Sunteți pe pagina 1din 30

Pentru precizarea diagnosticului, medicul consultant recomanda aproape totdeauna si un examen de urina.

Analiza urinei se face nu numai in bolile aparatului urinar ci si in bolile altor organe. Recoltarea urinei se poate face atat la nivelul laboratorului cat si la domiciliu. In raport cu analiza solicitata se recolteaza: - fie urina de dimineata - fie urina din 24 de ore.

Recoltarea urinei de dimineata Persoanele indiferent de sex, care recolteaza urina la domiciliu, in vederea analizelor curente, trebuie sa respecte urmatoarele indicatii: - recipientul (borcanul sau sticla) in care se recoltaza urina sa fie perfect curat, spalat cu apa si soda si apoi clatit cu apa multa; sticlele nespalate in care au fost bauturi alcoolice, otet, ulei, sucuri de fructe, ape minerale, siropuri, medicamente, detergenti pot sa falsifice rezultatele analizelor; se intelege ca si dopul sticlei trebuie sa fie curat, fara urme de substante chimice - se va recolta urina proaspata de dimineata, imediat dupa desteptare, direct in recipient; cantitatea minima necesara de urina este de 100 ml; nu are importanta faptul daca o persoana a mai urinat in timpul noptii - pe sticla se va lipi o eticheta cu numele bolnavului si varsta - daca medicul suspecteaza o infectie urinara, recomanda bolnavului sa faca o urocultura.

In aceasta situtatie, urina se va recolta tot dimineata in conditii de sterilitate, intr-un vas steril procurat de la laborator, iar in lipsa acestuia, intr-o sticla de 100 ml care a fost dezinfectata impreuna cu dopul sau prin fierbere timp de 30 minute. Inainte de urinare se va face o toaleta a organelor genitale cu apa si sapun pentru indepartarea eventualilor microbi. Tot in acest scop se recomanda ca urina sa se recolteze numai dupa ce prima parte a urinei, care a spalat canalul urinar, a fost aruncata la closet.

Recoltarea urinei din 24 de ore

In cazul in care este necesara recoltarea urinei din 24 ore se va proceda astfel: se goleste vezica urinara, dimineata la ora 6. Incepand de la aceasta ora, se recolteaza toata urina pana a doua zi la ora 6. Pentru a nu se pierde din cantitatea de urina se recomanda sa se urineze separat, inainte de scaun. Se masoara apoi volumul urinei din 24 de ore si se noteaza. Apoi se amesteca urina (in cazul in care a fost recoltata in mai multe sticle) se agita si pentru laborator se opreste numai o cantitate de 100-200 ml, iar restul se arunca.

De retinut!

- cand persoana care colecteaza urina lucreaza, este elev sau student, urina din 24 de ore se poate recolta intr-o zi de repaus - copiii mici care nu pot urina direct in sticla, vor urina numai in olita de noapte sau intrun borcan care a fost sterilizat mai intai prin fierbere; apoi urina va fi pusa intr-o sticla sterila care va fi adusa la laborator - pe timpul recoltarii urina se va tine la rece iar vara se va pastra la frigider, pentru a nu se altera; cand cantitatea de urina este mai mare de un litru, se va recolta in mai multe sticle sau intr-un borcan mai mare - femeile vor specifica daca urina a fost recoltata in perioada ciclului menstrual sau daca au utilizat ovule cu medicamente cu 24 de ore inainte de analiza - se va comunica laboratorului daca bolnavul este sub tratament si ce medicamente a folosit - inainte de analize cu circa 24 ore nu se vor consuma cantitati mari de lapte sau derivate din lapte care tulbura urina si produc o crestere a calciului din urina; de asemenea, persoanele care urmeaza un regim fara sare trebuie sa comunice laboratorului pentru a se cunoaste de ce cantitatea de sare din urina este scazuta - nu se va transporta urina la laborator in borcan fara capac sau cu capac neinchis ermetic, deoarece exista riscul scurgerii de urina si contaminarii altor persoane cu microbi sau virusuri prezente in urina. - in situatia in care unele persoane nu pot urina, la indicatia medicului, urina se poate recolta cu ajutorul unei sonde de cauciuc numai de catre personalul medical. Vi se pare normal ?

