Sunteți pe pagina 1din 13

Vitaminele si rolul lor n organismele vii Vitamina A Vitamina D Vitamina B17 Timp de secole marinarii care plecau n lungi

calatorii aveau de nfruntat nu numai furiile naturii ci si o boala misterioasa, care le facea oasele casante, gingiil e sngernde, totul culminnd - n cazurile grave - cu moartea individului. Aceasta boal a este cunoscuta si astazi sub numele de scorbut. A trecut multa vreme pna sa se gndeasca cineva ca exista o legatura strnsa ntre lips a alimentelor proaspete si aparitia scorbutului, si abia n 1747 s-a demonstrat ca citricele previn aparitia acestei boli. n anul 1928, un chimist a identificat su bstanta activa din citrice (prezenta si n alte fructe si legume proaspete) respon sabila de prevenirea si tratarea scorbutului. Aceasta substanta a fost denumita vitamina C. n anul 1911 a fost descoperita, prin izolare din tartele de orez o substanta care vindeca boala beri-beri, si care a fost numita vitamina, adica amina vitala, ind ispensabila vietii. Era vorba de vitamina B1. Vitaminele, mpreuna cu enzimele si hormonii, se gasesc n organism n cantitate mica si contribuie la reglarea proceselor metabolice. Pentru crestere si dezvoltare, organismele vegetale si animale au nevoie - pe lnga constituentii de baza ai mate riei vii (proteine, glucide, lipide) - de substante anorganice si de substante o rganice cu rol functional, care sa stimuleze si sa regleze procesele metabolice. Acestea sunt vitaminele si substantele minerale, care mai poarta denumirea de m icronutrienti. Lipsa vitaminelor din alimentatie provoaca tulburari grave ale organismului, num ite boli de carenta. Lipsa totala a unei vitamine se numeste avitaminoza si poat e duce la moartea animalului respectiv. De cele mai multe ori, apare o lipsa par tiala a vitaminelor, cunoscuta sub numele de hipovitaminoza, iar tulburarile met abolice n acest caz sunt mai putin grave. Excesul de vitamine n alimentatie poate duce la hipervitaminoze, care se manifest a, de asemenea, prin aparitia unor dezechilibre n desfasurarea proceselor metabol ice. Prin aport vitaminic corect n alimentatie, starea carentiala se elimina. n evolutia hipovitaminozelor si a avitaminozelor, la nceput se observa anumite tul burari generale, cum ar fi lipsa poftei de mncare, slabirea activitatii fizice si intelectuale, scaderea n greutate, oprirea cresterii la organismele tinere, star e de moleseala si inactivitate. Dupa acest stadiu initial, boala capata un carac ter specific, determinat de felul vitaminelor deficitare. Pentru a preveni dereglarile metabolice determinate de lipsa unor vitamine din h rana, alimentatia trebuie sa fie ct mai echilibrata si sa cuprinda toate principi ile alimentare. Vitaminele sunt sintetizate de plante si numai n foarte mica masu ra de organismele animale. Animalele si procura vitaminele din hrana, fie ca atar e, fie sub forma de precursori de vitamine (provitamine) care se transforma ulte rior n organism n vitamine. Exista 13 vitamine. Patru dintre ele - vitaminele A, D, E si K - sunt depozitate n tesuturile grase din organism (sunt asa-numitele vitamine liposolubile). Noua vitamine sunt solubile n apa (hidrosolubile) si sunt depozitate n organismul anima l n cantitati extrem de mici. Acestea sunt vitamina C si cele opt vitamine din gr upul B: tiamina (B1), riboflavina (B2), niacina (B3), piridoxina (B6), acidul pa ntotenic (B5), cobalamina (B12), biotina si acidul folic (B9). n cantitati mici, vitaminele sunt necesare pentru un proces normal de crestere, d

igestie, ndeplinirea functiilor cerebrale si rezistenta la infectii. n circuitul s anguin trebuie sa existe n permanenta o cantitate optima de vitamine. Excesul de vitamine hidrosolubile se elimina prin urina, iar cel de vitamine lip osolubile se depoziteaza n tesuturi (ficat sau tesutul adipos). Deoarece sunt dep ozitate si nu eliminate, ele pot deveni toxice. Organismul uman este sensibil ma i ales la excesul de vitamine A si D. Vitamina A Mai este cunoscuta si sub numele de retinol, vitamina antixeroftalmica sau vitam ina cresterii. n stare pura se prezinta sub forma de ulei (vit. A2) sau cristale (vit. A1) de culoare galbena Este extrem de sensibila la lumina, n special radiatii ultraviolete. n plante se a fla sub forma de provitamine A - carotenoidele, dintre care cel mai cunoscut est e beta-carotenul. La nivelul ficatului si intestinului acestea sunt transformate n retinoli. Beta-carotenul se gaseste n toate legumele si fructele, dar n cantitate mai mare s e afla n morcov, spanac, urzici, varza, macese, rosii, citrice, catina, pepeni, p orumb etc. Vitamina A se gaseste ca atare n uleiul de peste, ficat, lapte, galben usul de ou, unt. Vitaminele A au un rol important n cresterea organismelor tinere, n protejarea muc oaselor si epiteliilor si n procesul vederii. Carenta de vitamina A se manifesta prin dereglari ale tesutului epitelial, pielea devine uscata si cornoasa, se pro duc tulburari oculare, care n cazul carentelor grave duc la aparitia xeroftalmiei (orbul gainilor). Beta-carotenul este un colorant natural netoxic, care se foloseste n industria al imentara, farmaceutica, medicina, cosmetica si n hrana animalelor. Cantitatea zilnica necesara de beta-caroten este de 5000 - 8000 UI. Hipervitaminozele A provoaca fenomene toxice si fragilitate. Vitamina D Sunt vitamine liposolubile. Se gasesc n alimente, att n stare libera ct si sub forma de provitamine (sub forma de steroli). Se cunosc mai multe vitamine D, notate D 2 - D7. Vitaminele D nu pot fi sintetizate de organismul animal. Transformarea provitaminelor D n vitamine D se face sub actiunea energiei solare, a radiatiilor ultraviolete. La mamifere si pasari, vitaminele D se formeaza n pi ele, blana si pene. La om vitamina D3 se formeaza n cantitate mai mare n piele. Vitaminele D sunt substante rezistente la temperatura. n cantitate mai mare sesc n uleiul de peste, ficat, unt, oua, lapte, piele, drojdie de bere etc. mai mari cantitati de vitamina D se gasesc n uleiul de ficat de peste si n a subcutanata. Produsele vegetale sunt sarace n vitamina D cu exceptia unor rci si a boabelor de cacao. se ga Cele grasime ciupe

