiti de #arul lui 6umne)eu si astfel, total singuri, se vor inchina
fiarei.
i i se vor inchina ei toti cei ce locuiesc pe pamant, ale caror nume nu sunt scrise, de la intemeierea
lumii, in cartea vietii ,ielului celui inBunghiat. +=.
Cine se inchina fiarei si chipului ei si primeste semnul ei pe fruntea lui, sau pe mana lui, va bea si el
din vinul aprinderii lui 6umne)eu=
+Apocalipsa cap. 12 si 1A.
21. pe 09/21/2010 la 1!$2 P,+etru
=eu anul trecut mi5am schimbat permisul de conducere+sunt profesionist. ca trebuia sa5l schimb din
cau)a ca nu mai coresponda adresa din buletin cu cea de pe permis si m5i sa facut permis de care se
face acum ,biometric. ;orbisem pe net+prin mesaBe. cu 6anion ;asile cu ceva timp in urma si am
inteles de la el ca permisul nu are cip+nu5l acu) cu nimic pe 6anion ;... Am fost la Petru ;oda si ma
uitam uimit la afisele care erau acolo impotriva actelor biometrice,a buletinului,a permisului si a
pasaportului cu cip biometric= si )iceam in sinea mea!,,oare cine are dreptate,cine greseste/*,pentru
ca permisul era singurul act biometric pe care5l posedam.Cu a trecut mult timp si mi5am pierdut
permisul impreuna cu o bancnota de $00ron si ce mai aveam prin portofel.Permisul nu a mai aparut
deloc=de bani nu mai vorbesc+cred ca banii nici nu au apucat sa atinga pamantul ca au si
fost,,colectati*,la ce foame este in :omania..Acum stau si ,,plang* dupa permis+nu dupa cel
biometric,ci dupa cel vechi.=15mi gasisem locuri bune de munca ca sofer prin europa.,esaBul parintilor
nostri+Fustin Parvu,Adrian "ageteanu,Arsenie Papacioc.mi5a c5am taiat pofta sa5mi mai fac altul nou=
dar mai bine sa se faca voia lui 6umne)eu pe acest pamant in toate ,ca bine spunea un parinte!,,Ce5a
mai mare pedeapsa de la 6umne)eu este sa5l lase pe om la mintea lui*. lava lui 6umne)eu. ?EC <
22. pe 09/21/2010 la 1!$3 P, admin
XPetru
Ar fi bine sa avem aceasta credinta si incredere ca bunul 6umne)eu nu ne lasa. ?rebuie sa intelegem
ca aButorul lui 6umne)eu e mai mare decat aButorul unui act cu cip. & lipsa de credinta sa mai stai in
dubii la o astfel de alegere. Acele greutati ce vor veni in urma refu)ului actelor cu cip sa le oferim
drept Bertfa lui 6umne)eu, ca sa primim cununa in 1mparatia Cerurilor.
23. pe 09/21/2010 la 2!01 P,Emanuel
Corect, public nici unul din acesti sfinti nu au recomandat ca alti duhovnici sa de)lege pe cei ce nu vor
sa rupa actele. Ea fel au procedat si parintii Arsenie, Adrian. ?oti acestia nu au recomandat de)legarea
celor ce nu refu)a sau nu renunta la acte.
6ar acesti parinti au ingaduit ca alti duhovnici sa de)lege pe cei ce nu renunta la acte. Au ingaduit, au
tolerat, nu au recomandat.
,ai avem pe par &frem filoteitul care chiar sfant fiind recomanda ca credinciosii ce nu renunta la acte
sa nu fie opriti de la impartasire.
Acuma, problema asta este de fapt a duhovnicilor, care va de)lega si care nu, al nostru este sa
indemnam lumea sa le refu!e.
24. pe 09/21/2010 la 2!$$ P,)ihaela
&manuel=
mmmmm=..nu5mi vine sa cred ca poti face o asemenea comparatie=.ca cea cu=*eticheta cu codul de
bare de pe blu)a Y camasa=.*=cu=
Cartea de identitate biometrica==.e=cu totul altceva=si=diferit=< 1n primul rand ca te repre)inta ca
om=vietuitor al unei comunitati=Y cetatean al unei societati=..*te=identifica * < + atentie=la denumire
< . + mai mult decat cardul de sanatate=permisul aoto=pasaportul=. Apoi..nu cred ca=trebuie sa5ti
mai reamintesc ca,inainte de a o primi Y accepta=ti se iau amprentele de la =.mana=+ am au)it =asa
cum intuiam=ca=6>A: < de la mana dreapta=< Y cu care se face fanta Cruce <. apoi==cu AC&A1
,ACA 56:&AP?A=va trebui sa semne)i=pentru primire Y acceptare + Y lepadare < . Chiar < oare de ce
se vor lua amprentele de la mana dreapta=si=nu de la cea stanga=.///// + 1nca nu au venit cu
argumente pentru sovaitori=pt ca=inca nu s5a pus prea mult problema=dar=vor aduce e9plicatii=.nu
ma indoiesc de asta=.