In chat am intrebat de ce? mi s-a raspuns vreau sa se ridice.. nici macar scuze nu am primit ..desi am mai jucat o mana dupa 78 Comments

Krzysztof Aug 27, 2012 @ 10:52:05 [Edit]

mdea, tiganeala asta

Reply

Krzysztof Aug 27, 2012 @ 10:55:55 [Edit]

Sorina, nu ai cu cine juca poker, ce nu intelegi :) ))

Reply

Krzysztof Aug 27, 2012 @ 11:02:44 [Edit]

5.8. CHIP-DUMPING. Chip-dumping-ul apare atunci cnd orice utilizator renun intenionat la o mn cu scopul de a transfera jetoanele sale ctre un alt Utilizator. Orice Utilizator care folosete chip-dumping-ul sau ncearc s l foloseasc cu orice alt juctor n timp ce folosete Serviciul poate fi blocat permanent de la folosirea Serviciului iar contul lui poate fi nchis imediat. n asemenea cazuri PokerStars nu va avea nicio obligaie de a napoia orice bani care ar putea fi n contul Utilizatorului PokerStars n acel moment.

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 11:51:29 [Edit]

da ce au facut cei 2 ca nu am inteles si-au vorbit cartile pe mess sau ce?

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 11:52:56 [Edit]

pai scrie in chat..a dat fold ca sa il ridice pe celalalt in turneu

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 11:54:37 [Edit]

gata an inteles a cedat culoarea in fata chintei desi stia ca il bate ladyme sau cum o cheama e o nenorocit/a fraieri de asta care fac asta ar trebui banati si batuti pana regreta ce au facutniste nenorociti

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 11:55:37 [Edit]

multumesc eu imi sustin cauza in continuare pozele le-am trimes si la pokerstars

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 27, 2012 @ 11:58:02 [Edit]

si culmea tot eu sunt acuzata ca sunt rea in acest caz..si ca ,,infing cutitu in spate in viata faci fapte bune..dar in poker nu prea..singura fapta buna care o poti face in poker e ori sa inveti pe cineva cum sa joace ori sa ajuti cu un capital de joc..nu sa te apuci sa iti bati joc de restul jucatorilor

Reply

Avatar of Sirbu AndreiSirbu Andrei Aug 27, 2012 @ 12:06:14 [Edit]

Sorina eu nu am zis ca nu iti dau dreptate dar nu crezi ca exagerezi cam mult? atatea comentarii si articole creeate pe tema asta. nu are rost, oricum nu rezolvi nimic :-? ?

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 12:12:20 [Edit]

Andrei ma deranjeaza ca am dreptate ..de asta ..si e si normal sa aduc la cunostinta si celorlalti asa ceva nu se face..sub nici o formasi nu puneam nici o poza..si nu creeam nici un articol..dar cu tupeu sa uitat faza.. ,,eu nu imi amintesc pai atunci eu imi amintesc.. si de asta am si pus pozele ca din pacate s-a uitat faza, si normal ca am dovezi si ca nu continui cearta am pus pozele..ca cica a fost un fold nevinovat..ca nu avea rost sa se bata pe pot..pai cu mana aia si cu replica aia ..nu mai poti avea argumente ca nu ai vrut sa te bati

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 12:24:18 [Edit]

si ce daca nu rezolva nimic .. ce treaba ai tu..face ce vrea pe pagina ei,daca tu susti o proasta treaba ta

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 27, 2012 @ 12:16:03 [Edit]

Si fara suparare Andrei dar tu nu ai fost implicat si poate de asta nu ti se pare grav..dar eu credema ca m-am enervat,oarecum m-am simtit calcata in picioarema si ofticat tupeul ca mai si arati ..ia uite cu ce dau eu fold.. macar stii vorba aia ,,minte-ma frumos nu imi si arata ca iti bati joc..pai asta inseamna ca luam in ras liga.. asa ceva nu cred ca facea intr-un turneu de 11$ buy-in

Reply

Avatar of Sirbu AndreiSirbu Andrei Aug 27, 2012 @ 12:19:02 [Edit]

Eu patesc in fiecare zi. Cum sunt multi rusi, mereu dau de 2-3 la masa si se vede clar ca joaca mana in mana. Mie imi place sa imi fac singur dreptate si daca sar mai multi pe mine, nu ma duc la politie, ma descurc singur. Asa ca daca esti un jucator bun, te bati si cu 10 daca nu, te plangi

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 12:23:37 [Edit]

Da ok am inteles..eu nu sunt jucator bun pentru ca m-am plans..trebuia sa imi fac singura dreptate..cum?!? zimi tu cum sa imi fac dreptate in acest caz?

Reply

sirbu andrei Aug 27, 2012 @ 12:26:26 [Edit]

Nu am zis ca nu esti o jucatoare buna dar dai dovada de slabiciune

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 12:28:27 [Edit]

sati faci singur dreptamada asta suna ciudat ,adica cand exista legi tu le incalci si iti faci dreptate, vandam sau rambo numidau seama ce personaj esti

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 12:16:20 [Edit]

nu ai de ce sa-mi multumesti mise pare un lucru normal si firesc lafel asifi procedat si eu, desi sunt multi car ar fi tacut din gura si rau fac pt ca sustin inselaciuna si nedreptatea, ar fi bine dacadomnu viorel iar excude din home gamu ligi de poker.

