Sunteți pe pagina 1din 15

SAGA Software

Programe de contabilitate

Home
Despre

Submit

Home > Declaraii > D394. Precizrila precizri.

D394. Precizrila precizri.


July 4th, 2016CristiLeave a commentGo to comments

Se pare c legat de noua declaraie, deja sunt necesare unele precizri. Cred c va fi oarece
nebunie n august la primele depunere, dar pn atunci s relum, poate mai explicit, ni te
chestiuni.
Ce documente se declar n D394?
Doar facturile primite sau emise (fie c vorbim de facturi simple, facturi
simplificate, bonuri de cas cu valoare de factur simplificat, cu taxare invers, indiferent c sunt
sau nu n sistemul de TVA la ncasare), valoarea vnzrilor cu amnuntul efectuate prin case de
marcat fiscale, file din carente de comercializare, borderouri de achizi ii sau cumprri pe baz de
contracte.
Nu se declar avize, note de transfer, facturi proforma, facturi pentru achiziii intracomunitare de
bunuri sau livrri intracomunitare de bunuri, facturi pentru servicii intracomunitare (cele ce se
declar prin D390)
Numerele i seriile de facturi ce sunt i cnd se declar?
Oameni buni citii cu atenie nu trebuie s introducei sau s declarai seriile i plajele
de numere utilizate de ctre furnizorii dumneavoastr!
Se declar i se folosesc, exclusiv, seriile i numerele alocate de dumneavoastr
facturilor pe care le emitei dumneavoastr ctre ter i.
Este incredibil ct de mult lume are impresia c trebuie s declare seriile i plaja de numere
folosit de furnizori. INCREDIBIL Nici o secund nu a cerut nimeni a a ceva i nimeni vreodat nu
a scris asta. Cu toate astea, e, repet, incredibil ct de mul i au impresia c, de fapt, i aceste date
trebuie raportate.

Cum operai intrrile n SAGA?


Primii factur?
Dac DA:
factura este cu taxare invers? Da o operai folosind la tip T taxare invers. Atenie!
Dac nu avei partea de stocuri activ, la generarea D394 n PDF vei completa la fiecare pozi ie n
parte codul specific taxrii inverse. Dac avei partea de stocuri, codurile pentru D394 se
completeaz la fiecare articol pentru care se aplic taxarea invers n Fi iere-Articole-Detalii.
factura nu este cu taxare invers? Folosii la tip Factur cnd o introducei.
furnizorul sau dumneavoastr aplicai sistemul de TVA la ncasare? dac da i nu se
aplic taxarea invers, vei bifa opiunea TVAi
factura este una pentru servicii de turism sau bunuri second-hand la care se aplic
taxarea marjei de profit? operai intrarea pe tipurile U Servicii de turism sau H Achiziii
second-hand

factura este nsoit de bon fiscal? Nu conteaz! se aplic tot regulile de mai sus. De
ce? Pentru c e factur n primul rnd, iar bonul fiscal e, n acest caz, un document de
decontare.
primii factur simplificat? ATENIE! Nu bon fiscal. Ci factur simplificat. Ca cea din
imaginea de mai jos

Atunci o vei opera pe tip M Factur simplificat.


n niciun caz seriile facturilor primite de la furnizori nu conteaz pentru D394. Nu
conteaz ce plaje de numere folosesc acetia. Nu conteaz c au seria de o liter sau au
un roman scris pe post de serie, nu conteaz c numrul facturii are o cifr sau 398563
cifre, este irelevant.

NU primii factur?
Primii doar un aviz? Nu se declar n D394. Se introduce prin intrri pe tip A Aviz
Primii doar bon fiscal?
Dac da, are codul fiscal al firmei dumneavoastr nscris pe el? Atunci l operai folosind la
tip C Bon de cas cu cod fiscal. Acest document are valoare de factur simplificat. Nu
este factur simplificat (un model vedei mai sus) ci este asimilat unei astfel de facturi, are aceia i