1n fine=nu vreau sa reitere) si sa spun care e convingerea Y certitudinea mea=.:epet doar ca eu
consider=si=mai ales simt < ca=e o mare capcana=inselare=.<
Cu agree) nici teoriile=parerile mai mult sau mai putin directe=prin care se spune sau, se lasa a se
intelege ca=aceasta e doar o etapa=*un grad Y o treapta*=.ca=adica=*pana acolo=ar mai fi timp*=
ca=ar mai fi sanse=de intoarcere=ra)gandire=..pocainta=si prin spovedanie=pana la=ceea ce se
considera a fi=*finalul*=
1arta5ma ,dar=AC&A?A=.e chiar Oteoria Y convingerea * pe care se Oba)ea)a*=invoca si pater
,ihail=+ si =.din pacate=.destui preoti=. si=:1C=6aca ar spune clar ca =*aceste acte nu pre)inta
absolut nici un pericol* + nici social nici sub aspectul lepadarii de #ristos=.. si5ar pierde din start =
credibilitatea=.in fata multora=.+ de fapt=s5a incercat=dar s5a renuntat=.. i5atunci=s5a trecut la o
alta tactica=pe care eu o consider Oinselatoare*=.de fapt=*CAPCACA O=<
Parerea mea e ca istemul are legitimitatea de a impune=dar=rolul Oanumitor preoti * + &manuel < %
avi) amatorilor < . este de a convinge cat mai multa lume=pentru ca istemul sa nu intampine
re)istenta=in infaptuirea acestei =.mari nenorociri=.+ in fond=pentru crestinii ortodocsi % si nu numai
% e9act asta este < .
6ar=cum spunea si tu=.fiecare cu libertatea sa de constiinta pe care i5a daruit5o 6umne)eu=si5apoi=
puterea de a spune OC4 < * si=de a re)ista=
igur ca=paralel=.*trebuie sa avem griBa si sa fim atenti la pacate=.< O+ cum=foarte adevarat si= bine
spui=< .
6umne)eu sa ne ierte < si sa ne aBute=
a ai inima buna <
25. pe 09/21/2010 la 2!22 P,)ihaela
mmmm=..
si=ar mai fi ceva=.. !
5a va)ut ca 0>: nu a luat pana acum nici o atitudine fatisa=+ ci=doar=cu cateva e9ceptii=prin cativa
ierarhi=o atitudine eva)iva=confu)a=*in coada de peste*=.
igur ca aceasta tacere=poate fi lesne interpretata si ca o =.complicitate cu istemul=.
6ar=la un moment dat=0>: va)and ca= ortodocsii se cam impart in 2 tabere=*pro * si Ocontra* acte
biometrice=. a simtit pericolul=.+unei scindari Y schisme. si=a intrat in panica=.
Acesta a fost momentul cand a iesit Ola inaintare*=*flancul 1 * Y Oinfanteria*=.prin cativa preoti=. care
* sa ia atitudine*+ sincer <<<< mi5e foarte mila de pater ,ihail=.e=doar= unul din sacrificati=.
Cum spuneam=despre panica 0>:=.
Pai=una e sa fie doar < o mana de credinciosi=+ si mai ales saraci=fara po)itii=fara avere . care=cu
propaganda de rigoare=pot fi repede etichetati ca fanatici=sectari=psihopati=si alta e sa fie 2 tabere
egale=Am mai spus ! Ora)boiul* Y dus de catre Z =e=.de a castiga=cat mai multi adepti=*pro*=
Pai=daca Bumatate sunt Ocontra*=va dati seama ca, in mod corespun)ator=vor evita si preotii=
bisericile+ manastirile . care sustin ca=*nu e nici un pericol*=Astfel=multe biserici vor ramane goale=
multi preoti fara=*obiectul muncii*=+ iata=*someri*=si din randul acestora=.
i=nu vreau sa fac pacate=dar=nu stiu cati vor suferi doar < ca =nu mai au cui sa impartaseasca
cuvantul lui #ristos=si cati vor suferi=din alte considerente=.mai pragmatice=.prin pierderea
credinciosilor + mai ales dintre cei avuti=.
1ertare <
6umne)eu sa ne ierte < si sa ne aBute=..
a aveti inima buna <
26. pe 09/21/2010 la 2!A3 P,Ioana
"oarte lamuritor acest articol, aceste cuvinte ale Parintelui nostru drag, care, din multa sa dragoste,
nu ne5a lasat fara sfaturi pt aceste vremuri, sfaturi care tare mult lipsesc de la preotii care tremura de
frica si isi asume o po)itie. Au aBuns blogurile sa marturiseasac in locul lor. i asta nu stiu cat este de
duhovniceste si de fericit ca) pt neamul ns.
27. pe 09/21/2010 la A!22 P,)ihaela
Cand deschideti acest site=nu cititi si=sintagma =motto5ul=/ ! * Prigoana impotriva crestinilor a
inceput=0ucurati5va si va rugati < *
Credeti ca=intamplator=, parintele 1ustin a spus ! O&ste vremea muceniciei=*=..
6umne)eu sa ne ierte < si sa ne aBute=.
a aveti inima buna <
28. pe 09/21/2010 la A!A1 P,Emanuel
X ,ihaela
Cu spun ca o eticheta neobservata e totuna cu un buletin cu 666 pe care cuv Paisie l5a numit
lepadare. ustin ca buletinele de la anu nu au 666 vi)ibil si nici declarat de oficialitati. Cuv Paisie a
avut de a face cu doua situatii diferite !
5 buletine cu 666 invi)ibil dar recunoscut oficial de ministru' despre aceste buletine recunoscute cu
666 a spus ca e lepadare de #ristos
5 buletine despre care ministrul a spus ca nu au 666, si despre care cuv Paisie a )is ca * tot e bine ca
nu au 666 *, si pe care le5a denumit cadere dar nu pecetluire
6espre par ,ihail nu pot sa spun decat ca, daca vrei neaparat sa ii gasesti o greseala + eu nu vreau .,
atunci greseala lui a fost cand a spus ca par 1ustin e schimbat. Cu cred ca s5a schimbat. &u nu cred ca
par 1ustin, Adrian, Proclu sau Arsenie ar putea manipulati. &i pot fi doar intelesi gresit. 1ar afirmatii
gresite care s5au facut pe seama acestor parinti sunt !