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 27, 2012 @ 12:29:58 [Edit]

Andrei daca tot o sustii asa sus si tare ..ba chiar ma si jignesti ca nu sunt jucatoare buna ca ma plang..ca trebuia sa imi fac singura dreptate ..ma face sa cred ca si tu esti ,,ajutatsau ai ,,ajuti ca ma mira faptul ca esti de acord sa facem chestii din astea..ba mai mult sugerezi ca ar trebui sa tac..si sa nu mai aduc la cunostiinta acest lucru

Reply

Avatar of Sirbu AndreiSirbu Andrei Aug 27, 2012 @ 12:34:54 [Edit]

Vad ca tu te simti jignita de orice contradictie iti aduce lumea. Cred ca pana la urma problema porneste de la tine. Nu am zis ca nu ai dreptate dar nu stiu de ce atata tam-tam. Ma refeream la faptul ca daca cineva iti fura pixul, nu suni la politie ci te duci sa-l recuperezi singura. Situatia de fata este una minora dar cu un scandal mare, aici ma deranjeaza pe mine.

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 12:38:40 [Edit]

Pai mai cu ce sa te deranjeze..daca tu nu ai fost implicat..pai imi scrii ca e prea mult..da ce am facut?!? Am puso pe google? am puso pe faceboock e minor pentru tine.. Chiar nu inteleg cu ce te deranjeaza?!? Adica hai sa ne grupam toti si sa ne ,,ajutam ca ceilalti is mai fraieri si apoi sa le inchidem gura la rposti..sa taca naibii din gura ca sunt varza in poker.. pai ce inseamna asta?!? te deranjeaza? ok ..nu ma baga in seama..dute si joaca pe o mana cu ea si PUNCT

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 12:43:20 [Edit]

aoleuuuuu frate daca mai esti frate pt acest blog pt altii da pt mine esti trecut in rezerva, Tam tamu asta pe care il numesti tu e facut cu un scop care nu e just nici in privina mea , tu ce ai fifacut iai fi felicitat pt ca joaca mana in mana probabil ,sti de ce pt ca esti nedrept fata de blog si fata de lumea asta in care traiesti , aprobi ceva pe care nici cei mai mari inselatori sau trisori de viata nu o fac ca tin, ti prietena te intelegi bn cu ea eeee si ce cu astadin partea mea respectiva domnisoara sau proasta mai nou fraiera si cum imi mai vine pe limba asa o fac, dc fac asta pt ca asa vreau eu si asa vrea muschii mei ;) si daca

te deranjeaza intoarce rotile si iao din loc, citeste altceva basme sau povesti nemuritoare numi pasa ce faci tu pur si simplu nu citi daca nuti place.

Reply

Avatar of Sirbu Andrei

Sirbu Andrei

Aug 27, 2012 @ 12:46:30 [Edit]

In primul rand nici nu o cunosc pe persoana respectiva si in al2lea rand eu mi-am zis parerea. Va plangeti atat de parca a fost o crima.

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 27, 2012 @ 12:39:25 [Edit]

Si aici nu e vorba de pixuri ..de viata ..si de alte lucruri ci strict de la situatia din poker

Reply

Avatar of Sirbu Andrei

Sirbu Andrei

Aug 27, 2012 @ 12:42:13 [Edit]

Ti-am comparat situatia de fata cu viata. Ce vrei sa realizezi cu articolul asta in afara de a mai face niste vizualizari si sa-ti mai iei niste banuti?

Reply

Avatar of hellras3rd21 hellras3rd21 Aug 27, 2012 @ 12:45:23 [Edit]

e nah zoro hai ca ai ziso tu esti marele solomon ai intelepciune de numai numai da nu vad nici o sclipire in mintea ta

Reply

Avatar of Sirbu Andrei

Sirbu Andrei

Aug 27, 2012 @ 12:48:06 [Edit]

Te-am bagat cumva in seama?

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 12:50:14 [Edit]

da ce eu te-am bagat de mama..