Vitaminele D au un rol fiziologic foarte important. Ele favorizeaza absorbtia ca lciului si a fosforului si formarea sistemului osos. Rolul fundamental al vitami nei D consta n reglarea metabolismului calciului si a fosforului n procesul de osi ficare. n avitaminoze D apare rahitismul la copii si osteomalacia (demineralizarea) la ad ulti. Vitaminele D se mai numesc si antirahitice deoarece previn si vindeca rahi tismul. Osteomalacia se manifesta la adulti prin demineralizarea si nmuierea oase lor, micsorarea n volum si deformarea lor. Osteoporoza se caracterizeaza prin rar efierea oaselor. Vitaminele D influenteaza favorabil metabolismul lipidelor si a

cumularea acidului citric n snge, care are rol nsemnat n procesul de osificare. Excesul de vitamine D duce la demineralizarea oaselor si la aparitia calculilor (renali, hepatici etc.). Necesarul zilnic de vitamina D pentru adulti este de 100 - 150 UI, iar la copii de 120 - 200 UI. Se recomanda ca n cazul unor fracturi sau aparitiei unor tulbura ri metabolice ale calciului si fosforului, sa se mareasca doza zilnica la 500 700 UI. Vitamina B17 Nu, nu este vorba de binecunoscutul bombardier american! Este vorba despre o vit amina, mai putin cunoscuta, dar foarte controversata n lumea medicala. Dupa ani d e cercetari, biochimistul dr. Ernest Krebs a izolat, n 1950, o noua vitamina pe c are a denumit-o B17 - cunoscuta si sub numele de amigdalina (sau laetrile). Se face din ce n ce mai auzita opinia conform careia cancerul ar fi o boala cauza ta de o deficienta nutritionala. Nu ar fi vorba despre o bacterie, un virus sau o toxina misterioasa, ci pur si simplu despre absenta unei substante pe care omu l modern a eliminat-o din dieta sa: vitamina B17. Smburii de caise - pe care i mncam cu mare placere cnd eram copii - sunt cea mai bog ata sursa naturala de vitamina B17. n general, semintele fructelor (mai putin cit ricele) contin aceasta substanta, care le confera un gust amarui, specific. Conf orm studiilor dr. Krebs, consumul zilnic a 7-10 smburi de caise previne aparitia cancerului. Amigdalina este alcatuita din doua molecule de glucoza, o molecula de acid cianh idric (compus anti-neoplastic) si o molecula de benzaldehida (analgezic). Comerc ial, amigdalina (vitamina B17) se prepara din smburii de caise. Tratamentul, considerat n prezent neconventional, consta n injectarea intravenoasa a unor doze de amigdalina timp de doua-trei saptamni, urmat de doze orale, pentr u mentinere. Aceasta metoda nu este acceptata de medicina "ortodoxa", care reclama lipsa unor dovezi concrete legate de proprietatile vitaminei B17 de prevenire si vindecare a cancerului. nsasi ncadrarea amigdalinei ca ?vitamina? este contestata. Studiile sponsorizate de Institutul National al Cancerului nu au putut pune n evi denta proprietatile terapeutice ale amigdalinei sintetizate din smburii de caisa n vindecarea cancerului. n plus, au fost nregistrate cazuri de deces prin otravire cu cianura n urma unor doze orale de amigdalina. Adeptii terapiei neconventionale (pro-amigdalina) declara ca exista dovezi n spri jinul tratamentului cu amigdalina, dar ca ele nu sunt luate n considerare, din mo tive financiar-politice: companiile farmaceutice multinationale nu sunt interesa te de promovarea acestui tratament, ele neavnd nici un drept (brevet, patent) asu pra vitaminei B17. Tratamentul cancerului cu vitamina B17 este ilegal n SUA - pacientii suferinzi de cancer care-si pun sperante n aceasta metoda trebuind sa urmeze tratamentul spec ific la clinici din alte tari: Australia, Germania, Belgia, Anglia, Grecia, Isra el, Italia, Mexic, Peru, Spania, Elvetia etc. Costul unui asfel de tratament var iaza ntre 2000 si 5000 USD pe saptamna... Pna ce medicina moderna va proba eficienta sau ineficienta acestui tratament, un ... smbure de adevar exista. Amigdalina era cunoscuta cu mii de ani n urma, n China si Egiptul antic, fiind ext