5 tainelor preotilor necaterisiti de sf sinod nu sunt valide + asta nu cred ca o mai sustine nimeni .
5 moartea pentru refu)ul actelor care e sinucidere, sau de)membrarea familiei pentru acelasi motiv
+ nici asta nu cred ca o mai sustine cineva .
5 actele cu cip nu sunt nici un pericol
5 nu este bine sa se retraga oamenii la sate, chiar daca au binecuvantare
5 retragerea la sate fara binecuvantarea si supravegherea par 1ustin sau altor duhovnici
Acestea cred eu ca au dorit cei de la :ic, par ,ihail, saccsiv si apologeticum sa le combata. 1nsa
fiecare s5a ocupat de combaterea indeosebi numai a unor e9agerari, re)ultand o lupta de)echilibrata.
Acuma insa e momentul sa uitam trecutul si sa unim toti pentru a duce o lupta inteleapta cu
antihristul, vraBmasul mantuirii noastre. Cu e bine sa se mai apere fiecare ca nu a vrut sa spuna
cutare. ,ai bine sa fim acu)ati pe nedrept dar sa pastram unitatea' nu uitati de sacrificiul * dreptatii *
personale pentru binele tuturor. Cu se poate fara cruce. Crucea ne va uni in #ristos.
29. pe 09/21/2010 la $!0- P,Ioana
0ine, frate &manuel, dar ce facem cu preotii care nu marturisesc nimic in parohiile lor despre intregul
sistem global antihristic, nu numai despre cipuri/ Ce ne facem cd ei, preotii, predica doar ce au
binecuvantare de mai de sus/ Cu sunt destui care citesc pe internet. Cei mai multi habar nu au sa
deschida o pagina de Heb, mai ales oamenii de la tara, oamenii simpli. &i nu sunt poporul nostru/ Pe
ei cine ii catehi)ea)a/ Cu ar trebui mai degraba sa se faca ceva impotriva dictaturii din 0iserica/
30. pe 09/21/2010 la $!11 P,,adu
Pe internet se umbla in mod e9press cu manipularea. Cred ca un intelectual care se lasa manipulat sa
creada o Budecata asupra cuiva, fara temei, va da singur seama in fata Fudecatorului. 6e aceea, mare
atentie la tot ce citim. Cea mai buna informare este graiul viu. &u am fost la Parintele 1ustin, cu
rugaciune si frica lui 6umne)eu, si stiu clar ce am de facut. 6e ce ne pierdem in lucruri neesentiale/
31. pe 09/21/2010 la $!22 P,Emanuel
X 1oana
Acei preoti vor da socoteala in fata lui 6umne)eu.
32. pe 09/21/2010 la 6!2- P,sorin
admin,
multumesc.
astea5s cuvintele cheie/
U6acI KnsI omul acceptI sI se lase pervertit Ji KnBosit prin pIcat, atunci #arul lui 6umne)eu nu mai
lucrea)I Kn toatI plinItatea lui, pentru cI este Kmpiedicat de voinLa rea a omului.V
sau astea/
UCi este mai mult o rIcire Kn raporturile noastre cu 6umne)eu. :Icirea aceasta, Kntr5adevIr, dacI se
perpetuea)I Kn viaLa omului, poate duce la o pierdere mai mare a #arului.V
sau impreuna/
33. pe 09/21/2010 la -!$0 P, admin
Xorin
6oar atat ai gasit/ 4ite mai mult!
Parintele Fustin!
Ce creJtin adevIrat poate sI se Knsemne)e cu pecetea KnaintemergItorului lui antihrist/ CreJtinul
adevIrat Jtie cI la cea mai micI lepIdare Kl pIrIseJte harul lui 6umne)eu, Ji cu cNt este mai sporit, cu
atNt simte aceastI pIrIsire pe pielea lui. ,I minune) cNnd aud despre preoLi Ji monahi sihaJtri,
spunNnd cI nu repre)intI niciun pericol acest cip. ,ai bine ar tIcea.
Cand m5am referit la cadere din #ar, n5am cautat sa desfiinte) fiinta umana in divinitatea ei= 6aca
insa omul accepta sa se lase pervertit si inBosit prin pacat, atunci #arul lui 6umne)eu nu mai lucrea)a
in toata plinatatea lui, pentru ca este impiedicat de vointa rea a omului. Crestinul adevarat stie ca la
cea mai mica lepadare il paraseste harul lui 6umne)eu, si cu cat este mai sporit, cu atat simte aceasta
parasire pe pielea lui. 6aca noi, crestinii, nu vom lupta impotriva compromisurilor, ceilalti nici atat. i
atunci nu ne facem vinovati pentru generatiile viitoare pentru ca nu le5am lasat un model de
re)istenta/ 6aca noi primim acum cipul, ceilalti de dupa noi vor primi linistiti pecetea. > lepadare mica
atrage alta mai mare dupa ea. Am )is doar ca acest cip nu este lepadarea finala prin pecetea "iarei,
666. Acest cip este premergator pecetii antihristice= ;or cadea toti cei care sunt legati de cele
pamantesti.