Reply

Avatar of Sirbu AndreiSirbu Andrei

Aug 27, 2012 @ 12:54:52 [Edit]

eu te-am bagat de mama , care nu e just nici in privina mea , nu o fac ca tin, ti prietena te intelegi , sati faci singur dreptamada asta suna ciudat . Bai frate vorbeste romaneste si dupaia te bagi in seama cu mine

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 12:57:41 [Edit]

eu nus frate cu tine de unde si pana unde ,am mancat cumva din aceaiasi farfurie, eu nu mam bagat in seama cu tine nu meriti nici atat, eu te-as lega de masina si asi face truru bucurestului cu tine da doar asa pt ca miai zis frate

Reply

Avatar of Sirbu Andrei

Sirbu Andrei

Aug 27, 2012 @ 12:59:47 [Edit]

aoleuuuuu frate daca mai esti frate pt acest blog tu ai zis-o FRATE

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 12:54:19 [Edit]

am crezut ca esti om intre oameni da nu esti nici caine intre caini, dai dovada de copil, ce tot aproba si sutine nedreptatea , cu mine nuti merge te-am sters cu buretele, am crezut ca esti intreg la cap da gura ta tea dat de gol..

Reply

Avatar of mieilah

mieilah

Aug 27, 2012 @ 13:01:43 [Edit]

Baieti e prea mult offtopic aici. Plm va certati ca doi prosti pe un cacat! Nu o sa reusiti sa va impuneti punctul de vedere in felul acesta ci doar sa va faceti de ras in fata comunitatii!

Reply

Avatar of hellras3rd21 hellras3rd21 Aug 27, 2012 @ 13:07:22 [Edit]

deja esti si ironic, mai nou zoro si zboara da gura i cam bate curu..

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 27, 2012 @ 12:46:37 [Edit]

Auzi vreau sa scot in evidenta nesimtirea unora.. vreau sa o denunt (ceea ce am si facut) si cu siguranta data viitoare nu se va mai intampla..tu crezi ca eu imi iau un banut fix pe

acest articol?!? ti se pare tie ca in ultima vreme nu am mai avut ce scrie..si acum mi-a venit ,,salvarea hai sa fim seriosi ..imaginatie am..timp nu am, daca vreau sa scot un articol il scot scriind despre minesau oameni dragi..dar daca am vrut sa aduc in evidenta aceasta fapta ,e o chestie,eu am impresia ca nu ne intelegem..ti-am scris si mai sus ca in momentul in care sa negat ..ca s-a uitat despre ce e vorba..atunci e si normal sa pun dovezile sa arat ca stiu despre ce scriu..

Reply

Avatar of florea nelutu

florea nelutu

Aug 27, 2012 @ 12:56:24 [Edit]

mama cem-i place sa mai vad si eu ceva contra pana acu toata lumea era numai pro adica numai laude in sfarsit ceva contra bravo sorina. p.s. incep sa se certe frati e naspa rau.

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 12:58:00 [Edit]

ce-ti mai place shaorma : ))

Reply

Avatar of mieilah mieilah Aug 27, 2012 @ 12:59:20 [Edit]

Nu, nu e normal! Daca vrei sa castigi si sa demonstrezi ca esti bun/a, joaca respectand jocul. Asa cum s-a discutat despre cazurile de limbaj neadevat, asa ar fi trebuit sa se vorbeasca si despre aceasta situatie. Intamplarea pe care ne-a prezentat-o Sorina e unul din motivele pentru care sustin desfintarea ligii freeroll!

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 13:02:06 [Edit]

vai mai Mieilah ..stai chill ca o sa iti sara si tie Andrei in cap.. nu lasa coment ca inseamna ca esti un jucator slabaa si cel mai important in asemenea situatii trebuie sa taci..ca altfel faci tam tam..si sa nu uitam daca nu ai bani de poker ..trebuie sa te apuci sa scrii despre cum te calca altii in picioare si atunci faci BANI

Reply

Avatar of florea nelutu

florea nelutu

Aug 27, 2012 @ 13:00:05 [Edit]

ooooaaaa mas apuca de beut dar nu am voie si inca o data BRAVO SORINA

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 13:03:18 [Edit]

Stefane suntde acord cu tine in desfintarea ligi freeroll nu cred ca-si are rostu aceasta liga, da nah in fine nelule incepi sa-mi placi desi am vb urat despre tine parca parca nu mai esti asa dracos :D

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 13:08:34 [Edit]

ma fac de ras nu-mi pasa atata timp cat el vorbest Contra si eu am so fac, si inca cum

Reply

Avatar of Sirbu Andrei

Sirbu Andrei

Aug 27, 2012 @ 13:16:35 [Edit]

Va plangeti la Viorel. Atat stiti, greseste cineva hop la Viorel sa-l dea afara. De aia suntem asa putini in comunitate pentru ca in loc sa comunicam intre noi si sa vedem ce sa facem sa fie lumea mai buna, voi va dati in cap.