valoare, fiscal vorbind, ca o factur simplificat. Repetm: doar bonul fiscal ce are nscris, tiprit,
pe el codul fiscal al firmei dumneavoastr este asimilat unei facturi simplificate. Bonul care este
nsoit de factur sau un bon fiscal simplu, care nu au nscrise pe ele codul dumneavoastr fiscal,
nu sunt asimilate unor facturi simplificate.
Dac nu are nscris codul dumneavoastr fiscal pe el i nici o factur anexat, l operai cu
tip B Bon de cas acesta nu se va declara n D394, dar nici nu ve i putea deduce TVA din el.
Cumprarea se face cu carnet de comercializare? Cumprai produse agricole de la
persoane fizice cu carnet de comercializare? Atunci operai intrarea pe tip Z carnet de
comercializare. Pe o astfel de intrare, n partea de detalii cota i valoarea TVA nu pot avea
completate valori, furnizorii fiind persoane fizice persoane neimpozabile.
Cumprai bunuri de la populaie, altele dect produse agricole? Sau servicii? n acest caz
avei la baza achiziiei fie un borderou de achiziii fie un contract (indiferent c e unul pentru
cumprare de bunuri sau unul pentru cumprare de servicii). Vei opera cumprarea, n intrri, pe
tip O borderou de achiziii
Primii doar o chitan? Sau un bilet, un bon cu valoare fix? i vrei s operai asta prin
intrri? Atunci, cel mai probabil, persoana ce v-a remis documentul nu are obliga ia folosirii caselor
de marcat. i vei opera intrarea pe tip e Exceptate de la utilizarea AMEF.

Cum operai ieirile (vnzrile) n SAGA?


Vindei bunuri sau servicii ctre populaie? Folosi i case de marcat (aparate de marcat
fiscale)? nseamn c emitei bonuri de cas. Orice ieire cu bon fiscal ctre clieni persoane
fizice (sau juridice ce nu v cer factur sau s-i nscrie i codul fiscal pe bon) se opereaz pe tip B
Bon de cas.
Emitei bonuri de cas pe care nscriei codul fiscal al clientului? nseamn c emite i
bonuri de cas cu valoare de factur simplificat. Acestea se pot opera, bon cu bon, pe
fiecare client n parte, opernd la tip C Bon de cas cu cod fiscal. Cei care utilizeaz Marketline
vor avea ieirile generate automat pe acest bon dac aleg client pe bon i generare de factur
simplificat.
Emitei factur ctre clieni? Nu conteaz c e persoan fizic sau juridic. Nu conteaz
c o ncasai cu bon de cas sau cu chitan ori cu card, sau prin virament.
factura este cu taxare invers? Da o operai folosind la tip T taxare invers. Atenie!
Dac nu avei partea de stocuri activ, la generarea D394 n PDF vei completa la fiecare pozi ie n
parte codul specific taxrii inverse. Dac avei partea de stocuri, codurile pentru D394 se
completeaz la fiecare articol pentru care se aplic taxarea invers n Fi iere-Articole-Detalii.
factura nu este cu taxare invers? Folosii la tip Factur cnd o introducei. Nu conteaz c
emitei bon de cas pentru ncasarea ei.
aplicai sistemul de TVA la ncasare? dac da i nu se aplic taxarea invers, vei bifa
opiunea TVAi
factura este una pentru servicii de turism sau bunuri second-hand la care se aplic
taxarea marjei de profit? operai ieirea pe tipurile U Servicii de turism sau H Achiziii
second-hand
-avei aprobare pentru emitere de facturi simplificate? Atunci orice astfel de factur emitei o
vei opera n SAGA la ieiri pe tip M factur simplificat
Emitei avize ctre clieni? Nu se declar n D394. Se nregistreaz n ieiri pe tip A Aviz.
Ai dat clienilor facturi proforma? Acestea nu au ce cuta nregistrate n contabilitate.

Conteaz seriile la facturile emise? DA, n msura n care folosi i serii.