34. pe 09/21/2010 la 9!A2 P,camian
i catre sfarsitul miilor de ani atana va fi de)legat din inchisoarea lui.
i va iesi a amageasca neamurile care sunt in cele patru unghiuri ale Pamantului
@og si ,agog si sa le adune la ra)boi' iar numarul lor este ca nisipul marii.
i s5au suit pe fata Pamantului si au inconBurat tabara sfintilor si cetatea cea iubita.
6ar s5a pogorat foc din cer si i5a mistuit.
i diavolul care5i amagise a fost aruncat in ie)erul cel de foc si de pucioasa unde este si fiara
si prorocul mincinos si vor fi chinuiti acolo )i si noapte in vecii vecilor.
i am va)ut iar un tron mare, alb si pe Cel ce sedea pe el,
iar dinanintea fetei Eui pamantul si cerul au fugit
si loc nu s5u mai gasit pentru ele.
i am va)ut p cei mari si pe cei mici, stand dinaintea tronului, si
cartile au fost deschise, si o alta carte a fost deschisa, care este Cartea vietii,
si mortii au fost Budecati din cele scrise in carti potrivit cu faptele lor.
i marea a dat mortii ei din ea, si moartea si iadul au datpe mortii lor,
si Budecati au fost fiecare dupa faptele lor, fiecare dupa faptele lor.
i moartea si iadul au fost aruncate in raul de foc. Aceasta este moartea cea de a doua ! ie)erul de
foc.
35. pe 09/21/2010 la 10!02 P,camian
unt oameni care cred ca este de5a dreptul plin de OviteBie* sa cite)e cuvant cu cuvant lucruri spuse in
intimitatea casei sau la telefon. Cred ca acesti oameni sunt in puterea acestui duh Opolitienesc* care in
dementa lui vrea sa se puna deasupra Eui 6umne)eu. 1n timpul comunismului OviteBia* lua forma
turnatoriei, acum odata cu Otehnica* spalarilor neuronale avansate, acesti oameni se leapada de orice
limita bun simt si se fac )ombi de sistem. Asta ca sa se implineasca ce scrie in 0iblie ca lucrurile spuse
in taina se vor au)i pe acoperisuri. Asa este cind esti parasit de harul Eui 6umen)eu, iti asumi tradarea
1udei, cel care in nebunia lui crede ca se poate face partas la lucrarea Eui 6umne)eu sfidand limitele
ingaduite de &l. tim care a fost soarta lui 1uda, pretul van)arii lui nu au mai putut cumpara nici funia
in care s5a atarnat.
36. pe 09/21/2010 la 10!12 P,sorin
admin,
ma refeream strict la diferenta dintre cele doua lepadari. in fine. vorbim despre toate astea acum. sa
le luam pe rand.
UCe creJtin adevIrat poate sI se Knsemne)e cu pecetea KnaintemergItorului lui antihrist/ U
1. la ce inaintemergator al lui antihrist se refera p iustin si care este pecetea acestuia/
37. pe 09/21/2010 la 10!13 P, admin
1naintemergator este sistemul actual, iar pecetea o constituie actele biometrice
38. pe 09/21/2010 la 10!2A P,sorin
admin,
inteleg.
UsI se Knsemne)e cu peceteaV
2. si cum se vor insemna oamenii cu actele biometrice/
39. pe 09/21/2010 la 10!2- P, admin
acceptandu5le
40. pe 09/21/2010 la 10!$9 P,Ioan r
1n momentul de fata e9ista , in practica , problema cu permisele auto . ;e)i ca)ul descris mai sus , in
acest listing de comentarii , de catre Petru , la ora 1!$2 P, pe 21.09.2010 .
"ara istericale , referitor deci la semenii pt care se pune Oa)i* problema permisului auto +la mine se va
pune in 201A. , cum ca ar dori sa evite +presupunem ca e 6&C1D1A lor , asumata. primirea unuia
permis biometric , am niste intrebari pt cei dintre dvs. care au ceva cunostinte Buridice sau care au
astfel de apropiati !
&9ista vre5o sansa pt a initia un proces civil cu scopul eliberarii de permise nebiometrice / 6aca da ,
impotriva cui sa initiem actiunea /
&9ista cumva o ba)a in Constituitie , si / sau in legislatia europeana /
tim ca sunt accesibile pe net diverse Oacte*/recomandari ale specialistilor si alte semenea documente
pe langa institutiile europene in materie de :"16 , biometrie etc % ce putere legala or avea /
Cunoasteti vre5un avocat , persoana mai apropiata de dvs. , mai cu frica de 6umne)eu /
Cunosc si eu un avocat bun , insa nu5mi este un apropiat , l5am cunoscut legat de perfectarea unor
tran)actii ' are insa un tarif destul de mare si nu stiu daca ar lupta si cu sufletul pt o astfel de cau)a .
6e aceea n5as vrea sa5l inoportune) daca dvs. stiti ca nu e9ista nici o sansa de a re)olva ceva . 6aca
ar e9ista sanse , personal ma ofer sa contribui la costurile procesului . igur , ar fi de dorit sa mi se
alature mai multi dintre dvs. pt ca sigur va e9ista si Oapelul* si mama apelului .
ublinie) ca intrebarile sunt facute la Orece* , fara istericale . a nu uitam ca avem dreptul de acces
neingradit la Bustitie .
Ce )iceti /
41. pe 09/21/2010 la 11!A- P,sorin
admin,
2. adica acceptand actele biometrice ne insemnam/ unde va fi semnul/
42. pe 09/21/2010 la 11!A9 P, admin
da.. ne insemnam cu semnatura data.. este cipul pe identitatea noastra este, nu/
43. pe 09/22/2010 la 12!02 A,)ihaela
orin <
completandu5l pe Oadmin* !