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 13:18:14 [Edit]

Da ok o sa tacem din gura si lasam pe altul sa isi bata joc..ei afla ca m-am plans la pokerstars..si gata

Reply

Avatar of Sirbu Andrei

Sirbu Andrei

Aug 27, 2012 @ 13:21:08 [Edit]

Plangete. Sa intre la puscarie, pedeapsa cu moartea. Atata timp cat te multumeste pe tine dar gandestete ca vom fi cu 1 in minus. Crezi ca o sa ai tu mai mult loc? NU, apare altu si altu si daca noi nu suntem un grup unit si mare de la inceput cand apar altii ne-o luam in freza si se aduna praful de ce a incercat Viorel sa faca aici.

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 27, 2012 @ 13:24:01 [Edit]

Mai Andrei dar esti culmeanu am zis sa o dea afara sau sa nu ,ca nu comand eu aici..pur si simplu am adus la cunostinta ca nu e DELOC normal, hai sa facem toti Colusion..sa ne ,,ardem intre noi..ca asa vom fi mai multi in joc..pai poate la masa era unul nou in blog..ce crezi ca zice cand vede faza? zice asa ,,Pai cum plm sa ma bag eu in turneu cu buy-in cu astia? ca astia sunt prieteni si joaca pe o mana asta zice iti zic sigur

Reply

Avatar of Sirbu AndreiSirbu Andrei Aug 27, 2012 @ 13:32:16 [Edit]

Din moment ce ai trimis si pozele la PokerStars, e clar ca nu va mai juca niciodata pe platforma asta.

Reply

Avatar of Sirbu Andrei

Sirbu Andrei

Aug 27, 2012 @ 13:24:38 [Edit]

Cand ai aparut tu aici prima data si incepeai sa scrii articole aiurea de nu mai vedeai ce alte articole mai apar pe celelalte bloguri, nimeni nu a cerut sa pleci, am incercat sa-ti explicam ce sa faci ca sa fie totul ok. Cum ai intrat si tu in comunitate, a gresit cineva si gata dai cu parul in loc sa dai 2-3 sfaturi.

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 27, 2012 @ 13:31:13 [Edit]

Andrei ..e o diferenta..eu am inteles..si mi-am cerut scuze ..si ii cer scuze si lui CARMEN.. pentru ca avea dreptate ..acum cand sunt si eu user mai ,,vechi inteleg ca nu vreau sa imi dispara articolul rapid..si ii cer scuze ca am sarit asa in capul ei si recunos ca am gresit si am fost fraiera atunci..si ii cer scuze in mod public. si acum sa revin la subiect ..eu i-am adus ei la cunostinta ca a gresit..si ea nu ma bagat in seama..apoi i-am aratat si aici pe blog regula pe care a incalcato si ea..tot pe a ei a sustinuto ca are dreptate..apoi a zis ca a uitat..ca nu isi aminteste sa fi fost implicata in pot ..ca sunt ,,prosti care se uita la alte mese adica sa inteleg ca eu ma uitam la alta masa..apoi cand i-am zis ca am poze..a dato la intors..ca sunt o persoana readeci nu am dat cu parul ca am zis adevarul..sincer tu vad ca faci tot ce poti sa dai cu parul..ba zici ca sunt jucator slab..ba ca ma plang aiurea..e problema ta ca o sustii si ca esti de acord ..dar nu ma jigni pe

minedeci eu sanse ca sa zica adevarul i-am lasat..sunt doua greseli diferite aici..si eu in cele din urma mi-am moderat frecventa postarilor.da nu cred ca se compara situatiile

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 13:38:26 [Edit]

Si in plus asa ceva nu sa intamplat saptamana asta..am tacut..am tacut ..dar cand am fost provocata e normal sa zic lucrurilor pe nume nu poti sa zici afirmi tu ca eu am si sarit in capul ei in secunda 2..cred ca sa vazut cine sa aprins prima..eu initial nici nu am dat nume..dar cand am vazut ca tot ea se baga in seama si comenteaza ca nu e chiar asa de grav..atunci normal ca i-am atras atentia..singura s-a simtit..singura sa bagat in seama

Reply

Avatar of Carmen

Carmen

Aug 27, 2012 @ 18:56:12 [Edit]

Acceptate! Ma bucur ca ai inteles, si te asigur ca nu-s o persoana ranchiunoasa :) - cred ca deja s-a vazut asta cat de cat.

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 19:10:26 [Edit]

s-a vazut ca nu esti ranchinoasa..dovada sta in faptul ca mi-ai acceptat cererea de prietenie pe fb si in plus in turnee te-ai purtat frumos. :)

Reply

Avatar of hellras3rd21 hellras3rd21 Aug 27, 2012 @ 13:23:42 [Edit]

CIneva care a facut o gresala e greu sa nu se mai repete , lady cine stie de cand face asemena lucrururi pe care Pokerstars il desfinteaza, am pierdut un prieten din cauza asta , de ce sa nu pierd si o proasta din cauza asta..