Conteaz plaja de numere folosite pentru facturile emise? DA, categoric da. Aceasta
trebuie s fie definit n Administrare Numere i serii.
Dac facturile sunt pretiprite seriile i numerele trebuie oricum operate. La culegere date se vor
opera att seria ct i numrul fiecrei facturi.
Ce nseamn factura de stornare?
Este acea factur emis ctre un client indiferent de tipul clientului, indiferent c este sau nu cu
taxare invers, c aplicai sau nu sistemul de TVA la ncasare, a crei valoare total este negativ.
Nu conteaz c reflect refuz, discount sau alte tipuri de reduceri ori retur de bunuri.
Conteaz s fie factur, cu TVA, emis ctre un client al dumneavoastr i s aib valoare
negativ.
Factura de stornare trebuie s fie cuprins n cadrul seriilor/plajelor de numere utilizate.
Factura de stornare nu se poate opera dect pe tip Factur, T taxare invers sau M Factur
simplificat.
Ce nseamn factura anulat?
Este acea factur ce este scris, dar nu este nregistrat n contabilitate i nici nu a ajuns
la clieni pentru a fi nregistrat n contabilitate.
Se opereaz n SAGA? DA. OBLIGATORIU. Altfel, programul, nu are cum s completeze
informaiile legate de ea.
Cum se introduce factura anulat? Simplu pe tip factur n ieiri sau ieiri-valut validnd-o
dup ce ai introdus doar partea de antet (adic nu ai operat dect tipul documentului, numrul
facturii, clientul i data facturii). Nu operai nimic n partea de detalii. Acele facturii ce au doar
antet operat, dar nu au detalii vor fi considerate facturi anulate n program.
Factura anulat trebuie s fie cuprins n cadrul seriilor/plajelor de numere utilizate.
Factura anulat nu se poate opera dect pe tip Factur, T taxare invers sau M Factur
simplificat.
Ce nseamn tipul e Exceptat de la utilizarea AMEF? Cnd folosi i acest tip?
Avei o activitate ce se ncadreaz la art.2 din OUG 28/1999? Dac da i dac nu emitei
factur clienilor ci doar o chitan sau colectai vnzarea de la automate comerciale ori ave i
ncasare pe baz de bilete, atunci vei culege vnzarea pe acest tip.
Numr AMEF (case de marcat) ce i cum se completeaz?
Vei completa acolo cte aparate de marcat ai folosit n luna/trimestrul pentru care depune i D394
pentru a emite bonurile fiscale din acea perioad.
Numr bonuri se completeaz obligatoriu pe ieiri de tip B cu numrul bonurilor fiscale pentru
care nu ai emis facturi sau nu sunt bonuri cu valoare de factur simplificat.
Dac ntr-o zi emitei 160 de bonuri fiscale clienilor, dar pentru 30 de bonuri ve i emite facturi, iar
pe 15 bonuri tiprii codul fiscal al clientului cele 30 de facturi le ve i opera distinct, pe tip
Factur, bonurile cu codul fiscal al clientului le vei opera distinct pe tip C Bon de cas cu cod
fiscal, iar restul vnzrii o vei opera pe clientul folosit pentru operarea vnzrilor numerar pe o
ieire de tip B bon de cas la care vei nscrie la numr de bonuri 115 (160 30 15).
Avei una din aceste activiti?

CAEN 1071 Cofetrie i produse de patiserie


CAEN 4520 Spltorie auto
CAEN 4730 Comer cu amnuntul al carburanilor pentru autovehicule n magazine specializate
CAEN 4776 Comer cu amnuntul al florilor, plantelor i seminelor
CAEN 4776 Comer cu amnuntul al animalelor de companie i a hranei pentru acestea, n
magazine specializate
CAEN 4932 Transporturi cu taxiuri
CAEN 5510 Hoteluri
CAEN 5510 Pensiuni turistice
CAEN 5610 Restaurante
CAEN 5630 Baruri i activiti de servire a buturilor
CAEN 812 Activiti de curenie (aici intr toate codurile CAEN ce ncep cu 812)
CAEN 9313 Activiti ale centrelor de fitness
CAEN 9602 Activiti de coafura i de nfrumuseare
CAEN 9603 Servicii de pompe funebre
Dac da, atunci vei declara, pentru acestea, n mod distinct valoarea livrrilor (baz i TVA)
defalcate pe cote de TVA.
Dar cum vei face asta n SAGA?
Dac activitatea dvs principal este cea definit de unul din aceste coduri CAEN i se
regsete n list i e unica activitate nu trebuie s face i nimic.
De exemplu: avei cod CAEN definit n configurare societi 5630 i e singura activitate pe care o
desfurai. Nu trebuie s facei nimic. programul va declara vnzrile integral pe acest cod CAEN.
Dar dac o parte a activitii e pe unul din aceste coduri CAEN, iar restul activit ii
nu,atunci va trebui s facei ceva pentru a declara distinct datele n D394.
S v dau dou exemple:
Exemplul 1 Avei cod CAEN 4520, dar nu avei i spltorie auto. Avei doar reparaii auto,
tinichigerie auto i comer cu piese. n aceast situaie solu ia este s v crea i cel pu i o grup n
Fiiere Grupe Articole contabile grup la care coloana de cod CAEN o lsa i necompletat.
Orice ieire va avea alocat aceast grup.
Exemplul 2 Avei cod CAEN 4520 i avei reparaii auto, comer cu piese de schimb i spltorie
vei crea n Fiiere Grupe Articole contabile dou grupe, din care grupei specifice spltoriei
auto i vei completa i codul CAEN i orice ncasare de la spltorie va avea alocat codul grupei cu
pricina.
Categories:DeclaraiiTags:D394, precizri
Comments (299)

Trackbacks (0) Leave a commentTrackback

1.
gramaco
July 4th, 2016 at 23:23 | #1
Reply | Quote

Cristi asta e mortala! :))


Ai dat clienilor facturi proforma? Acestea nu au ce cuta nregistrate n contabilitate.