rasa din migdale amare (de unde vine si denumirea). Un papirus egiptean, vechi d e peste 5000 de ani, mentioneaza utilizarea "aqua amigdalorum" n tratamentul unor tumori ale pielii. Grecii si romanii s-au folosit, la rndul lor, de proprietatil e terapeutice ale amigdalinei. De asemenea, numeroase triburi de indieni (Navajo , Karakorum etc) consuma frecvent bauturi preparate din smburi de fructe, bogate n amigdalina ? n rndul acestora nenregistrndu-se nici un caz de cancer. Nu stim de partea cui este dreptatea, timpul si cercetarile ce vor fi ntreprinse vor lamuri aceasta disputa. Poate ca sursa naturala (smburele) este mult mai buna dect compusul comercial. Pna atunci, sfatul nostru este sa mncati ct mai natural si ct mai variat! Nov 17, 1999

AM FOST MINTITI! Recent am descoperit un site cu multe documentare interesante p rintre care si unul care dovedeste cum cancerul NU este provocat de poluare ci d e LIPSA VITAMINEI B17. De ce stiinta nu vrea sa accepte demonstratia? Pentru ca inca se scot bani frumosi din aceasta afacere. Dar pe spinarea cui? Asa ca daca stiti pe cineva suferind de cancer recomandati-i sa manance alimente bogate in v itamina B17, cum ar fi samburii de caise. Pentru downlodarea filmuletului 30+30 minute dati click pe linkurile urmatoare: PARTEA 1 si PARTEA 2. Site-ul mai contine si alte documentare extraordinare, insa nu au si subtitrare in limba romana. Dar pentru cine cunoaste engleza ii recomand sa-l verifice. Nu uitati si despre adevarul din spatele atacurilor din 11 Septembrie. Niste docume ntare de nota 10 !

Da, e neaparat indicat sa te apuci sa manaci samburi de caise. Intoxicatia cu ac id cianhidric care vine din asta e doar un efect secundar al placerii pe care ti le ofera. Comentariu prin machiavellian septembrie 30, 2007

Am inteles ca acest acid ataca NUMAI celula canceroasa. In acel filmulet este ex plicat mai pe larg. Oricum exista si o soluti emai sigura din cate am inteles: L etril-ul. Comentariu prin sceptik octombrie 4, 2007

Vrei sa risti?;) Letrilul e glucozida cianhidrinei benzaldehidei. Dupa ce se eli mina glucoza ramane acid cianhidric si benzaldehida. Iar in privinta acdului cia nhidric te poti interesa si tu. Comentariu prin machiavellian octombrie 4, 2007

ramane, acel acid dar am inteles ca afecteaza numai celula canceroasa. Este o en zima care desparte acel acid care se produce din cate am inteles in preajma celu lei canceroase. Practic numai c ancerul moare. Un efect asemantor il produce pan creasul care elimina o substante/enzima care impiedica formarea cancerului asa s pune in filmulet. Oricum nu mananca nimeni castroane de samburi de caise odata s au litri de letril. Cert este ca la persoanele care au in organism B17 s-a const

atat absenta cancerului. Filmuletul este explicit, nu pot acuma traduce rea ma pricep la chimie Comentariu prin sceptik octombrie 4, 2007

Nici nu p

culmea! am mancat ceva mai multi samburi de caise si am avut o tulburare severa, stare de lesin cu dureri de cap,dezechilibru in urma ridicarii de pe loc,tremur de maini picioare .aiurea a mai fost,si am mancat initial din placerea de ale sim ti gustul amarui. Comentariu prin mirela iulie 6, 2008

mai, chestiile astea trebuie vorbit cu un medic de specialitate, nu cu oricie me dic, ci un prieten de familie care nu ar minti. Comentariu prin eueu noiembrie 29, 2008

Da.Probabil ca nu e recomandat si persoanelor care sufera de cancer pulmonar.Unc hiul meu a avut cancer pulmonar,si i-am dat cate un sambure de caisa pe zi.Rezul tatul nu era cum m-am asteptat si nu a dat miracole,desi in ultima faza cautam d isperata produse antitumorale. Mai nou,am auzit despre cancer, boala secolului ,ca nu ar fi din cauza alimentatiei proaste,tutunului,etc ci din cauza aerului poluat,radiatiei,etc. Probabil ca metabolismul nu prea are legatura cu inmultirea necontrolata a celul elor. Se pare ca superiorii nostri nu ne cam vor in viata.Sunt convinsa ca tot cei cu ba ni sunt tratati de cancer. Unchiul meu a stat acasa(pentru ca nu erau locuri la spital-banii statului nu se mai ajung),sa chinuit acasa,si evident a murit.Stiu ca e o boala cumplita. Ideal ar fi sa luam noi masuri.Dar cine va investi in sanatatea noastra?Oare sta tul,care ne baga tot mai multe facturi pe gat?mai multe nu as vrea sa zic,raman la fel ca ceilalti neputincioasa,in speranta ca intr-o zi vom trai mai bine. Comentariu prin Maties Marcela decembrie 21, 2008