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 13:20:17 [Edit]

Unde nu e drept dam in cap, peste tot doar sa se faca dreptate

Reply

Avatar of hellras3rd21

hellras3rd21

Aug 27, 2012 @ 13:39:22 [Edit]

de nu mai joaca lady si genu beau o lada de bere in cinstea Pokerstarsului, ce frumos o sa ma distrez abia astept decizia lor

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 13:40:45 [Edit]

da genu nu are nici o vinael mergea ferm convins ca are cea mai buna mana (cu chinta)..nu el a intrebato ce are ..ba chiar a ramas uimit ..si nu se astepta..deci nu e de vina

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 27, 2012 @ 14:00:59 [Edit]

Ca nu mai fiu acuzata degeaba exact ce mi-a scis ea asta ma convins sa scriu acest articol ,,nu cunosc jucatorul respectiv , nici nu imi amintesc exact daca eu am fost implicata in mana aceea ,,singurul motiv pt care am facut fold cu cea mai mana posibila lasand pe altcineva sa castige un pot care nici nu ma ridica nici nu ma evacua pe un bet mic .. ,, am suflet si am jucat mai mult cu el decat cu mintea sperand sa bat in masa finala pt a avea dreptul sa joc intr-un alt turneu in care de asemenea

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 27, 2012 @ 14:02:42 [Edit]

A si ultima replica e criminala ,, daca vrei sa denunti la pokerstars esti invitata mea sa dovedesti collusion act la acea fapta , pt ca el a facut bet , tu fold si a treia persoana a foldat o mana care cerea reraise.ei si? unde era collussion?foldul?f interesant. Deci am dat

curs invitatiei..adica ea stia ce a facut..da nu stia ca eu am dovezisi deci Andrei zi si mie cine a sarit aiciadica isi bate joc in fata de mine si imi zice ceva in genul .. ,,ce pot eu demontra ca a dat ea fold..ba chiar ma invita sa demonstrez ceea ce am zis si asta si am facut

Reply

Avatar of Sirbu Andrei

Sirbu Andrei

Aug 27, 2012 @ 14:24:22 [Edit]

Te simti mai bine acum?

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 14:39:39 [Edit]

Pai eu normal ca ma simt mai bine..fata ma lua peste picior si radea de mine ca nu am cum sa demonstrez ceva doar prin faptul ca a dat ea fold..ba mai mult chiar ea ma provocat..asa ca e si normal sa ma simt bine cand stiu ca mi-am argumentat cauza si ca am reusit sa demonstrez totul.. pai ea era sigura ca nu am decat niste vorbe in spate

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 27, 2012 @ 14:40:35 [Edit]

Alte intrebari?

Reply

Avatar of Sirbu Andrei

Sirbu Andrei

Aug 27, 2012 @ 14:45:59 [Edit]

Bravo tie, respectele mele atunci!

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 27, 2012 @ 14:46:59 [Edit]

Mvaaaaiii multumesc !!!!

Reply

Avatar of veteranu

veteranu

Aug 27, 2012 @ 18:52:25 [Edit]

E o discutie care s-a incins rau (60 de comentarii in aceeasi zi la un singur articol n-am mai avut de mult, daca om fi avut vreodata). Argumentatia cu fac ce vreau cu jetoanele (banii) mei nu tine. Daca ar fi asa atunci de ce nu s-ar legaliza blaturile si in fotbal? In orice competitie din lumea asta a pierde deliberat (cu intentie) pentru a favoriza astfel un adversar direct sau o terta parte este o infractiune si atrage CEL PUTIN suspendarea din respectiva competitie. Atit LEGAL dar si MORAL Sorina are dreptate. Dar vorba lui

Andrei, suntem putini si nu prea are rost sa ne infierbintam intre noi. Si cum e in celebra parabola din Biblie cine n-a gresit niciodata sa arunce primul piatra. Chiar n-ati favorizat niciodata pe nimeni numai asa din simpatie, sau fara nici un motiv cind nu aveati nimic de pierdut? Asa ca parerea mea ar fi: Sorina are dreptate, dar nu dati cu pietre nici in lady. In principiu lady a recunoscut ca a gresit. Asa ca nu mai dati amploare acestei dispute, Ne trebuiti amindoua.