=cu=amprentele de la cele 2 degete + coincidenta ! cele 2 din 2=cu care ne facem fanta Cruce < .
si=numai <<<< de la mana dreapta + o=alta coincidenta < . si..cu semnatura=data =tot cu mana
dreapta=.
6umne)eu sa ne ierte < si sa ne aBute=.
a ai inima buna <
44. pe 09/22/2010 la 12!0$ A,Emanuel
?reaba e simpla ! actele cu cip sunt bune =.. de refu)at sau aruncat la gunoi ==.. pentru cei care vor.
45. pe 09/22/2010 la 12!11 A, admin
X&manuel
"ii mai hotarat< &u as )ice altfel! actele cu cip nu sunt bune de luat, cine nu poate, sa ceara aButor de
la 6umne)eu.
46. pe 09/22/2010 la 12!16 A, admin
Xsorin
cum iti e9plici versetul urmator! venit lep+darea ,i r+m-ne ca acum s+ vin+ fiul pierz+rii. 11 ?es. 2!2.
47. pe 09/22/2010 la 1!01 A,&olaps
Admin, iertare dacI s5a mai vorbit, dar ce facem cu cardurile bancare/ Cum renun Im la ele/ ?rebuie
neapIrat sI ne ducem la bancI sI le lepIdIm sau aBunge doar sI le dIm foc/
48. pe 09/22/2010 la 1!0A A, admin
XColaps
6a, mergi la banca si spui ca renunti la el si motivul. Cu trebuie sa5ti fie rusine. a fie cat mai multi
care vor face asa si5si vor da si ei seama ca nu e vorba de nebunie, ci pentru unii este o problema de
constiinta religioasa. Apoi ceri sa ti se dea banii cash.
49. pe 09/22/2010 la 1!A3 A,)ihaela
&manuel <
=======..
O6espre par ,ihail nu pot sa spun decat ca, daca vrei neaparat sa ii gasesti o greseala + eu nu vreau .,
atunci greseala lui a fost cand a spus ca par 1ustin e schimbat. Cu cred ca s5a schimbat. &u nu cred ca
par 1ustin, Adrian, Proclu sau Arsenie ar putea manipulati. &i pot fi doar intelesi gresit=.*
Cu stiu daca tu tii neaparat sa fii avocatul lui pater ,ihail , luindu5i apararea=+ singura circumstanta
atenuanta=ar fi =solidaritatea de breasla=. dar eu=iti spun sincer ca nu imi asum rolul de procuror=
si=nicidecum < Ovrand neaparat sa5i gasesc o greaseala*=si sa5l incrimine)=.
Credeam ca =lucrurile sunt destul de clare=ca sa le mai de)batem acum ' pater ,ihail + folosesc acest
nume % dupa titulatura aleasa pt. site5ul personal . a facut o afirmatie mult mai grava=la adresa
parintelui 1ustin + decat aceea ca=*ar fi schimbat=* . si anume ! a spus ca Oparintele 1ustin e la limita
ere)iei=.*=apoi=tot despre sfintia sa si despre toti cei care il sustin==si sunt impotriva actelor
biometrice=a spus ca=*dau dovada de isterie=si chiar de agresivitate=si=crea)a o panica
neBustificata=.*
+ nu s5a va)ut Y au)itYinteles clar =din interviul cu parintele Arsene Papacioc / .
Pentru ca tot am redeschis acest subiect=vreau sa5ti spun ca am fost foarte sincera cand am spus ca
mi5e foarte mila de el=pe de o parte pentru ca e un sacrificat + esalonul 1,=infanterie. fiind nevoit +/.
sa iasa in fata si sa suporte
oprobiul +pe drept=<.=apoi , pe de alta parte=pentru ca=in general ma mahneste cand vad pe cate
unii ca au pornit la un drum bun=apoi=s5au lasat ademeniti Y ispititi=din stanga si din dreapta=li s5a
intunecat mintea=si=.au ratacit Calea cea dreapta=+ oare=ma cre)i =iti poti imagina=cat ma doare
inima=cand vad asa ceva=/ .
i=cu aceasta oca)ie=reitere) indemnul=de a ne ruga si pentru el=.<
5 despre=.cum ar putea lucra=persista #arul in acei preoti care savarsesc pacate strigatoare la cer
+ fiind trecuti cu vederea=sau.. mutati doar in alta parohie=manastire==. , care tin sluBbe comune cu
papistasii=si care sustin ca actele biometrice nu repre)inta neaparat un pericol Y lepadare de #ristos=
s5au postat deBa f multe articole Y marturii a unor parinti de notorietate=incat=eu=sincer=ma
abtin=.sa mai fac vreun comentariu pe aceasta tema=
5 parintele Iustin a sugerat ideea de a se constitui unele comunitati=in mediul rural=formate
din crestini ortodocsi= care gandesc la fel=Y impartasesc aceasi credinta , aceleasi idei=sunt intr5un
cuget adica=.si nu accepta sa fie amprentati=cip5i)ati=' sunt convinsa ca=nici nu s5a gandit ca printre
toti acesti mireni=nu vor fi si cel putin cativa preoti Y duhovnici=care sa5i spovedeasca=sa5i
impartaseasca=.sa5i indrume=' cred ca a spus asta , gandindu5se ca=toti acesti crestini , fiind
impreuna=le va fi mai usor sa se intareasca,sa se incuraBe)e,sa se aBute reciproc=.+ amintindu5si de
acele vremuri=e9perienta personala=.