Din cate am inteles de pe site-urile straine, doza recomandata de vitamina B17 p entru preventia cancerului ar fi furnizata cam de 1 sambure de caisa la 10 kilog rame grutate corporala. Deci pentru o greutate medie de 70 de Kg ar trebui consu mati cam 7 samburi de caisa pe zi. Asta e valabil pentru preventia cancerului as a cum se spune pe site-uri. Insa pentru tratarea cancerului cred ca trebuie mari ta un pic doza . Un sambure de caisa pe zi pentru un bolnav de cancer este din paca te EXTREM DE PUTIN!!!!!!! Sunt multe informatii pe internet despre vitamina B17, cantitatea de letril (amigdalina sau vitamina B17) care se poate lua zilnic in caz de boala sau pentru prevenirea acesteia. Am observat, de asemenea, supliment e de vitamina B17 care se pot comanda de pe internet. Comentariu prin Vashi decembrie 31, 2008

Se consuma 5 miezuri de caise pe zi ca profilactica si chear ca remediu. Nici un fel de efecte secundare!Se poate folosi in orice cantitate,daca ii aveti liber.Ei trbuie sa fie proaspeti,uscati,nu prajiti. Din samburii de caise si migdale se prodice cea mai puternica otrava in lume-Aci dul cianuric.Miezul mai contine si el ceva intr-o masura mai mica atata incat e de ajuns ca sa distruga celulele de cancer. Pe internet sant multe dovezi ca acest remediu lucreaza sigur.Mai e buna si ciup erca cea mai otravitoare,se face un lichid si in cantitati mici se bea. Comentariu prin xamo Terapia cu laetril ianuarie 3, 2009

Laetrilul este o substanta chimica nrudita cu amigdalina din smburii de caise, sau de mere. Sustinatorii laetrilului considerau ca boala canceroasa se datoreaza c arentei vitaminice si ca laetrilul poate sa vindece cancerul, fiind un fel de vi tamina care distruge selectiv celulele canceroase. Studiile clinice efectuate pe pacienti cu boala canceroasa carora li s-a adminis trat laetril au aratat nu numai ca aceasta metoda este ineficienta ci prezinta s i riscuri. Nici unul dintre cei 178 de pacienti nu s-a vindecat si nu a nregistra t vreo ameliorare a simptomelor bolii. De fapt, unii dintre subiecti au prezenta t simptomele intoxicatiei cu cianuri, substante toxice care rezulta prin descomp unerea n organism a laetrilului. Comentariu prin Nadia ianuarie 15, 2009 comentariu, ca sa nu fiu acuza el, iar tratamentul cu laetril stat de vorba. Poate acidul ci samburi pe zi de migdale n-au

Nadia nu cred ca ai dreptate. Ti-am dat drumul la t ca trag numai intr-o parte. Nu sunt de acord cu mi-a fost confirmat de cativa doctori cu care am anhidric face rau celor ce beau o galeata. Cativa cum sa te intoxice cu cianura. Comentariu prin sceptik

ianuarie 16, 2009

In copilarie nu prea aveam pofta de mancare dar imi placeau foarte mult caisele dar mai cu seama samburii lor.Am strans cateva pungute de hartie cum erau la vre mea aceea si am tot mancat din acei samburi pana la un moment dat cand din senin m-au apucat niste greturi,varsaturi,dureri de cap .Am ajuns la spitalul de copi i mai mult moarta decat vie si nimeni nu-si putea explica motivul starii mele.Ma ma fiind taranca nu le-a spus doctorilor despre pungutele cu samburi de caise pe care le ingerasem.Cu chin cu vai mi-am revenit dar cativa ani mai tarziu un far macist foarte bine pregatit a reusit sa-mi explice ca daca mai consumam mult din acei samburi puteam sa mor.Poate aveti dreptate ca in cantitati mici ar putea f i buni dar mie nu cred ca mi i-ar mai trebui vreodata. Comentariu prin Mariana februarie 3, 2009

Va rog traduceti in limba romana. Multumesc! Comentariu prin Malina Parvan februarie 3, 2009

Amigdalina nu e toxica, am citit destule articole despre asta si multi oameni au fost vindecati de cancer.Cel mai eficient este ca laetrilul se fie injectat int ravenos , se tine dieta mai stricta la inceput, fara carne si se iau vitamine si minerale.Normal ca sunt multe articole in care se spune ca amigdalina e toxica, ca oamenii sa fie derutati, e doar interesul medicilor, comp. farmaceutice( in special al americanilor)fiindca se gindesc numai la benificiile lor si nu ale no astre.De ce eschimosii se ceilalti oameni din filmul video prezentat despre vit B17 nu au murit fiindca maninca asa multe caise si simburi si traiesc peste 120 ani?Vizionati filmul si va lamuriti? http://www.1cure4allcancer.com/the_ultimate_one_page_cancer_report.html Comentariu prin simon februarie 5, 2009

Personal cred ca nimeni nu ascunde nimic. Medicina stiintifica nu poate privi de cat chioras un astfel de tratament si din motivul bine intemeiat ca nu i se cuno sc toate consecintele. Daca acidul cianhidric ar actiona doar asupra celulei can ceroase ar fi perfect, n-am mai avea nevoie de medicina moderna. Cum asa ceva ne este inca necunoscut, ramane sa actionam fiecare dupa cum crede. Eu as manca sa mburii de caisa doar pentru efectul halucinogen temporar:P. Nu cred c ar trebui sa credem ca exista forte oculte care sa dusmaneasca omenirea si sa o tina in ig noranta voit. Forte oculte sunt, dar interesele lor bat in cu totul alte parti.