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 27, 2012 @ 19:18:15 [Edit]

Ok multumim pentru sprijin..pai atunci propun ca de azi inainte acest subiect sa fie inchis..eu promit ca ma port normal..lady sunt sigura ca nu va mai repeta aceasta greseala..si cred ca nu vom mai avea nimic de impartitmi-am sustinut cauza si mi-am argumentato..nu mai am nimic de spus ..tot ce am avut de zis am zis Nu ii port pica si nici nu o sa ma cert cu ea prin turnee..din partea mea incepand de acum va fi un subiect inchis, o seara placuta tuturor :)

Reply

Amaruk Aug 28, 2012 @ 07:12:50 [Edit]

Desi s-a inchis subiectul, as vrea sa zic ca astfel de comportament va influenta posibili participanti in turneele urmatoare. Nu stiu daca mana s-a desfasurat in liga dar, daca un posibil viitor user al blogului va afla ca exista collusion la mese si nu se face nimic nu cred ca isi va face cont si nu cred ca va juca in liga. Pe de alta parte sa accepti un astfel de comportament incurajeaza alti jucatori sa procedeze la fel. Am intalnit si eu collusion la mese, de mai multe ori si nu iti convine sa fii in ultimi 4 cu un stack average cand doi jucatori sunt pe manae teribil de greu sa treci de ei.

Acum o luna la un turneu de calificare pentru un eveniment live erau doua bilete si 3 jucatori ramasi, doi dintre ei Romani care jucau pe mana, au facut un chip-dump evident iar al 3-lea a anuntat site-ul.s-a oprit jocul, Romanii au fost descalificati iar biletele date la locul 3 si 4.

In casino la un cash game 2-4RON BB, 3 tipi jucau cu noi la masa pe mana, nu faceau chip dumping dar aveau un sistem de bet-uri facut sa le dea edge peste masa.am chemat responsabilul de masa fara ca ei sa stie si l-am rugat sa supervizeze masa.si dupa 30 de min au fost rugati frumos sa iasa din casino si sa nu mai revina.

Daca permiti astfel de comportament faci rau propriului site/casino/turneu, iar jucatorii de poker se feresc sa joace unde exista collision. Nu poti fi profitabil ca jucator de poker daca dai de collisionpokerul nu e un sport de echipa..

Reply

Amaruk Aug 28, 2012 @ 07:15:44 [Edit]

Acum am observatdar asta e o masa de bani virtuali.poti sa faci cate plangeri vrei la bani virtuali cam poti sa faci ce vrei, acolo inveti sa joci.PS o sa ii explice jucatorului cu ce a gresit si gata, pentru ca nu a facut nici un prejudiciu.

e valabil ce am scris mai sus, nu am stiut ca este vorba despre o masa de bani virtuali

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 28, 2012 @ 10:35:06 [Edit]

Da era pe virtuale ..dar in liga lui Viorel ..unde primele 3 locuri se plateau..plus ca se face si un top..in fine e vorba aici de ideea in sine..trebuie sa jucam fair play in fata tuturor ..daca era cineva nouiti zic sigur ca nu se baga in nici-o liga cu buy-in de teama sa nu fie intepat de ,,prieteni Multi de aici ne intelegem bine intre noi..dar cand vine vorba sa jucam impreuna intr-o liga ne scoatem afara ..nu ne donam jetoanele unul altuia

Reply

Avatar of Corina Corina Aug 28, 2012 @ 09:14:41 [Edit]

nu a fost nici un collusion, nu au fost beturi menite sa o faca pe Sorina sa dea fold ca sa se simta furata. stiu ca am gresit lasand un pot care era al meu altui jucator , dar nu am defavorizat o alta mana mai puternica cu sanse in pot .singura si unica mea greseala e ca mi-a fost mila de un alt jucator (iertata-mi fie sinceritatea). atat!

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 28, 2012 @ 09:18:22 [Edit]

Eu mi-am spus punctul de vedere, nu mai am nimic de comentat pe acest subiect.. am demonstrat ce aveam de demonstrat..si sunt sigura ca data viitoare nu se va mai intampla .. Succes la mese tuturor.. iar Corina stai chill ca nu iti inchide nimeni contul!

Reply

Avatar of Corina Corina Aug 28, 2012 @ 10:11:59 [Edit]

imi pare rau ca nu ti-a iesit decat o jumatate de plan. sper sa ai ocazia sa dovedesti faptul ca nu esti doar o buna justitiara a turneelor free ci si un jucator mai bun decat am fost eu.din punctul meu de vedere mie mi-ai demonstrat doar ca atat in viata cat si in poker nu ai decat de pierdut atunci cand ti-e mila de altul.

Reply

Avatar of hellras3rd21 hellras3rd21 Aug 28, 2012 @ 10:28:19 [Edit]

Lauda si iar lauda ca cat de buna esti tu , doamne iar ma faci sa zambesc ma bucur ca faci asta desi joci prost te starduiesti sa te mai si lauzi si sa te crezi sfanta depe perete, cedeaza jetoane dar nu cand depinde soarata alora in turneu indiferent ca e free sau pe bani, si tu vei pierde mai mult Corinuto da toate la timpul lor fato.