5 igur ca=ideal < ar fi sa fie familii intregi=nedespartite=dar=din pacate=asta va fi o alta mare
durere + incomparabila cu cea a lepadarii de toate bunurile si placerile lumesti=. alaturi de alte
greutati=
Pentru ca=sotul va voi o cale=sotia alta cale=parintii=copiii=etc=astfel incat fiecare va trebui sa tina
seama de=propria constiinta=si =de cat de mult isi va dori sa se mantuiasca=igur ca=fiecare va face
eforturi sa5si atraga si casnicii pe calea mantuirii=dar..daca nu se va putea=.fiecare va trebui sa se
salve)e macar pe sine=
6ar=daca ne amintim ca =*pe 6omnul 6umne)eul nostru trebuie sa5l iubim mai mult decat pe mama
noastra=tatal nostru=copii nostri=*=si =..mi se pare absolut firesc ! daca ne gandim=reali)am ca=de
fapt , si =sotul/sotia=copii =tot 6umne)eu ni i5a dat=< ne va fi mai usor==adica=cum spunea si 1ov
si se mai spune in popor ! * 6umne)eu a dat , 6umne)eu a luat=fie numele 6omnului in veci laudat <
*
Aprecie) + si subscriu < . postura ta de=ambasador al pacii=.dar=cum spuneai tu=odata=acum
lucrurile sunt transante=si=ori intr5o parte=ori in alta=sunt doar doua optiuni=
i mie mi5ar place sa nu mai e9iste polemici=disensiuni=sa fie un consens general = unitate=
pace=.dar=
6umne)eu sa ne ierte < si sa ne aBute=
a ai inima buna <
50. pe 09/22/2010 la 2!09 A,)ihaela
&manuel <
mmmmm=.nu stiu daca acesta =e un sfat bun + o solutie . ! Ode a lua actul de identitate cu cip=.si=
apoi=de a5l arunca=*
6aca=tot ti5ai dat amprentele de la cele 2 degete=de la mana dreapta=si=tot ai semnat + de
accept < . tot cu=mana dreapta=nu stiu cat si daca < mai contea)a =sa5l arunci=.sa5l ar)i=.
;e)i tu=.*aceasta*=e o situatie=*speciala*=inedita=.*cum n5a mai fost*=.
&u=as indemna la altceva ! sa=unim cele 2 degete =cu degetul mare +opo)ant. de la mana dreapta=
si sa facem o Cruce mare , )icand ! O6oamne < iti multumim pentru tot < , iarta5ne pacatele nostre , si
apara5ne , aButa5ne sa re)istam < *
a ai inima buna <
51. pe 09/22/2010 la 2!1A A, admin
X,ihaela
probabil &manuel se referea la cei care deBa le5au luat, sa le arunce.
i intr5adevar, sa ne unim degetele intr5o sfanta Cruce si sa nu ne dam amprentele, ca niste infractori.
52. pe 09/22/2010 la 2!0$ A,)ihaela
admin <
eu=ma refeream la=AC?4E 6& 16&C?1?A?& < care=e=.*cel mai special*=..+ alaturi si de semnatura
electronica=bineinteles .
igur ca=si celelalte sunt periculoase ! cardul de sanatate,permis auto,pasaport,carduri bancare=etc=
Personal=cred ca=aceste 2 sunt Ocele mai importante OYpericuloase=pentru ca=pe langa
amprentare=+ nu mai de)volt... si toate datele=*nu vei putea vinde5cumpara nimic=*=.practic=vei fi
in afara istemului=.
Practic=actul de identitate=este AC?4E 6& 0ADA < al fiecarui om Y cetatean=.' te identifica=te
repre)inta="ara celelalte +enumerate. poti duce o viata linistita=decenta + cati oameni de la tara=au
card bancar=pasaport=permis=etc=.
Am sen)atia ca=*acesta*=pentru a=trece=neobservat=sau=a nu i se da prea mare importanta=a fost
bagat Ola inghesuiala* Y Ola pachet*=.alaturi de celelalte=.+ era un=*smen*=practicat de=valutisti=.
1n fine=e5o practica veche=cunoscuta=cand Ocineva* sau=*ceva* trebuie sa treaca =neobservat=.
6umne)eu sa ne ierte < si sa ne aBute=.
a ai inima buna <
53. pe 09/22/2010 la 9!A3 A,silvia
,a iertati, vreau sa fac o preci)are!
01>,&?:1& inseamna orice masurare a partilor fi)ice e9terioare ale unei persoane. 6eci, daca in
pasapoartele vechi avem trecute inaltimea si culoarea ochilor, s5ar putea spune ca si acelea sunt
biometrice.
pun asta pentru ca pasaportul canadian din 200- se numeste biometric, desi nu este electronic, nu
are cip. 0iometria consta in faptul ca are po)a digitala procesata, dupa afirmatiile guvernului canadian.
6eci atentie la termeni ca se creea)a confu)ii nedorite.
54. pe 09/22/2010 la 9!$0 A,+etru
X1oan r % sustin ceea ce ai scris in comentariul tau.,5am gandit si eu la varianta Bustitiei in privinta
permisului=nu stiu ce sanse ar fi sa castig=si care ar fi costul=
55. pe 09/22/2010 la 10!A6 A,Emanuel
X,ihaela, eu nu sunt avocatul nimanui, dar par ,ihail nu a )is ca par 1ustin e la marginea ere)iei' el a
)is doar ca, a spune ca tainele preotilor cu acte ar deveni invalide mai inainte ca ei sa fie caterisiti este
gresit, la marginea ere)iei. Aceasta a confirmat5o si par Adrian. 6ar par 1ustin nu sustine ca nu ar fi
valide tainele acelor preoti, deci par ,ihail nu s5a referit la par 1ustin, si nici la cineva anume' el a
vorbit la general, ca lucrul acesta e gresit.