Plus, nici nu sunt un umanist ca sa ma intereseze prea mult cum este mintit neam ul omenesc. Pe un om mort in lume nu cred ca-l mai poate interesa nici macar cip urile biometrice. Ce daca carcasa mea poarta un cip? Comentariu prin Total Anormal martie 15, 2009

Hmm .. exista vindecari sau ameliorari semnificative pentru multe boli, nu doar pentru cancer. In 89 a fost o conferinta despre un studiu pe pacienti cu SIDA; studiul dura apr oape 200 de zile si la mijlocul perioadei rezultatele au fost atat de bune incat cercetatorii, in naivitatea lor ( ca sa nu spun prostie) au iesit la conferinta . Rezultatele erau fantastice .. dar FDA s-a suparat si a inchis tot. Nu pentru ca nu era bun tratamentul ci pentru ca studiul arata ca exista potential de insa natosire, basca viata respectivilor bolnavi era super buna. O sa-mi caut notitel e din anii trecuti sa gasesc documentele. Poliomielita .. vestita polio .. vindecata in timpul epidemiilor, simplu si efic ient, in 24-36 sau 72 de ore, foarte rar mai mult de 72 de ore. Vindecata de MED ICI nu de vraci Doar ca erau medici destepti, neindoctrinati si carora le pasa pe bune de oameni .. Stii care-i necazul cu toate tratamentele curate si eficiente? Nu aduc bani mult i, majoritatea nu sunt patentabile. Asa ca nu intereseaza pe nimeni. Ba da .. FD A si EMEA sunt interesati sa le omoare. In rest e liniste si pace si primavara a fara Comentariu prin nostrabrucanus martie 25, 2009

Asa e, multumesc pentru interventie. Te-am adaugat in blogroll ca te citesc de c eva vreme si esti constant . Insa fa ceva cu thema aia. Este foarte obositare. Si saccsiv si bataiosu au bloguri bune, dar thema aleasa si tot soiu de mfaze bo lfuri si italize nu fac decat sa devina ilizibile . Doamne-ajuta! Comentariu prin sceptik martie 25, 2009

nu mai am datele ref conferinta mentionata .. dar uite ceva interesant ref cancer : http://integrativemed.kumc.edu/documents/Intravenous%20Ascorbate%20as%20Chemothe rapeutic%20Agent.pdf Este un pdf care povesteste multe, cu protocol cu tot pentru tratamentul canceru lui cu vitamina c intravenos + alti nutrienti in functie de pacient. Evident .. Romania face parte din tarile unde a incetat productia de vit C injectabila La fel si productia de vitamina D injectabila. Chestia cu tema .. hmm nu m-am gandit. Probabil deformare de la citit + marker pe text. Danke! La fel si Rolurile vitaminei C si al vitaminei D in cancer fac parte dintr-unul din cele m ai crunte razboaie intre medicina main stream si medicina non main ste Comentariu prin nostrabrucanus martie 25, 2009

Ai ceva pe blog concret, pe aceasta tema? Sa pot prelua? Comentariu prin sceptik martie 25, 2009

nope. Nu am avut timp de tradus / extras din studii nici pentru vit C, nici pent ru polio nici pentru vit D; daca le las in engleza/ franceza etc vor fi putin ac cesibile romanilor. hmm .. dar vor fi

Comentariu prin sceptik

martie 25, 2009

nu mai am datele ref conferinta mentionata .. dar uite ceva interesant ref cancer : http://integrativemed.kumc.edu/documents/Intravenous%20Ascorbate%20as%20Chemothe rapeutic%20Agent.pdf Este un pdf care povesteste multe, cu protocol cu tot pentru tratamentul canceru lui cu vitamina c intravenos + alti nutrienti in functie de pacient. Evident .. Romania face parte din tarile unde a incetat productia de vit C injectabila La fel si productia de vitamina D injectabila. Chestia cu tema .. hmm nu m-am gandit. Probabil deformare de la citit + marker pe text. Danke! La fel si

Pai pune-le la tine sa da ncoace si in masura timpului voi traduce. Eventual putem imparti pe capitole daca crezi ca poti contribui . Is bune si in engleza, fara traducere. Stiu atat engleza cat si franceza. macar sa facem un rezumat In masur a timpului si daca nu e prea gros studiul

de cancer stiam de mult ca laetril sintetizat de dr. krebs este unul din tratame ntele controversate ale cancerului.. totusi faptul ca tratamentul a fost interzi s in sua i-a crescut oarecum popularitatea.. oricum cand tumora dilacereaza foar te mult din tesutul gazda nu mai face mare lucru.. pt ca fizic nu mai este posib il.. sunt multe teorii: una lansata de dr royal rife cf careia cancerul e produs de un virus pe care l-a izolat si l-a inoculat la soareci si toti au facut canc er.. alta ca ar fi produs de un parazit si in perioadele in care se administreaz a deparazitante si tumora regreseaza.. dar oricum nu vreau sa va plictisesc.. ps .. in terapia cancerului e mai importanta vitamina a decat vitamina c mai ales i n stadiile avansate ale bolii..