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:11 | #2
Reply | Quote

Zici tu
Nu vrei s citeti unele din mesajele pe care le-am citit eu sau s ascul i ntrebrile pe care le-am

ascultat eu la telefon

2.
Dana
July 5th, 2016 at 00:23 | #3
Reply | Quote

Buna, Cristi ! Daca emit factura si chitanta ce trec in dreptul facturii emise ? Acest caz vad ca nu e
exemplificat ! Multumesc anticipat
!

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:12 | #4
Reply | Quote

Nu cred. Mai citii.

3.
Dana
July 5th, 2016 at 00:56 | #5
Reply | Quote

Am citit inca o data cu atentie. Cred ca m-am lamurit !


La vanzari (iesiri) se foloseste varianta tip ,,Factura daca emitem factura + chitanta pentru
incasarea ei (la fel ca si la factura + bon de casa).
,,Emitei factur ctre clieni? Nu conteaz c e persoan fizic sau juridic. Nu conteaz c o
ncasai cu bon de cas sau cu chitan ori cu card, sau prin virament.
La cumparari (intrari) cred ca se foloseste la fel, deci tot varianta tip ,,Factura, daca primim de la
furnizor factura + chitanta (ca la factura + bon fiscal)

,, factura este nsoit de bon fiscal? Nu conteaz! se aplic tot regulile de mai sus. De ce? Pentru
c e factur n primul rnd, iar bonul fiscal e, n acest caz, un document de decontare.
Confirma-mi, te rog, daca este corect !

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:42 | #6
Reply | Quote

Eu am avut impresia c am explicat suficient de clar i de detaliat. Dar dac dori i neaprat o
confirmare, da, aa este. V confirm c ai neles corect.

4.
Stupariu Calin
July 5th, 2016 at 07:22 | #7
Reply | Quote

Salut !
Am cod CAEN principal altul, dar am activitati secundare active, cea cu florile. Am gestiune global
valorica separata la CAEN principal si separata la Florarie. La gestiune completez caen secundar sau
la articole. Scuze, sunt pana in 8 in concediu si nu am vazut actualizarea!,,,multumesc.

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:13 | #8
Reply | Quote

Codul CAEN se altur grupei definit n Fiiere-Grupe-pagina Articole contabile

5.
Stupariu Calin
July 5th, 2016 at 07:25 | #9
Reply | Quote

tot eu din nou,spre rusinea mea, habar n-am cu ce se mananca taxarea marjei pe profitse
schimba ceva la impozitare la turism sau second-hand ?

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:13 | #10
Reply | Quote

Nu se schimb nimic. E vorba de regimurile speciale de taxare ce au fost i pn anul trecut n


codul fiscal. Citii codul fiscal pentru detalii art.311-312.

6.
vali
July 5th, 2016 at 07:48 | #11
Reply | Quote

Deci daca vand de regula numai prin casa de marcat dar un client,persoana FIZICA imi cere si
facture atunci trebuie sa o operez separate pe CNP-ul lui si sa scad facture din raportul Z? Daca DA
atunci e o mare aiureala.Ce relevanta fiscal are? Cine vrea sa facamagarii,dintre clientii personae
fizice, nu cere facture niciodata ca sa nu iasa in evidenta.

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:14 | #12
Reply | Quote

Da. ntrebai-i pe cei de la ANAF ce relevan are.

7.
vali
July 5th, 2016 at 07:49 | #13
Reply | Quote

Scuzati greselile de sintaxa

8.
Roxana
July 5th, 2016 at 08:01 | #14
Reply | Quote

Am o factura de la FAN COURIER EXPRESS, pa acelasi format, pe care scrie doar FACTURA seria B F
FAN , deci nu scrie factura simplificata desi in afara de acest aspect este identica cu cea din
exemplu, cum sa o inregistrez? ca o factura normala zic eu.