1ar despre preotii necaterisiti si care au savarsit pacate strigatoare la cer, nu pot sa iti )ic decat ! cu
siguranta harul lucrea)a in ?ainele savarsite de ei. Cuv Paisie )ice ca si daca un preot este criminal,
daca nu e caterisit ?ainele lui raman valide. Au fost in istorie si preoti preacurvari care nu se pocaiau,
si fapta lor era si cunoscuta de lume, dar tainele erau valide, nefiind ei caterisiti. Atunci cand un preot
face asemenea fapte a5l caterisi e in puterea episcopului, iar daca episcopul nu5l va caterisi, va
raspunde impreuna cu preotul la Budecata. Aceasta nu e raspunderea noastra.
6ar sa nu e9ageram acuma agravand pacatele unora sau altora, ci mai bine sa si uitam ce greseli a
facut fiecare. Aduceti5va aminte ce spune sf iluan despre privirea atotiertatoare si infinit blanda si
iubitoare a lui #ristos, si ca &l nu isi mai aduce aminte de ce a facut fiecare din iubire.
* Pentru ca=sotul va voi o cale=sotia alta cale=parintii=copiii=etc=astfel incat fiecare va trebui sa tina
seama de=propria constiinta=si =de cat de mult isi va dori sa se mantuiasca=igur ca=fiecare va face
eforturi sa5si atraga si casnicii pe calea mantuirii=dar..daca nu se va putea=.fiecare va trebui sa se
salve)e macar pe sine=*
,ihaela, te rog, incearca sa vii cu idei ce nu aduc de)binarea. Casatoria e sf ?aina si un divort nu se
face decat pe motiv de ere)ie, sau preacurvie. 1ar actul cu cip, fara 666, nu e ere)ie, deci pentru acest
tip de act nimeni nu are voie sa isi distruga familia. Citeste in canoane si ai sa ve)i ca barbatul
+ femeia . care divortea)a de sotia + sotul . lui + ei ., afara de pricina de ere)ie sau preacurvie, o face
sa preacurveasca + il face sa preacurveasca ., deci casatoria ramane valida. * Cele pe care 6umne)eu
le5a unit omul sa nu le desparta, afara de pricina de preacurvie *, spune 6omnul. 1ti recomand sa
citesti canoanele care se refera la divort si in ce conditii se poate face el, si cele despre preacurvie.
$6. pe 09/22/2010 la 11!2$ A, tais
ma intreb oare unui ciung cum i se iau amprentele papilare-.dar unui orb cum i se
scanea!a irisul-..e limpede ca actele biometrice sunt doar o etapa pregatitoare implantului
si cine nu vede acest fapt ori e spalat pe creier ori rau intentionat. &red ca de aia au
renuntat engle!oii la actele bio ca s-au hotarat sa arda etapele, pe fondul adancirii cri!ei a
/luptei antiteroriste sau a unui ra!boi, o sa vina cu solutiasalvatoare. De#a se merge pe
ambele variante ca numarul celor cipati -la propriu- e destul de mare din toate
categoriile' nu intamplator s-a inceput cu institutiile de forta, militari nato din special
forces, ps0ops etc(..se gasesc pe net e"emple concrete.
57. pe 09/22/2010 la 11!22 A,sorin
admin,
Uda.. ne insemnam cu semnatura data.. este cipul pe identitatea noastra este, nu/V
A. sincer, sunt surprins de aceasta vi)iune noua pentru mine. fiind a p iustin vreau sa o cercete) cat
pot de bine inainte de a o aprecia in vreun fel. sunt surprins pentru ca pentru prima data aud ideea de
V2 pecetiV, una premergatoare alteia, prima e9terioara/detasata trupului uman si a doua
interioara/atasata acestuia. apoi, pentru prima data aud ideea ca sistemul statal anticrestin din
romania ar fi inainte mergatorul lui antihrist, pecetluitorul final. am nevoie de niste lamuriri. aveti
rabdare cu neputinta mea si va rog mult sa imi mai raspundeti la intrebari.
$. scriptura vorbeste despre prima pecete/ parintii/
6. daca cipul din id5ul cetatenilor statului anticrestin romania este prepecetea preantihristului,
inseamna ca crestinii din alte parti ale lumii vor scapa de aceasta prepecetluire/
58. pe 09/22/2010 la 11!A2 A,sorin
admin,
Ucum iti e9plici versetul urmator! A venit lepIdarea Ji rImNne ca acum sI vinI fiul pier)Irii. 11 ?es.
2!$.V
2 ?esaloniceni 2! $ sau 2! 2/
ma bucur ca imi pui intrebari din scriptura Uin care se gaseste viata vesnicaV. o sa5ti raspund negresit.