daca mai e cinava interesat de terapii alternative ale cancerului : ciupercile r eishi si maitake.. au proprietati antitumorale excelente, previn metastazarea, s

unt ajuvante exceptionale in chimioterapie amplificand efectele benefice si redu cand efectele adverse nedorite ale acestora.. in japonia ciuperca reishi a fost inclusa pe lista tratamentelor conventionale ale cancerului.. daca doriti mai mu lte informatii despre terapii oncologice conventionale sau necoventionale va sta u la dispozitie.. eu cu asta ma ocup deci cred ca documentarea nu este o problema.. Efectele benef ice pe care vitamina A le are in oncologie constau in faptul ca inhiba cresterea unor celule canceroase in vitro; de asemenea ea transforma unele celule cancero ase in celule normale.. are un efect benefic in limfomul celulelor cutanate T (m icoza fungoida la pacientii cu tumori epiteliale).. asocierea cu radioterapia fo arte eficienta in tumori mamare.. acidul retinoic (una din cele 3 forme ale vita minei A) este mai activ ca agent antitumoral decat palmitatul de retinil sau ace tatul de retinil.. retinoizii inca nu sunt folositi ca sprijin de baza in terapi a anticanceroasa dar sunt dovezi clare si crescande despre efectul antitumoral m ai ales in melanom malign (malignizarea celulelor pigmentare, fiind cel mai agre siv tip de cancer), in carcinomul cu celule scvamoase mai ales al capului si gat ului, ,determina reversibilitatea efectului infectios al papilomavirusului (care este unul din exemplele clasice de virus oncogen, ca si virusul gripal si herpe svirusul) pe langa acestea are un rol important in profilaxia cancerului, fiind u n agent antipromotor alaturi de antioxidantii fenolici ( promotia este ultima et apa reversibila a procesului de conversie a unei celule tumorale intr-o celula m aligna) in combinatie cu ciclofosmida(un agent chimioterapic alchilant) determina o regresie majora a cresterii tumorale, mai mare decat a ciclofosmidei administ rata exclusiv. este ineficienta in cancerul nonepitelial.. nu am articole electr onice si nu pot pune dar oricum sunt pline de termeni specifici si nu cred ca ar ajuta pe nimeni sa inteleaga mersi pt sprijin sceptik vitamina c cum am mai spus nu e asa spectaculoasa: este utila inainte de radiatii sau chimioterapie, poate constitui o terapie alternati va pentru a preintampina posibila rezistenta a celulelor canceroase la unele med icamente citostatice este un antioxidant si imunostimulant de asta se foloseste m ai mult in terapia cancerului dar spre exemplu antioxidantii polifenolici din ce aiul verde au efect antioxidant de 40 de ori mai mare decat vitamina C si de 20 de ori mai mare dect vitamina E asa ca pun o simpla intrebare

Amice. Cred ca ar fi bine sa mai citesti despre fosforul alb UMAI carnea e mare tampenie AI cam tras chilul la chimie . SI unde a spus Tutea aia? Cartea si pagina si citatul exact. Comentariu prin :. :. septembrie 30, 2007

Ce spui tu acolo cu N

Unu Petre Tutea, ntre Dumnezeu si neamul meu, cap. Alchimia, ed Anastasia 1992. Cr ed ca asta vrei sa stii. Citatul este exact cum l-am spus. Sper sa il gasesti in acest capitol, oricum in volumul susmentionat este sigur. nu am obiceiul sa not ez si paginilie. Ele pot fi diferite, in functie de editie. Doi am mai chiulit de la orele de chimie ce-i drept insa ceea ce am spus despre fosforul alb poate fi verificat. A ori dlodezi filmuletul si vezi+auzi cum un so ldat american spune cu gura lui ce face fosforul alb precum si numele secret pen tru aceasta operatiune, cunoscut numai de soldatii americani ori B poti face un search pe google. Uite un mic exemplu: In contact cu pielea, fosforul alb provoac a arsuri cumplite, care ajung pina la os, continuind sa arda atit timp cit se af la in contact cu oxigenul . Linkul: http://www.presaonline.com/stire/israelul-recu noaste-ca-a-folosit-fosfor-alb,31559.html. As vrea sa completez ca fosforul alb