Reply

Avatar of Sorina Sorina Aug 28, 2012 @ 10:30:14 [Edit]

Mai Corina incepi sa ma enervezi in loc sa taci din gura ca esti vinovata vii aici si imi spui ca nu mi-a iesit decat jumatate din plan Nu ma intereseaza ce ai inteles si tu sau nu..eu doar am zis ca nu e corect ce ai facut..am vrut sa vada si restul cu cine are de a face ..tot ce imi doream erau scuze..pe care tu nu le-ai dat decat in momentul in care am scos pozele..ba mai mult aveai tupeul si imi ziceai ca vrei sa dovedesc ca ai dat fold intentionat

pentru a dona jetoanele..ba mai si negai..asa ca laso baltadaca vezi ca incerc sa inchei scandalul,tu nu te lasi pana nu ma cert cu tine..deci parerea mea propie si personala este ca esti o mare nesimtita..ai un tupeu extraordinar ai gresit si PUNCT ..in poker ti-am zis de n ori fape de caritate inseamna sa transferi bani..sa ajuti cu sfaturi..bilete etc ..NU CU CHIP-DUMPING!!!!!!!! Cand faci CHIP-DUMPING inseamna ca iti bati joc de restul jucatorilor,care poate lupta si se chinuie sa ramana in joc ..si tu dai sansa la altu ca asa vrei tuasa ceva nu se face nicaierie bataie de joc..asa ca TE ROG lasa tupeul..si nu incerca sa faci pe victima. PS:Am incercat sa fiu cat mai diplomata dar pur si simplu ma scoti din minti cand vad ca te crezi victima in toata situatia asta

Reply

Avatar of florea nelutu

florea nelutu

Aug 28, 2012 @ 10:39:03 [Edit]

nu te lasa sorina ..ai vazut cinei ea apararea .. cei din ,, clica o tin in brate.

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 28, 2012 @ 10:46:13 [Edit]

Mai nelutu pe mine nu ma intereseaza cine o tine in brate ..eu ce am avut de zis am zis eu incerc sa TAC dar daca vad ca nu sunt lasata in pace atunci ripostez..sa isi vada de treaba ei..sa inceteze sa ma scoata pe mine vinoavata ..ce naiba nu ii convine ca am pus poza pe blog?!? ca am acuzato ca nu e fair play?!? ce trebuia sa fac..sa tac din gura in situatia asta si nu mai zic nimic pai asa ceva nu cred ca e aprobat in ligi..indiferent ca sunt freeroll ..sau nu .. pur si simplu putin respect sa avem.. si acum tot eu sa ma simt vinovata ca intra ea in ,,depresie no way am incercat sa tac ..dar nici nu imi place sa fiu acuzata.. si in plus cred ca se observa din toate comentariile eu am raspuns,nu am instigat.. deci daca am fost intrebata sau acuzata e si normal sa ma apar..in fond eu nu am gresit aici..eu doar am pus pozele pe blog..

Reply

Avatar of Corina Corina Aug 28, 2012 @ 10:50:07 [Edit]

felicitari , ai obtinut ce ti-ai dorit . scandal! e ultimul meu post pe acest blog asa ca va salut pe toti prieteni sau non-prieteni.

Reply

Avatar of Sorina

Sorina

Aug 28, 2012 @ 11:06:40 [Edit]

Scandal ?!? A pai data viitoare cand vei avansa si vei face treaba asta in ligile cu buyin sau oricare altul va face ceea ce ai facut tu atunci toata lumea sa se faca ca nu a vazut ca iese scandal..ba chiar si mai interesant..hai sa jucam poker pe echipe..eu imi chem logodnicul..ne bagam amundoi in ligi..jucam pe-o mana..ca dehh.. nu e chiar asa grav..bani sa iasa..ca doar ce pnm? ii sarim in cap lui ala care incearca sa spuna ca nu e corect.. si asa suntem putini la numar..hai sa ne batem joc..ca ni se trece totul cu vederea

Reply

Avatar of claudiupoker$ claudiupoker$ Aug 28, 2012 @ 12:13:21 [Edit]

nice nice very nice :) )

macar daca nu arata cartile bummmm splashhhh mana cu mana se spala asa ca jucati curat ca daca nu o sa va spalati tot timpul pe maini si fata de bafta la mese si vreti sa ajutati pe cineva macar nu aratati ca nimeni nu o sa va dea medalii de eroi

Reply

Avatar of bobocviorel

bobocviorel

Aug 28, 2012 @ 12:55:18 [Edit]

Destul de multa agitatie, vad si eu acum, pe aici Oricum, nu va faceti griji, wwwladyme nu o sa va mai deranjeze de acum inainte tocmai a plecat de la noi din club.

S-ar putea să vă placă și