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:17 | #15
Reply | Quote

Pe bune?! Acum serios. Eu am pus o imagine ce exemplific modul n care arat o factur
simplificat. E chiar att de neclar? Nu e logic ca dac primii un document pe care scrie FACTUR
i att s-l operai ca atare?
Nu mai trolai

9.
Ana Tudorache
July 5th, 2016 at 08:22 | #16
Reply | Quote

Buna ziua. Caen 4773 (farmacie veterinara). Vand si hrana pt animale, pt ca livrarea ei este
permisa prin legislatie specifica ANSVSA, dar 4776 nu este autorizat. Declar separat aceste
vanzari?

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:21 | #17
Reply | Quote

Dup cum neleg eu nu. Conteaz s am o activitate cu acel cod CAEN autorizat.

10.
Cristina
July 5th, 2016 at 08:23 | #18
Reply | Quote

Buna ziua,
Pana acum pentru facturile anulate operate la ,,iesiri aveam creat un client ,,Client anulat. Acum
trebuie sa apara clientul real caruia i-am anulat factura??
Multumesc pentru tot ce facet pentru noi!

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:34 | #19
Reply | Quote

Nu neaprat. Poate e anulat din alte motive i nu ai apucat s-i scrie i clientul sau codul acestuia.
Nu se declar pe beneficiar ci se declar ca numr de factur

11.
FranciscR

July 5th, 2016 at 08:33 | #20


Reply | Quote

O factur anulat e o factur anulat, n-a ieit din unitate, cum s apar numele clientului cruia
trebuia s-i fie destinat???

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:35 | #21
Reply | Quote

Client aici poate fi unul generic. Pot fi situa ii n care se ntocme te factura, se gre e te un pre de
exemplu i se vede numai dup tiprire sau renun la cumprare.

12.
vali
July 5th, 2016 at 08:35 | #22
Reply | Quote

Dar daca un client persoana fizica/persoana juridica imi comunica CNP-ul/CIF-ul eronat, in mod
intentionat? Cum declar factura respectiva?
Pana acum aveam definit un client:CLIENT NEPLATITOR DE TVA,CIF:1111111. Se pare ca nu se
mai poate. Ce ma sfatuiti in acest caz? Multumesc frumos!

13.
Roxana
July 5th, 2016 at 08:57 | #23
Reply | Quote

In cazul in care pe factura (aplic TVA la incasare) la pozitia 1 stornez un avans de 100 lei (incasat
printr-o factura anterioara de avans cu TVA la incasare) si pe a 2-a pozitie facturez marfa livrata de
500 lei, factura totala avand valoarea de 400 lei +TVA , o consider factura normala, nu de anulare
deoarece nu are valoare negativa, corect? Factura o consider cu bifa la TVAi, desi avansul initial a
fost incasat desi a trecut din 4428 in 4427?

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:35 | #24
Reply | Quote

Da, nu e evident?

14.

parurcai
July 5th, 2016 at 09:33 | #25
Reply | Quote

Cred ca mai trebuiau:


termenul de depunere (urmeaza aceeasi regula cu decontul de TVA,adica: avem obligatia
depunerii lunare a decontuui de TVA, depunem lunar D394, si asa mai departe)
se depune OBLIGATORIU pe zero la termenele de depunere a D300.

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:38 | #26
Reply | Quote

De ce a face asta i aici? Am explicat deja n alt parte chestiile astea. Aici am ncercat s
limpezesc unele chestii legate de modul de operare din program care, de i pentru mine este
evident, am observat c pentru unii este neclar.

15.
Cristina Olescu
July 5th, 2016 at 09:45 | #27
Reply | Quote

Buna ziua
Desi pare f simplu, nu imi este clar cum introduc activitatile la Fisiere>Grupe. Eu am benzinarie,
caen principal 4730. Ca activitati secundare am mai multe trecute in constatator, dar din care se
realizeaza venituri sunt 2 doar. Am creat 3 grupe, una pentru activitatea principala si doua pt
secundare si am trecute codurile respective. Ce mai fac acum? Ca parca doar din astanu vad cum
imparte Saga veniturile. Va multumesc mult!

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:39 | #28
Reply | Quote

Nu e nevoie s completai codul CAEN la cele care nu se urmresc distinct. La fiecare ie ire n
tabela de detalii vei completa grupa din care face parte venitul. Pentru c doar acesta se detaliaz.