reactioneaza cu oxigenul si apa, singura metoda de protectie fiind noroiul umed, dupa spusele aceluiasi soldat american din documentarul de mai sus. Lamurit? Daca esti si mai sceptic decat mine poti intra pe: http://mparent7777-2.blogspot .com/2007/09/shake-n-bake-what-white-phosphorus-does.html Se poate observa cu usurinta ca hainele sunt intacte. White phosphorus can cause injuries and death in three ways: by burning deep int o soft tissue, by being inhaled as a smoke and by being ingested. Extensive expo sure in any way can be fatal. [edit] Effects of exposure to WP weapons Incandescent particles of WP cast off by a WP weapon s initial explosion can produ ce extensive, deep (second and third degree), painful burns. Phosphorus burns ca rry a greater risk of mortality than other forms of burns due to the absorption of phosphorus into the body through the burned area, resulting in liver, heart a nd kidney damage, and in some cases multi-organ failure.[25] These weapons are p articularly dangerous to exposed people because white phosphorus continues to bu rn unless deprived of oxygen or until it is completely consumed, in some cases b urning right down to the bone. In some cases, burns may be limited to areas of e xposed skin because the smaller WP particles do not burn completely through pers onal clothing before being consumed. According to GlobalSecurity.org, quoted by T he Guardian , White phosphorus results in painful chemical burn injuries [26] . [edit] Exposure and inhalation of smoke Burning WP produces a hot, dense white smoke. Most forms of smoke are not hazard ous in the kinds of concentrations produced by a battlefield smoke shell. Howeve r, exposure to heavy smoke concentrations of any kind for an extended period (pa rticularly if near the source of emission) does have the potential to cause illn ess or even death. WP smoke irritates the eyes and nose in moderate concentrations. With intense ex posures, a very explosive cough may occur. However, no recorded casualties from the effects of WP smoke alone have occurred in combat operations and to date the re are no confirmed deaths resulting from exposure to phosphorus smokes.[26] The Agency for Toxic Substances and Disease Registry has set an acute inhalation Mi nimum Risk Level (MRL) for white phosphorus smoke of 0.02 mg/m, the same as fuel oil fumes. (By contrast, the chemical weapon mustard gas is 30 times more potent : 0.0007 mg/m.)[27] [edit] Oral ingestion The accepted lethal dose when white phosphorus is ingested orally is 1 mg per kg of body weight, although the ingestion of as little as 15 mg has resulted in de ath.[28] It may also cause liver, heart or kidney damage.[29][30] There are repo rts of individuals with a history of oral ingestion who have passed phosphorus-l aden stool ( smoking stool syndrome ).[28] http://en.wikipedia.org/wiki/White_phosphorus Trei: simbolul folosit de tine :. este specific francmasonilor? Stiai ? Ori este deja cooptat Comentariu prin sceptik septembrie 30, 2007

Sertarule, tu ai cam chiulit in liceu de la chimie. Si asta ti-o spune un chimis t.

Comentariu prin machiavellian

septembrie 30, 2007

2. Tot Tutea despre americani: Omul, cnd e singur, poate face fel de fel de unelte. Adica devine american, spun e u. Eu as scrie peste Statele Unite astfel: Omul este un animal care fabrica unelte. M-au ntrebat uni i care snt foarte filoamericani ce cred despre americani. Snt lacatusi cosmici, domnule, leam zis. India, de pilda, este inferioara tehnic Americii. Nici nu ncape ndoiala: America o bagala ji letca. Da spiritual America e o Ghana; pe lnga India e primitiva. Americanii nu mor n razboi. Snt supranarmati. Dau lovituri zdrobitoare. La ei cine face economie la munitie raspunde n fata Senatului. Eu nu pot fi americanofob dect n ceea ce priveste descompunerea religioasan secte. Dar din punct de vedere politic si noi si rusii ar trebui sa avem n frescele din biserici un Col umb, caci fara el nvatam acum nemteste cu dictionarele pe genunchi. n belsugul de-acolo nu poate aparea o gndire teologica. Americanii n-au vocatie; l invoca pe Dumnezeu doar ca sa le binecuvnteze pravaliile. Ei gndesc negustoreste. Exercita stapnirea lumii doar la casele de bani . 1. Ok. Sa imi dai adresa sa iti trimit un manual experimental de chimie Acolo o sa gasesti si cum se pastreaza fosforul Cre inca odata ca nu ai inteles comentariu meu. Iti propun sa experimentezi sing ur cu fosfor alb pe hainele tale. Oricum ai grija desi cred ca nu o sa ajungi nic iodata in faza in care sa experimentezi singur ceva ca sa vezi ca daca ceva e in cendiar nu arde doar pielea Have fun. Oricum poti sa incepi cu fierul de calcat i ncins la rosu si camasa 3. E un trunghi dreptunghic. Sa iti trimit si un manual de geometrie si unul de trigonometrie si o culegere de probleme a lui Gheba? Comentariu prin :. :. septembrie 30, 2007

aproape toate firmele din textu`ala au un lucru` comun sunt ale israelienilor http://david0ff.wordpress.com/2007/09/29/despre-antisemitism/ Comentariu prin david0ff @Davidoff, sunt pe dracu D:D septembrie 30, 2007

Sunt pe actiuni. Te pomenesti ca esti broker sau CEO :D: septembrie 30, 2007

Comentariu prin :. :.

nu sunt broker si mi`as dori sa fiu CEO dar locurile alea(nu toate ) sunt ocupate de baieti cu numele Shalom si Ben.da un search pe wikipedia.(nu sunt antisemit, fa ceam o constatare). Comentariu prin david0ff octombrie 1, 2007

Davidoff, sincer, parerea mea este ca ai o viziune de piata de flori din obor de spre economia mondiala http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_business_leaders_in_2006 Comentariu prin :. :. octombrie 1, 2007

imi pare rau sa te dezamagesc, dar vorbesc in cunostinta de cauza.VORBESC STRICT DESPRE COMPANIILE DIN TEXTU` ALA. urmareste`ma.