6omnul sa te bucure< mare bucurie imi faci<
59. pe 09/22/2010 la 1!2$ P, admin
Xsorin
1,2. nu e vorba de 2,2=10 peceti. Pecetea va fi una singura. 1nsa pasii pana la ea sunt prepeceti
+premergatoare pecetii.. Cu putem sti nici cati pasi vor mai fi pana la pecete= dupa acte cu cip poate
sa urme)e implantul cu cip s.a.m.d. au poate chiar implantul cu cip va fi pecete. Cu suntem ,afalda
ca sa spunem care va fi pecetea. ?u poti sa spui asta/
$. 1naintemergator lui antihrist este tot acest sistem mondial, care ii pregateste venirea. au ti se
pare ca nu o pregateste/
60. pe 09/22/2010 la 1!$9 P,)ihaela
&manuel <
?e inteleg=.< 0ine=fie cum spui tu=..
6umne)eu sa ne ierte < si sa ne aBute=.
a ai inima buna <
61. pe 09/22/2010 la 3!$9 P,3lavian
orin
,ai e o e9plicatie de mult rostita, la fel de simpla si clara la Parintele @rigore andu, in cartea sa
O?e9te nedorite*!
6aca la Budecata vom fi intrebati de ce am mancat paine cu cod de bare +666. pe ea mai putem
raspunde Onu aveam cum altfel* +desi se poate=., dar daca primim actul de 16&C?1?A?& cu cipul
+666. in el nu mai avem raspuns deoarece semnam cu propria constinta si mana Oeu, cutare, sunt cel
cu 666[. 6eci e limpede al cui esti, e limpede si lepadarea de #:1?>.
62. pe 09/22/2010 la 11!1- P,sorin
admin,
acum am inteles. e vorba de 2 ?es 2!2, C4 2!$<<<
deci, din acest verset intelege p iustin ca lepadarea de credinta/marea aposta)ie este acceptarea
actelor cu cip/
63. pe 09/22/2010 la 11!A2 P, admin
Xsorin
Arata in interviul Parintelui de unde reiese aceasta< fintia sa spune ca e un pacat, deci o lepadare mai
mica, dar care poate duce la lepadarea cea mare. 1ti da e9emplu despre cum s5a intamplat in
inchisoare. Eepadarea de credinta poate sa se intample si acum cu unii dintre noi, nu trebuie sa vina
antihrist intai, la fel cum s5a intamplat si in perioada comunista. Ca va fi marea aposta)ie si inchinare
la antihrist in vremea de apoi, e altceva, care nu trebuie sa ma linisteasca ca acum nu este posibila o
lepadare a mea, mai cu seama ca s5a dat deBa startul, traim inceputul acelor vremuri % dupa cum
spun in sobornicitate toti duhovnicii.
64. pe 09/22/2010 la 2!AA A,sorin
admin,
of< s5o luam cu rabdare. din 2 ?es 2! 2 inteleg ca
a. mai intai este lepadarea de credinta a 0isericii in marea ei maBoritate, adica recunoasterea
intaietatii ereticului papa ce se pregateste, schimbarea datei pastilor ce se pregateste, stricarea
posturilor ce se pregateste etc. toate astea se vor hotari in iminentul sinod Upanorotodo9V care va avea
pretentia nerusinata sa se numeasca Uecumenic 3\, prin asta confirmand in mediul ortodo9 ere)ia
ecle)iologica papistasa cum ca 0iserica recunoaste doar - sinoade ecumenice.
b. apoi vine antihristul. crestinii nu vor constitui Ubiserica oficialaV ci vor fi raspanditi care pe unde.
e bine asa/
65. pe 09/22/2010 la 12!13 P, admin
Xsorin
e bine
66. pe 09/22/2010 la -!$- P,sorin
admin,
A, $, 6. inteleg, deci, ca price pas ce pregateste venirea antihristului poate fi considerat o pecete
inainte mergatoare +prepecete. nu pentru ca e o pecete propriu)isa, ci pentru ca e un pas inainte
mergator pecetluirii.
e bine/
67. pe 09/22/2010 la 9!22 P, admin
Xsorin
da orine= sunt semnele care prevestesc= si cum )ice P Arsenie, mai si miroase a 666= :aspunde5ne
clar.. le accepti/ 6A ori 0A/ i argumentea)a raspunsul
68. pe 09/22/2010 la 11!12 P,sorin
admin,
nu cred ca e timpul acum pentru intrebari decisive. nu te pripi. panica nu arata decat putina nadeBde.
au)i/
-. de ce permite 6umne)eu pierderea atator binecuvantari pentru crestini/
69. pe 09/22/2010 la 11!2A P, admin
Xsorin
e timpul sa raspun)i si tu la nelamuririle noastre
4n raspuns la intrebarea ta ar putea fi! imputinarea credintei
70. pe 09/22/2010 la 11!$$ P,sorin
admin,
9. ce nelamuriri aveti/
Udin pricina inmultirii pacatului dragostea multora se va raci.V
deci, inmultirea pacatului e pricina racirii dragostei si a imputinarii credintei. necredinta aduce
necredinta.
asa este. sunt de acord cu voi. tot vechiul testament este plin de imputinare a credintei si de
inmultirea a pacatului la poporul lui 6umne)eu.
10. cum proceda 6umne)eu in aceasta situatie/ pe scurt.
71. pe 09/2A/2010 la 2!0A A, admin
Xsorin
ii pedepsea
72. pe 09/2$/2010 la $!19 A, admin
Xsorin
iti voi raspunde cand o sa ne raspun)i si matale=
73. pe 09/2$/2010 la 1!2$ P,sorin
admin,
care e intrebarea/ unde e comentariul meu/ puneti comentariul.
74. pe 09/2$/2010 la 2!21 P, admin
Xsorin
nu ti se pare ca esti cam agasant/ intrebarea e mai sus, referitor la ce faci tu cu actele cu cip

S-ar putea să vă placă și