16.
Denisa
July 5th, 2016 at 09:48 | #29
Reply | Quote

Buna ziua,
Ce se intampla cu facturile emise pt persoane fizice care nu isi dau CNP? Se pot raporta doar nume,
adresa cum vazusem acum cateva luni in proiect? Astfel de facturi se emit pt clientii magazinelor
online.
Multumesc,

o
Cristi
July 5th, 2016 at 11:40 | #30
Reply | Quote

Am explicat deja acest lucru ntr-un post anterior. Aici mai exact. Nu am de gnd s reiau aici
explicaia.

17.
Cristina
July 5th, 2016 at 11:44 | #31
Reply | Quote

Cristi :
Nu neaprat. Poate e anulat din alte motive i nu ai apucat s-i scrie i clientul sau codul acestuia.
Nu se declar pe beneficiar ci se declar ca numr de factur
Pana acum se intampla sa se razgandeasca clientul sa mai ia marfa sau sa se factureze ceva gresit,
dar apucand sa listrez factura. Dupa ce constat ca e gresit intocmita, devalidez si sterg
articolele, dupa care schimb denumirea clientului cu ,,Client anulat.
De acum incolo fac tot asa sau scriu numele clientului real?
Nu stiu cum scoate SAGA pdf-ul la decl 394 intr-o astfel de situatie

o
Cristi
July 5th, 2016 at 12:24 | #32
Reply | Quote

Putei face tot aa dac dorii.

18.
gramaco
July 5th, 2016 at 11:48 | #33
Reply | Quote

As mai completa ca achizitiile de la PJ scutite de TVA cf art 292-296 CF nu se declara in 394

o
Cristi
July 5th, 2016 at 12:25 | #34
Reply | Quote

Asta, este evident


Am fcut precizarea asta i n postul anterior c e vorba de livrri cu TVA i cumprri cu TVA.

19.
Cristina Olescu
July 5th, 2016 at 12:09 | #35
Reply | Quote

@Cristi
Bun. Am un singur CAEN din lista, tot ce inseamna vanzare pe acest cod, selectez codul alocat din
Grupe. Daca nu trec nici un cod, intra automat la veniturile realizate din celelalte activitati? Sau
trebuie sa trec, de exemplu 1 la venitul urmarit si 2 la restul?

o
Cristi
July 5th, 2016 at 12:27 | #36
Reply | Quote

Dac nu creai nici o grup, iar codul CAEN principal, definit n configurare societ i nu se regse te
n lista aceasta, veniturile nu vor fi declarate distinct n D394 pe codul CAEN ce este urmrit de
ANAF.
Pentru a fi urmrit e necesar ca minim o grup s fie definit, cu cod CAEN dintre cele din list i
orice ieire ce ar face parte din grupa respectiv s aib asociat codul grupei. Altfel, programul, nu
are cum s disting care din ieiri fac parte din acel CAEN i care nu.

20.
gramaco
July 5th, 2016 at 12:26 | #37
Reply | Quote

@Cristina Olescu
eu zic ca pentru celelalte activitati trebuie adaugata o grupa in care nu completati nimic ( fara
CAEN) .

21.
Cristina Olescu
July 5th, 2016 at 12:40 | #38
Reply | Quote

@gramaco
Da, asa am facut. Am momentan doua grupe, una cu caen 4730 si una pt restul, are codul alocat
2. La 4730 am codul alocat 1. Dar nu sunt lamurita la iesirile care nu fac parte din activitatile
urmarite, ce trec la detalii? Nu trec nimic? Sau trec 2?

22.
Stupariu Calin
July 5th, 2016 at 12:41 | #39
Reply | Quote

@Cristi
Multumesc

23.
Stupariu Calin
July 5th, 2016 at 12:43 | #40
Reply | Quote

@Cristi
inca o data multumesc..si nervii tari!

24.
gramaco
July 5th, 2016 at 12:44 | #41
Reply | Quote

@Cristina Olescu
asta spun ca poti sa nu treci nimic ..si cred ca atunci softul va sti sa nu le bage pe codul 4730 .

25.
Cristina Olescu
July 5th, 2016 at 12:49 | #42
Reply | Quote

@gramaco
Multumesc mult pentru explicatii! Stiu ca parem ca puii aia zburataciti, nici ce cunoastem nu mai
stim sigur :)) Mie mi se declanseaza asa o stare de nervi cand vine vorb

S-ar putea să vă placă și