Shell a fost fondata de Marcus Samuel(un evreu), iar pe la 1900 compania era det inuta de fam Rotschild.Daca esti destul de naiv sa crezi ca o asemenea putere cu m e familia aia a pierdut controlu` Shell, nu mai citi restul comentariului meu. Exxon(cea mai mare companie din istoria petrolului)apartine de familiile Rockefe ller/Rotschild. Mobil face parte din Exxon.deci are aceiasi beneficiari. Amoco a fost fondata in 1920 de 2 evrei, tata si fiu, Louis si Jacob Blaustein.M ai tarziu s`au asociat cu Rockefeller(cauta legaturile lui Rockefeller cu famili a Rotschild, pentru ca nu ma astept ca tu sa fi citit in viata ta ceva despre lu crurile astea, desi vad ca esti pasionat de carti). tot ce ti`am zis e verificabil si fara presupuneri.daca vrei sa mai discutam pe tema asta(ca suntem offtopic-iar tu m`ai jignit-, iti dau bucuros id`u de mess. Comentariu prin david0ff octombrie 2, 2007

Davidoff, nu cred ca te-am jignit. Raspunsul tau nu este un argument si nu demon streaza nimic din ce ai spus, in afara, de indirect viziunea de ta de piata agro alimentara legata de economia mondiala Daca te simti jignit, sa fi sanatos, ca eu nu sunt mama ranitilor. Poti sa te oblojesti cu Cutaden ca sa nu te usture Comentariu prin :. :. octombrie 2, 2007

daca poti sa imi dai un contraargument la ceea ce am zis eu, iti raspuns si eu c u placere daca nu, te las sa te intorci la produs compost pentru ciuperci si cules mure.cele bune. Comentariu prin david0ff octombrie 2, 2007

Davidoff, sa te citez .Daca esti destul de naiv sa crezi ca o asemenea putere cum e familia aia a pierdut controlu` . Asta nu e argument asa ca nu vad de ce trebu ie sa aduc un contra-argument . Pe langa manualul de economie ar trebui sa iti trimit si o carte de logica. Sa imi dai neaparat adresa. Distractie placuta . Si apropos de contra-argumentele tale: http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Dutch_Shell unde scrie ca The Royal Dutch/Shell Group of companies was created in February 1907 when the Ro yal Dutch Petroleum Company (legal name in Dutch, N.V. Koninklijke Nederlandsche Petroleum Maatschappij) and the Shell Transport and Trading Company Ltd of the Un ited Kingdom merged their operations a move largely driven by the need to compet e globally with the then monopolistic American oil company, Standard Oil. The te rms of the merger gave 60% of the new Group to the Dutch arm and 40% to the Brit ish. . Adica aia de care vorbesti tu au ramas cu 40%. 40% e mai mic decat 60%. Teo retic asta inseamna ca ai pierdut controlul(ce avantaje ai dintr-un astfel de me rging e o alta poveste, de obicei inseamna bani mai multi). Probabil respectiva familie inainte de merging avea un procent mai mic de 100%. Hai sa presupunem pr in absurd ca 51%. Poti sa imi spui cat la suta din noua companie mai detine fami lia dupa merging Despre partea olandeza scrie ca: Royal Dutch Petroleum Company was a Dutch company founded in 1890 by Jean Baptist e August Kessler, along with Henri Deterding and Hugo Loudon, when a Royal chart er was granted by Dutch king Willem III to a small oil exploration company known as Royal Dutch Company for the Exploration of Petroleum Wells in the Dutch Indie s . Nu stiu cat de evrei erau respectivii Ar mai fi: http://en.wikipedia.org/wiki/Jeroen_van_der_Veer e evreu sau nu? Eu nu mi-am dat seama .Pai daca e CEo acolo clar e evreu in logica ta )) Probabil ceva util pentru argumentatia ta ar fi: http://en.wikipedia.org/wiki/Controversies_surrounding_Royal_Dutch_Shell poate c a e un link util pentru tine Si ceva si mai util pentru cunostintele tale generale:

http://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Popper http://en.wikipedia.org/wiki/Falsifiability unde gasesti un capitolas despre teo ria conspiratiei Apropos ai lucrat vreodata pentru o multinationala (sa nu intelegi o firma mica care a deschis un birouas intr-un apartement de bloc)? Cred ca ar fi o experient a utila de viata Si cred ca e suficient. Lectura placuta . Comentariu prin :. :. octombrie 2, 2007

haahah .nu tin minte sa fi zis ca toti CEO sunt evrei(si daca ar fi, nu ar fi nici o problema) am zis doar ca mi`ar placea mie sa fiu. Apropo, in caz ca nu ai prins ironia din textu` ala cu firmele postat de sceptik , toate au legatura intre ele.eu nu am spus ca evreii controleaza totul pe lumea asta, doar am sugerat ca anumite firme de acolo sustin razboiul din irak si pe cei care l`au pornit.hai sa incheiem discutia, pentru ca nu avem cum sa ne facem intelesi cu un post pe zi.viata buna! Comentariu prin david0ff octombrie 4, 2007

[...] mai jos cateva imagini. Orice comentarii asupra lor sunt de prisos. De ase menea cititi si despre atacul cu fosfor alb din [...]

S-ar putea să vă placă și